Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015-3319 (Медичне обладнання та вироби медичного призначення) ( COVID-19)
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2020-07-17-005470-c 32d33faaa940441eb361059a56e02e3c
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ведмідера Ольга

380666782770 0666782770v@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 17 липня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Дитяча клінічна лікарня Святої Зінаїди" Сумської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02000334
Місцезнаходження: 40022, Україна , Сумська обл., Суми, Троїцька, 28
Контактна особа: Ведмідера Ольга
380666782770
0666782770v@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
відеоларингоскоп багаторазовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, Суми, Троїцька, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Узгодження замовлення відбувається шляхом погоджень з Продавцем наступних даних щодо поставки: ассортимент, кількість, термін поставки, місце поставки, сторона, яка здійснює транспортування товару, порядок розрахунку. Подання та узгодження замовлень здійснюється за допомогою: телефону, факсимільного зв'язку, електронної пошти (Інтернет), пошти та інших засобів зв'язку. Підтвердженням виконання замовлення Продавцем є підписання видаткової накладної Покупцем при прийомі-передачі Товару. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

17 липня 2020 16:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НІКАТОР"
#38421679
Переможець 150 000,00
UAH
17 липня 2020 16:43

Документи

17 липня 2020 16:39
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 липня 2020 16:48
договір 155.pdf укладений
17 липня 2020 16:47

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
відеоларингоскоп багаторазовий 1 комплект 150 000,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 150 000,00
UAH