Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівельно-монтажні роботи по об'єкту "Капітальний ремонт дитячих павільйонів спеціального ДНЗ (ясла-садок) № 29 "Червона шапочка", вул. Евгена Тельнова, 20, м. Кропивницький"
Очікувана вартість
1 080 000,00 UAH
UA-2020-07-17-005073-c df83ac0f8203412c94f0405ce6dcf449
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хоменко Сергій Анатолійович

0522246658 ukb@krmr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Міської ради міста Кропивницького
Код ЄДРПОУ: 23227605
Місцезнаходження: 25006, Україна , Кіровоградська обл., КРОПИВНИЦЬКА ОБЛАСТЬ/М.КРОПИВНИЦЬКИЙ, вул. Велика Перспективна, 41, каб. 410
Контактна особа: Хоменко Сергій Анатолійович
0522246658
ukb@krmr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 липня 2020 15:34
Звернення за роз’ясненнями: до 22 липня 2020 16:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 липня 2020 19:00
Очікувана вартість: 1 080 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 5400 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівельно-монтажні роботи по об'єкту "Капітальний ремонт дитячих павільйонів спеціального ДНЗ (ясла-садок) № 29 "Червона шапочка", вул. Евгена Тельнова, 20, м. Кропивницький"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 серпня 2020  —  30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник надає підряднику попередню оплату відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 "Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти". Розмір попередньої становить 30% вартості від бюджетного призначення на відповідний рік. Генпідрядник протягом двох місяців з дня надходження коштів попередньої оплати підтверджує їх використання за призначенням згідно з формами КБ-2В, КБ-3 за звітний період. По закінченні двомісячного терміну Генпідрядник надає підтверджуючі документи щодо використання авансу. У разі не надання таких документів Генпідрядник повертає Замовнику не використану суму авансу. Попередня оплата по Об’єкту може надаватися тільки у разі відкриття Підрядником в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку рахунку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на придбання матеріально-товарних цінностей, будівельних матеріалів та послуг" Аванс 60 Календарні 30
Виконання робіт Оплата за виконані роботи здійснюється Замовником в межах фактичних надходжень зі спеціального фонду міського бюджету у відповідному місяці, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Генпідрядника протягом 10 банківських днів після пред’явлення актів виконаних робіт форми № КБ-2В та підписання їх уповноваженим представником Замовника. Аванс 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 липня 2020 15:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2020 15:34
2. Оголошення Кап. рем. ДНЗ _ 29.doc
17 липня 2020 15:34
2.2 Додаток 2 Проєкт договору (1).doc
17 липня 2020 15:34
2.3 Додаток 3 Субпідрядник (1).doc
17 липня 2020 15:34
2.4 Додаток 4 вимоги.doc
17 липня 2020 15:34
Додаток 5 Кваліфікаційні вимоги.doc
17 липня 2020 15:34
2.1 Відомість робіт.rtf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 липня 2020 19:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЗБУЦЬКИЙ КОСТЯНТИН МИХАЙЛОВИЧ" 1 060 000,00
UAH з ПДВ
1 060 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 липня 2020 10:42
Електронний підпис
29 липня 2020 10:38
Електронний підпис
29 липня 2020 10:37
Пропозиція.pdf
29 липня 2020 10:37
62795995485811.pdf
29 липня 2020 10:37
6.1 Декларація.pdf
29 липня 2020 10:37
6. Ліцензія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЗБУЦЬКИЙ КОСТЯНТИН МИХАЙЛОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЗБУЦЬКИЙ КОСТЯНТИН МИХАЙЛОВИЧ"
#2743411074
Переможець 1 060 000,00
UAH з ПДВ
04 серпня 2020 16:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 серпня 2020 16:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЗБУЦЬКИЙ КОСТЯНТИН МИХАЙЛОВИЧ"
#2743411074
1 060 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2022 16:18
Електронний підпис зміни до договору
08 листопада 2021 16:49
13.1 Додаткова угода до договору підряду від 22 .04.2021 № 8-10-20 внесення змін.pdf зміни до договору
08 листопада 2021 16:49
Електронний підпис зміни до договору
02 листопада 2021 13:26
12.1 Додаткова угода до договору підряду від 02 .11.2021 № 7-10-21 зменьшення договору.pdf зміни до договору
02 листопада 2021 13:26
Електронний підпис укладений
22 квітня 2021 13:22
10.1 Додаткова угода до договору підряду від 22 .04.2021 № 5-10-21 (продовження строку виконання робіт).pdf зміни до договору
22 квітня 2021 13:21
pb_3346308332.jks зміни до договору
22 квітня 2021 13:20
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 10:08
9.1 додаткова угода від 31.12.2020 року № 4-10-20 (продовження дії договору до 31.12.2021.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 10:08
Електронний підпис укладений
10 серпня 2020 09:08
4.1 Договір генпідряду від 10.08.2020 року № 10-20.pdf укладений
10 серпня 2020 09:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжено строк дії договору
Номер договору про закупівлю: 10-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4/10-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжено строк виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 10-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5/10-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни договору
Номер договору про закупівлю: 10-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 7/10-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
08 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесено зміни до пункту 3.3 договору
Номер договору про закупівлю: 10-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 8/10-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Будівельно-монтажні роботи по об'єкту "Капітальний ремонт дитячих павільйонів спеціального ДНЗ (ясла-садок) № 29 "Червона шапочка", вул. Евгена Тельнова, 20, м. Кропивницький" 1 роботи 875 291,63
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 серпня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 875 291,63
UAH