Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція об’єкту: «Влаштування скейт-парку на бульварі по просп. Миру від вул. Івана Мазепи до вул. С. Русової в м. Чернігів»
Очікувана вартість
5 628 813,60 UAH
UA-2020-07-20-000497-b dc6359549b1642fab8a2a329833c79d3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гончаров Олексій

+380462941552 gkh_sektor_zakupivel@chernigiv-rada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03366374
Місцезнаходження: 14000, Україна , Чернігівська обл., Чернигов, вул. Реміснича, 19
Контактна особа: Гончаров Олексій
+380462941552
gkh_sektor_zakupivel@chernigiv-rada.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 липня 2020 09:28
Звернення за роз’ясненнями: до 26 липня 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 серпня 2020 19:00
Початок аукціону: 06 серпня 2020 15:11
Очікувана вартість: 5 628 813,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 28 144,07 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 28144.07 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція об’єкту: «Влаштування скейт-парку на бульварі по просп. Миру від вул. Івана Мазепи до вул. С. Русової в м. Чернігів»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, бульвар по просп. Миру від вул. Івана Мазепи до вул. С. Русової
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Відповідно до Додатку № 3 (Проект Договору) до Тендерної документації Аванс 14 Банківські 70
Iнша подія Відповідно до Додатку № 3 (Проект Договору) до Тендерної документації Пiсляоплата 14 Банківські 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 липня 2020 10:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 липня 2020 10:26
Додаток №2.rtf
20 липня 2020 10:26
Перелік змін.docx
20 липня 2020 09:28
Додаток № 4.doc
20 липня 2020 09:28
Додаток № 7.docx
20 липня 2020 09:28
Додаток № 6.docx
20 липня 2020 09:28
Додаток № 5.docx
20 липня 2020 09:28
ТД.doc
20 липня 2020 09:28
Додаток № 1.docx
20 липня 2020 09:28
Додаток №3.doc
20 липня 2020 09:28
ОГОЛОШЕННЯ.docx
20 липня 2020 10:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 липня 2020 09:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 липня 2020 10:26
Додаток №2.rtf
20 липня 2020 09:28
Додаток №2.rtf
20 липня 2020 10:26
Перелік змін.docx
20 липня 2020 09:28
Додаток № 4.doc
20 липня 2020 09:28
Додаток № 7.docx
20 липня 2020 09:28
Додаток № 6.docx
20 липня 2020 09:28
Додаток № 5.docx
20 липня 2020 09:28
ТД.doc
20 липня 2020 09:28
Додаток № 1.docx
20 липня 2020 09:28
Додаток №3.doc
20 липня 2020 09:28
ОГОЛОШЕННЯ.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-06-07-000009 ● ac5d5c6b49d149b987348e89f84643c5
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 червня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 червня 2021 14:10
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

03.06.2021 № 349
Чернігів

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області Ірина БІЛАЗЕРСЬКА

Додаток
до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 03.06.2021 № 349

Перелік процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4. UA-2020-07-20-000497-b 20.07.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 червня 2021
Кінцевий строк оскарження: 25 червня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 серпня 2020 15:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УТБ-ІНЖИНІРИНГ" 5 628 000,00
UAH з ПДВ
5 628 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БЕМ" 5 628 759,13
UAH з ПДВ
5 628 759,13
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 серпня 2020 10:42
Електронний підпис
11 серпня 2020 10:40
Довідка ДПС
11 серпня 2020 10:40
Довідка МВС
05 серпня 2020 15:24
Електронний підпис
05 серпня 2020 14:41
ТП_22_Проект договору.pdf
03 серпня 2020 15:52
Електронний підпис
03 серпня 2020 15:50
ТП_22_Проект договору.pdf
03 серпня 2020 15:50
ТП_12_СТАТУТ.pdf
03 серпня 2020 15:50
ТП_11_Ліцензії.pdf
03 серпня 2020 15:50
ТП_10_Довідки з банків.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УТБ-ІНЖИНІРИНГ"

ТОВ "БЕМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УТБ-ІНЖИНІРИНГ"
#40627275
Переможець 5 628 000,00
UAH з ПДВ
06 серпня 2020 17:12
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УТБ-ІНЖИНІРИНГ" #40627275

№ рішення у справі

363-р

Дата рішення у справі

21.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 серпня 2020 17:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УТБ-ІНЖИНІРИНГ"
#40627275
5 628 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 09:28
Електронний підпис зміни до договору
29 червня 2021 14:54
Додаткова угода № 4 до договору № 7330_138.pdf зміни до договору
29 червня 2021 14:53
Електронний підпис зміни до договору
26 січня 2021 08:52
Додаткова угода № 3 до договору № 7330-138.pdf зміни до договору
26 січня 2021 08:51
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 09:26
Додаткова угода № 2 до договору № 7330_138.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 09:26
Електронний підпис зміни до договору
19 серпня 2020 14:05
Дод угода № 1 від 17.08.2020 договору №7330_138 від 17.08.2020.pdf зміни до договору
19 серпня 2020 14:03
Електронний підпис укладений
17 серпня 2020 09:05
7330-138.pdf укладений
17 серпня 2020 09:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони прийшли до згоди викласти пункти 4.1 та 4.2 Договору в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 7330-138
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до додатової угоди № 2
Номер договору про закупівлю: 7330-138
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до додаткової угоди № 3
Номер договору про закупівлю: 7330-138
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до додаткової угоди № 4
Номер договору про закупівлю: 7330-138
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 серпня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 4 614 283,12
UAH (в тому числі ПДВ 769 047,18 UAH)