Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стелажі для закладів освіти Криворізького району та виставочні стелажі для кімнати бойової слави для Недайводського НВК
Очікувана вартість
83 310,00 UAH
UA-2020-07-20-003390-b d6035c75569f458bb19b5170dd4bfcc4
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Олександрівна Хорольська

+380671808331 upravlinnya.osvita@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ КРИВОРІЗЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 41597964
Місцезнаходження: 53020, Україна , Дніпропетровська обл., Криворізький район, село Лозуватка, ВУЛИЦЯ МИРУ, будинок 1
Контактна особа: Олена Олександрівна Хорольська
+380671808331
upravlinnya.osvita@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 липня 2020 13:04
Звернення за роз’ясненнями: до 24 липня 2020 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 липня 2020 14:00
Початок аукціону: 31 липня 2020 12:43
Очікувана вартість: 83 310,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 833,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39150000-8: Меблі та приспособи різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22 штуки
Стелажі для закладів освіти Криворізького району та виставочні стелажі для кімнати бойової слави для Недайводського НВК (Інші субвенції з місцевого бюджету, субвенція з місцевого бюджету за рахунок залишку коштів освітньої субвенції, що утворився на початок бюджетного періоду (на ремонт та придбання обладняння для їдалень (харчоблоків) закладів загальної середньої освіти))
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, Криворізький район, Заклади освіти Криворізького району, згідно додатку 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-20-003390-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: УЛЬЯХОВ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2453801919
Дата подання: 07 серпня 2020 15:03
вимога
незгоден з рішенням
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 серпня 2020 10:08
Відповідно до п.16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Висновок санітарно-гігієнічної експертизи підтверджує якість та походження товару. Тому застосувати норму вищезазначеного Закону не можливо до документів, які не були завантажені під час подання тендерної пропозиції. Тобто, це не дає учаснику право підгружати документи, яких не вистачає.

Документи подані скаржником

07 серпня 2020 15:03
Вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 липня 2020 13:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
УЛЬЯХОВ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ 75 950,00
UAH з ПДВ
74 282,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АРМАТО" 80 662,80
UAH з ПДВ
75 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 липня 2020 10:15
Цінова пропозиція.pdf
30 липня 2020 10:15
ІПН ФОП Ульяхов С.І..PDF
30 липня 2020 10:15
Сертифікат ЛДСП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

УЛЬЯХОВ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ

ТОВ "АРМАТО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
УЛЬЯХОВ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ
#2453801919
Відхилено 74 282,00
UAH з ПДВ
05 серпня 2020 15:04
ТОВ "АРМАТО"
#41799955
Переможець 75 000,00
UAH з ПДВ
12 серпня 2020 08:47

Документи

05 серпня 2020 15:04
Електронний підпис
05 серпня 2020 15:03
Протокол №574.pdf

Документи

12 серпня 2020 08:47
Електронний підпис
12 серпня 2020 08:47
Протокол №584.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 серпня 2020 08:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АРМАТО"
#41799955
75 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 серпня 2020 08:47
Електронний підпис
12 серпня 2020 08:47
Протокол №584.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 13:14
Електронний підпис зміни до договору
18 листопада 2020 08:41
Доп. угода №3від 17.11.2020.PDF зміни до договору
18 листопада 2020 08:40
Електронний підпис зміни до договору
21 жовтня 2020 13:03
доп угода №2 від 20.10.2020.PDF зміни до договору
21 жовтня 2020 12:59
Електронний підпис зміни до договору
02 жовтня 2020 10:40
доп. угода №1 від 30.09.2020.PDF зміни до договору
02 жовтня 2020 10:39
Електронний підпис укладений
26 серпня 2020 16:16
528(дод.2).pdf укладений
26 серпня 2020 16:14
528.pdf укладений
26 серпня 2020 16:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку поставки товару
Номер договору про закупівлю: 528
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку поставки товару
Номер договору про закупівлю: 528
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку поставки товару
Номер договору про закупівлю: 528
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 75 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 12 500,00 UAH)