Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
«Реконструкція частини приміщень, розташованих на першому поверсі п’ятиповерхової будівлі літери "Г-Д" КНП «Пологівська БЛІЛ» під відділення екстреної медичної допомоги за адресою: 70608, Запорізька обл., м. Пологи, вул. ім. Героя України Сацького В.А., 6 / вул. І. Чеберка, 90»
Очікувана вартість
6 755 773,20 UAH
UA-2020-07-17-004769-b 76fee2f3579f4dc587ea839792e17614
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Карпенко Маргарита Петрівна

+380616522306 pologicrl2@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛОГІВСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ ІНТЕНСИВНОГО ЛІКУВАННЯ" ПОЛОГІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 01992972
Місцезнаходження: 70608, Україна , Запорізька обл., Пологівський район місто Пологи, ВУЛИЦЯ ІМЕНІ ГЕРОЯ УКРАЇНИ САЦЬКОГО В.А., БУДИНОК 6 / ВУЛИЦЯ І.ЧЕБЕРКА, БУДИНОК 90
Контактна особа: Карпенко Маргарита Петрівна
+380616522306
pologicrl2@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 липня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 29 липня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 серпня 2020 17:00
Початок аукціону: 10 серпня 2020 14:44
Очікувана вартість: 6 755 773,20 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 33 778,87 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська, окремі документи допускаються - російською (згідно вимог тендерної документації).Джерело фінансування закупівлі - зазначається автоматично в Оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до інформації з оприлюдненого Річного плану закупівель. Предмет закупівлі визначено за об’єктом будівництва та з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Реконструкція частини приміщень, розташованих на першому поверсі п’ятиповерхової будівлі літери "Г-Д" КНП «Пологівська БЛІЛ» під відділення екстреної медичної допомоги за адресою: 70608, Запорізька обл., м. Пологи, вул. ім. Героя України Сацького В.А., 6 / вул. І. Чеберка, 90»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70608, Україна, Запорізька область, м. Пологи, вул. ім. Героя України Сацького В.А., 6 / вул. І. Чеберка, 90
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник може надавати попередню оплату (далі-аванс) на придбання матеріалів, конструкцій, виробів, яка не повинна перевищувати 30% від вартості річного обсягу робіт (п.19 Постанови №1764 від 27.12.2001р. «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зі змінами). У разі надання авансу Замовник керується Постановою Кабінету Міністрів та Розпорядженням голови райдержадміністрації «Про надання дозволу на попередню оплату товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти, затвердженого розпорядженням голови райдержадміністрації від 30.03.2020 № 140 аванс надається на рахунки відкриті Генпідрядником в органах казначейства. Аванс надається протягом 30 (тридцяти) робочих днів на підставі рахунку-фактури за умови наявного бюджетного фінансування. Генпідрядник зобов’язується використовувати отриманий аванс на придбання та постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після отримання авансу. Після закінчення тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику протягом 3 робочих днів Аванс 30 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі актів здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідок про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3, протягом 30 робочих днів з дати їх отримання за умови наявного бюджетного фінансування; проміжними платежами в міру виконання робіт, які надаються не пізніше 25 числа поточного місяця для перевірки Замовнику Пiсляоплата 30 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Техничне завдання
Дата подання: 21 липня 2020 18:51
Дата відповіді: 24 липня 2020 10:17
Як і в попереднему тендері Техничне завдання не відповідає вимогам складання кошторису. Немає параметрів на вікна, двері ліше іх загальна площа
Відповідь: Технічне завдання сформоване без порушень закупівельного законодавства чи будь-яких інших норм. Нами сформовано Технічне завдання відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Правила визначення вартості будівництва, де в п.6.2.2. зазначено, що на торги має бути надано Відомість обсягів робіт та Підсумкову відомість ресурсів. Нами надані обов’язкові документи, чим виконано вимоги ДСТУ. Зазначеної в згаданих документах інформації цілком достатньо для формування ціни тендерної пропозиції. Замовник не обмежує учасників в праві ознайомитись з об’єктом будівництва в частині параметрів, що цікавлять конкретного учасника. Звичайно, таке ознайомлення не повинно порушувати норми ЗУ «Про публічні закупівлі».
Електронна підпис
Дата подання: 21 липня 2020 18:52
Дата відповіді: 24 липня 2020 10:17
Навіщо ставити електронну підпис на кожен документ тендерної пропозиції. Електронна підпис засвідчує тендерну пропозицію загалом
Відповідь: Вимога про накладення електронного цифрового підпису не є дискримінаційною, адже кожен учасник може вільно отримати такий підпис. Програми, за допомогою яких накладаються підписи, також є вільнодоступними. Зазначена нами вимога включена на виконання вимог ЗУ «Про електронні документи та електронних документообіг».
Технічне завдання
Дата подання: 22 липня 2020 09:42
Дата відповіді: 24 липня 2020 10:17
Техничне завдання не відповідає вимогам складання кошторису. Ренгенозахисні вікна, двері та ставні не мають ренгенозахисного еквіваленту.
Відповідь: Рентгенозахисні матеріали передбачені проектною документацією, що пройшла експертизу. Замовник не може на власний розсуд включати чи виключати матеріали. В підсумковій відомості ресурсів не зазначено ніяких посилань на конкретну марку чи модель, тому не зрозуміло яку еквівалентність хоче застосувати учасник. Ще раз наголошуємо, що виключити рентгенозахисні матеріали замовник не має права.
Період уточнень
Дата подання: 22 липня 2020 17:33
Дата відповіді: 24 липня 2020 10:18
Питання задани, відповідей немає, як далі уточнювати
Відповідь: Повідомляємо, що в рамках ЗУ «Про публічні закупівлі» в Замовника є час на надання відповідей – 3 робочі дні. Цей час обраховується з дня, наступного за датою запитання, а отже відповіді на ваші звернення надано своєчасно в межах можливості Замовника.
Технічне завдання
Дата подання: 23 липня 2020 14:09
Дата відповіді: 24 липня 2020 10:21
В підсумковій відомості ресурсів є вогнезахисна фарба Promapaint SC4, але в відомості обсягів робіт, робіт з вогнезахисту конструкцій немає. В якому конструктиві може бути фарба?
Відповідь: В Відомості обсягів робіт є позиція 27 - Нанесення вручну в один шар покриття з вогнезахисної
фарби Promapaint SC4 на горизонтальнi i вертикальнi поверхнi металевих конструкцiй. Зверніть увагу на цей пункт.
Технічне завдання
Дата подання: 24 липня 2020 16:56
Дата відповіді: 28 липня 2020 11:23
Поясніть , будь ласка що таке "еквівалент" матеріалів виробів та конструкцій. В тендерну документацію додати Довідку?
Відповідь: Учасники процедури закупівлі повинні знати, що роботи на об'єкті будівництва виконуються виключно згідно проектної документації і заміна матеріалів на подібні ("еквівалентні") можлива лише у випадку, коли матеріали ніяк не можуть бути закуплені. Проектна документація пройшла експертизу і торги оголошені на підставі такої проектної документації. Заміна більш якісного матеріалу на його дешевий аналог з метою виграти тендер - не допускається, кожна заміна матеріалу має бути повністю обгрунтована. Порядок і можливість зазначення "еквіваленту" наведено в умовах тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-21-000078 ● a6ce34f9dbc44d738053c0e55e7220e2
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 січня 2021 17:31
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

21.01.2021 № 9
(дата)
Харків


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 21.01.2021 року.


В.о. начальника Владислав КАЛІНІНІКОВ


Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 21.01.2021 № 9

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі



№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
7. UA-2020-07-17-004769-b 17.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

АРГУМЕНТОВАНІ ЗАПЕРЕЧЕННЯ Комунального некомерційного підприємство «Пологівська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування» Пологівської районної ради Запорізької області (далі – Замовник) ДО ВИСНОВКУ від 10.02.2021 р. про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-07-17-004769-b, які підтверджують відсутність порушень Згідно Висновку про результати моніторингу Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, ЗОКРЕМА шляхом вжиття заходів не допущення їх в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або АРГУМЕНТОВАНІ ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. За результатами ознайомлення з Висновком Замовник має заперечення до висновку, тобто не погоджується з інформацією, викладеною у висновку, та буде оскаржувати висновок до суду. Замовник вважає, що відсутні підстави здійснювати заходи щодо усунення порушень, адже відсутні допущені порушення. Відповідно до функціоналу майданчика, з якого було оголошено закупівлю – Держзакупівлі онлайн (https://www.dzo.com.ua/) на сьогодні є лише три варіанти дій Замовника– 1) Звернутися за роз'ясненням щодо висновку; 2) Надати інформацію щодо оскарження у суді 3) Надати інформацію про усунення порушення. Відразу зауважимо, що ВІДСУТНІЙ функціонал надати аргументовані ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку, хоча Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено таку можливість. Тобто, виходячи з функціоналу майданчика – за результатами моніторингу Замовник має тільки два варіанти – оприлюднити інформацію про усунення порушень або оскаржити висновок до суду. Замовник виходячи з функціоналу майданчика не може оприлюднити ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку. З метою дотримання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» протягом 5 робочих днів буде оприлюднено через електронну систему закупівель АРГУМЕНТОВАНІ ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ, але з використанням при цьому функціоналу майданчика «Надати інформацію про усунення порушення», оскільки це єдиний варіант публікації інформації. Далі у термін 10 робочих днів буде оприлюднено інформацію про оскарження висновку. Для прикладу, в закупівлі UA-2020-07-23-005078-b була аналогічна ситуація, коли замовнику довелось використати функціонал майданчика «Надати інформацію про усунення порушення» для публікації ЗАПЕРЕЧЕНЬ. Стосовно інформації, викладеної у Висновку про результати моніторингу: 1. 1.1) СУТЬ ПОРУШЕННЯ, викладена у ВИСНОВКУ - Моніторингом питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що пункт 1.7 Додатку 3 до тендерної документації містить вимогу надання Учасником листа в довільний формі, в якому він гарантує під час виконання робіт застосування заходів із захисту довкілля, передбачених чинним законодавством України, із зазначенням в такому листі переліку заходів. Крім того, Замовник пунктом 9.7. Додатку 6 до тендерної документації встановив, що Генпідрядник після завершення робіт які є предметом закупівлі зобов'язаний по завершенню прийняття об’єкта Замовником звільнити будівельний майданчик від сміття, будівельних машин та механізмів, тимчасових споруд та приміщень. Таким чином, Замовником встановлено екологічні характеристики для предмету закупівлі, однак, не зазначено, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам, чим порушено частину п’яту статті 23 Закону. 1.2) ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку та ІНФОРМАЦІЯ про відсутність порушень - Відповідно до ч.5 статті 23 Закону Замовник МОЖЕ вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. Наведена норма містить слово «МОЖЕ», яке не є імперативною нормою, тобто не зобов’язує Замовника встановлювати екологічні вимоги. Проте, найголовніше те, що ані норми Закону, ані інші нормативні документи не підтверджують того, що вимоги про надання листа із зазначенням заходів із захисту довкілля та вимога проекту договору про очищення будівельного майданчика від сміття відноситься до ЕКОЛОГІЧНИХ характеристик. Крім того, сам Висновок про результати моніторингу не містить законодавчого обґрунтування, що надання листа із зазначенням заходів із захисту довкілля та вимога про очищення будівельного майданчика від сміття відноситься до ЕКОЛОГІЧНИХ характеристик (немає посилань на норми законодавства, які містять визначення, що ж таке «екологічні характеристики»). Умови тендерної документації про надання листа із зазначенням заходів із захисту довкілля та вимога проекту договору про очищення будівельного майданчика від сміття не містять взагалі ніяких характеристик та ніяк не стосуються екологічних характеристик. Взагалі йде мова про дотримання будівельних норм, згідно яких передбачено прибирання сміття. Закон містить загальні вимоги до формування технічного завдання за предметом закупівлі, проте не містить конкретних характеристик виходячи зі специфіки предмету – товар це, чи послуга, чи роботи. Тому Замовники, крім Закону, повинні керуватись іншими нормативним документами, звичайно, якщо вони не суперечать Закону. Предметом закупівлі є РОБОТИ, виконання яких підпорядковується Державним будівельним нормам, в т.ч. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Тому вимоги до предмета закупівлі РОБІТ мають бути складені саме виходячи з галузевих норм. Під час формування технічної специфікації за предметом закупівлі Замовником повністю ДОТРИМАНО єдину норму, яка чітко регулює, з чого має складатись технічна специфікація за предметом закупівлі - п.6.2.2. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Замовником на виконання п.6.2.2. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 викладено Відомість обсягів робіт та Підсумкову відомість ресурсів до неї (ДОДАТКИ 3.1. та 3.2.), чим повністю дотримано вимоги до формування технічної специфікації. Для підтвердження відповідності предмету закупівлі умови тендерної документації вимагають надання учасниками КОШТОРИСНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, адже для робіт НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО ніяких маркувань, протоколів випробувань або сертифікатів. Слід особливу увагу звернути на ч.2 статті 22 Закону, адже саме вона містить вимоги до ФОРМУВАННЯ тендерної документації. Згідно п.4) ч.2 статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості - інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (У РАЗІ ПОТРЕБИ). Тобто, зазначена норма чітко визначає, що маркування, протоколи випробувань або сертифікати мають бути зазначені тільки у разі потреби, а НЕ в обов’язковому порядку. Норми п.4) ч.2 статті 22 Закону додатково підтверджують ВІДСУТНІСТЬ порушень при складанні тендерної документації. ВРАХОВУЮЧИ вищезазначену аргументацію, тендерна документація складена у відповідності до вимог Закону, а порушення ВІДСУТНІ. 2. 2.1) СУТЬ ПОРУШЕННЯ, викладена у ВИСНОВКУ - Моніторингом питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону, Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (далі - Повідомлення) у документах, якщо під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Проте, повідомлення до учасника ТОВ «Пологівський Агробуд» містить вимогу довантаження до тендерної пропозиції документів, які були відсутні у складі тендерної пропозиції, зокрема: до договорів не надано невід’ємні їх частини, на які є посилання в Договорах (договірна ціна – посилання в п.3.1 Договорів), не надано документ, що підтверджує повноваження посадової особи підписувати договір за результатами проведення процедури. Учасником ТОВ «Пологівський Агробуд» в тендерній пропозиції було надано два аналогічні договори № 47/18 від 10.09.2018 та № 27/17 від 10.07.2017 без додатків до них – договірних цін, тоді як пунктом 2 Додатку 4 до тендерної документації передбачено надання аналогічних договорів з усіма додатками та додатковими угодами, а також з Довідками про вартість виконаних робіт і витрати (ф. КБ-3), що підтверджують повне виконання аналогічного договору. Отже, зазначене є порушенням Замовником вимоги частини 16 статті 29 Закону в частині встановлення вимог щодо усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що учасник ТОВ «Пологівський Агробуд» не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону. На вимогу Розділу ІІІ тендерної документації не надано документ, що підтверджує повноваження посадової особи підписувати договір за результатами проведення процедури. Відповідно до абзацу другого пункту першого частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону. Однак, Замовником на порушення вимог абзацу другого пункту першого частини першої статті 31 Закону визнано переможцем та укладено договір від 03.09.2020 № 98 з ТОВ «Пологівський Агробуд». 2.2) ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку та ІНФОРМАЦІЯ про відсутність порушень - Відповідно до вимог частини 16 статті 29 Закону та умов тендерної документації якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено НЕВІДПОВІДНОСТІ в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або ПОДАННЯ ЯКИХ ВИМАГАЛОСЬ тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Замовником в рамках вимог Закону 17.08.2020 р. було продовжено строк для розгляду тендерної пропозиції ТОВ "Пологівський Агробуд", а 19.08.2020 р. оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Замовник не погоджується з Висновком про наявність порушень, адже вимоги частини 16 статті 29 Закону НЕ забороняють усувати невідповідності шляхом ДОВАНТАЖЕННЯ до тендерної пропозиції документів, які були ВІДСУТНІ у складі тендерної пропозиції. Вимоги частини 16 статті 29 Закону дозволяють усувати НЕВІДПОВІДНОСТІ в документах, ПОДАННЯ ЯКИХ ВИМАГАЛОСЬ тендерною документацією. Тобто, якщо навіть НЕ було документа – Замовник має право його допросити для усунення невідповідностей. Практика оскарження рішень в Антимонопольному комітету України підтверджує правильність дій Замовника в частині надання 24 годин на довантаження документів, яких не було надано в складі тендерної пропозиції. Наприклад, в рамках скарги №UA-2020-05-04-000456-a.a2 (закупівля №UA-2020-05-04-000456-a) розглядалась ситуація, коли учасник не надав документ, який вимагався умовами документації по статті 16, а Замовник не надав 24 години на усунення невідповідностей. Замовник по скарзі також вважав, що якщо документ взагалі відсутній – то дозавантажити його НЕ можна. Учасником НЕ БУЛО НАДАНО скан – копії оригіналів документів, що підтверджують право власності орендодавця. Проте Орган оскарження прийняв рішення, яке констатувало факт порушень з боку замовника, тобто в частині НЕНАДАННЯ 24 годин на усунення невідповідностей. Орган оскарження зазначив, що не надавши можливість ДОЗАВАНТАЖИТИ відсутній документ замовник порушив ЗАКОН. Вищезазначене рішення Органу оскарження повністю моделює ситуацію, яка викладена у висновку за результатами моніторингу, та підтверджує аргументацію ЗАПЕРЕЧЕНЬ. Замовником цілком законно в рамках частини 16 статті 29 Закону дано час на завантаження невід’ємних частини аналогічних договорів та документу, що підтверджує повноваження посадової особи підписувати договір за результатами проведення процедури. Ще раз наголошуємо, що навіть ті документи, які були відсутні в складі пропозиції, можуть бути дозавантажені і це НЕ вважається невідповідністю учасника. ВРАХОВУЮЧИ вищезазначену аргументацію, в т.ч. практику Органу оскарження, ВІДСУТНІ порушення в частині невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону. Замовником не порушено вимоги частини 16 статті 29 Закону, учасник ТОВ «Пологівський Агробуд» відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону. ТОВ «Пологівський Агробуд» визнано переможцем БЕЗ порушення вимог Закону, в т.ч. абзацу другого пункту першого частини першої статті 31 Закону.

2021-02-16 11:31:11


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 лютого 2021
Кінцевий строк оскарження: 25 лютого 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ознака оскарження в суді

Згідно частини 10 статті 8 ЗУ «Про публічні закупівлі» у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. Замовник зазначає в електронній системі закупівель про відкриття провадження у справі протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та номер такого провадження. На виконання вимог частини 10 статті 8 ЗУ «Про публічні закупівлі» надаємо наступну інформацію – 1) повідомляємо про відкриття провадження у справі №280/1419/21 (Про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі). Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі від 10.02.2021 р. оскаржено до Запорізького окружного адміністративного суду (інформація про ВІДКРИТТЯ провадження отримана Замовником 23.02.2021 р.). Тільки за наявності інформації про ВІДКРИТТЯ провадження Замовник міг оприлюднити інформацію про оскарження висновку до суду, визначений ЗУ «Про публічні закупівлі» строк публікації дотримано (протягом наступного робочого дня від 23.02.2021 р. – це 24.02.2021 р.); 2) відкриття провадження у справі здійснюється на підставі УХВАЛИ про прийняття позовної заяви до розгляду та відкриття провадження. Сама УХВАЛА не має номеру, в ній зазначається номер (категорія) справи №280/1419/21. За номером (категорією) справи і відслідковується оскарження. Таким чином, номер провадження – це категорія справи №280/1419/21.

2021-02-24 17:04:32

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 серпня 2020 15:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ"Пологівський Агробуд" 6 227 983,20
UAH з ПДВ
5 999 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛАДА-ЛТД" 6 173 265,68
UAH з ПДВ
6 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 серпня 2020 14:27
sign.p7s
26 серпня 2020 16:41
sign.p7s
26 серпня 2020 15:20
sign.p7s
26 серпня 2020 15:16
Договірна ціна..pdf.p7s
26 серпня 2020 15:16
Тендерна пропозиція..pdf
26 серпня 2020 15:16
Договірна ціна..pdf
19 серпня 2020 10:08
sign.p7s
07 серпня 2020 13:33
sign.p7s
07 серпня 2020 11:18
_Ліцензія банку.pdf
07 серпня 2020 11:18
_Ліцензія банку.pdf.p7s
07 серпня 2020 11:18
Банківська гарантія.pdf
07 серпня 2020 11:18
Банківська гарантія.pdf.p7s
07 серпня 2020 11:18
Банківська Ліцензія.pdf
07 серпня 2020 11:18
Банківська Ліцензія.pdf.p7s
07 серпня 2020 11:18
Гарантійний лист.pdf
07 серпня 2020 11:18
Гарантійний лист.pdf.p7s
07 серпня 2020 11:17
Календарний графік.pdf
07 серпня 2020 11:17
Календарний графік.pdf.p7s
07 серпня 2020 11:17
Копії техпаспортів.pdf
07 серпня 2020 11:17
Копії техпаспортів.pdf.p7s
07 серпня 2020 11:17
Лист-підтвердження.pdf
07 серпня 2020 11:17
Лист-підтвердження.pdf.p7s
07 серпня 2020 11:17
Ліцензія.pdf
07 серпня 2020 11:17
Ліцензія.pdf.p7s
07 серпня 2020 11:17
Реєстр.pdf
07 серпня 2020 11:17
Реєстр.pdf.p7s
07 серпня 2020 11:17
Свідоцтво ПДВ ТОВ.pdf
07 серпня 2020 11:17
Свідоцтво ПДВ ТОВ.pdf.p7s
07 серпня 2020 11:17
Статут ТОВ.pdf
07 серпня 2020 11:17
Статут ТОВ.pdf.p7s
07 серпня 2020 11:16
Тендерна пропозиція.pdf
07 серпня 2020 11:16
Тендерна пропозиція.pdf.p7s

Публічні документи

08 серпня 2020 14:41
sign.p7s
08 серпня 2020 12:25
Доп.угода Досвід 1.pdf
08 серпня 2020 12:25
Дозвіл.pdf
08 серпня 2020 12:25
Додаток 6 лист 10-12.pdf
08 серпня 2020 12:25
Дог.Досвід. (5 -8 стр).pdf
08 серпня 2020 12:25
Дог.Досвід(1-4 стр).pdf
08 серпня 2020 12:25
ДОДАТОК 4 ДОСВИД.pdf
08 серпня 2020 12:25
ДОДАТОК 1.pdf
08 серпня 2020 12:25
ДОДАТОК 3.2 (9-16 стр).pdf
08 серпня 2020 12:25
Додаток 6 лист 7-9.pdf
08 серпня 2020 12:25
Додаток 6 лист 4-6.pdf
08 серпня 2020 12:25
Додаток 6 лист 1-3.pdf
08 серпня 2020 12:25
ДОДАТОК 3.2 (1-8 стр).pdf
08 серпня 2020 12:25
ДОДАТОК 3.1 (7-12 стр).pdf
08 серпня 2020 12:24
ДОДАТОК 3.1( 1-6 стр).pdf
08 серпня 2020 12:24
Статут 11-15.pdf
08 серпня 2020 12:24
Статут 6-10 стр.pdf
08 серпня 2020 12:24
Статут 1-5 стр.pdf
08 серпня 2020 12:24
ДОДАТОК 5 .pdf
08 серпня 2020 12:24
СПРАВКА КБ-3.pdf
08 серпня 2020 12:24
Доп.угода Досвід 3.pdf
08 серпня 2020 12:24
Доп.угода Досвід 2.pdf
08 серпня 2020 12:24
Договірна ціна (2020_08_07).xls
08 серпня 2020 12:24
частина друга ст.17.pdf
08 серпня 2020 12:24
Наказ на директора .pdf
08 серпня 2020 12:23
ПРОТОКОЛ участы в тенд.pdf
08 серпня 2020 12:23
ЛИЦЕНЗИЯ.pdf
08 серпня 2020 12:23
ЛИСТ ПОГ.п.5 р.III.pdf
08 серпня 2020 12:23
ЛИСТ ПОГОДЖЕННЯ п.6 р.III.pdf
08 серпня 2020 12:23
ДОДАТОК 3 тех.завд.pdf
08 серпня 2020 12:23
ДОВІДКА про упов.особу.pdf
08 серпня 2020 12:23
ДОВІДКА погод.помилок.pdf
08 серпня 2020 12:23
відсут.підстав ст.17.pdf
08 серпня 2020 12:23
відсут.підста п.6.pdf
08 серпня 2020 12:23
відсут. підстав п.5.pdf
08 серпня 2020 12:23
відсут підст п.13.pdf
08 серпня 2020 12:23
відсут підст п.12.pdf
08 серпня 2020 12:23
ДОДАТОК 3 тех.завд.pdf

Відповіді учасника на умови учаті у закупівлі

ТОВ"Пологівський Агробуд"

ТОВ "ЛАДА-ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ"Пологівський Агробуд"
#03584390
Переможець 5 999 990,00
UAH з ПДВ
19 серпня 2020 15:12
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 серпня 2020 11:47

Вимога про усунення невідповідностей

Згідно статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПОЛОГІВСЬКИЙ АГРОБУД» виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані ТОВ «ПОЛОГІВСЬКИЙ АГРОБУД» у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією. В тендерній пропозиції ТОВ «ПОЛОГІВСЬКИЙ АГРОБУД» виявлено наступний перелік невідповідностей: 1) на вимогу ДОДАТКУ 4 надано аналогічні договори №47/18 від 10.09.2018 р. та №27/17 від 10.07.2017 р., що підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного договору, проте до договорів не надано невід’ємну його частину, на яку є посилання в Договорі (договірна ціна – посилання в п.3.1 Договору). Надання всіх додатків та додаткових угод прямо вимагалось в умовах ДОДАТКУ 4. Клас наслідків по об’єкту будівництва, за яким надані аналогічні договори, перевірено на сайті https://dabi.gov.ua/ (реконструкція дитячого садка розташованого по вул.Леніна №261, с.Пологи, Пологівського району Запорізької області – клас наслідків СС2 (середні наслідки)). 2) на вимогу Розділу ІІІ тендерної документації не надано документ, що підтверджує повноваження посадової особи підписувати договір за результатами проведення процедури. Враховуючи, що учасник є товариством з обмеженою відповідальністю, то згідно ч.2 статті 44 ЗУ «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», в окремих випадках значний правочин повинен оформлюватись відповідним рішенням. В складі тендерної пропозиції учасником надано документи про призначення директора (Протокол №1 від 23.06.2011 та Наказ №2 від 23.06.2011 р.), проте з них не можна визначити, чи є дозвіл на вчинення значного правочину, враховуючи норму ч.2 статті 44 ЗУ «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю». Замовник з тендерної пропозиції не може встановити вартість чистих активів та визначити, чи є у директора повноваження на підписання договору. ТОВ «ПОЛОГІВСЬКИЙ АГРОБУД» повинен усунути наступні невідповідності (в строк, визначений тендерною документацією за ЗУ «Про публічні закупівлі») – через електронну систему закуіпвель: 1) ТОВ «ПОЛОГІВСЬКИЙ АГРОБУД» повинен надати невід’ємні частини до аналогічних договорів №47/18 від 10.09.2018 р. та №27/17 від 10.07.2017 р., на які є посилання в таких договорах. На вимогу ДОДАТКУ 4 тендерної документації до аналогічних договорів мають бути надані усі додатки та усі додаткові угоди. В разі, якщо учасником не надано ще якість додаткові угоди, про які не може знати замовник виходячи з поданої пропозиції, то вони також мають бути надані як усунення невідповідностей. 2) ТОВ «ПОЛОГІВСЬКИЙ АГРОБУД» повинен надати документ, що підтверджує повноваження ДИРЕКТОРА підписувати договір за результатами проведення процедури - з урахуванням вимог ч.2 статті 44 ЗУ «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю». Якщо вартість пропозиції учасника, не перевищує 50 відсотків вартості чистих активів ТОВ «ПОЛОГІВСЬКИЙ АГРОБУД» за останній звітний період, то замість рішення учасник має надати фінансову звітність за такий останній звітний період.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 серпня 2020 15:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ"Пологівський Агробуд"
#03584390
5 999 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
04 вересня 2020 14:36
Договір підряду №98 від 03.09.2020 укладений
04 вересня 2020 14:05
sign.p7s зміни до договору
29 грудня 2020 14:34
Додаткова 2 до 98 договора реконструкції.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 14:21
sign.p7s зміни до договору
10 вересня 2020 10:34
Додаткова угода 1 реконструкція.pdf зміни до договору
10 вересня 2020 10:26
sign.p7s зміни до договору
07 вересня 2020 15:49
Додаткова угода № 1 зміни до договору
07 вересня 2020 15:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни в оприлюднений звіт до умов оплати договору згідно розпорядження голови РДА № 237 від 01.09.2020
Номер договору про закупівлю: 98
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: Протокол № 112
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до розділу 2 Договірна ціна Договору підряду від 03.09.2020 № 98
Номер договору про закупівлю: 98
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії Договору до 31.03.2021 року (зміна плану робіт), зміни в фінансуванні 2020 року - зменшення суми (2321370,80 грн.), планування фінансування на 2021 - збільшення суми (2321370,80 грн.)рік -
Номер договору про закупівлю: 98
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку