Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

60650000-9 Прокат водного транспортного устаткування з екіпажем (послуги з фрахтування земкаравану (на умовах тайм-чартеру))
60650000-9 Hire of water transport equipment with crew (Services for the dredging convoy chartering (under the terms of the time-charter))
Очікувана вартість
360 000 000,00 UAH
UA-2020-07-20-002492-a 5e70ea922f0340cb9fbeea31c4744479
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ларіна Тетяна Сергіївна

+380443240072 TETIANA.LARINA@USPA.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ФІЛІЯ "ДНОПОГЛИБЛЮВАЛЬНИЙ ФЛОТ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 41933856
Місцезнаходження: 01135, Україна , Київська область обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 14
Контактна особа: Ларіна Тетяна Сергіївна
+380443240072
TETIANA.LARINA@USPA.GOV.UA
Додаткові контактні особи: Мосічев Олег Ігорович
(097) 700-03-70
Oleg.Mosichev@uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Dredging Fleet Branch of State Enterprise «Ukrainian Sea Port Authority»
National ID: 41933856
Contact point: Larina Tetiana Tetiana
+380443240072
TETIANA.LARINA@USPA.GOV.UA
Additional contacts: Mosichev Oleg Ihorovych
(097) 700-03-70
Oleg.Mosichev@uspa.gov.ua

Закупівля проводиться в інтересах

Найменування: Державне підприємство "Адміністрація морських портів України"
Код ЄДРПОУ: 38727770

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 20 липня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 21 серпня 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 серпня 2020 14:00
Початок аукціону: 21 вересня 2020 15:42
Очікувана вартість: 360 000 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 600 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10800000 UAH
Publication date: 20 липня 2020 22:27
Enquiries until: 21 серпня 2020 14:00
Complaints submission until: до 27 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 31 серпня 2020 14:00

Information

Estimated total value: 360 000 000 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 3 600 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60650000-9: Прокат водного транспортного устаткування з екіпажем


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з фрахтування земкаравану (на умовах тайм-чартеру) (обсяг надання послуг: згідно з Технічними вимогами; місце надання послуг: внутрішні водні шляхи України; строк надання послуг: 2020 - 2023 роки; 60651000-6 Прокат суден із екіпажем; категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання; джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства; тендерні пропозиції повинні бути складені українською та/або російською мовою, відповідно до тендерної документації; вид забезпечення тендерної пропозиції: гарантія банківської установи; строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 120 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; інші умови надання забезпечення тендерної пропозиції: відповідно до тендерної документації)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 60650000-9 — Прокат водного транспортного устаткування з екіпажем

Services for the dredging convoy chartering (under the terms of the time-charter) (amount of the provided services: according to technical requirements; place of the provided services: inland waterways of Ukraine; service duration: 2020 – 2023; CPV: 60650000-9 Hire of water transport equipment with crew; 60651000-6 Hire of vessels with crew; The Customer category: legal entities and/or business entities that carry out activities in certain areas of business; Funding source: assets of an enterprise; Tender offers must be drawn up in Ukrainian and/or Russian in accordance with the tender documentation; type of tender guarantee: bank guarantee; The period of validity of the tender proposal security: no less than 120 days from the date of the deadline for the submission of tender proposals; the other terms of providing a tender guarantee: according to Tender documentation )
Розгорнути Згорнути
CPV: 60650000-9
Період постачання: по 31 грудня 2023

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється щомісячно за фактично надані Послуги протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дня підписання Сторонами Акту (Актів) здачі-приймання наданих послуг на підставі отриманого від Судновласника оригіналу належним чином оформленого рахунку. Event: services. Type of Payment: collect on delivery (COD). The payment is carried out monthly for the services actually provided within 15 (fifteen) days from the date of signing by the Parties of the Act (Acts) of Acceptance of the Services Rendered on the basis of the duly executed the original invoice received from the Contractor. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 серпня 2020 20:00
Електронний підпис
21 серпня 2020 20:00
ПРОТОКОЛ_51-02_21-08-2020 виправлення помилки.doc
21 серпня 2020 11:27
Тендерна документація фрахт земкаравану в ред 21.08.2020 (подання до 31.08.20 14.doc
21 серпня 2020 11:27
Перелік змін до ТД 21.08.2020.doc
21 серпня 2020 11:27
Додатки 1-5 до ТД фрахт земкаравану в ред ТД від 21.08.2020.doc
21 серпня 2020 11:27
Додаток 6 до ТД проект договору фрахт земкаравану в ред ТД від 21.08.2020.docx
13 серпня 2020 13:14
Тендерна документація фрахт земкаравану в ред 12.08.2020 (подання до 21.08.20 14.doc
12 серпня 2020 23:21
Перелік змін до ТД 12.08.2020.doc
12 серпня 2020 23:21
Тендерна документація фрахт земкаравану в ред 12.08.2020.doc
12 серпня 2020 23:21
Додатки 1-5 до ТД фрахт земкаравану в ред ТД від 12.08.2020.doc
12 серпня 2020 23:21
Додаток 6 до ТД проект договору фрахт земкаравану в ред ТД від 12.08.2020.docx
28 липня 2020 10:06
роз'яснення фрахт земкаравану.docx
20 липня 2020 22:24
Тендерна документація фрахт земкаравану.doc
20 липня 2020 22:24
Додатки 1-5 до ТД фрахт земкаравану.doc
20 липня 2020 22:24
Додаток 6 до ТД проект договору фрахт земкаравану.docx
21 серпня 2020 20:00
Електронний підпис
21 серпня 2020 11:28
Електронний підпис
13 серпня 2020 13:30
Електронний підпис
12 серпня 2020 23:22
Електронний підпис
28 липня 2020 10:07
Електронний підпис
20 липня 2020 22:25
Електронний підпис
21 серпня 2020 20:00
ПРОТОКОЛ_51-02_21-08-2020 виправлення помилки.doc
21 серпня 2020 11:27
Тендерна документація фрахт земкаравану в ред 21.08.2020 (подання до 31.08.20 14.doc
21 серпня 2020 11:27
Перелік змін до ТД 21.08.2020.doc
21 серпня 2020 11:27
Додатки 1-5 до ТД фрахт земкаравану в ред ТД від 21.08.2020.doc
21 серпня 2020 11:27
Додаток 6 до ТД проект договору фрахт земкаравану в ред ТД від 21.08.2020.docx
13 серпня 2020 13:14
Тендерна документація фрахт земкаравану в ред 12.08.2020 (подання до 21.08.20 14.doc
12 серпня 2020 23:21
Перелік змін до ТД 12.08.2020.doc
12 серпня 2020 23:21
Тендерна документація фрахт земкаравану в ред 12.08.2020.doc
12 серпня 2020 23:21
Додатки 1-5 до ТД фрахт земкаравану в ред ТД від 12.08.2020.doc
12 серпня 2020 23:21
Додаток 6 до ТД проект договору фрахт земкаравану в ред ТД від 12.08.2020.docx
28 липня 2020 10:06
роз'яснення фрахт земкаравану.docx
20 липня 2020 22:24
Тендерна документація фрахт земкаравану.doc
20 липня 2020 22:24
Додатки 1-5 до ТД фрахт земкаравану.doc
20 липня 2020 22:24
Додаток 6 до ТД проект договору фрахт земкаравану.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-20-002492-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: WHITEFORM CONTRACTS LTD, Код ЄДРПОУ:HE332191
Дата подання: 23 липня 2020 10:20
Чи позбавляється права на участь у тендері нерезидент??
Умовами ТД передбачено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді з накладанням електронного цифрового підпису (далі - ЕЦП) або з накладанням кваліфікованого електронного підпису (далі - КЕП).

У свою чергу, чинним українським законодавством не передбачено, що електронні довірчі послуги можуть надаватись нерезидентам. Більш того, відсутня будь-яка затверджена нормативна процедура для офіційного оформлення нерезидентом ЕЦП та/або КЕП. Нерезиденти не мають кодів ЄДРПОУ. Підприємства, які є адміністраторами/операторами надання електронних довірчих послуг відмовляють нерезидентам в оформленні та видачі ЕЦП та/або КЕП з цієї причини. За повідомленням технічної підтримки PROZORRO учасники нерезиденти приймають участь в тендерних закупівлях без використання ЕЦП та/або КЕП. Замовники мають диференціювати вимоги до резидентів та нерезидентів щодо використання ЕЦП та/або КЕП у тендерних закупівлях.
Таким чином, з метою недопущення дискримінації учасників щодо участі у тендері, просимо унести зміни у ТД щодо скріплення документів учасниками ЕЦП та/або КЕП відокремивши вимогу щодо використання ЕЦП та/або КЕП лише резидентами України, залишивши можливість нерезидентам прийняти участь у тендері без використання ЕЦП та/або КЕП.
Розгорнути Згорнути
Рішення закупівельника: Вимога задоволена
28 липня 2020 10:11
Згідно з п.3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/ЦЗО/учасником/постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель. Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис (далі – КЕП) посадової особи.
Відповідно до ч.1 ст.38 Закону України «Про електронні довірчі послуги», електронні довірчі послуги, що надаються відповідно до вимог нормативно-правових актів, що регулюють правові відносини у сфері електронних довірчих послуг в іноземних державах, визнаються в Україні електронними довірчими послугами того самого виду в разі відповідності хоча б одній з таких умов:
кваліфікований надавач електронних довірчих послуг іноземної держави відповідає вимогам цього Закону, що підтверджується центральним засвідчувальним органом (або засвідчувальним центром у разі надання електронних довірчих послуг у банківській системі України та при здійсненні переказу коштів);
кваліфікований надавач електронних довірчих послуг внесений до Довірчого списку держави, з якою Україна уклала відповідний двосторонній або багатосторонній міжнародний договір.
Враховуючи зазначене, в тендерній документації були встановлені загальні вимоги щодо накладання КЕП / ЕЦП.
На даний час Замовником підготовлено звернення до Уповноваженого органу (Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України) та авторизованого електронного майданчика Замовника щодо з’ясування можливості практичної реалізації встановленої вимоги. Після одержання відповіді до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-13-000085 ● 048c7195acb9462d8de365ae01e48289
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 січня 2021 16:40
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


13.01.2021 № 9

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.01.2021 № 9





Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
85 UA-2020-07-20-002492-a 20.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-01-19 20:13:57

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з фрахтування земкаравану (на умовах тайм-чартеру) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-07-20-002492-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-01-22 16:27:53

Пояснення Замовника

Відповідно до наказу Держаудитслужби від 13.01.2021 № 9 «Про початок моніторингу процедур закупівель» Держаудитслужбою, на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, розпочато моніторинг закупівлі послуг за кодом ДК 021:2015 60650000-9 Прокат водного транспортного устаткування з екіпажем (послуги з фрахтування земкаравану (на умовах тайм-чартеру)) (ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-20-002492-а), яку проводило Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі філії «Днопоглиблювальний флот» Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (далі - Замовник).
До Замовника 19.01.2021 через електронну систему закупівель надійшов запит про надання пояснення, інформації та документів стосовно даної процедури закупівлі, з огляду на що відповідно до ч.4 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) на питання, яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість, повідомляємо наступне.
Згідно з ч.1 ст.15 Закону України «Про морські порти України» державне підприємство «Адміністрація морських портів України» утворене, зокрема, з метою утримання та забезпечення ефективного використання державного майна, у тому числі модернізації, ремонту, реконструкції та будівництва гідротехнічних споруд, а також контролю і підтримання оголошених глибин.
Для виконання поставленої мети згідно з п.1.6 Положення про навігаційне забезпечення судноплавства на внутрішніх водних шляхах України, затвердженого наказом Міністерства транспорту та зв’язку України від 14.06.2007 № 498, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 07.08.2007 за № 905/14172, на державне підприємство «Адміністрація морських портів України» покладено функції з проведення промірних та днопоглиблювальних робіт на внутрішніх судноплавних шляхах.
Для забезпечення виконання державним підприємством «Адміністрація морських портів України» зазначених завдань, вирішення проблеми дефіциту власних потужностей, а також відмови від аутсорсингу при виконанні днопоглиблювальних робіт Замовником здійснено закупівлю послуг за кодом ДК 021:2015 60650000-9 Прокат водного транспортного устаткування з екіпажем (послуги з фрахтування земкаравану (на умовах тайм-чартеру)).
Відповідно, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовано з урахуванням вимог статті 23 Закону, досвіду виконання
ДП «АМПУ» днопоглиблювальних робіт в акваторіях морських портів із залученням підрядних організацій, прогнозованих потреб ДП «АМПУ» щодо обсягів капітального та експлуатаційного днопоглиблення, а також наявної інформації у відкритих джерелах щодо днопоглиблювального обладнання.
Очікувана вартість закупівлі розрахована із дотриманням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 12.02.2020 №275, з використанням методу порівняння ринкових цін шляхом направлення не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій (Замовником було направлено вісім листів-запитів потенційним контрагентам, від яких одержано чотири листи-відповіді).
На підставі проведеного аналізу шляхом порівняння ринкових цін очікувана вартість закупівлі була визначена Замовником на рівні 360 000 000,00 грн. без ПДВ / 432 000 000,00 грн. з ПДВ.
Відповідно, Річним планом ДП «АМПУ» на 2020 рік затверджено проведення закупівлі послуг за кодом ДК 021:2015 60650000-9 Прокат водного транспортного устаткування з екіпажем (послуги з фрахтування земкаравану (на умовах тайм-чартеру)) очікуваною вартістю 432 000 000,00 грн. з ПДВ, тобто з урахуванням всіх податків і зборів.
При поданні тендерної пропозиції учасники закупівлі, відповідно до умов тендерної документації на дану закупівлю (далі – Тендерна документація), мали зазначати ціну своєї тендерної пропозиції без ПДВ.
Враховуючи той факт, що згідно з ч.4 ст.26 Закону ціна тендерної пропозиції не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі, в оголошенні про проведення закупівлі послуг за кодом ДК 021:2015 60650000-9 Прокат водного транспортного устаткування з екіпажем (послуги з фрахтування земкараванів (на умовах тайм-чартеру)) було визначено очікувану вартість без урахування ПДВ, а саме: 360 000 000,00 грн. без ПДВ.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 лютого 2021
Кінцевий строк оскарження: 09 лютого 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 14 вересня 2020
UA-2020-07-20-002492-a5e70ea922f0340cb9fbeea31c4744479
Найменування закупівельника: ФІЛІЯ "ДНОПОГЛИБЛЮВАЛЬНИЙ ФЛОТ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 41933856
Місцезнаходження закупівельника: 01135, Україна, Київська область обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 14
Учасник Документи Рішення
WHITEFORM CONTRACTS LTD Документи
Допущено до аукціону
DENTAR DENİZCİLİK VE DIŞ TİCARET ANONİM ŞİRKETİ Документи
Допущено до аукціону

Публічні документи

28 вересня 2020 15:45
Пропозиція.pdf
28 вересня 2020 15:45
Переклад довіреності.pdf
28 вересня 2020 15:45
Довіреність.pdf
28 вересня 2020 15:45
Довідки про несудимість.pdf
28 серпня 2020 19:18
Пояснення щодо ЕЦП.pdf
28 серпня 2020 19:18
Переклад довіреності.pdf
28 серпня 2020 19:18
лицензия.pdf.p7s
28 серпня 2020 19:18
лицензия.pdf (2).p7s
28 серпня 2020 19:18
лицензия.pdf
28 серпня 2020 19:18
Довіреність Кєлоєв М..pdf
28 серпня 2020 19:18
Гарантія №LGI200821034.pdf.p7s.p7s
28 серпня 2020 19:18
Гарантія №LGI200821034.pdf.p7s
28 серпня 2020 19:18
Гарантія №LGI200821034.pdf
28 серпня 2020 19:18
Братаева 20190913 552827.pdf.p7s.p7s
28 серпня 2020 19:18
Братаева 20190913 552827.pdf.p7s
28 серпня 2020 19:18
Братаева 20190913 552827.pdf

Публічні документи

30 серпня 2020 18:58
ГАРАНТІЯ 20559.pdf.(2).P7S
30 серпня 2020 18:58
ГАРАНТІЯ 20559.pdf.(1).P7S
30 серпня 2020 18:58
ГАРАНТІЯ 20559.pdf
30 серпня 2020 18:58
_ліцензія Банку.pdf.(2).P7S
30 серпня 2020 18:58
_ліцензія Банку.pdf.(1).P7S
30 серпня 2020 18:58
_ліцензія Банку.pdf
30 серпня 2020 18:58
_довіреність Мороз.pdf
30 серпня 2020 18:58
_витяг з наказу Мороз.pdf
30 серпня 2020 18:58
Sari Kanarya - оригінал.pdf
30 серпня 2020 18:58
Masal Turkan - оригінал.pdf
30 серпня 2020 18:58
Довідки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

WHITEFORM CONTRACTS LTD

DENTAR DENİZCİLİK VE DIŞ TİCARET ANONİM ŞİRKETİ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 вересня 2020 16:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
WHITEFORM CONTRACTS LTD 355 020 000,00
UAH
351 380 927,28
UAH
Документи
DENTAR DENİZCİLİK VE DIŞ TİCARET ANONİM ŞİRKETİ 358 200 000,00
UAH
354 600 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

28 вересня 2020 15:45
Пропозиція.pdf
28 вересня 2020 15:45
Переклад довіреності.pdf
28 вересня 2020 15:45
Довіреність.pdf
28 вересня 2020 15:45
Довідки про несудимість.pdf
28 серпня 2020 19:18
Пояснення щодо ЕЦП.pdf
28 серпня 2020 19:18
Переклад довіреності.pdf
28 серпня 2020 19:18
лицензия.pdf.p7s
28 серпня 2020 19:18
лицензия.pdf (2).p7s
28 серпня 2020 19:18
лицензия.pdf
28 серпня 2020 19:18
Довіреність Кєлоєв М..pdf
28 серпня 2020 19:18
Гарантія №LGI200821034.pdf.p7s.p7s
28 серпня 2020 19:18
Гарантія №LGI200821034.pdf.p7s
28 серпня 2020 19:18
Гарантія №LGI200821034.pdf
28 серпня 2020 19:18
Братаева 20190913 552827.pdf.p7s.p7s
28 серпня 2020 19:18
Братаева 20190913 552827.pdf.p7s
28 серпня 2020 19:18
Братаева 20190913 552827.pdf

Публічні документи

30 серпня 2020 18:58
ГАРАНТІЯ 20559.pdf.(2).P7S
30 серпня 2020 18:58
ГАРАНТІЯ 20559.pdf.(1).P7S
30 серпня 2020 18:58
ГАРАНТІЯ 20559.pdf
30 серпня 2020 18:58
_ліцензія Банку.pdf.(2).P7S
30 серпня 2020 18:58
_ліцензія Банку.pdf.(1).P7S
30 серпня 2020 18:58
_ліцензія Банку.pdf
30 серпня 2020 18:58
_довіреність Мороз.pdf
30 серпня 2020 18:58
_витяг з наказу Мороз.pdf
30 серпня 2020 18:58
Sari Kanarya - оригінал.pdf
30 серпня 2020 18:58
Masal Turkan - оригінал.pdf
30 серпня 2020 18:58
Довідки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

WHITEFORM CONTRACTS LTD

DENTAR DENİZCİLİK VE DIŞ TİCARET ANONİM ŞİRKETİ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
WHITEFORM CONTRACTS LTD
#HE332191
Переможець 351 380 927,28
UAH
25 вересня 2020 16:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 вересня 2020 16:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
WHITEFORM CONTRACTS LTD
#HE332191
351 380 927,28
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 жовтня 2020 16:08
договір №52-В-ФДФ-20 (фрахт земкаравану).pdf укладений
14 жовтня 2020 16:07
звіт УД фрахт земкаравану.pdf укладений
14 жовтня 2020 16:07
Електронний підпис зміни до договору
27 липня 2021 22:29
повідомлення та інформація про внесення змін 4 до договору фрахт земкаравану (1).pdf зміни до договору
27 липня 2021 22:29
додаткова угода №4 фрахт земкаравану (1).pdf зміни до договору
27 липня 2021 22:29
Електронний підпис зміни до договору
01 травня 2021 18:19
додаткова угода №3 фрахт земкаравану (1).pdf зміни до договору
01 травня 2021 18:18
повідомлення та інформація про внесення змін 3 до договору фрахт земкаравану (1).pdf зміни до договору
01 травня 2021 18:18
Електронний підпис зміни до договору
16 березня 2021 15:26
повідомлення та інформація про внесення змін 2 до договору фрахт земкаравану (1).pdf зміни до договору
16 березня 2021 15:25
додаткова угода №2 фрахт земкаравану (1).pdf зміни до договору
16 березня 2021 15:25
Електронний підпис зміни до договору
14 січня 2021 19:26
повідомлення та інформація про внесення змін 1 до договору фрахт земкаравану (1).pdf зміни до договору
14 січня 2021 19:26
додаткова угода №1 фрахт земкаравану (1).pdf зміни до договору
14 січня 2021 19:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Істотні умови договору не змінено. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: істотні умови договору не змінено. Опис змін, що внесені до інших умов договору: - розділ 20 Договору в частині реквізитів Сторін викладено в новій редакції. Номер додаткової угоди: 1. Сума договору після внесення змін: 10 537 550,00 ЄВРО (десять мільйонів п’ятсот тридцять сім тисяч п’ятсот п’ятдесят Євро 00 євроцентів). Обсяг надання послуг після внесення змін: згідно з Технічними вимогами (Додаток №1 до Договору). Причина згідно із ст. 41 Закону обрана лише тому, що функціонал майданчика дозволяє оприлюднювати лише зміни до істотних умов договору.
Номер договору про закупівлю: 52-В-ФДФ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Істотні умови договору не змінено. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: істотні умови договору не змінено. Опис змін, що внесені до інших умов договору: - пункти 14.3 та 14.4 Договору викладено в новій редакції. Номер додаткової угоди: 2 Сума договору після внесення змін: 10 537 550,00 ЄВРО (десять мільйонів п’ятсот тридцять сім тисяч п’ятсот п’ятдесят Євро 00 євроцентів). Обсяг надання послуг після внесення змін: згідно з Технічними вимогами (Додаток №1 до Договору). Причина згідно із ст. 41 Закону обрана лише тому, що функціонал майданчика дозволяє оприлюднювати лише зміни до істотних умов договору.
Номер договору про закупівлю: 52-В-ФДФ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Опис змін, що внесені до істотних та інших умов договору: - п. 6.2 Договору викладено в новій редакції; - п. 11.2 Договору викладено в новій редакції; - Технічні вимоги (Додаток №1 до Договору) викладено в новій редакції; - Розрахунок вартості Послуг (Додаток №3 до Договору) викладено в новій редакції; - ціну договору зменшено до 10 537 104,46 ЄВРО. Номер додаткової угоди: 3. Сума договору після внесення змін: 10 537 104,46 ЄВРО (десять мільйонів п’ятсот тридцять сім тисяч сто чотири Євро 46 євроцентів). Обсяг надання послуг після внесення змін: згідно з Технічними вимогами (Додаток №1 до Договору).
Номер договору про закупівлю: 52-В-ФДФ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Істотні умови договору не змінено. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: істотні умови договору не змінено. Опис змін, що внесені до інших умов договору: - п. 6.2 Договору викладено в новій редакції; - пункт 7.7 Договору викладено в новій редакції; - пункт 15 Технічних вимог (Додаток №1 до Договору, що є його невід’ємною частиною) викладено в новій редакції. Номер додаткової угоди: 4. Сума договору після внесення змін: 10 537 104,46 ЄВРО (десять мільйонів п’ятсот тридцять сім тисяч сто чотири Євро 46 євроцентів). Обсяг надання послуг після внесення змін: згідно з Технічними вимогами (Додаток №1 до Договору). Причина згідно із ст. 41 Закону обрана лише тому, що функціонал майданчика дозволяє оприлюднювати лише зміни до істотних умов договору.
Номер договору про закупівлю: 52-В-ФДФ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML