Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт тротуарів та майданчиків перед будівлею головного корпусу КЗ "Верхньодніпровський дитячий будинок-інтернат № 2" ДОР")
Очікувана вартість
240 030,00 UAH
UA-2020-07-17-005601-b bb6367e0782f4b79b9eb18cb86078d81
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валерій Володимирович Сокол

+380981242197 zakupki.ddi2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ"Верхньодніпровський дитячий будинок-інтернат№2"ДОР"
Код ЄДРПОУ: 03188234
Місцезнаходження: 51600, Україна , Дніпропетровська обл., м.Верхньодніпровськ, вул.Упорна 1а
Контактна особа: Валерій Володимирович Сокол
+380981242197
zakupki.ddi2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 липня 2020 16:21
Звернення за роз’ясненнями: до 23 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 03 серпня 2020 15:57
Очікувана вартість: 240 030,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 200,15 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт тротуарів та майданчиків перед будівлею головного корпусу КЗ "Верхньодніпровський дитячий будинок-інтернат № 2" ДОР"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51600, Україна, Дніпропетровська область, м.Верхньодніпровськ, вулиця Упорна,1а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату за виконані роботи шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника, протягом 15 календарних днів, після підписання Сторонами відповідного Акту виконаних робіт. У випадку затримки оплати виконаних робіт Замовником, як бюджетною установою (через відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Замовник зобов’язується провести оплату 10-х робочих днів з дня надходження коштів на свій рахунок. 4.3. Платіжні (фінансові) зобов’язання Замовника за договором щодо оплати вартості виконаних робіт виникають лише при наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань та за умови надходження коштів для оплати цих робіт на казначейський рахунок Замовника. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 серпня 2020 16:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП РЕКУНОВ 201 225,00
UAH з ПДВ
194 990,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Жавранков Віктор Арсенович 216 165,00
UAH з ПДВ
195 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП УКС-ПРОЕКТ 215 299,00
UAH з ПДВ
196 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 серпня 2020 17:19
Електронний підпис
21 серпня 2020 17:13
Довідка про несудимість
08 серпня 2020 11:54
Електронний підпис
08 серпня 2020 10:41
ДОГОВІР З ДОДАТКАМИ
08 серпня 2020 10:41
ВИПИСКА З ЄДР
08 серпня 2020 10:40
ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ ТЕРМІН
08 серпня 2020 10:29
МТБ
08 серпня 2020 10:29
ЛИСТ ПРО ЗАХИСТ ДОВКІЛЛЯ
31 липня 2020 21:01
Електронний підпис
31 липня 2020 15:22
СТАТУТ.pdf
31 липня 2020 15:22
СЕРТИФІКАТИ.pdf
31 липня 2020 15:22
ЛИСТ-ЗГОДА ФІЗОСІБ.pdf
31 липня 2020 15:22
ЛИСТ-ГАРАНТІЯ.pdf
31 липня 2020 15:22
ДОВІДКА МТБ.pdf

Публічні документи

31 липня 2020 13:43
Електронний підпис
31 липня 2020 13:42
Проект договору(дод2).pdf
31 липня 2020 13:42
Аналогічний договір.pdf
31 липня 2020 13:42
Договірна ціна.pdf
31 липня 2020 13:42
Сетифікат висівки.pdf
31 липня 2020 13:42
Цемент сертификат.pdf
31 липня 2020 13:42
Сертифікат пісок.pdf
31 липня 2020 13:41
сертифікат щебінь.pdf
31 липня 2020 13:41
Локальний кошторис.pdf

Конфіденційні документи

31 липня 2020 13:42
паспорт+код инн.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Документ містить особисті дані

31 липня 2020 13:42
контактні дані.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Документ містить особисті дані

Публічні документи

31 липня 2020 18:17
Електронний підпис
31 липня 2020 18:13
Статут.pdf
31 липня 2020 18:13
склад.pdf
31 липня 2020 18:13
Сертифікати.pdf
31 липня 2020 18:13
Рішення власника.pdf
31 липня 2020 18:13
Проект договору.pdf
31 липня 2020 18:13
Обладнання.pdf
31 липня 2020 18:12
Договірна ціна.pdf
31 липня 2020 18:12
Довідка про довкілля.pdf
31 липня 2020 18:12
Довідка Додаток 4.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП РЕКУНОВ

ФОП Жавранков Віктор Арсенович

ПП УКС-ПРОЕКТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП РЕКУНОВ
#33820107
Переможець 194 990,00
UAH з ПДВ
10 серпня 2020 13:38
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 серпня 2020 14:57

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік невідповідностей. 1. Відсутній гарантійний лист про виконання Учасником зобов’язань передбачених пунктом 6.3. розділу 3 тендерної документації. 2. Відсутня довідка у довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, яка повинна містити інформацію про заходи із захисту довкілля, які планує застосовувати учасник згідно п. 6.10. розділу 3 тендерної документації. 3. Відсутні (й) документ (и) про власність обладнання та матеріально-технічної бази згідно пункту 1.1. розділу «Кваліфікаційні критерії» Додатку № 6 4. Відсутня Довідка, у довільній формі, на фірмовому бланку учасника, про наявність бази (власної або орендованої, або залученої на інших не заборонених чинним законодавством України умовах) для зберігання матеріалів згідно пункту 1.2. розділу «Кваліфікаційні критерії» Додатку № 6 5. Відсутній документ (-ти), який підтверджує наявність бази для зберігання матеріалів згідно пункту 1.2. розділу «Кваліфікаційні критерії» Додатку № 6 6. Відсутній Гарантійний лист у довільній формі згідно пункту 1.4. розділу «Кваліфікаційні критерії» Додатку № 6 7. Відсутня Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Згідно пунктів 3.1., 3.2., розділу «Кваліфікаційні критерії» Додатку № 6

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 серпня 2020 13:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП РЕКУНОВ
#33820107
194 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 13:33
Електронний підпис зміни до договору
03 вересня 2020 10:07
додаткова угода 1 ремонт.pdf зміни до договору
03 вересня 2020 10:06
Електронний підпис укладений
31 серпня 2020 09:12
договір 111 від 28_08_2020.pdf укладений
31 серпня 2020 09:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 111
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 194 990,00
UAH