Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Облаштування ігрового майданчика за адресою: вул. Петра Панча, 4 Оболонського району м. Києва
Очікувана вартість
97 540,32 UAH
UA-2020-07-20-001727-c c7bd8ee8961245149b0b6fceff59c75c
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Саушев Олександр Анатолійович

380442357105 kbr404tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Дирекція з капітального будівництва та реконструкції "Київбудреконструкція"
Код ЄДРПОУ: 37932233
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Велика Житомирська, 15-А
Контактна особа: Саушев Олександр Анатолійович
380442357105
kbr404tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 липня 2020 12:34
Звернення за роз’ясненнями: до 24 липня 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 серпня 2020 18:00
Очікувана вартість: 97 540,32 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 487,71 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: відповідно до Технічного завдання (Додаток 2 до Оголошення). Кількість товару або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 об’єкт, роботи, обсяг відповідно до Технічного завдання (Додаток 2 до Оголошення).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Облаштування ігрового майданчика за адресою: вул. Петра Панча, 4 Оболонського району м. Києва
[ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45300000-0 Будівельно-монтажні роботи)]. (Джерело фінансування: бюджет міста Києва)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04201, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Петра Панча, 4 Оболонського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2020
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник сплачує вартість прийнятих від Підрядника робіт на підставі Довідки про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3, складеної відповідно до Акту приймання виконаних робіт за формою № КБ-2в з відомістю ресурсів, та згідно Акту відшкодування витрат по експертизі кошторисної частини проектної документації, не пізніше 30-ти (тридцяти) банківських днів після надходження коштів на вказані цілі на реєстраційний рахунок Замовника. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 серпня 2020 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДИТЯЧІ ТА СПОРТИВНІ МАЙДАНЧИКИ" 97 540,32
UAH з ПДВ
97 540,32
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 серпня 2020 14:02
Електронний підпис
10 серпня 2020 13:08
27.Ст.17.pdf
10 серпня 2020 13:08
22. Зовнішній вигляд 3.pdf
10 серпня 2020 13:08
22. Зовнішній вигляд 2.pdf
10 серпня 2020 13:08
22. Зовнішній вигляд 1.pdf
10 серпня 2020 13:08
18. Фін. звіт за 2019.pdf
10 серпня 2020 13:08
14. Дилерський договір.pdf
10 серпня 2020 13:08
8.Довідки про кредити.pdf
10 серпня 2020 13:08
5. Витяг з реєстру ПДВ.pdf
10 серпня 2020 13:08
4.Витяг ЄДРПОУ.pdf
10 серпня 2020 13:08
2. Статут, опис.pdf
10 серпня 2020 13:08
2. Наказ, протокол.pdf
10 серпня 2020 13:08
Панча,4.imd
10 серпня 2020 13:08
23.План виконання робіт.pdf
10 серпня 2020 13:08
1.Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДИТЯЧІ ТА СПОРТИВНІ МАЙДАНЧИКИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДИТЯЧІ ТА СПОРТИВНІ МАЙДАНЧИКИ"
#37095763
Переможець 97 540,32
UAH з ПДВ
14 серпня 2020 11:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 серпня 2020 11:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДИТЯЧІ ТА СПОРТИВНІ МАЙДАНЧИКИ"
#37095763
97 540,32
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2020 10:27
Додаткова угода № 2 від 18.11.2020 до дог. № 433 від 25.08.2020 вул. П.Панча, 4.pdf зміни до договору
19 листопада 2020 10:11
Електронний підпис зміни до договору
06 жовтня 2020 15:28
Додаткова угода № 1 від 06.10.2020 до дог. № 433 від 25.08.2020 вул. П.Панча, 4.pdf зміни до договору
06 жовтня 2020 15:27
Електронний підпис укладений
26 серпня 2020 12:20
Договір №433 від 25.08.2020 вул. П. Панча, 4.pdf укладений
26 серпня 2020 12:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку з отриманням експертного звіту та на підставі п. 3.2. Договору, Сторони вирішили внести зміни, а саме: в Розділ 3 «Договірна ціна» Договору, в Додаток № 1 – Протокол погодження договірної ціни, в Додаток № 2 – Договірна ціна з пояснювальною запискою, локальними кошторисами та підсумковою відомістю ресурсів, в Додаток № 4 – План фінансування робіт. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді №1 від 06.10.2020 року, що додається.
Номер договору про закупівлю: 433
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із завершенням виконання робіт та враховуючи економію витрат, в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: в Розділ 3 «Договірна ціна» Договору, в Додаток № 1 – Протокол погодження договірної ціни, в Додаток № 2 – Договірна ціна, в Додаток № 3 – Календарний план виконання робіт, в Додаток № 4 – План фінансування робіт. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 2 від 18.11.2020 р., що додається
Номер договору про закупівлю: 433
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 94 853,70
UAH (в тому числі ПДВ 15 808,95 UAH)