Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональний комп’ютер в зборі: системні блоки, монітори, клавіатури, мишки
Очікувана вартість
1 576 420,00 UAH
UA-2020-07-17-004455-c b028caf676cf4d05ba184019a03a9957
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сичевська Марія Петрівна

380443741120 vdzkds@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Центр організації дорожнього руху""
Код ЄДРПОУ: 32955518
Місцезнаходження: 03062, Україна , Київська обл., Київ, Чистяківська, 19-а
Контактна особа: Сичевська Марія Петрівна
380443741120
vdzkds@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 липня 2020 14:34
Звернення за роз’ясненнями: до 24 липня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 серпня 2020 10:00
Початок аукціону: 04 серпня 2020 15:25
Очікувана вартість: 1 576 420,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 23 646,30 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60 штуки
Персональний комп’ютер в зборі: системні блоки, монітори, клавіатури, мишки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 липня 2020 14:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2020 14:35
Проект договору.docx
17 липня 2020 14:35
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 20 липня 2020 10:41
Дата відповіді: 22 липня 2020 10:19
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до вимог тендерної документації та «Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» (Додаток № 4 до тендерної документації) до торгів допускається еквівалент за технічними та якісними характеристиками. Запропонований еквівалент за своїми характеристиками має відповідати вимогам, встановленим в Додатку № 4 до тендерної документації.
Тендер
Дата подання: 20 липня 2020 10:41
Дата відповіді: 22 липня 2020 10:18
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Доброго дня. Предмет закупівлі передбачає тільки поставку товару.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-17-004455-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 21 липня 2020 01:10
Внесення змін до тендерної документації
З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі предметом якої є придбання комп’ютерної техніки з попередньо встановленими операційними системами Microsoft Windows, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції:
«У разі постачання програмної продукції Microsoft, учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання."
Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції.
Надаючи постачальникам авторизаційні листи на програмне забезпечення, тільки дистриб’ютори Microsoft мають змогу та реальну можливість відслідковувати інформацію щодо постачання ліцензійної продукції. Відповідно до інформації, що міститься на офіційному сайті Microsoft за посиланням: https://devicepartner.microsoft.com/en-us/connect/distributor офіційними дистриб’юторами Microsoft в Україні є:
• ТОВ «МТІ» (MTI LLC)
• ПІК"ОРСІ" (ENTERPRISE WITH HUNDRED PERCENT FOREIGN CAPITAL "ORSI"
• Іноземне підприємство "І-АР-СІ" (FOREIGN COMPANY ERC)
Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа від офіційного дистриб’ютора компанії «Microsoft» в Україні не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло можливих учасників закупівлі, так як будь-який постачальник має змогу звернутися до офіційного дистриб’ютора програмної продукції корпорації MICROSOFT для отримання авторизаційного листа.
Вказане твердження також підтверджується практикою Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ).
1) У рішенні АМКУ №11423-р/пк-пз від 10.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-05-15-003206-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-15-003206-c) встановлено, що скаржник не підтвердив неможливість виконання умови Документації щодо вимоги: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро». Скаржник не довів, яким чином наведена вище умова порушує права та законні інтереси Скаржника. Тому вказана вимога Замовника не є дискримінаційною (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ).
2) У рішенні АМКУ №11542-р/пк-пз від 11.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-04-09-000494-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-09-000494-c) зазначено пунктом 3 додатку 2 Документації зазначено, що "Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері…..".
Скаржник зазначає, що умовами Документації замість Авторизаційного листа підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні передбачено надання листа від виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання.
Замовник зазначає, що стосується 1 найменування запропонованого Скаржником – Ноутбук НР 255 G7 (6UM18EA). У складі своєї Пропозиції учасник надав посилання на сайт виробника, і мав на це право. По-перше, ТОВ "Діавест комплексні рішення" не є виробником даного товару, а по-друге даний вид (найменування) запропонованого Скаржником товару не виробляється на території України, та буде імпортовано під час поставки. Що стосується 2 найменування запропонованого обладнання ТОВ "Діавест комплексні рішення" – Комп’ютер DiaWest DT 16185576, даний товар збирається на території України і ніяким чином не імпортується в країну. Замовник зазначає, що таким чином, ТОВ "Діавест комплексні рішення" мало надати на вимогу Документації Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні на товар, що заявлений за 2 найменуванням. В свою чергу, ТОВ "Діавест комплексні рішення", чомусь, надає посилання на товар на сайт виробника – яким і є Скаржник, тобто учасник ТОВ "Діавест комплексні рішення". Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" ніяких офіційних зав’язків із компанією Microsoft або офіційним його дистриб’ютором Microsoft в Україні не має.
Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft за посиланням та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" навіть не є учасником глобальної партнерської мережі Microsoft (постачальником рішень), що в свою чергу не дає жодної підтверджувальної інформації Замовнику, що на Комп’ютер, збирання якого планується, буде встановлена ліцензійна операційна система Windows 10 Pro, бо ніякої інформації щодо офіційних зав’язків із Microsoft, офіційним дистриб’ютором Microsoft в Україні у Пропозиції учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" не надано.
Рішення АМКУ: Пропозиція Скаржника не відповідала умовам Документації в цій частині, тому була правомірно відхилена Замовником з наведеної підстави, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині. (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ)..

Якщо зазначені зміни будуть внесені до тендерної документації, то Замовник убезпечить себе від можливої поставки неліцензійного програмного забезпечення.
Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладених файлах, а також рішення АМКУ що дані зміни не є дискримінацією



Хочемо висловити Вам свою вдячність за те, що Ви залишились небайдужими, знайшли час та відгукнулись на наше звернення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 липня 2020 11:27
Програмне забезпечення НЕ Є ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ, тому встановлення додаткових вимог стосовно нього обмежує коло учасників тендеру лише тими, хто має діючу угоду з певним виробником програмного забезпечення. Згідно загальних принципів господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа звужує коло можливих учасників закупівлі тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником програмного забезпечення (яке не є предметом закупівлі) та обмежує участь тих, хто таких відносин не мають. Крім того, згідно з політикою компанії «Microsoft», для того, щоб придбати та успішно поставити аутентичну ліцензійну продукцію, суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора. Продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www.Microsoft.com/uk-ua/howtotell/Hardware.aspx?tab=PCPurchase).
Для участі в торгах допускаються пропозиції з еквівалентами (аналогами) товару, що за своїми функціональними, технічними та якісними характеристиками відповідає вказаним технічним та якісним характеристикам товару з не меншими та не гіршими технічними вимогами, ніж ті, що зазначені в технічних вимогах до предмету закупівлі. Враховуючи вище зазначене, необхідності вносити зміни до тендерної документації немає потреби, оскільки програмне забезпечення не є предметом закупівлі.
Враховуючи вищезазначене, підстави для задоволення Вашої вимоги від 21.07.2020 № UA-2020-07-17-004455-c.b1 – відсутні

Документи подані скаржником

Документи

21 липня 2020 11:27
Відповідь на вимогу.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-04-000013 ● 20fda890e5c840ae988ea19088e74f39
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 вересня 2020 14:58
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

04.09.2020 № 152
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.


В. о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 04.09.2020 № 152

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-07-17-004455-c 17.07.2020
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Аргументовані заперечення до висновку

2020-09-28 13:48:20


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 06 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 серпня 2020 16:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІНТЕРН" 1 188 000,00
UAH з ПДВ
1 188 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ" 1 344 960,00
UAH з ПДВ
1 344 960,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" 1 410 000,00
UAH з ПДВ
1 410 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 1 454 400,00
UAH з ПДВ
1 454 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Т ТРЕЙД" 1 508 400,00
UAH з ПДВ
1 508 400,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 1 575 399,60
UAH з ПДВ
1 575 399,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДСМ-ТРЕЙД" 1 576 130,40
UAH з ПДВ
1 576 130,40
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ЄВДОКИМОВА АЛЛА ПАВЛІВНА 1 576 380,00
UAH з ПДВ
1 576 380,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 серпня 2020 18:14
Електронний підпис
06 серпня 2020 18:13
сканирование0046.pdf
03 серпня 2020 09:51
Електронний підпис
03 серпня 2020 09:50
СЭС гигиена 2019.pdf
03 серпня 2020 09:50
Відомості з ЄДР.pdf
03 серпня 2020 09:50
Опис.pdf
03 серпня 2020 09:50
Витяг з ЄДР.pdf
03 серпня 2020 09:50
Декларация.jpg
03 серпня 2020 09:50
Довідка стаття 50.pdf
03 серпня 2020 09:50
Instrukciya_PRESS.pdf
03 серпня 2020 09:50
Таблиця відповідності.pdf
03 серпня 2020 09:50
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
03 серпня 2020 09:50
ISO14001-2015.pdf
03 серпня 2020 09:50
Копія Статуту.pdf
03 серпня 2020 09:50
Проект договору.pdf
03 серпня 2020 09:50
Авторизаційний лист.pdf
03 серпня 2020 09:50
Декларация ЭМС.jpg
03 серпня 2020 09:50
Сертификат 2018.jpg
03 серпня 2020 09:50
Сертифікати EvroMedia.pdf

Публічні документи

02 серпня 2020 22:02
Електронний підпис
02 серпня 2020 22:01
Технічні документи.pdf
02 серпня 2020 22:01
Проєкт договору.pdf

Публічні документи

03 серпня 2020 07:07
Електронний підпис
03 серпня 2020 00:14
26. Фінансові документи.pdf
03 серпня 2020 00:14
5. Копія Статуту.pdf
03 серпня 2020 00:14
16. Проект договору.pdf
03 серпня 2020 00:14
3. Копія Витягу з ЄДР.pdf
03 серпня 2020 00:14
2. Копія Виписки з ЄДР.pdf
03 серпня 2020 00:14
4. Копія Опису.pdf
03 серпня 2020 00:14
23_Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

02 серпня 2020 19:33
Електронний підпис
02 серпня 2020 19:28
17954262_пропозиція.pdf
02 серпня 2020 19:28
витяг ПДВ_копія.pdf
02 серпня 2020 19:28
Довідка акціонери.pdf
02 серпня 2020 19:28
Статут копія.pdf
02 серпня 2020 19:28
Технічна документація.pdf
02 серпня 2020 19:28
технічні вимоги.pdf
02 серпня 2020 19:28
довідка п 10 ст 17.pdf
02 серпня 2020 19:28
відповідність ст 17.pdf

Публічні документи

03 серпня 2020 09:57
Електронний підпис
03 серпня 2020 09:57
ТТ291_Цінова пропозиція.pdf
03 серпня 2020 09:57
ТТ291_Згода з договором.pdf
03 серпня 2020 09:57
Сертифікат ISO 9001.pdf
03 серпня 2020 09:57
Лист авторизації.pdf

Публічні документи

03 серпня 2020 06:15
Електронний підпис
03 серпня 2020 06:14
14. Проект договору.pdf
03 серпня 2020 06:13
14. Проект договору.pdf.p7s

Публічні документи

25 серпня 2020 14:25
Електронний підпис
25 серпня 2020 13:27
Електронний підпис
25 серпня 2020 13:24
Статут 2019.pdf
25 серпня 2020 13:24
Сирота С.С..pdf
25 серпня 2020 13:24
Протокол.pdf
25 серпня 2020 13:24
Опис.pdf
25 серпня 2020 13:24
Наказ.pdf
31 липня 2020 12:24
Електронний підпис
31 липня 2020 12:16
Статут 2019.pdf
31 липня 2020 12:16
Протокол.pdf
31 липня 2020 12:16
Опис.pdf
31 липня 2020 12:16
Наказ.pdf
31 липня 2020 12:16
ЕДРПОУ.pdf
31 липня 2020 12:16
Витяг ПДВ.pdf
31 липня 2020 12:16
Витяг з ЕДРО.pdf
31 липня 2020 12:16
Thumbs.db
31 липня 2020 12:16
S.M.B. Сертифікат.jpg
31 липня 2020 12:16
S.M.B. Сервісний центр.pdf
31 липня 2020 12:16
S.M.B. Декларація.jpg
31 липня 2020 12:16
S.M.B. висновок.pdf
31 липня 2020 12:16
S.M.B. ISO.pdf
31 липня 2020 12:16
4 ОПП25.pdf
31 липня 2020 12:16
2. свідоцтво ПДВ.pdf
31 липня 2020 12:16
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

02 серпня 2020 08:59
ТП компи.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІНТЕРН"

ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ"

ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "Т ТРЕЙД"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДСМ-ТРЕЙД"

ФОП ЄВДОКИМОВА АЛЛА ПАВЛІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІНТЕРН"
#39566885
Відхилено 1 188 000,00
UAH з ПДВ
11 серпня 2020 09:30
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 серпня 2020 16:27
ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ"
#41783730
Відхилено 1 344 960,00
UAH з ПДВ
13 серпня 2020 18:14
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"
#41554748
Відхилено 1 410 000,00
UAH з ПДВ
18 серпня 2020 13:33
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Відхилено 1 454 400,00
UAH з ПДВ
20 серпня 2020 14:26
ТОВ "Т ТРЕЙД"
#43625071
Відхилено 1 508 400,00
UAH з ПДВ
20 серпня 2020 14:29
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Відхилено 1 575 399,60
UAH з ПДВ
20 серпня 2020 14:33
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДСМ-ТРЕЙД"
#36392290
Переможець 1 576 130,40
UAH з ПДВ
20 серпня 2020 14:37

Вимога про усунення невідповідностей

Розглянута пропозиція учасника ТОВ «МІНТЕРН», яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною. В результаті розгляду виявлено в пропозиції учасника ТОВ «МІНТЕРН» невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме в інформації та документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон): - у складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору учасником надано договір від 09.07.2018 № 14/2018 не в повному обсязі - відсутня сторінка, на якій містяться реквізити сторін, що не відповідає п.п. 1.1. п. 1 Додатку № 1 до тендерної документації; Для усунення виявлених невідповідностей учасник ТОВ «МІНТЕРН» повинен надати: - Копію договору про підтвердження досвіду виконання аналогічного договору від 09.07.2018 р. з ПАТ «Укрзалізниця» (зазначеного в довідці Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору від 24.07.2020 р. № 24/07/20-5) у повному обсязі.

Документи

11 серпня 2020 09:29
Електронний підпис

Документи

18 серпня 2020 13:31
Електронний підпис

Документи

20 серпня 2020 14:28
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 серпня 2020 14:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДСМ-ТРЕЙД"
#36392290
1 576 130,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
07 вересня 2020 16:03
Договір.pdf зміни до договору
07 вересня 2020 16:02
Електронний підпис укладений
04 вересня 2020 14:52
Договір.pdf укладений
04 вересня 2020 14:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв' язку з механічною помилкою при скануванні договору була пропущена сторінка 2. В строки визначені законодавством оприлюднеємо договір у повному обсязі.
Номер договору про закупівлю: 572/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 572/20 (скорегований)
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 576 130,40
UAH (в тому числі ПДВ 262 688,40 UAH)