Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка проєктної документації на об’єкт: «Капітальний ремонт провулку Робітничий у місті Полтава» (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт.)
Очікувана вартість
130 158,00 UAH
UA-2020-07-17-005419-c 184942bad2764f799372b04953ff2b6b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Павленко Олександра Сергіївна

(0532)609432 PAVLEN4IK@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03365854
Місцезнаходження: 36020, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Стрітенська, 19, м. Полтава
Контактна особа: Павленко Олександра Сергіївна
(0532)609432
PAVLEN4IK@UKR.NET
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 липня 2020 16:26
Звернення за роз’ясненнями: до 23 липня 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 липня 2020 10:00
Початок аукціону: 03 серпня 2020 12:25
Очікувана вартість: 130 158,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,69%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


3. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі.
Учасники закупівлі повинні надати у складі своєї пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі та умовам, визначених в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, установлених замовником.
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі надаюся учаснику у вигляді технічного завдання, зазначені в Додатку № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
12.Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю.
Переможець вносить забезпечення виконання договору про закупівлю .
Вид забезпечення виконання договору про закупівлю грошова застава;
Строк дії забезпечення виконання договору з моменту укладання договору до моменту повного виконання договору.
Умови надання: Переможець зобов’язаний не пізніше дати укладення договору про закупівлю надати забезпечення виконання договору у вигляді грошової застави у розмірі 4,95 % ціни договору ( у разі проведення аукціону - у розмірі 4,95 % ціни договору визначеної за результатами аукціону). Підрядник перераховує забезпечення виконання договору на депозитний рахунок Замовника UA988201720355189002001041201 ДКСУ м. Київ, МФО 820172. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Розробка проєктної документації на об’єкт: «Капітальний ремонт провулку Робітничий у місті Полтава» (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, Полтава, провулок Робітничий
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник здійснює оплату за фактично виконані роботина умовах передбачених проєктом Договору підряду. Можливе відстрочення платежу за виконані роботи, відповідно до пропозиції Підрядника Пiсляоплата 241 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Відстрочення оплати за виконані роботи: 30%
на строк від 241 і більше днів: 30%
на строк від 181 по 240 днів: 15%
на строк від 121 по 180 днів: 10%
на строк від 61 по 120 днів: 5%
на строк, що складає менш ніж 60 днів: 0%
17 липня 2020 16:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2020 16:25
Додаток 2 - Проєкт договору.docx
17 липня 2020 16:25
Оголошення Спрощена провулок (1).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 серпня 2020 12:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
Фізична особа-підприємець Білоус Володимир Іванович 102 078,95
UAH з ПДВ
49 950,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 34 965 Документи
ФОП "БОЛОТІНА ЮЛІЯ СЕРГІЇВНА" 91 368,00
UAH з ПДВ
35 000,00
UAH з ПДВ
1 35 000 Документи

Публічні документи

30 липня 2020 15:58
Електронний підпис
30 липня 2020 15:56
паспорт.pdf
30 липня 2020 15:56
Пропозиція.pdf
30 липня 2020 15:56
Лист-згода.pdf
30 липня 2020 15:56
Лист роз'яснення.pdf
30 липня 2020 15:56
Наказ.pdf
30 липня 2020 15:56
Витяг.pdf
30 липня 2020 15:56
Кошторис форма 2П.pdf
30 липня 2020 15:56
Договірна ціна.pdf
30 липня 2020 15:56
Зведений кошторис.pdf
30 липня 2020 15:56
Довідка.pdf
30 липня 2020 15:56
Гарант лист.pdf
30 липня 2020 15:56
Лист погодження.pdf
30 липня 2020 15:56
Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Білоус Володимир Іванович

ФОП "БОЛОТІНА ЮЛІЯ СЕРГІЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Білоус Володимир Іванович
#3402313936
Переможець 49 950,00
UAH з ПДВ
07 серпня 2020 09:07

Документи

07 серпня 2020 09:06
Електронний підпис
07 серпня 2020 09:06
File.PDF
07 серпня 2020 09:06
File0001.PDF
07 серпня 2020 09:06
File0001.PDF
07 серпня 2020 09:06
File0002.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 серпня 2020 09:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Білоус Володимир Іванович
#3402313936
49 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 серпня 2020 09:06
Електронний підпис
07 серпня 2020 09:06
File.PDF
07 серпня 2020 09:06
File0001.PDF
07 серпня 2020 09:06
File0001.PDF
07 серпня 2020 09:06
File0002.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2020 11:36
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2020 11:35
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2020 11:21
протокол виконання дог.pdf укладений
21 жовтня 2020 11:20
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2020 16:19
Електронний підпис укладений
27 серпня 2020 14:21
File.PDF укладений
25 серпня 2020 15:31

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 серпня 2020 — 20 жовтня 2020
Сума оплати за договором: 49 950,00
UAH (в тому числі ПДВ 0,01 UAH)