Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція будівлі дитячої музичної школи №5 по вул. Дачна, 50 в м. Миколаєві (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція)
Очікувана вартість
21 260 694,10 UAH
UA-2020-07-17-004805-b 60eebaa46560443986f580291ee159f7
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Артюх

+380502503451 y.artiukh@mkrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 41271134
Місцезнаходження: 54055, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, Центральний район ПРОСПЕКТ ЦЕНТРАЛЬНИЙ будинок 135
Контактна особа: Юлія Артюх
+380502503451
y.artiukh@mkrada.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Уповноваженою особою з публічних закупівель двічі було оголошено тендер за процедурою «відкриті торги» за предметом закупівлі «Реконструкція будівлі дитячої музичної школи №5 по вул. Дачна, 50 в м. Миколаєві» (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція) з очікуваною вартістю 22 379 678,00 грн., 12.06.2020 та 30.06.2020, обидва рази закупівля не відбулася у зв’язку з відсутністю достатньої кількості тендерних пропозицій. Кожного разу участь приймало лише ТОВ «ІНЖИНІРИНГ-ГРУП».
Відповідно до частини 1 статті 40 ЗУ «Про публічні закупівлі», переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів стосовно ціни та інших умов договору про закупівлю із одним або кількома учасниками процедури закупівлі. Відповідно до пункту 1 частини 2 статті 40 ЗУ «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
ТОВ «ІНЖИНІРИНГ-ГРУП» при проведені переговорів надало всі необхідні документи та погодилося з ціною закупівлі та умовами договору про закупівлю, а також надав свою згоду на укладання договору.
Усі умови, встановлені законодавством як необхідні для проведення переговорної процедури закупівлі є дотриманими.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 липня 2020 15:30
Оскарження наміру укласти договір: 28 липня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція будівлі дитячої музичної школи №5 по вул. Дачна, 50 в м. Миколаєві (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54000, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, вул. Дачна, 50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія можливе авансування з дати взяття Замовником фінансових зобов'язань в органах ДКСУ, джерело фінансування - кошти місцевого бюджету Аванс 14 Банківські 30
Iнша подія після підписання Сторонами актів прийому виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою КБ-3, або інших відповідних документів, передбачених чинним законодавством з дати взяття Замовником фінансових зобов'язань в органах ДКСУ, джерело фінансування - кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 14 Банківські 70

Тендерна документація

17 липня 2020 15:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2020 15:26
Оголошення переговорної процедури ДМШ 5.doc

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГ- ГРУП"
#41293729
Переможець 21 260 694,10
UAH з ПДВ
17 липня 2020 15:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 липня 2020 15:30

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГ- ГРУП"
#41293729
21 260 694,10
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 10:41
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 18:16
ДУ 3 від 30.12.2021 до дог.13Т_ДМШ5.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 18:07
Додаток 4 до ДУ3 від 30.12.2021 дог.13Т_ДЦ1.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 18:07
Додаток 4 до ДУ3 від 30.12.2021 дог.13Т_ДЦ2.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 18:07
Додаток 4 до ДУ3 від 30.12.2021 дог.13Т_ДЦ3.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 18:07
Додаток 4 до ДУ3 від 30.12.2021 дог.13Т_ДЦ4.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 18:07
Додаток 4 до ДУ3 від 30.12.2021 дог.13Т_ДЦ5.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 18:07
Електронний підпис зміни до договору
02 червня 2021 16:10
ДУ 2 від 02.06.2021 до дог.13Т_ДМШ5.pdf зміни до договору
02 червня 2021 16:08
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2020 18:59
ДУ 1 від 16.12.2020 до дог.13Т_муз.школа5.pdf зміни до договору
16 грудня 2020 18:59
Електронний підпис укладений
04 серпня 2020 16:21
Додаток 4_2 ДМШ 5.rar укладений
04 серпня 2020 16:21
Додаток 4_4 ДМШ 5.rar укладений
04 серпня 2020 16:21
Додаток 4_3 ДМШ 5.rar укладений
04 серпня 2020 16:21
Додаток 4_1 ДМШ 5.rar укладений
04 серпня 2020 16:20
Додаток 4_5 ДМШ 5.rar укладений
04 серпня 2020 16:20
Дог. 13Т від 04.08.2020 ДМШ5.PDF укладений
04 серпня 2020 16:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити суму договору на 2020 рік на 1 762,17 грн.
Номер договору про закупівлю: 13Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди: 1.1. Внести зміни у п. 3.1. розділу 3, та викласти його у новій редакції: «3.1. Вартість робіт за цим Договором становить 21 260 694,10 грн. (двадцять один мільйон двісті шістдесят тисяч шістсот дев’яносто чотири гривні десять копійок), у тому числі ПДВ 3 543 449,02 грн, та визначається на підставі Договірної ціни (Додаток №4 до Договору). У тому числі вартість робіт по Договору на 2020 рік становить 1 924 357,83 грн. з ПДВ, на 2021 рік 2 456 842,10 грн. з ПДВ, на 2022 рік. 16 879 494,17 грн. з ПДВ. Договірна ціна визначається згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами та доповненнями) на підставі проектної документації та є динамічною. Договірні зобов’язання за даним договором виникають відповідно до вимог ст. 48 Бюджетного Кодексу України за наявності затверджених бюджетних асигнувань, узятих на облік органами ДКСУ Сума договору може бути змінена в залежності від реального фінансування.» 1.2. Внести зміни у п.10.1 розділу 10 та викласти його у новій редакції: «10.1. Цей Договір набуває чинності з дати його укладання і діє до 31.12.2022 року, але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами зобов’язань за цим договором». 2. Строк дії договору продовжено, на підставі п.5.4. статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з затримкою фінансування витрат замовника, які унеможливили виконати умови договору в повному обсязі. 3. У зв’язку із зміною реквізитів «Замовника», Сторони домовилися внести відповідні зміни до договору підряду та викласти реквізити «Замовника», що містяться в Розділі 15 Договору «РЕКВІЗИТИ ТА ПІДПИСИ СТОРІН» у наступній редакції: Управління капітального будівництва Миколаївської міської ради адреса: 54055, м. Миколаїв, проспект Центральний, 135, р/р UA508201720344261028100099423 в ДКСУ м.Київ ЄДРПОУ 41271134 тел. (0512) 53-31-22 4. Сторони дійшли згоди внести зміни до Додатків № 2,3 (які додаються) та викласти їх у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 13Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди: 1.1. Зменшити суму договору на 2021 рік на 1 530 779,44 грн. 1.2. Зменшити суму договору на 18 410 273,61 грн 1.1. Внести зміни у п. 3.1. розділу 3, та викласти його у новій редакції: «3.1. Вартість робіт за цим Договором становить 2 850 420,49 грн. (два мільйона вісімсот п’ятдесят тисяч чотириста двадцять гривень 49 копійок), у тому числі ПДВ 475 070,08 грн, та визначається на підставі Договірної ціни (Додаток №4 до Договору). У тому числі вартість робіт по Договору на 2020 рік становить 1 924 357,83 грн. з ПДВ, на 2021 рік 926 062,66 грн з ПДВ. Договірна ціна визначається згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами та доповненнями) на підставі проектної документації та є динамічною. Договірні зобов’язання за даним договором виникають відповідно до вимог ст. 48 Бюджетного Кодексу України за наявності затверджених бюджетних асигнувань, узятих на облік органами ДКСУ Сума договору може бути змінена в залежності від реального фінансування.» 4. Сторони дійшли згоди внести зміни до Додатків № 1,2,3,4 (які додаються) та викласти їх у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 13Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 серпня 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 2 850 420,49
UAH (в тому числі ПДВ 475 070,08 UAH)