Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М"ясо код CPV за ДК 021:2015 - 15110000-2 (Продукти харчування: яловичина (м"якуш охолоджений), печінка яловича (заморожена), тушки бройлерів (охолоджені), філе куряче (заморожене))
Очікувана вартість
599 050,00 UAH
UA-2020-07-20-000665-c b4a6f7fc216849999b581601ed364d52
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віктор Шишлаков

380661063706 TENDERSMCH2019@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦІАЛІЗОВАНА МЕДИКО-САНІТАРНА ЧАСТИНА" ЕНЕРГОДАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 42594137
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Віктор Шишлаков
380661063706
TENDERSMCH2019@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 липня 2020 10:33
Звернення за роз’ясненнями: до 03 серпня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 серпня 2020 17:00
Початок аукціону: 14 серпня 2020 12:19
Очікувана вартість: 599 050,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 995,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 17000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Закупівля здійснюється щодо предмету закупівлі в цілому. Кожен Учасник має право подати одну тендерну пропозицію. Процедура закупівлі здійснюється відповідно до норм чинного законодавства України. (Місцезнаходження Замовника: юр.адреса: 71502, м.Енергодар, Запорізька область, вул.Курчатова, будинок 11; факт. адреса: 71503, м.Енергодар, Запорізька область, пр.Будівельників, будинок 33. Категорія Замовника - підприємство зазначене у п.3 ч.1 ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі") Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа (вимоги вказані у тендерній документації за цією закупівлею). Замовник вимагає надання забезпечення виконання договору за результатами процедури закупівлі. Вид забезпечення - банківська гарантія (вимоги вказані у тендерній документації за цією закупівлею).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 кг.
Яловичина (м"якуш охолоджений) (код ДК 021:2015 - 15111100-0)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71503, Україна, Запорізька область, Енергодар, пр.Будівельників, 33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
1000 кг.
Печінка яловича (заморожена) (код ДК 021:2015 - 15114000-0)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71503, Україна, Запорізька область, Енергодар, пр.Будівельників, 33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
1000 кг.
Тушки бройлерів (охолоджені) (код ДК 021:2015 - 15112100-7)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71503, Україна, Запорізька область, Енергодар, пр.Будівельників, 33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
1730 кг.
Філе куряче (заморожене) (код ДК 021:2015 - 15112130-6)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71503, Україна, Запорізька область, Енергодар, пр.Будівельників, 33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата поставленого товару здійснюється шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок постачальника протягом 15 банківських днів після поставки товару та пред"явлення постачальником рахунку та видаткової накладної на товар. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставку товару здійснюється протягом 5 (п"яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування поставки за цим договором на свій розрахунковий рахунок. Джерелом фінансування закупівлі є кошти місцевого бюджету по КПКВК МБ 0212020, КЕКВ 2610 Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 серпня 2020 12:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "РДД" 409 338,00
UAH з ПДВ
406 342,75
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ШЕВЧУК МИКОЛА ПЕТРОВИЧ" 426 300,00
UAH з ПДВ
409 330,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АЛЬЯНС ФУД 560 001,60
UAH з ПДВ
560 001,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОМКОМБТОРГ" 575 200,00
UAH з ПДВ
575 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФУДМАРКЕТ+" 575 430,00
UAH з ПДВ
575 430,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 вересня 2020 12:06
Електронний підпис
26 серпня 2020 17:57
Електронний підпис
26 серпня 2020 17:43
цінова пропозиція.pdf
26 серпня 2020 17:43
Лист повідомлення 4-5.pdf
26 серпня 2020 17:43
довідка Хлопук.pdf
26 серпня 2020 17:43
довідка податкова РДД.pdf
18 серпня 2020 12:42
ДУ найм ТЗ РДД.pdf
13 серпня 2020 16:30
Електронний підпис
13 серпня 2020 16:19
довкілля.pdf
13 серпня 2020 16:19
Етикетки.PDF
13 серпня 2020 16:19
декларація виробника.PDF
13 серпня 2020 16:16
Банківська гарантія.zip
13 серпня 2020 16:16
Виписка.PDF
13 серпня 2020 16:16
9 2 Статут РДД.PDF
13 серпня 2020 16:16
9 1 Опис статут.PDF
13 серпня 2020 16:16
14 Цінова пропозиція.pdf
13 серпня 2020 16:16
13 2 Згода з договором.PDF
13 серпня 2020 16:16
11 Св_во ПДВ.PDF
13 серпня 2020 16:16
Протокол-9.PDF
13 серпня 2020 16:16
приказ.PDF
13 серпня 2020 16:16
Паспорт Хлопук.PDF
13 серпня 2020 16:16
Паспорт Код Хлопук.PDF
13 серпня 2020 16:16
Виписка з ДДР Хлопук.PDF
13 серпня 2020 16:16
Відгук Джур.pdf
13 серпня 2020 16:16
Відгук Гордієнко.pdf
13 серпня 2020 16:16
Відгук Акулова.pdf
13 серпня 2020 16:16
Scan мед книжка Швець.pdf
13 серпня 2020 16:16
Scan мед книжка Сіміохін.pdf
13 серпня 2020 16:16
Scan мед книжка Руденко.pdf
13 серпня 2020 16:16
Scan мед книжка Панченко.pdf
13 серпня 2020 16:16
Scan мед книжка Макогон.pdf
13 серпня 2020 16:16
Scan мед книжка Войцешко.pdf
13 серпня 2020 16:16
Scan мед книжка Бойко.pdf
13 серпня 2020 16:16
ТехП_7039.pdf
13 серпня 2020 16:16
ТехП_5661.pdf
13 серпня 2020 16:16
ТехП_5649.pdf
13 серпня 2020 16:16
Санобраб машин (РДД).pdf
13 серпня 2020 16:16
Договір (сан_обробка).pdf
13 серпня 2020 16:16
Договір (найм ТЗ).pdf
13 серпня 2020 16:16
ЕКСП_дозвіл.pdf
13 серпня 2020 16:16
Договір (оренда).pdf
13 серпня 2020 16:16
Договір (оренда суб).pdf
13 серпня 2020 16:16
1 довідка МТБ.pdf

Публічні документи

12 серпня 2020 22:58
Цінова пропозиція.PDF
12 серпня 2020 22:58
Проект договору.PDF
12 серпня 2020 22:58
Лист-згода.PDF
12 серпня 2020 22:58
Довідка.PDF
12 серпня 2020 22:58
Гарантійний лист.PDF
12 серпня 2020 22:58
Виписка.PDF
12 серпня 2020 22:58
Банківська гарантія.pdf

Публічні документи

04 серпня 2020 17:59
Електронний підпис
04 серпня 2020 16:27
АЛЬЯНС ProZorro(н).zip
04 серпня 2020 16:27
Цінова.PDF
04 серпня 2020 16:27
Федоненко 9596.zip
04 серпня 2020 16:27
ТД.PDF
04 серпня 2020 16:27
склад.zip
04 серпня 2020 16:27
Листи співпраці.zip
04 серпня 2020 16:27
Завізіон 7198.zip
04 серпня 2020 16:27
Етикетки.zip
04 серпня 2020 16:27
Експерт.висновки.zip
04 серпня 2020 16:27
Докум.директор.zip
04 серпня 2020 16:27
Банк.гарант.zip
04 серпня 2020 16:27
Аналог.договор.zip

Публічні документи

12 серпня 2020 15:49
Електронний підпис
12 серпня 2020 15:47
цінова пропозиція.rar
12 серпня 2020 15:47
технічна частина.rar
12 серпня 2020 15:47
іші документи.rar
12 серпня 2020 15:47
інші документи статут.rar
12 серпня 2020 15:47
гарантія м'ясо.rar

Публічні документи

13 серпня 2020 08:21
Електронний підпис
13 серпня 2020 08:13
5 Інші документи.rar
13 серпня 2020 08:13
4 Банківська гарантія.zip
13 серпня 2020 08:13
2 Відповідність ст 17.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "РДД"

ФОП "ШЕВЧУК МИКОЛА ПЕТРОВИЧ"

ТОВ АЛЬЯНС ФУД

ТОВ "ПРОМКОМБТОРГ"

ТОВ "ФУДМАРКЕТ+"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "РДД"
#41532436
Переможець 406 342,75
UAH з ПДВ
19 серпня 2020 13:48
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 серпня 2020 14:43

Вимога про усунення невідповідностей

Додаток 1 до протоколу від 17.08.2020 року ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1. Перелік виявлених невідповідностей: В додатку 1 до тендерної документації Замовником, згідно ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» було встановлено перелік документів та інформації, які має подати Учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, зокрема,: 1. Пунктом 1, розділу 1, додатку 1 до Тендерної документації за цією закупівлею передбачено необхідність подання Учасниками інформації щодо транспортних засобів, які будуть залучатися для виконання умов договору з постачангня продуктів харчування (продовольчої сировини) разом з документами, що підтверджують право власності/володіння/користування на зазначені транспортні засоби*, або договір(и) надання послуг з перевезення продуктів харчування (продовольчої сировини) (документи повинні бути чинними на дату подання пропозиції та строком дії не менше ніж до 31.12.2020) разом з документами, що підтверджують право власності орендодавця або перевізника на зазначені транспортні засоби. Учасником у складі своєї тендерної пропозиції подано вказану інформацію та на її підтвердження надано договір найму транспортного засобу від 01.04.2019 року №01/04, разом зі свідоцтвами про реєстрацію транспортних засобів. Проаналізувавши вказаний договір Замовник дійшов висновку, що відповідно до п.7.1 цього Договору, термін його дії становить 1 (один) календарний рік, тобто діє до 01.04.2020 року. Пункт 7.2 цього договору передбачає можливість його пролонгації на кожний наступний рік, якщо сторони виконують договірні зобов’язання та не заявляють про його припинення, щонайменше за 1 (один) місяць до закінчення терміну його дії. Враховуючи вимогу встановлену Замовником у тендерній документації за цією закупівлею щодо чинності цього документу на дату подання пропозиції та строком дії не менше ніж до 31.12.2020 та приймаючи до уваги, що Учасником не додано жодного документу, який би підтверджував чинність договору найму транспортного засобу від 01.04.2019 року №01/04, як то додаткова угода чи листи про підтвердження сторонами своїх зобов’язань за зазначеним договором, необхідно, згідно частини 16 статті 29 Закону розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких порушень. 2.Пунктом 3, розділу 1, додатку 1 до Тендерної документації за цією закупівлею передбачено необхідність подання Учасниками інформації щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Учасник зазначає договори, які передбачають постачання аналогічного товару (продуктів харчування), який є предметом закупівлі. Під подібними (аналогічними) розуміються товари, які хоч і не однакові за всіма ознаками, але мають схожі характеристики і складаються зі схожих компонентів, завдяки чому виконують однакові функції порівняно з товарами, що оцінюються, та вважаються комерційно взаємозамінними. В межах цієї закупівлі Замовник планує придбати: яловичина (м’якуш охолоджений), печінка яловича (заморожена), тушки бройлерів (охолоджені), філе куряче (заморожене), тобто Учасникам у складі своєї тендерної пропозиції необхідно було надати інформацію та підтверджуючі документи щодо досвіду постачання саме цього товару. Учасником, на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, надано договори та листи-відгуки щодо постачання аналогічного товару, такого як: тушки курчат бройлерів, але заморожених, а Замовник має на меті придбати охолоджені та печінки яловичої замороженої. Інформація за пунктом 3, розділу 1, додатку 1 до Тендерної документації за цією закупівлею подана Учасником не в повному обсязі. Отже, необхідно, згідно частини 16 статті 29 Закону розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких порушень. 3.Пунктом 5, розділу 4, додатку 1 до Тендерної документації за цією закупівлею передбачено, для визначення повноважень щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або договору за результатами проведення процедури закупівлі надати: протокол (або виписку з протоколу, або рішення) засновників, копію наказу про призначення, або довіреність або доручення, або інший документ, що підтверджує повноваження посадової (посадових) особи (осіб) учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору. Учасником на підтвердження зазначеної вимоги Замовника подано Протокол від 18.05.2020 року №9, наказ від 19.05.2020 року №24-к «Про призначення директора товариства з обмеженою відповідальністю «РДД» та довідку про уповноважену особу. У довідці про уповноважену особу від 10.08.2020 року №7 зазначено, що уповноваженою особою на підписання тендерної пропозиції є директор, який діє на підставі Статуту. З аналізу статуту, долученого Учасником до складу тендерної пропозиції Замовник дійшов висновку, що до виключної компетенції Загальних зборів ТОВ «РДД» є прийняття рішення про надання згоди на вчинення Товариством правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує суму 20 000,00 грн. (двадцять тисяч гривень). Враховуючи, що сума правочину, за результатами аукціону за цією процедурою закупівлі, згідно пропозиції Учасника складатиме 406 342,75 UAH з ПДВ., то Учасником у складі своєї тендерної пропозиції за цією закупівлею мало бути додано Рішення Загальних зборів ТОВ «РДД», щодо надання згоди на вчинення правочину за цією закупівлею ( п.7.3.2.14 Статуту). Даний документ у складі тендерної пропозиції Учасника відсутній. Отже, необхідно, згідно частини 16 статті 29 Закону розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких порушень. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Додаток 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» до тендерної документації на закупівлю товару за предметом: М"ясо код CPV за ДК 021:2015 - 15110000-2 (Продукти харчування: яловичина (м"якуш охолоджений), печінка яловича (заморожена), тушки бройлерів (охолоджені), філе куряче (заморожене)). 2.Пункт 1 розділу 5 Тендерної документації за цією закупівлею. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Документ, який би підтверджував чинність договору найму транспортного засобу від 01.04.2019 року №01/04, як то додаткова угода чи листи про підтвердження сторонами своїх зобов’язань за зазначеним договором. 2.Інформацію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Учасник зазначає договори, які передбачають постачання аналогічного товару (продуктів харчування), який є предметом закупівлі, а саме щодо: яловичина (м’якуш охолоджений), печінка яловича (заморожена), тушки бройлерів (охолоджені), філе куряче (заморожене). Інформацію слід надати у точній відповідності до вимог п.3, розділу 1, додатку 1 до Тендерної документації за цією закупівлею. 3. Оформлене належним чином Рішення Загальних зборів ТОВ «РДД», щодо надання згоди на вчинення правочину за цією закупівлею ( п.7.3.2.14 Статуту), тобто підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю . Уповноважена замовником особа _________________ Віктор Шишлаков

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 серпня 2020 13:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "РДД"
#41532436
406 342,75
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 11:29
Електронний підпис укладений
02 вересня 2020 10:21
165-20.pdf укладений
02 вересня 2020 10:20

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 282 045,27
UAH (в тому числі ПДВ 47 007,55 UAH)