Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 – 24450000-3 Агрохімічна продукція (Дезінфекційні засоби)
Очікувана вартість
528 960,00 UAH
UA-2020-07-20-002510-b ● aeee224ddedc49bda34872423059bddf
Відкриті торги
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ЛІКАРНЯ № 1" КРАМАТОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01990826 |
Місцезнаходження: | 84307, Україна , Донецька обл., м. Краматорськ, вул. Олекси Тихого, буд. 17 |
Контактна особа: |
Анна Леонідівна Мартинова +380626417849 martunova07@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 липня 2020 11:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 липня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 серпня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 06 серпня 2020 15:24 |
Очікувана вартість: | 528 960,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 644,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція
Постачальник повинен поставити Замовнику товар, якість якого відповідає Державним стандартам України, умовам і вимогам, що чинні та діють до товарів даного типу в Україні. Категорія Замовника: підприємства зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»/ Термін поставки: протягом 5 (п’яти) календарних днів з моменту направлення Замовником Заявки на адресу Учасника. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська (більш детально в тендерній документації)
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24 флакон
«Біопагдез» (з функціональною добавкою – комплекс ензимів) 5л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84307, Україна, Донецька область, м .Краматорськ, вул. О. Тихого, буд №17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
30 флакон
«Біопагдез» (з функціональною добавкою – комплекс ензимів) 1л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84307, Україна, Донецька область, м .Краматорськ, вул. О. Тихого, буд №17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
40 флакон
«КВІКЦИД» (пофарбований) 1л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84307, Україна, Донецька область, м .Краматорськ, вул. О. Тихого, буд №17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
120 штуки
Перекис водню 32,5% 5л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84307, Україна, Донецька область, м .Краматорськ, вул. О. Тихого, буд №17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
620 флакон
«Санабриз Е» 1л з дозатором
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84307, Україна, Донецька область, м .Краматорськ, вул. О. Тихого, буд №17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
200 флакон
«Санабриз Е» 5л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84307, Україна, Донецька область, м .Краматорськ, вул. О. Тихого, буд №17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
300 штуки
«Септомакс» 1кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84307, Україна, Донецька область, м .Краматорськ, вул. О. Тихого, буд №17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 липня 2020 11:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 липня 2020 11:48 |
Оголошення.docx | |
20 липня 2020 11:47 |
Тендерна документація Дезінфекційні засоби 2020р..doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-20-002510-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 24 липня 2020 10:14
Вимога щодо внесення змін в Оголошення
Дискримінаційні вимоги
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 липня 2020 16:00
На Вашу вимогу щодо закупівлі «ДК 021:2015: 24450000-3 Агрохімічна продукція (Дезінфекційні засоби)» з приводу внесення змін до Тендерної документації тендерний комітет КНП «Міська лікарня № 1» Краматорської міської ради повідомляє наступне: «Відповідно до п.3 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. Відповідно до ч.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Зазначаємо, що у Медико-технічних вимогах до закупівлі «ДК 021:2015: 24450000-3 Агрохімічна продукція (Дезінфекційні засоби)» (Додаток 4 до тендерної документації), де є посилання на склад вказано діапазон, що розширює спектр вмісту складових, тому існує можливість усім зацікавленим особам надати пропозиції на дезінфікуючі засоби, які відповідають визначеним технічним характеристикам, в тому числі запропонувати еквівалент. Перелік технічних характеристик до предмету закупівлі «ДК 021:2015: 24450000-3 Агрохімічна продукція (Дезінфекційні засоби)» визначений лікарнею (Замовником) виходячи із специфіки потреб закладу, з урахуванням позитивного досвіду використання дезінфікуючих засобів саме з такими технічними характеристиками, з метою забезпечення санітарного і епідеміологічного захисту пацієнтів та персоналу, прагнення мінімізації алергічних реакцій медичного персоналу лікарні при застосуванні засобів, визначення антимікробної активності до стійких мікроорганізмів, з точки зору функціональності, економічності, ефективності. На ринку зареєстровано та дозволено до використання безліч дезінфікуючих засобів, які мають таке ж саме призначення та відповідають всім зазначеним у тендерній документації технічним характеристикам. Дезінфекційні засоби із зазначеними технічними характеристиками реалізує необмежене коло постачальників. Таким чином, Ваша вимога не містить жодних обґрунтувань неможливості поставки дезінфекційних засобів із зазначеними технічними характеристиками та не доводить, яким чином такі вимоги порушують права потенційних учасників і перешкоджають участь у процедурі закупівлі всім зацікавленим особам. На підставі вищевикладеного, Замовник не вбачає підстав для внесення змін до документації предмета закупівлі «ДК 021:2015: 24450000-3 Агрохімічна продукція (Дезінфекційні засоби)» в частині Медико-технічних вимог».
Номер вимоги: UA-2020-07-20-002510-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Фартунат", Код ЄДРПОУ:37308833
Дата подання: 12 серпня 2020 15:31
Вимога
Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури Державних закупівель. Однією з ключових вимог до проведення відкритих торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства.
В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.
Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин. Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів!
Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулює такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені Вами медико-технічні вимоги суперечать основним принципам Державних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до АМКУ, Департаменту охорони здоров`я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Розгорнути
Згорнути
В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.
Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин. Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів!
Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулює такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені Вами медико-технічні вимоги суперечать основним принципам Державних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до АМКУ, Департаменту охорони здоров`я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 серпня 2020 13:15
Розглянувши вашу вимогу, повідомляємо про відсутність правових підстав для її задоволення, через наступне.
Ваша пропозиція була відхилена Замовником згідно ч. 1 ст. 31 Закону відповідно до якої, тендерна пропозиція відхиляється якщо вона не відповідає вимогам технічної специфікації та іншим вимогам тендерної документації, з наведенням відповідного обґрунтування у протоколі засідання тендерного комітету № 140 від 12.08.2020 року, а саме, через те, що тендерна пропозиція Учасника (ТОВ «Фартунат», ЄДРПОУ: 37308833) не відповідає медико-технічним вимогам до дезінфекційних засобів, що є предметом закупівлі, зазначеним в Додатку № 4 тендерної документації.
Ваша пропозиція була відхилена Замовником згідно ч. 1 ст. 31 Закону відповідно до якої, тендерна пропозиція відхиляється якщо вона не відповідає вимогам технічної специфікації та іншим вимогам тендерної документації, з наведенням відповідного обґрунтування у протоколі засідання тендерного комітету № 140 від 12.08.2020 року, а саме, через те, що тендерна пропозиція Учасника (ТОВ «Фартунат», ЄДРПОУ: 37308833) не відповідає медико-технічним вимогам до дезінфекційних засобів, що є предметом закупівлі, зазначеним в Додатку № 4 тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-07-20-002510-b.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Фартунат", Код ЄДРПОУ:37308833
Дата подання: 14 серпня 2020 15:24
Вимога
Черговий дерібан бюджетних коштів цього казнокрада. Вже неодноразово зазначали, в цьому закладі діє злочинне корумповане угрупування - головний лікар та головна медична сестра, які вимагають від постачальників 40% хабаря. Класична схема - спочатку хабарник прописує дискримінаційні вимоги, яким відповідає продукція одного виробника, потім за невідповідність цим вимогам він дискваліфікує економічно вигідніші пропозиції і акцептує пропозицію "свого" Учасника. Ще до торгів цьому казнокраду Учасники писали про дискримінаційні вимоги, але у відповідь одні формальні відписки.Звертаємо увагу контролюючих органів на беззаперечне порушення з боку процедури Державних закупівель. Однією з ключових вимог до проведення відкритих торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені утендерній документації хабарника містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства.
В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.
Технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин. Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів!
Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулює такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені медико-технічні вимоги суперечать основним принципам Державних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до АМКУ, Департаменту охорони здоров`я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Розгорнути
Згорнути
В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.
Технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин. Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів!
Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулює такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені медико-технічні вимоги суперечать основним принципам Державних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до АМКУ, Департаменту охорони здоров`я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 серпня 2020 18:24
Розглянувши вашу вимогу, повідомляємо про відсутність правових підстав для її задоволення, через наступне. Ваша пропозиція була відхилена Замовником згідно ч. 1 ст. 31 Закону відповідно до якої, тендерна пропозиція відхиляється якщо вона не відповідає вимогам технічної специфікації та іншим вимогам тендерної документації, з наведенням відповідного обґрунтування у протоколі засідання тендерного комітету № 140 від 12.08.2020 року, а саме, через те, що тендерна пропозиція Учасника (ТОВ «Фартунат», ЄДРПОУ: 37308833) не відповідає медико-технічним вимогам до дезінфекційних засобів, що є предметом закупівлі, зазначеним в Додатку № 4 тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-07-20-002510-b.a4
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "Фартунат", Код ЄДРПОУ:37308833
Дата подання: 20 серпня 2020 09:46
Щодо відповіді хабарника
Враховуючи протизаконну позицію хабарника, надсилаємо листи до контролюючих органів
Рішення замовника: Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 серпня 2020 15:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Фартунат" |
434 000,00
UAH з ПДВ
|
434 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Чепурко Євгеній Юрійович |
496 395,00
UAH з ПДВ
|
490 954,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Шолохов Роман Едуардович |
525 735,00
UAH з ПДВ
|
492 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Фартунат" #37308833 |
Відхилено |
434 000,00
UAH з ПДВ
|
12 серпня 2020 11:45
|
ФОП Чепурко Євгеній Юрійович #3460005051 |
Переможець |
490 954,00
UAH з ПДВ
|
14 серпня 2020 14:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 квітня 2021 11:16
|
Звіт про виконання договору про закупівлю (354-мед).docx | укладений |
13 квітня 2021 11:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 лютого 2021 15:12
|
дод. угода 2 договор 354-мед.pdf | зміни до договору |
17 лютого 2021 15:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2020 13:51
|
дод. угода 1 договор 354-мед.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 13:49
|
Електронний підпис | укладений |
26 серпня 2020 12:47
|
договор 354-мед.pdf | укладений |
26 серпня 2020 12:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони керуючись п. 6 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 11.5 Договору - Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку, погодили продовжити дію Договору про закупівлю на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, а саме до 31.03.2021 року, або до повного виконання сторонами своїх зобов’язань за цим договором. |
Номер договору про закупівлю: | 354/мед |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони погодили збільшити суму договору на 98108грн. |
Номер договору про закупівлю: | 354/мед |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |