Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного нагляду за виконанням будівельних робіт по об’єкту: «Енергоефективна термомодернізація (капітальний ремонт) будівлі стаціонару (новий корпус, 3-х поверхова будівля) комунального некомерційного підприємства «Дитяча клінічна лікарня Святої Зінаїди» Сумської міської ради». ДК 021:2015 – 71520000-9 - Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт»
Очікувана вартість
252 000,00 UAH
UA-2020-07-17-005754-c 420ac1a3b2b245cb8df228678659d551
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ведмідера Ольга

380666782770 0666782770v@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Дитяча клінічна лікарня Святої Зінаїди" Сумської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02000334
Місцезнаходження: 40022, Україна , Сумська обл., Суми, Троїцька, 28
Контактна особа: Ведмідера Ольга
380666782770
0666782770v@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 липня 2020 20:02
Звернення за роз’ясненнями: до 22 липня 2020 22:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 липня 2020 22:00
Початок аукціону: 27 липня 2020 15:03
Очікувана вартість: 252 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 260,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Технічний нагляд за об’єктом: «Енергоефективна термомодернізація (капітальний ремонт) будівлі стаціонару (новий корпус, 3-х поверхова будівля) комунального некомерційного підприємства «Дитяча клінічна лікарня Святої Зінаїди» Сумської міської ради». ДК 021:2015: 71520000-9 «Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, Суми, Троїцька, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата технічного нагляду за надані послуги (виконані роботи), згідно цього Договору, здійснюється Замовником за їх поетапним завершенням, але не пізніше десяти банківських днів після прийняття обсягу виконаних робіт (підписання Сторонами Акту наданих (виконаних) послуг (робіт). У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконанні роботи здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування робіт по Об’єкту на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 липня 2020 20:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2020 20:09
Оголошення технагляд _спрощена.docx
17 липня 2020 20:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2020 20:09
Оголошення технагляд _спрощена.docx
17 липня 2020 20:07
Оголошення технагляд _спрощена.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Прошу надати відповідь з питань тендерної документації
Дата подання: 22 липня 2020 11:18
1. Чи ставиться сума в проекті договору?, якщо сума буде відома тільки після торгів 2. У відповідності до додатку 1 чи потрібно копіювати перелік робіт, чи можно надати лист-погодження з переліком робіт? 3. Я фізична особа підприємець, я володію програмою АВК і виконую в ній роботи. У відповідності до додатку 3 чи потрібне мені підтвердження кошторисника, чи надати відповідну довідку в довільній формі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2020 15:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Глух Вадим Петрович 147 777,00
UAH з ПДВ
142 480,00
UAH з ПДВ
Документи
КОСИК ВІКТОР МИКОЛАЙОВИЧ 150 000,00
UAH з ПДВ
143 739,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП КУДРЯШОВ ЄВГЕН МИХАЙЛОВИЧ 199 800,00
UAH з ПДВ
199 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 липня 2020 13:54
Електронний підпис
28 липня 2020 13:43
ст 17 оновлена.pdf
28 липня 2020 13:43
пропозиція оновлена.pdf
28 липня 2020 13:43
Довідка Глух.jpg
24 липня 2020 13:51
Електронний підпис
24 липня 2020 13:49
згода Глух.pdf
24 липня 2020 13:49
Друговіна всі док-ти.pdf
24 липня 2020 13:49
довідка субпідряд.pdf
24 липня 2020 13:49
довідка ст 17.pdf
24 липня 2020 13:49
довідка резидент.pdf
24 липня 2020 13:49
довідка працівники.pdf
24 липня 2020 13:49
довідка печатка.pdf
24 липня 2020 13:49
розрахунок вартості.pdf
24 липня 2020 13:49
довідка ПДВ.pdf
24 липня 2020 13:49
пропозиція.pdf
24 липня 2020 13:49
проект договору.pdf
24 липня 2020 13:49
персон дані Глух.pdf
24 липня 2020 13:49
довідка ліцензія.pdf
24 липня 2020 13:49
Наказх Глух.pdf
24 липня 2020 13:49
лист статут.pdf
24 липня 2020 13:49
лист гарантія.pdf
24 липня 2020 13:49
довідка досвід.pdf
24 липня 2020 13:49
довідка довкілля.pdf
24 липня 2020 13:49
Глух паспорт_код.pdf
24 липня 2020 13:49
Глух диплом.pdf
24 липня 2020 13:49
конфіден інформ.pdf
24 липня 2020 13:49
гарантія щодо витрат.pdf
24 липня 2020 13:49
відомості учасника.pdf
24 липня 2020 13:49
відгук _2.pdf
24 липня 2020 13:49
відгук Н.Сироватка_.pdf
24 липня 2020 13:49
аналог_договор_2.pdf
24 липня 2020 13:49
аналог дог_1.pdf
24 липня 2020 13:49
аналог дог _3.pdf

Публічні документи

24 липня 2020 12:48
Електронний підпис
24 липня 2020 12:45
19. Копія паспорта.PDF
24 липня 2020 12:45
13. Лист-розяснення.PDF
24 липня 2020 12:45
10. Копії договорів.PDF
24 липня 2020 12:45
2. Проект договору.PDF
24 липня 2020 12:45
1.Пропозиція.PDF

Публічні документи

24 липня 2020 17:30
Електронний підпис
24 липня 2020 17:29
Тендерна пропозиція.pdf
24 липня 2020 17:29
Розрахунок вартості.pdf
24 липня 2020 17:29
НАКАЗ 2019.pdf
24 липня 2020 17:29
Копія паспорта.pdf
24 липня 2020 17:29
Копія ІПН.pdf
24 липня 2020 17:29
Витяг Document_USR_1006906955.pdf
24 липня 2020 17:29
Виписка з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Глух Вадим Петрович

КОСИК ВІКТОР МИКОЛАЙОВИЧ

ФОП КУДРЯШОВ ЄВГЕН МИХАЙЛОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Глух Вадим Петрович
#3027902413
Переможець 142 480,00
UAH з ПДВ
29 липня 2020 14:08

Документи

29 липня 2020 14:08
Електронний підпис
29 липня 2020 14:06
протокол_41.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 липня 2020 14:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Глух Вадим Петрович
#3027902413
142 480,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 липня 2020 14:08
Електронний підпис
29 липня 2020 14:06
протокол_41.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
08 квітня 2021 17:26
ФОП Глух ДУ№3.pdf зміни до договору
08 квітня 2021 17:26
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 16:43
ду глух.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 16:42
Електронний підпис зміни до договору
05 серпня 2020 14:30
Додаткова угода1_дог159.pdf зміни до договору
05 серпня 2020 14:28
Електронний підпис укладений
31 липня 2020 16:27
договір_159_тех.нагляд.pdf укладений
31 липня 2020 16:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись п. 5 ч. 7 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» внести зміни до Договору № 159 від 31.07.2020 року(Зміна банківських реквізитів)
Номер договору про закупівлю: 159
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі продовження виконання капітальних робіт (будівництва)
Номер договору про закупівлю: 159
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сума фінансування на 2021 рік -32300,99 грн.
Номер договору про закупівлю: 159
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML