Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Шкільні меблі (Учнівські меблі для початкових класів у яких буде здійснюватися навчання за програмою «Нова українська школа» закладів загальної середньої освіти Вінницького району )
Очікувана вартість
732 927,00 UAH
UA-2020-07-20-000957-a cb706667f71c4425885684d4b81b64fd
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оливенко Олексій Анатолійович

+380432620222 osvita.vrda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Вінницької районної державної адміністраціі
Код ЄДРПОУ: 02141302
Вебсайт: https://vinrvo.at.ua
Місцезнаходження: 21036, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Хмельницьке шосе,7
Контактна особа: Оливенко Олексій Анатолійович
+380432620222
osvita.vrda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 липня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 25 липня 2020 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 серпня 2020 13:00
Початок аукціону: 05 серпня 2020 15:56
Очікувана вартість: 732 927,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 329,27 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
540 шт
Стіл учнівський одномісний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21000, Україна, Вінницька область, Вінницький район, Заклади загальної середньої освіти Вінницького району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
540 шт
Стілець учнівський
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21000, Україна, Вінницька область, Вінницький район, Заклади загальної середньої освіти Вінницького району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Поставка товару Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 липня 2020 12:36
Електронний цифровий підпис
20 липня 2020 12:34
ТД_парти (2).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-20-000957-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ФАБРИКА МЕБЛІВ "ДИНАСТІЯ", Код ЄДРПОУ:41676695
Дата подання: 11 серпня 2020 12:57
Про скасування неправомірного рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Фабрика Меблів «Династія»
Відповідно до частини 9 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» «Після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною».
При цьому, Замовник не вимагав та не встановлював в Тендерній документації умови щодо надання висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на матеріали з яких виготовлені меблі, в тому числі і висновок СЕС на плівку ПВХ.
Єдина вимога до матеріалів, фурнітури та регулюючих пристроїв, які використовуються для виготовлення товару, що є предметом закупівлі, була така, що вони повинні виключати можливість травматизму та бути вандалостійкими, що підтверджено Учасником гарантійним листом № 04-50/55/08-17-2530 від 04.08.2020р.
Крім того, вимогами тендерної документації також передбачено, що «Додаткова інформація, що може бути зазначена учасником, але не передбачена умовами цієї ТД, не є підставою для його відхилення, проте не враховується при розгляді та оцінці його пропозиції»
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо скасувати протокол засідання тендерного комітету № 1 від 07.08.2020 року та рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Фабрика Меблів «Династія». В іншому випадку, Учасник залишає за собою право звернення зі скаргою до АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 серпня 2020 10:08
Дякуємо за звернення. Відповідь: "Відповідно до вимог тендерної документації Товар повинен мати чинні на дату розкриття нормативні документи: гігієнічний висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, технічний паспорт на виріб, сертифікат відповідності, які відповідають національним стандартам України ДСТУ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови», ГОСТ 11015-93 (ИСО 5970-79) «Столи учнівські. Типи і функціональні розміри»,ГОСТ 11016-93. «Стільці учнівські. Типи і функціональні розміри». Також, у тендерній документації зазначено, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати встановленим / зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам / технічним умовам). Шкільні Меблі повинні бути виготовлені згідно рекомендацій МОН та Наказу №143 від 07.02.2020 року «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи» та відповідати санітарному законодавству, національним стандартам України ДСТУ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови», ГОСТ 11015-93 (ИСО 5970-79) «Столи учнівські. Типи і функціональні розміри», ГОСТ 11016-93. «Стільці учнівські. Типи і функціональні розміри». Отже, учасники мали підтвердити відповідність запропонованого товару вимогам санітарного законодавства, які передбачені тендерною документацією. Надання документу, що втратив чинність, свідчить про невідповідність пропозиції вимогам тендерної документації.".

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 серпня 2020 16:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ФАБРИКА МЕБЛІВ "ДИНАСТІЯ" 732 240,00
UAH з ПДВ
621 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛОПАТИНСЬКА ТЕТЯНА ІГОРІВНА 727 704,00
UAH з ПДВ
699 840,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОЛВІ ЛТД" 732 240,00
UAH з ПДВ
724 910,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 серпня 2020 12:36
sign.p7s
04 серпня 2020 12:33
1 Тендерна пропозиція.pdf
04 серпня 2020 12:33
15. Ліцензія дозвіл.pdf
04 серпня 2020 12:33
12 Проект Договору.pdf
04 серпня 2020 12:33
11. Витяг 04.06. 2020.pdf
04 серпня 2020 12:33
9. Статут + ОПИС_.pdf
04 серпня 2020 12:33
8. Право підпису.pdf
04 серпня 2020 12:33
2.4 Паспорти виробів.pdf
04 серпня 2020 12:33
2.1 Висновок ДСЕЕ.pdf
04 серпня 2020 12:33
2. ФОТО.pdf

Публічні документи

11 серпня 2020 19:08
sign.p7s
11 серпня 2020 19:08
10 Тендерна пропозиція.pdf
09 серпня 2020 16:32
sign.p7s
09 серпня 2020 16:31
Dovidka_20210471880760077512.pdf
09 серпня 2020 16:31
ДФС ФОП Лопатинська 9.08.pdf
04 серпня 2020 09:31
sign.p7s
04 серпня 2020 09:29
Паспорт+код (копія).pdf
04 серпня 2020 09:29
Паспорт виробу 90183.pdf
04 серпня 2020 09:29
Паспорт виробу 37893.pdf
04 серпня 2020 09:28
19 Лист згода.pdf
04 серпня 2020 09:28
16 Гарантійний лист.pdf
04 серпня 2020 09:28
14 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

04 серпня 2020 10:53
sign.p7s
04 серпня 2020 10:49
50 Додаток 5 лист-згода.pdf
04 серпня 2020 10:49
49 Додаток 4 технічні.pdf
04 серпня 2020 10:49
48 Додаток 3 Договір.pdf
04 серпня 2020 10:49
47 Додаток 2 тендерна.pdf
04 серпня 2020 10:49
18 Лист санкції.pdf
04 серпня 2020 10:49
17 Лист доставка.pdf
04 серпня 2020 10:49
14 Дист дитяча праця.pdf
04 серпня 2020 10:49
34 Лист-відгук 30 ЗОШ.pdf
04 серпня 2020 10:49
33 Накладна 30 ЗОШ.pdf
04 серпня 2020 10:49
32 Договір 30 ЗОШ.pdf
04 серпня 2020 10:49
31 Відгук 21 ЗОШ.PDF
04 серпня 2020 10:49
30 Накладна 21 ЗОШ.pdf
04 серпня 2020 10:49
29 Договір 21 ЗОШ.pdf
04 серпня 2020 10:49
8 Довідка податки.pdf
04 серпня 2020 10:49
28 Стаття 17.pdf
04 серпня 2020 10:49
27 Довідка працівники.pdf
04 серпня 2020 10:49
7 Статут НР.pdf
04 серпня 2020 10:49
6 Довідка МТБ.pdf
04 серпня 2020 10:49
23 Лист маркування.pdf
04 серпня 2020 10:49
5 Протокол.pdf
04 серпня 2020 10:49
22 Лист істотні умови.pdf
04 серпня 2020 10:49
21 Довідка ПДВ.pdf
04 серпня 2020 10:49
4 Наказ _1.pdf
04 серпня 2020 10:48
20 Лист 90 днів.pdf
04 серпня 2020 10:48
3 Свідоцтво ПДВ.pdf
04 серпня 2020 10:48
19 Лист 24 місяці.pdf
04 серпня 2020 10:48
2 Витяг ОЛВІ.pdf
04 серпня 2020 10:48
1 Виписка ОЛВІ.pdf

Підстави для відмови в участі

ТОВ "ФАБРИКА МЕБЛІВ "ДИНАСТІЯ"

Критерій Вимога Підтвердження

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛОПАТИНСЬКА ТЕТЯНА ІГОРІВНА

Критерій Вимога Підтвердження

ТОВ "ОЛВІ ЛТД"

Критерій Вимога Підтвердження

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ФАБРИКА МЕБЛІВ "ДИНАСТІЯ"
#41676695
Відхилено 621 000,00
UAH з ПДВ
07 серпня 2020 15:33
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛОПАТИНСЬКА ТЕТЯНА ІГОРІВНА
#3326804805
Переможець 699 840,00
UAH з ПДВ
07 серпня 2020 17:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 серпня 2020 17:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛОПАТИНСЬКА ТЕТЯНА ІГОРІВНА
#3326804805
699 840,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
19 серпня 2020 10:40
ДОГОВІР_М.pdf укладений
19 серпня 2020 10:37
sign.p7s зміни до договору
04 січня 2021 12:39
sign.p7s зміни до договору
02 вересня 2020 15:17
доп угода меблі.pdf зміни до договору
28 серпня 2020 10:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення назви предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1020-2210-72
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 699 840,00
UAH

Актуальні тендери

До пошуку