Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт котельні Борисівського навчально-виховного комплексу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дитячий садок" Ізяславської районної ради Хмельницької області по вул. Центральна, 3 в с. Борисів Ізяславського району, Хмельницької області
Очікувана вартість
1 875 395,00 UAH
UA-2020-07-20-003940-c c7e883a9c55744d29e82bcaba60480f4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрійчук Олена Олексіївна

+380385241178 izyaslav-vo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Ізяславської районної державної адміністрації Хмельницької області
Код ЄДРПОУ: 38072710
Місцезнаходження: 30300, Україна , Хмельницька обл., Ізяслав, вулиця Подільська, 1
Контактна особа: Андрійчук Олена Олексіївна
+380385241178
izyaslav-vo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 липня 2020 16:33
Звернення за роз’ясненнями: до 28 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 серпня 2020 18:00
Початок аукціону: 10 серпня 2020 14:04
Очікувана вартість: 1 875 395,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,80%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 9370 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. А також за рішенням замовника одночасно усі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською та/або російською мовами. У разі неможливості надання документів українською та/або російською мовами, вони можуть бути надані іноземною мовою, також додатково надається переклад на українську або російську мову. Якщо учасник торгів не є резидентом України, він може подавати свою пропозицію іноземною мовою та надати переклад українською та/або російською мовою, завірений нотаріально. - . Джерелом фінансування: надходження до бюджету розвитку (спеціального фонду) вільного залишку бюджетних коштів загального фонду районного бюджету, спеціальний фонд, кошти бюджету розвитку та інші
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт котельні Борисівського навчально-виховного комплексу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дитячий садок" Ізяславської районної ради Хмельницької області по вул. Центральна, 3 в с. Борисів Ізяславського району, Хмельницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30326, Україна, Хмельницька область, с. Борисів, Ізяславського району, вул. Центральна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником, на підставі норм Постанови КМУ «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» №1764 від 27.12.2001 року та Постанови КМУ «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» №1070 від 04 грудня 2019 р., попередньої оплати (авансу) на організацію виконання робіт та придбання матеріалів в розмірі не більше 30 (тридцяти) % від вартості робіт, що фінансуються у 2020 році на строк не більше 3-х місяців, але в будь-якому випадку до завершення бюджетного періоду. Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Обсяг виконаних на об’єктах будівництва будівельно-монтажних робіт: 20%
Понад 45 млн. грн. до 60 млн грн. включно: 20%
Понад 30 млн. грн. до 45 млн грн. включно: 15%
Понад 15 млн. грн. до 30 млн грн. включно: 10%
Понад 5 млн. грн. до 15 млн грн. включно: 5%
До 5 млн. грн. включно: 0%
Наявність кваліфікованих працівників: 10%
Понад 50 працівників: 10%
Від 40 до 50 працівників включно: 7%
Від 30 до 40 працівників включно: 5%
Від 20 до 30 працівників включно: 3%
До 20 працівників: 0%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-20-003940-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Теплоенергомонтаж Нетішин", Код ЄДРПОУ:39904150
Дата подання: 20 серпня 2020 14:35
Порушення антимонопольного законодавства
Протокол № 187 від 20.08.2020 року не відповідає вимогам антимонопольного законодавства та є таким, що не відповідає дійсності. Рішення тенедреного комітету є незаконним, необєктивним та упередженим.
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 серпня 2020 16:04
Доброго дня! Поясніть будь ласка в чому полягає не законність, не об'єктивність та не упередженість нашого рішення

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-20-003940-c.c2
Статус:
Скасовано
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Теплоенергомонтаж Нетішин", Код ЄДРПОУ:39904150
Порушення антимонопольного законодавства
Протокол № 187 від 20.08.2020 року не відповідає вимогам антимонопольного законодавства. Рішення тендерного комітету є упередженим, необєктивним та незаконним. У звязку з чим вимушені звернутися до відповідних органів для захисту своїх прав.
Причина: Період оскарження закінчився

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 серпня 2020 14:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАЛЕОН" 1 872 966,00
UAH з ПДВ
1 872 966,00
UAH з ПДВ
1.2857142857 1 456 751.33 Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Теплоенергомонтаж Нетішин" 1 849 837,20
UAH з ПДВ
1 849 837,20
UAH з ПДВ
1.2857142857 1 438 762.27 Документи
БК-ТЕРЕМ 1 650 000,00
UAH з ПДВ
1 650 000,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 1 155 000 Немає

Публічні документи

25 серпня 2020 20:36
Електронний підпис
25 серпня 2020 20:34
file.pdf
25 серпня 2020 20:34
file.pdf.p7s
06 серпня 2020 17:17
Електронний підпис
06 серпня 2020 17:16
статут скан галеон.PDF
06 серпня 2020 17:16
ВИТЯГ-пдв.pdf
06 серпня 2020 17:16
диплом кондратюка.pdf.p7s
06 серпня 2020 17:16
копії трудових-11-15.pdf.p7s
06 серпня 2020 17:16
наказ Барнаткевич Л.Л..pdf
06 серпня 2020 17:16
Виписка.pdf.p7s
06 серпня 2020 17:16
Дозволи.pdf
06 серпня 2020 17:16
Диплом Барнаткевич.pdf
06 серпня 2020 17:16
копії наказів-1-6.pdf.p7s
06 серпня 2020 17:16
ВИТЯГ-пдв.pdf.p7s
06 серпня 2020 17:16
скан_сертифiкат.pdf.p7s
06 серпня 2020 17:16
Сертифікат_14001 ЕКО.PDF
06 серпня 2020 17:16
Посвідчення ОП Синюта.pdf
06 серпня 2020 17:16
Диплом директора.pdf.p7s
06 серпня 2020 17:16
S1499201_Квитанцiя_1КБ_2.pdf
06 серпня 2020 17:16
Диплом Давидюка.pdf
06 серпня 2020 17:16
копії наказів-1-6.pdf
06 серпня 2020 17:16
S1499201_Квитанцiя_1КБ_2.pdf.p7s
06 серпня 2020 17:16
Декларація понад 1.3 м.pdf
06 серпня 2020 17:16
Диплом директора.pdf
06 серпня 2020 17:16
диплом кондратюка.pdf
06 серпня 2020 17:16
Лист щодо коду доступу.pdf
06 серпня 2020 17:16
Довідка покриття.pdf
06 серпня 2020 17:16
J1499202 Квитанція _2.pdf.p7s
06 серпня 2020 17:16
Лист про 120 днів.pdf.p7s
06 серпня 2020 17:16
наказ Кондратюк.pdf
06 серпня 2020 17:16
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf.p7s
06 серпня 2020 17:16
опис_20191125.pdf
06 серпня 2020 17:16
IMG_0001.jpg.p7s
06 серпня 2020 17:16
статут скан галеон.PDF.p7s
06 серпня 2020 17:16
Штатний розпис20062020.pdf.p7s
06 серпня 2020 17:16
Лист про ознай з ТД.pdf
06 серпня 2020 17:16
Лист про 120 днів.pdf
06 серпня 2020 17:16
J1499202 Квитанція _2.pdf
06 серпня 2020 17:16
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
06 серпня 2020 17:16
Лист про заставу.pdf
06 серпня 2020 17:16
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
06 серпня 2020 17:16
Лiцензiя_Галеон.pdf.p7s
06 серпня 2020 17:16
1дф 1кв 2020.pdf
06 серпня 2020 17:16
Сертифікат_14001 ЕКО.PDF.p7s
06 серпня 2020 17:16
1дф 1кв 2020.pdf.p7s
06 серпня 2020 17:16
Диплом Барнаткевич.pdf.p7s
06 серпня 2020 17:16
наказ Кондратюк.pdf.p7s
06 серпня 2020 17:16
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf.p7s
06 серпня 2020 17:16
Лiцензiя_Галеон.pdf
06 серпня 2020 17:16
Паспорт директора16062020.pdf
06 серпня 2020 17:16
Диплом Синюти.pdf
06 серпня 2020 17:16
Диплом Давидюка.pdf.p7s
06 серпня 2020 17:16
Дозволи.pdf.p7s
06 серпня 2020 17:16
скан_сертифiкат.pdf
06 серпня 2020 17:16
Виписка.pdf
06 серпня 2020 17:16
модель кошторис.bdcu
06 серпня 2020 17:16
Лист про заставу.pdf.p7s
06 серпня 2020 17:16
Сертифiкат_ГАЛЕОН.jpg
06 серпня 2020 17:16
опис_20191125.pdf.p7s
06 серпня 2020 17:16
IMG_0001.jpg
06 серпня 2020 17:16
лист відгук.PDF
06 серпня 2020 17:16
IMG_0002.jpg
06 серпня 2020 17:16
Штатний розпис20062020.pdf
06 серпня 2020 17:16
Диплом Синюти.pdf.p7s
06 серпня 2020 17:16
лист відгук.PDF.p7s
06 серпня 2020 17:16
IMG_0002.jpg.p7s
06 серпня 2020 17:16
копії трудових-11-15.pdf
06 серпня 2020 17:16
Сертифiкат_ГАЛЕОН.jpg.p7s
06 серпня 2020 17:16
Рішення Галеон_на Швед.pdf
06 серпня 2020 17:16
Виписка покриття.pdf
06 серпня 2020 17:16
Лист про ознай з ТД.pdf.p7s

Публічні документи

18 серпня 2020 08:57
Електронний підпис
18 серпня 2020 08:57
Електронний підпис
17 серпня 2020 18:05
Електронний підпис
17 серпня 2020 18:05
Електронний підпис
17 серпня 2020 18:05
Електронний підпис
17 серпня 2020 18:01
Лист-Відгук ТОВ ГРАСС.jpg
07 серпня 2020 13:17
Електронний підпис
07 серпня 2020 13:17
Електронний підпис
07 серпня 2020 13:17
Електронний підпис
07 серпня 2020 13:15
Електронний підпис
07 серпня 2020 13:14
Електронний підпис
07 серпня 2020 13:13
Електронний підпис
07 серпня 2020 13:10
Електронний підпис
07 серпня 2020 13:09
Локальний кошторис 2.pdf
07 серпня 2020 13:09
Локальний кошторис 1.pdf
07 серпня 2020 13:09
Локальний кошторис 7.pdf
07 серпня 2020 13:09
Локальний кошторис 4.pdf
07 серпня 2020 13:09
Локальний кошторис 9.pdf
07 серпня 2020 13:09
Локальний кошторис 5.pdf
07 серпня 2020 13:09
Локальний кошторис 6.pdf
07 серпня 2020 13:09
Локальний кошторис 8.pdf
07 серпня 2020 13:09
Локальний кошторис 3.pdf
07 серпня 2020 13:08
Підписаний_Лицензия_.pdf
07 серпня 2020 13:08
Підписаний_G0620-8320-GL_tender.pdf
07 серпня 2020 13:08
Сертифікат 14001.pdf
07 серпня 2020 13:08
Сертифікат 9001.pdf
07 серпня 2020 13:08
Штатний розпис.pdf
07 серпня 2020 13:08
Звіт 1ДФ - працівники.pdf
07 серпня 2020 13:08
Досвід+відгуки на 2020.pdf
07 серпня 2020 13:08
Договірна ціна.pdf
07 серпня 2020 13:08
Статут (нова редакція).pdf
07 серпня 2020 13:08
Ліцензія, дозволи.pdf
07 серпня 2020 13:08
Паспорт+код.pdf
07 серпня 2020 13:08
Витяг ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАЛЕОН"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Теплоенергомонтаж Нетішин"

БК-ТЕРЕМ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
БК-ТЕРЕМ
#39078687
Відхилено 1 650 000,00
UAH з ПДВ
13 серпня 2020 09:11
Товариство з обмеженою відповідальністю "Теплоенергомонтаж Нетішин"
#39904150
Відхилено 1 849 837,20
UAH з ПДВ
20 серпня 2020 13:23
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 серпня 2020 13:50
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАЛЕОН"
#39120927
Переможець 1 872 966,00
UAH з ПДВ
25 серпня 2020 14:13

Документи

13 серпня 2020 09:11
Електронний підпис
13 серпня 2020 09:08
Рішення

Вимога про усунення невідповідностей

ПРОТОКОЛ № 181 засідання тендерного комітету Відділу освіти Ізяславської районної державної адміністрації Хмельницької області щодо незадоволення вимоги та приведення у відповідність до ЗУ "Про публічні закупівлі" встановлених нецінових критерій в тендерній документації по закупівлі: UA-2020-06-10-006256-b «Капітальний ремонт котельні Борисівського навчально-виховного комплексу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дитячий садок" Ізяславської районної ради Хмельницької області по вул. Центральна, 3 в с. Борисів Ізяславського району, Хмельницької області» код ДК 021-2015 (CPV) 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт «17 » серпня 2020 року м. Ізяслав Члени тендерного комітету: Голова тендерного комітету Андрійчук Олена Олексіївна Заступник голови тендерного комітету Якубець Роман Анатолійович Секретар тендерного комітету Танасюк Олександр Володимирович Член тендерного комітету Поліщук Тетяна Миколаївна Члени тендерного комітету Васильєв Сергій Юрійович ПОРЯДОК ДЕННИЙ: 1. Прийняття рішення щодо незадоволення вимоги та приведення у відповідність до ЗУ "Про публічні закупівлі" нецінових критерій встановлених в тендерній документації по закупівлі: UA-2020-06-10-006256-b «Капітальний ремонт котельні Борисівського навчально-виховного комплексу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дитячий садок" Ізяславської районної ради Хмельницької області по вул. Центральна, 3 в с. Борисів Ізяславського району, Хмельницької області» код ДК 021-2015 (CPV) 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт. СЛУХАЛИ: Голова тендерного комітету повідомила, що до участі у тендерній процедурі «Відкриті торги» на закупівлю «Капітальний ремонт котельні Борисівського навчально-виховного комплексу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дитячий садок" Ізяславської районної ради Хмельницької області по вул. Центральна, 3 в с. Борисів Ізяславського району, Хмельницької області» було подано 3 (три) тендерних пропозицій, а саме: • ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАЛЕОН" (39120927); • Товариство з обмеженою відповідальністю "Теплоенергомонтаж Нетішин" (39904150); • БК-ТЕРЕМ (39078687). Голова тендерного комітету повідомила, що відповідно до ч. 1 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. За результатами проведеного електронного аукціону найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією являється пропозиція БК-ТЕРЕМ (39078687). Голова тендерного комітету зауважила, що після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною відповідно до п. 10 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі», не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Рішенням тендерного комітету № 175 від « 13 » серпня 2020 року було відхилено пропозицію БК-ТЕРЕМ (39078687) на підставі пп. 1.1. та 1.2. ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» Член тендерного комітету Васильєв Сергій Юрієвич повідомив, що відповідно до п. 11 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі», у разі відхилення тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник повинен розглянути наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. За результатами оцінки наступною найбільш економічно вигідною пропозицією являється пропозиція Товариство з обмеженою відповідальністю "Теплоенергомонтаж Нетішин" (39904150). Голова комітету запропонувала розглянути тендерну пропозицію Товариство з обмеженою відповідальністю "Теплоенергомонтаж Нетішин" (39904150). Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Теплоенергомонтаж Нетішин" (39904150) в процедурі відкритих торгів на закупівлю «Капітальний ремонт котельні Борисівського навчально-виховного комплексу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дитячий садок" Ізяславської районної ради Хмельницької області по вул. Центральна, 3 в с. Борисів Ізяславського району, Хмельницької області» код ДК 021-2015 (CPV) 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією (надалі – ТД), а саме. 1. Так згідно вимог абз. 1 пп. 3.5.2.3 розділу ІІІ ТД на підтвердження кваліфікаційному критерію “ Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Учасник надає довідку в довільній формі, за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника (за наявності), з зазначенням аналогічного договору, назви організації (замовника) з адресою та контактним телефоном, ПІБ відповідальної особи організації (замовника) за виконання аналогічного договору, предмета договору, суми договору, дату укладення та стану виконання такого договору, в тому числі своєчасності виконання договору, та дату завершення виконання, яки укладений та виконувався в 2016-2019 роках разом із копією такого договору, документами, що згідно з будівельними нормами підтверджують прийняття замовником виконаних учасником робіт (остання ПФ № КБ-3 із підписами та печатками Замовника) та документами, що у відповідності до вимог законодавства підтверджують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів (декларації про готовність до експлуатації об’єкта або сертифікат та акт готовності об’єкта до експлуатації, або акти державної приймальної комісії про прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкту) що вказаний у довідці. Учасником в складі тендерної пропозиції надано довідки неустановленої форми в яких відсутня інформація щодо зазначення аналогічного договору, назви організації (замовника) з адресою та контактним телефоном, ПІБ відповідальної особи організації (замовника) за виконання аналогічного договору, предмета договору, суми договору, дату укладення та стану виконання такого договору, в тому числі своєчасності виконання договору, та дату завершення виконання, яки укладений та виконувався в 2016-2019 роках. Жодна з довідок не підписана керівником та не скріплена печаткою, що не відповідає умовам тендерної документації. Також до аналогічного договору відсутні додатки, а саме: документи, що згідно з будівельними нормами підтверджують прийняття замовником виконаних учасником робіт (остання ПФ № КБ-3 із підписами та печатками Замовника) та документи, що у відповідності до вимог законодавства підтверджують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів (декларації про готовність до експлуатації об’єкта або сертифікат та акт готовності об’єкта до експлуатації, або акти державної приймальної комісії про прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкту) що вказаний у довідці. 2. Відповідно до вимог пп. 3.5.2.2 розділу ІІІ ТД на підтвердження кваліфікаційному критерію “ Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Досвід виконання договору повинен бути позитивним, тобто договір виконувався своєчасно, роботи виконувалися в повному обсязі відповідно до проектно-кошторисної документації та у визначені договором строки, зауваження або претензії щодо виконання договору від контрагента не надходили. З цією метою, учасники закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції відсканований з оригіналу або належним чином завірену копію листа-відгуку, рекомендаційного листа, що виданий не раніше дати оголошення Замовником даних торгів, від контрагента про належне виконання учасником договору, що наданий у складі тендерної пропозиції. Відгук повинен містити інформацію про якість виконаних робіт, своєчасність виконання робіт, наявність чи відсутність зауважень щодо належного виконання зобов`язань за договором, інформацію про додаткові угоди, які укладалися між Сторонами договору. Учасником у складі тендерної пропозиції надано лист відгук №1210 від12.12.2017 року, два інших відгуки без № і дати видачі такого документу, що не відповідає умовам тендерної документації. Вищевказані відгуки не містять інформації щодо виконання аналогічного договору підряду № 8/2019 від 20 березня 2019 року. 3. Відповідно до вимог пп. 3.5.2.2 розділу ІІІ ТД на підтвердження кваліфікаційному критерію “ Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» аналогічними договорами відповідно до умов цієї документації є договори, які підтверджують наявність в учасника досвіду щодо виконання договору підряду з нового будівництва, капітального ремонту чи реконструкції. Учасником надано скановану копію аналогічного договору підряду № 8/2019 від 20 березня 2019 року в якому не зазначено предмет договору за яким укладався договір та за відсутності додатків не можливо встановити які роботи виконувались (нового будівництва, капітального ремонту чи реконструкції), що не відповідає умовам тендерної документації. Керуючись ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах. Голова тендерного комітету запропонувала провести голосування з даного питання. ГОЛОСУВАЛИ: Андрійчук О.О. (голова тендерного комітету) - «ЗА» Якубець Р.А. (заступник голови тендерного комітету) - «ЗА» Танасюк О.В. (секретар тендерного комітету) - «ЗА» Васильєв С.Ю. (член тендерного комітету) - «ЗА» Поліщук Т.М. (член тендерного комітету) - «відпустка» ВИРІШИЛИ : 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог частини 16 статті 29 Закону. 2. Зобов’язати учасника виправити невідповідність в тендерній пропозиції протягом 24 годин з дати оприлюднення повідомлення, а саме: • Надати довідку в довільній формі, за підписом керівника, скріплену печаткою Учасника (за наявності), з зазначенням аналогічного договору, назви організації (замовника) з адресою та контактним телефоном, ПІБ відповідальної особи організації (замовника) за виконання аналогічного договору, предмета договору, суми договору, дату укладення та стану виконання такого договору, в тому числі своєчасності виконання договору, та дату завершення виконання, яки укладений та виконувався в 2016-2019 роках; • Надати скановані копії аналогічного договору та додатків, а саме: документів, що згідно з будівельними нормами підтверджують прийняття замовником виконаних учасником робіт (остання ПФ № КБ-3 із підписами та печатками Замовника) та документи, що у відповідності до вимог законодавства підтверджують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів (декларації про готовність до експлуатації об’єкта або сертифікат та акт готовності об’єкта до експлуатації, або акти державної приймальної комісії про прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкту) що вказаний у довідці. • Надати відскановані з оригіналу або належним чином завірені копії листів-відгуків, рекомендаційних листів, що видані не раніше дати оголошення Замовником даних торгів, від контрагента про належне виконання учасником договору, що наданий у складі тендерної пропозиції. Відгуки мають містити інформацію про якість виконаних робіт, своєчасність виконання робіт, наявність чи відсутність зауважень щодо належного виконання зобов`язань за договором, інформацію про додаткові угоди, які укладалися між Сторонами договору. Заступник голови тендерного комітету ____________ Якубець Р.А. Член тендерного комітету т.в.о. секретаря тендерного комітету відпустка Поліщук Т.М. Член тендерного комітету ______________ Васильєв С.Ю. Голова тендерного комітету ______________ Андрійчук О.О. м.п. Секретар тендерного комітету ______________ Танасюк О.В.

Документи

20 серпня 2020 13:22
Електронний підпис
20 серпня 2020 13:17
Рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 серпня 2020 14:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАЛЕОН"
#39120927
1 872 966,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 15:50
додаткова угода № 4 укладений
13 січня 2021 15:49
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 15:47
ДУ 4 до _ 283 2020 року.pdf зміни до договору
13 січня 2021 15:46
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 10:50
ДУ 3 до _ 283.pdf зміни до договору
03 листопада 2020 18:00
Електронний підпис укладений
21 вересня 2020 15:46
ДУ 2 до _ 283.pdf зміни до договору
21 вересня 2020 15:42
Електронний підпис укладений
16 вересня 2020 11:54
ДУ 1 до _ 283.pdf зміни до договору
16 вересня 2020 11:46
Електронний підпис укладений
11 вересня 2020 16:14
Договір укладений
11 вересня 2020 16:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 283
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 283
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 283
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 283
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 вересня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 294 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 49 000,00 UAH)
Причини розірвання договору: За згодою сторін