Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Здійснення технічного нагляду на об’єкті: «Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Княжий Затон, ПВ-4424 в Дарницькому районі м. Києва» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 71247000-1 Нагляд за будівельними роботами)
Очікувана вартість
33 866,40 UAH
UA-2020-07-17-004581-c 269fa0a3e1d54cfba7394a2e0b77067b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зайченко Марина Григорівна

380444580520 kievgorsvet_z@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
Код ЄДРПОУ: 03360905
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул. Машинобудівна, 40. м.Київ; Категорія замовника - відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»- підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону
Контактна особа: Зайченко Марина Григорівна
380444580520
kievgorsvet_z@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 липня 2020 14:47
Звернення за роз’ясненнями: до 23 липня 2020 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 липня 2020 18:00
Початок аукціону: 31 липня 2020 15:39
Очікувана вартість: 33 866,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 170,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Здійснення технічного нагляду на об’єкті: «Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Княжий Затон, ПВ-4424 в Дарницькому районі м. Києва»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Княжий Затон, ПВ-4424 в Дарницькому районі м. Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 71247000-1 — Нагляд за будівельними роботами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за надані послуги з Технічного нагляду здійснюються Замовником на підставі підписаного з обох Сторін Акта приймання наданих послуг упродовж 5 банківських днів з дати прийняття Об’єкта в експлуатацію, якою є дата реєстрації органом державного будівельно-архітектурного контролю відповідної декларації про готовність до експлуатації об'єкта, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об'єктів з незначними наслідками (СС1) Вид закупівлі:Спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; Єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна - 100 %. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 липня 2020 16:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ПРОЕКТ-СТУДІЯ 9 708,40
UAH з ПДВ
9 708,40
UAH з ПДВ
Документи
ДП "Науково-дослідна виробничо-технічна агенція «Стратегія регіонального розвитку" 9 720,00
UAH з ПДВ
9 720,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Інжинірингова компанія СТРАТЕГІЯ 19 440,00
UAH з ПДВ
19 440,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 липня 2020 15:36
Електронний підпис
27 липня 2020 15:25
16. Статут.pdf
27 липня 2020 15:25
16. Лист код доступу.pdf
27 липня 2020 15:25
13. Довiдка_пдв.pdf
27 липня 2020 15:24
13. витяг ПДВ.pdf
27 липня 2020 15:24
12. відгук 2019.pdf
27 липня 2020 15:24
12. Відгук 2018.pdf
27 липня 2020 15:24
10_11. аналог.договори.rar
27 липня 2020 15:24
8. наказ кошторисник.pdf
27 липня 2020 15:24
6. довідка персонал.pdf
27 липня 2020 15:24
2. Розрахунок_витрат.pdf
27 липня 2020 15:24
2. пропозиція.pdf

Публічні документи

30 липня 2020 15:36
Електронний підпис
30 липня 2020 15:36
12. Ліцензія.pdf
30 липня 2020 15:36
11.1. лист-код доступу.pdf
30 липня 2020 15:36
11. Статут Стратегія.pdf
30 липня 2020 15:36
10.1. листи-згоди.pdf
30 липня 2020 15:36
10. Накази Рубан.pdf
30 липня 2020 15:36
7.2. Відгук Київсвітло.pdf
30 липня 2020 15:36
7.1. Договори і Акти.pdf
30 липня 2020 15:36
7. досвід.pdf
30 липня 2020 15:36
6.1. Сертифікати.pdf
30 липня 2020 15:36
6. персонал.pdf
30 липня 2020 15:36
4.1. договір.pdf
30 липня 2020 15:36
3. Розрахунок.pdf
30 липня 2020 15:36
2. цінова пропозиція.pdf
30 липня 2020 15:36
1. лист-погодження.pdf

Публічні документи

30 липня 2020 12:28
Електронний підпис
30 липня 2020 10:33
Наказ на директора.pdf
30 липня 2020 10:33
Копія Статуту.pdf
30 липня 2020 10:33
Виписка Стратегія.PDF
30 липня 2020 10:33
розрахунок.pdf
30 липня 2020 10:33
цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ПРОЕКТ-СТУДІЯ

ДП "Науково-дослідна виробничо-технічна агенція «Стратегія регіонального розвитку"

ТОВ Інжинірингова компанія СТРАТЕГІЯ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ПРОЕКТ-СТУДІЯ
#36047326
Переможець 9 708,40
UAH з ПДВ
04 серпня 2020 17:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 серпня 2020 17:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ПРОЕКТ-СТУДІЯ
#36047326
9 708,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 15:16
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 15:16
Звіт про виконання договору.pdf укладений
13 січня 2021 15:16
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2020 17:56
ДУ №2 від 14.12.2020 р. на зменшення (Княжий затон).pdf зміни до договору
15 грудня 2020 17:04
Повідомлення про внесення змін 2.pdf зміни до договору
15 грудня 2020 17:03
Електронний підпис зміни до договору
04 вересня 2020 13:09
ДУ №1 від 04.09.2020 р. до Дог. №22-ТНКР.pdf зміни до договору
04 вересня 2020 13:08
Повідомлення про внесення змін.pdf зміни до договору
04 вересня 2020 13:08
Електронний підпис укладений
18 серпня 2020 13:25
ДОГОВІР №22-ТНКР від 17.08.2020р..pdf укладений
18 серпня 2020 13:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.На виконання рішення Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 07.07.2020 року №10/9089 «Про заборону виконавчому органу Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації) та його структурним підрозділам, комунальним унітарним підприємствам, установам та організаціям, що перебувають у комунальній власності територіальної громади міста Києва, господарським товариствам, у статутному капіталі яких більше 50 відсотків акцій (часток) належать територіальній громаді міста Києва, укладати договори чи інші правочини, що містять положення про конфіденційність інформації», Сторони домовились внести наступні зміни до Договору №22-ТНКР від 17.08.2020 р.: 1) Пункт 2.5 Розділу 2 «Права та обов'язки сторін» виключити з тексту Договору; 2) Пункт 10.4 Розділу 10 «Інші умови» виключити з тексту Договору.
Номер договору про закупівлю: №22-ТНКР
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): «Відповідно до пунктів 3.1 та 3.5 Договору, приймаючи до уваги вартість фактично виконаного обсягу будівельних робіт, внести зміни до пункту 3.2 Договору виклавши його у новій редакції: «3.2. Вартість послуг з Технічного нагляду за цим Договором дорівнює сумі 9413,21 (Дев'ять тисяч чотириста тринадцять грн. 21 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі – 1568,87 (Одна тисяча п'ятсот шістдесят вісім грн. 87 коп.) гривень ,та визначена виходячи з вартості фактично виконаного обсягу будівельних робіт на Об’єкті, вказаного в Довідці про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за вересень 2020 року (КБ-3 №1/22-КР від 16.09.2020 року); жовтень 2020 року (КБ-3 №2/22-КР від 21.10.2020 року), про що Сторонами зазначено в підписаному Протоколі узгодження договірної ціни.» 2. Додаток 1 до Договору викласти у новій редакції, що додається. 3. Ця Додаткова угода набирає чинності з дня її підписання Сторонами та скріплення печатками, і є невід’ємною частиною Договору. 4. Ця Додаткова угода складена у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної Сторони. 5. Всі інші умови Договору, не згадані в цій Додаткової угоді, залишаються незмінними та є обов’язковими до виконання Сторонами. 6. До Додаткової угоди додається: Додаток 1 до Договору «Протокол узгодження договірної ціни» в редакції від «14» грудня 2020 року.»
Номер договору про закупівлю: №22-ТНКР
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 9 413,21
UAH (в тому числі ПДВ 1 568,87 UAH)