Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт покриття тротуарів по вул.Миколаївська в м.Новий Буг Миколаївської області
Очікувана вартість
1 160 121,60 UAH
UA-2020-07-20-002268-b 903e121eea494de88f4b700b2bc67d06
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вакар Роман Володимирович

+380502158898 miskradanbug@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Новобузька міська рада
Код ЄДРПОУ: 04056598
Місцезнаходження: 55601, Україна , Миколаївська обл., місто Новий Буг, площа Свободи, 42
Контактна особа: Вакар Роман Володимирович
+380502158898
miskradanbug@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 липня 2020 11:33
Звернення за роз’ясненнями: до 06 серпня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 серпня 2020 17:00
Початок аукціону: 17 серпня 2020 14:12
Очікувана вартість: 1 160 121,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 800,61 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Капітальний ремонт покриття тротуарів по вул.Миколаївська в м.Новий Буг Миколаївської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55601, Україна, Миколаївська область, м.Новий Буг, вул.Миколаївська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 серпня 2020 12:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2020 12:51
Додаток 1 Тех.завдання.docx
05 серпня 2020 12:51
Додаток 2 Кваліфікаційні вимоги.docx
05 серпня 2020 12:51
Тендерна документація.docx
20 липня 2020 11:34
Дефектний акт 2.jpeg
20 липня 2020 11:34
Дефектний акт 1.jpeg
20 липня 2020 11:34
3. Додаток 3 проект Договору тротуар Миколаївська.docx
05 серпня 2020 12:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 липня 2020 11:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2020 12:51
Додаток 1 Тех.завдання.docx
20 липня 2020 11:34
1. Додаток 1 Техзавдання тротуар Миколаївська.docx
05 серпня 2020 12:51
Додаток 2 Кваліфікаційні вимоги.docx
20 липня 2020 11:33
2. Додаток 2 тротуар Миколаївська.docx
05 серпня 2020 12:51
Тендерна документація.docx
20 липня 2020 11:33
т.д. тротуар Миколаївська.docx
20 липня 2020 11:34
Дефектний акт 2.jpeg
20 липня 2020 11:34
Дефектний акт 1.jpeg
20 липня 2020 11:34
3. Додаток 3 проект Договору тротуар Миколаївська.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-21-000003 ● a15e1a96d87a4c7b81061a6ac488b9d1
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 серпня 2020 10:49
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

21.08.2020 № 263

Миколаїв


Про початок моніторингу
процедури закупівлі

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедури закупівлі ID: UA-2020-07-20-002268-b, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 20 липня 2020 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.



В.о. начальника Анатолій ВОЙЧЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Доброго дня! Новобузька міська рада інформує про рорвання договору №09/07 від 07 вересня 2020 року. Причина розірвання договору: зменшення ціни договору 1 094 450,00 грн. (один мільйон дев»яносто чотири тисячі чотириста п»ятьдесят грн.. 00 коп.) , в т. ч. ПДВ 182 408.33 грн. (сто вісімдесят дві тисячі чотириста вісім грн. 33 коп.) на 1094450,00 грн. (один мільйон дев»яносто чотири тисячі чотириста п»ятьдесят грн. 00 коп..), в тому числі ПДВ 182408,33 (сто вісімдесят дві тисячі чотириста вісім грн.33 коп), до 0,00 грн. (нуль грн.0 коп.) з ПДВ 0,00 грн. (нуль грн..00 коп.) відповідно до п. 9.2 Договору №09/07 від 07 вересня 2020 року ( далі Договір), на підставі ст. 188 Господарського кодексу України та на підставі висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ, а саме: За результатами аналізу питання відображення закупівлі в річному плані встановлено порушення пункту 4 частини другої статті 4 Закону. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 8 частини другої статті 21 Закону, пункту 3 частини першої статті 10 Закону та абзацу другого частини другої статті 24 Закону. За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пунктів 2, 3, 10, 11, 12, 13, 14, 18 та 19 частини другої статті 22 Закону, а також, враховуючи умови частини першої статті 41 Закону, встановлено порушення частин четвертої та п’ятої статті 180 Господарського кодексу України та пункту 5 Постанови № 668. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не установлено. Встановлено порушення законодавства в частині подання та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) документації, встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом здійснення заходів щодо розірвання договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи щодо вжиття заходів, направлених на виконання зобов'язань. З повагою, Новобузький міський голова Максим Лагодієнко

2020-09-21 09:46:02


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 29 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

-

2020-09-22 08:32:35

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 серпня 2020 14:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ СОФІЯ-ГРАНІТ 1 100 260,13
UAH з ПДВ
1 094 450,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОПТДОРБУДСТРОЙ" 1 108 194,00
UAH з ПДВ
1 100 260,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Ординанс 1 142 725,57
UAH з ПДВ
1 142 725,57
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 серпня 2020 15:46
Електронний підпис
14 серпня 2020 15:42
Позитивний відгук.pdf
14 серпня 2020 15:42
Аналогічний договір.pdf
14 серпня 2020 15:42
техпаспорт HAMM HD 90.PDF
14 серпня 2020 15:42
Тех.паспорт CAT 434E.pdf
14 серпня 2020 15:42
Камаз ВЕ9120ВМ.pdf
14 серпня 2020 15:42
Камаз ВЕ9115ВМ.pdf
14 серпня 2020 15:42
дог. оренди техніки _7.pdf
14 серпня 2020 15:42
дог. оренди техніки _3 .pdf
14 серпня 2020 15:42
СТ.17.PDF
14 серпня 2020 15:42
Довідка санкції.PDF

Публічні документи

16 серпня 2020 12:58
Електронний підпис
16 серпня 2020 12:56
Довідка щодо ст. 17.pdf
16 серпня 2020 12:56
Цінова пропозиція.pdf
16 серпня 2020 12:56
Технічні вимоги.pdf
16 серпня 2020 12:56
Статут Учасника.pdf
16 серпня 2020 12:56
Проект договору.pdf
16 серпня 2020 12:56
Працівники.pdf
16 серпня 2020 12:56
Ліцензія.pdf
16 серпня 2020 12:56
Лист-погодження.pdf
16 серпня 2020 12:56
Лист про якість.pdf
16 серпня 2020 12:56
Лист про якість робіт.pdf
16 серпня 2020 12:56
Лист гарантія про а.с..pdf
16 серпня 2020 12:56
Лист від Магістраль.pdf
16 серпня 2020 12:56
Лист від ДРСУ.pdf
16 серпня 2020 12:56
Лист від БУДТЕХ.pdf
16 серпня 2020 12:56
Кошторис.pdf
16 серпня 2020 12:56
Договір суборенди.pdf
16 серпня 2020 12:56
Договір поставка а.с..pdf
16 серпня 2020 12:56
Довідка про МТБ.pdf
16 серпня 2020 12:56
Відгук.PDF
16 серпня 2020 12:56
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
16 серпня 2020 12:56
Атестат.pdf

Публічні документи

14 серпня 2020 20:48
Електронний підпис
14 серпня 2020 20:45
Техніка.pdf
14 серпня 2020 20:45
Статут ТОВ Ординанс.pdf
14 серпня 2020 20:45
Рішення _2.pdf
14 серпня 2020 20:45
Рішення _1.pdf
14 серпня 2020 20:45
Рено АЕ4417МВ.pdf
14 серпня 2020 20:45
Рено АЕ4415МВ.pdf
14 серпня 2020 20:45
Лист від ТОВ Вайт.pdf
14 серпня 2020 20:45
Копія Ліцензії .pdf
14 серпня 2020 20:45
каток BOMAG BW 151 AC - 4.pdf
14 серпня 2020 20:45
Договір ТОВ Вайт.pdf
14 серпня 2020 20:45
Гарантійний лист.pdf
14 серпня 2020 20:45
Гарантійний лист _2.pdf
14 серпня 2020 20:45
Відгук.pdf
14 серпня 2020 20:45
Виписка з ЄДР.pdf
14 серпня 2020 20:45
CAT 428F T09742.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СОФІЯ-ГРАНІТ

ТОВ "ОПТДОРБУДСТРОЙ"

ТОВ Ординанс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ СОФІЯ-ГРАНІТ
#35156965
Переможець 1 094 450,00
UAH з ПДВ
18 серпня 2020 11:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 серпня 2020 11:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ СОФІЯ-ГРАНІТ
#35156965
1 094 450,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 вересня 2020 09:36
витяг з Протоколу укладений
21 вересня 2020 09:34
001 (1).jpg укладений
21 вересня 2020 09:34
звіт про виконання договору укладений
21 вересня 2020 09:34
Електронний підпис укладений
08 вересня 2020 17:28
6.jpeg укладений
08 вересня 2020 17:25
5.jpeg укладений
08 вересня 2020 17:25
4.jpeg укладений
08 вересня 2020 17:25
3.jpeg укладений
08 вересня 2020 17:25
2.jpeg укладений
08 вересня 2020 17:25
договір укладений
08 вересня 2020 17:25

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Зменшення ціни договору 1 094 450,00 грн. (один мільйон дев»яносто чотири тисячі чотириста п»ятьдесят грн.. 00 коп.) , в т.ч. ПДВ 182 408.33 грн. (сто вісімдесят дві тисячі чотириста вісім грн. 33 коп.) на 1094450,00 грн. (один мільйон дев»яносто чотири тисячі чотириста п»ятьдесят грн. 00 коп..), в тому числі ПДВ 182408,33 (сто вісімдесят дві тисячі чотириста вісім грн.33 коп), до 0,00 грн. (нуль грн.0 коп.) з ПДВ 0,00 грн. (нуль грн..00 коп.) відповідно до п. 9.2 Договору №09/07 від 07 вересня 2020 року ( далі Договір), на підставі ст. 188 Господарського кодексу України та на підставі висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ, а саме: За результатами аналізу питання відображення закупівлі в річному плані встановлено порушення пункту 4 частини другої статті 4 Закону. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 8 частини другої статті 21 Закону, пункту 3 частини першої статті 10 Закону та абзацу другого частини другої статті 24 Закону. За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пунктів 2, 3, 10, 11, 12, 13, 14, 18 та 19 частини другої статті 22 Закону, а також, враховуючи умови частини першої статті 41 Закону, встановлено порушення частин четвертої та п’ятої статті 180 Господарського кодексу України та пункту 5 Постанови № 668. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не установлено. Встановлено порушення законодавства в частині подання та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) документації, встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом здійснення заходів щодо розірвання договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи щодо вжиття заходів, направлених на виконання зобов'язань.