Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Частини та приладдя для офісної техніки
Parts and accessories for office equipment
Очікувана вартість
776 686,70 UAH
UA-2020-07-17-004291-c a4aec507b72c49519d604f5f7a138c9a
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шевченко Віра Леонідівна

+380639022020 v.shevchenko@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Філія "Центр сервісного забезпечення" Публічного акціонерного товариства "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40150237
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська область обл., Київ, вул.Тверська,5, кімн.104
Контактна особа: Шевченко Віра Леонідівна
+380639022020
v.shevchenko@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Public jointstock company«Ukrainian railway» ( JSC Ukrzaliznytsia)
National ID: 40150237
Contact point: Shevchenko Vira
+380639022020
v.shevchenko@uz.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 17 липня 2020 14:23
Звернення за роз’ясненнями: до 11 серпня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 серпня 2020 10:00
Початок аукціону: 21 вересня 2020 13:33
Очікувана вартість: 776 686,70 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 883,43 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 23000 UAH
Publication date: 17 липня 2020 14:23
Enquiries until: 11 серпня 2020 10:00
Complaints submission until: до 17 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 21 серпня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 776 687 UAH including VAT
Minimal lowering step: 3 883 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Scope of the procurement
Мова якою повинна готуватися тендерні пропозиції: Українська Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: 17.08.2020 ;10-00
Language in which tender proposals should be prepared: Ukrainian
Date and time of opening of tender offers, if the announcement of open bidding is published in accordance with part three of Article 10 of this Law: 17.08.2020; 10-00
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
174 шт.
Частини та приладдя для офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Parts and accessories for office equipment
CPV: 30120000-6
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 серпня 2020 15:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2020 15:56
Зміни_13.08.2020.doc
13 серпня 2020 15:56
426 - ТД Частини та приладдя для офіс. техніки_нова редакція_13.08.2020.docx
17 липня 2020 14:20
Додаток №9 .docx
13 серпня 2020 15:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2020 14:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2020 15:56
Зміни_13.08.2020.doc
13 серпня 2020 15:56
426 - ТД Частини та приладдя для офіс. техніки_нова редакція_13.08.2020.docx
17 липня 2020 14:20
426 - ТД Частини та приладдя для офісної техніки.docx
17 липня 2020 14:20
Додаток №9 .docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічна частина
Дата подання: 04 серпня 2020 14:15
Дата відповіді: 07 серпня 2020 13:50
Шановний Замовнику! просимо надати уточнення щодо ресурсу замовлених девелоперів, позиції №12-15 Девелопер A2XN0KD Cyan "KONICA MINOLTA A2XN0KD ресурс 1200000 стор.А4 " Девелопер A2XN0ED Magenta "KONICA MINOLTA A2XN0ED ресурс 1200000 стор.А4 " Девелопер A2XN08D Yellow "KONICA MINOLTA A2XN08D ресурс 1200000 стор.А4 " Девелопер "KONICA MINOLTA A2XN03DBlack ресурс 1 200 0000 стор.А4 " На сайті партнера Konica Minolta вказані інші ресурси. Наприклад, Девелопер A2XN08D Yellow має ресурс 600 000 стор. А4, https://cspro.com.ua/pachodnie_materili_zapchasti/developer_512y Просимо перевірити інформацію та внести необхідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повідомляємо Вам, що Замовником прийнято рішення внести зміни до тендерної документації.
Еквіваленти
Дата подання: 05 серпня 2020 10:57
Дата відповіді: 07 серпня 2020 13:50
Шановний Замовнику в тендерній документації не вказана можливість надання еквіваленту. Просимо уточнити з приводу витратних матеріалів до друкуючої техніки. Чи допускаєте ви постачання неоригінальних частин приладдя до офісної техніки, вказаних в Додатку №1 тендерної документації від інших виробників ?
Відповідь: Повідомляємо Вам що додаток 1 ТД “Перелік та кількість продукції” містить інформацію про технічні характеристики до товару необхідного до закупівлі.
Крім того, у зв’язку з тим, що використання неоригінальних частин та приладдя до офісної техніки, призводить до постійних збоїв в роботі офісної техніки та виводу її з ладу, тому можливість використання не оригінальних частин не допускається.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-17-004291-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М.", Код ЄДРПОУ:24095427
Дата подання: 07 серпня 2020 09:51
Дискримінаційні умови
Шановний Замовнику 17 липня 2020 року тендерним комітетом філії «Центр сервісного забезпечення» Публічного акціонерного товариства «Українська залізниця» було оголошено про відкриті торги з публікацією англійською мовою на закупівлю UA-2020-07-17-004291-c за предметом «Код ДК 021:2015 - 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Частини та приладдя для офісної техніки)». Під час аналізу Тендерної документації на закупівлю UA-2020-07-17-004291-c за предметом «Код ДК 021:2015 - 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Частини та приладдя для офісної техніки)» (дала – Тендерна документація) було встановлено не відповідність окремих положень вимогам чинного законодавства, адже учасникам торгів дозволяється пропонувати тільки оригінальний товар, перелік та кількість товару, що викладені у Додатку № 1 до Тендерної документації, не містить виразу «або еквівалент» та обґрунтування необхідності посилання на конкретну торгову марку/модель/виробника. Відсутність такого виразу у змісті Тендерної документації несе в собі загрозу порушення принципів добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників та рівного ставлення, створює нерівні умови для учасників у процедурі закупівлі, хоча ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII забороняється встановлення жодних дискримінаційних вимог до учасників. Крім того, зі змісту ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII випливає, що до кожного посилання повинен додаватися вираз «АБО ЕКВІВАЛЕНТ». Технічні специфікації НЕ ПОВИННІ містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути ОБГРУНТОВАНИМ та містити вираз «АБО ЕКВІВАЛЕНТ». Так як у Додатку №1 до Тендерної документації відсутній вираз «АБО ЕКВІВАЛЕНТ», Замовник мав надати детальне обґрунтування, чому вимагаються саме оригінальні товари, а Технічна специфікація повинна була містити опис товару та вираз «або еквівалент». Отже, зазначена вимога чинного законодавства України щодо оформлення Тендерної документації не була виконана Замовником, а потреба в закупівлі оригінальних товарів є не зрозумілою та необґрунтованою, адже товарів з аналогічними характеристиками, що наведені у Додатку №1 до Тендерної документації є безліч на ринку товарів відповідної групи. До того ж, у Тендерній документації відсутня інформація та підтвердження, що Замовник у своїй роботі використовує обладнання, яке знаходиться на гарантійному обслуговуванні у виробника, що є єдиною причиною чому може вимагатися виключно оригінальний товар даної групи. Варто врахувати також відповідь Міністерства економічного розвитку і торгівлі на запит від Товариства з обмеженою відповідальністю «Колор С.І.М.» № 513/2017 в якій зазначено наступне: «…тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». Разом з тим, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Крім того, ураховуючи мету Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, у тому числі розгляду та оцінки тендерних пропозицій, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження кола учасників для подальшого визначення переможця торгів.» Таким чином, відсутність виразу «або еквівалент», детального обґрунтування причини посилання на конкретну торгову марку/модель/виробника в Додатку №1 до Тендерної документації несе в собі загрозу порушення положень чинного законодавства, що регулює порядок здійснення публічних закупівель, зменшує коло учасників, які мали б змогу взяти участь у торгах, що є проявом дискримінації та обмеження конкуренції. Враховуючи викладене та керуючись ч. 1 ст. 24 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII, вимагаємо: 1. Внести зміни до Тендерної документації на закупівлю UA-2020-07-17-004291-c за предметом «Код ДК 021:2015 - 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Частини та приладдя для офісної техніки)»шляхом включення до її розділів, додатків, технічної специфікації, виразу «або еквівалент».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 серпня 2020 08:58
Повідомляємо Вас, що у зв’язку з тим, що друкуюча техніка знаходиться на гарантійному терміні та на терміні продовженої гарантії, використання не оригінальних витратних матеріалів та запчастин не можливо, за умови збереження гарантії. Обслуговування техніки виконуються авторизованими сервісними центрами.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 15 вересня 2020
UA-2020-07-17-004291-ca4aec507b72c49519d604f5f7a138c9a
Найменування: Філія "Центр сервісного забезпечення" Публічного акціонерного товариства "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40150237
Місцезнаходження: 03680, Україна, Київська область обл., Київ, вул.Тверська,5, кімн.104
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "ГЛОРІЯ ТЕХНО-ГРУПП" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ВЕГА-СЕРВІС 2000" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 вересня 2020 13:43

Документи

Публічні документи

29 вересня 2020 15:52
Електронний підпис
29 вересня 2020 15:49
Довідка банкротство.pdf
29 вересня 2020 15:49
Коррупция Тепикин.pdf
29 вересня 2020 15:49
Коррупция Глория ТГ.pdf
29 вересня 2020 15:49
Витяг 29.09.2020.pdf
29 вересня 2020 15:49
Лист Опис Статуту .pdf
29 вересня 2020 15:49
Цінова пропозиція.pdf
29 вересня 2020 15:49
Паспорт директора .pdf
29 вересня 2020 15:49
Довідка МВС.pdf
29 вересня 2020 15:49
Паспорт якості товара.pdf
29 вересня 2020 15:49
Скан гарантии.pdf
29 вересня 2020 15:49
Наказ, рішення.pdf
29 вересня 2020 15:49
Статут, Опис.pdf
19 серпня 2020 15:59
Електронний підпис
19 серпня 2020 15:59
Електронний підпис
19 серпня 2020 15:01
Наказ Щербань.7z
19 серпня 2020 15:01
Лист для клієнті1.7z
19 серпня 2020 15:01
Довіреність Щербань.7z
19 серпня 2020 15:01
Гарантія 7177-20.7z
19 серпня 2020 15:01
Витяг НР Щербань.7z
19 серпня 2020 15:01
Банківська ліцензі1.7z
19 серпня 2020 15:01
Технічний опис .pdf
19 серпня 2020 15:01
Проект договору.pdf
19 серпня 2020 15:01
Паспорт якості товара.pdf

Конфіденційні документи

19 серпня 2020 15:01
Цінова пропозиція .pdf

Обґрунтування конфіденційності

Прекваліфікація, цінова пропозиція для другого етапу

Вимога про усунення невідповідностей

- Учасником не надано документальне підтвердження повноважень щодо підпису документів тендерної пропозиції, а саме: скановану копію наказу про призначення на уповноважену особу учасника, відповідно до вимог п.1.2 Додатку № 2 до тендерної документації. Необхідно підтвердити право підпису тендерної пропозиції шляхом завантаження наказу про призначення директора Шевченко І.В.

Документи

Публічні документи

11 вересня 2020 14:01
Електронний підпис
11 вересня 2020 13:59
Наказ.pdf
20 серпня 2020 10:42
Електронний підпис
20 серпня 2020 10:42
Електронний підпис
20 серпня 2020 10:16
Сертифікати та ISO .pdf
20 серпня 2020 10:16
Наказ Щербань.7z
20 серпня 2020 10:16
Лист для клієнті1.7z
20 серпня 2020 10:16
Довіреність Щербань.7z
20 серпня 2020 10:16
Гарантія 7252-20.7z
20 серпня 2020 10:16
Витяг НР Щербань.7z
20 серпня 2020 10:16
Банківська ліцензі1.7z
20 серпня 2020 10:16
Договор проект .pdf
20 серпня 2020 10:16
Довідки.pdf

Конфіденційні документи

20 серпня 2020 10:16
Цінова пропозиція .pdf

Обґрунтування конфіденційності

Цінова пропозиція буде відкрита після прекваліфікації

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГЛОРІЯ ТЕХНО-ГРУПП"

ТОВ "ВЕГА-СЕРВІС 2000"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 вересня 2020 13:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ГЛОРІЯ ТЕХНО-ГРУПП" 773 241,00
UAH з ПДВ
773 241,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВЕГА-СЕРВІС 2000" 774 600,00
UAH з ПДВ
774 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 вересня 2020 15:52
Електронний підпис
29 вересня 2020 15:49
Довідка банкротство.pdf
29 вересня 2020 15:49
Коррупция Тепикин.pdf
29 вересня 2020 15:49
Коррупция Глория ТГ.pdf
29 вересня 2020 15:49
Витяг 29.09.2020.pdf
29 вересня 2020 15:49
Лист Опис Статуту .pdf
29 вересня 2020 15:49
Цінова пропозиція.pdf
29 вересня 2020 15:49
Паспорт директора .pdf
29 вересня 2020 15:49
Довідка МВС.pdf
29 вересня 2020 15:49
Паспорт якості товара.pdf
29 вересня 2020 15:49
Скан гарантии.pdf
29 вересня 2020 15:49
Наказ, рішення.pdf
29 вересня 2020 15:49
Статут, Опис.pdf
19 серпня 2020 15:59
Електронний підпис
19 серпня 2020 15:59
Електронний підпис
19 серпня 2020 15:01
Наказ Щербань.7z
19 серпня 2020 15:01
Лист для клієнті1.7z
19 серпня 2020 15:01
Довіреність Щербань.7z
19 серпня 2020 15:01
Гарантія 7177-20.7z
19 серпня 2020 15:01
Витяг НР Щербань.7z
19 серпня 2020 15:01
Банківська ліцензі1.7z
19 серпня 2020 15:01
Технічний опис .pdf
19 серпня 2020 15:01
Проект договору.pdf
19 серпня 2020 15:01
Паспорт якості товара.pdf

Конфіденційні документи

19 серпня 2020 15:01
Цінова пропозиція .pdf

Обґрунтування конфіденційності

Прекваліфікація, цінова пропозиція для другого етапу

Публічні документи

11 вересня 2020 14:01
Електронний підпис
11 вересня 2020 13:59
Наказ.pdf
20 серпня 2020 10:42
Електронний підпис
20 серпня 2020 10:42
Електронний підпис
20 серпня 2020 10:16
Сертифікати та ISO .pdf
20 серпня 2020 10:16
Наказ Щербань.7z
20 серпня 2020 10:16
Лист для клієнті1.7z
20 серпня 2020 10:16
Довіреність Щербань.7z
20 серпня 2020 10:16
Гарантія 7252-20.7z
20 серпня 2020 10:16
Витяг НР Щербань.7z
20 серпня 2020 10:16
Банківська ліцензі1.7z
20 серпня 2020 10:16
Договор проект .pdf
20 серпня 2020 10:16
Довідки.pdf

Конфіденційні документи

20 серпня 2020 10:16
Цінова пропозиція .pdf

Обґрунтування конфіденційності

Цінова пропозиція буде відкрита після прекваліфікації

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГЛОРІЯ ТЕХНО-ГРУПП"

ТОВ "ВЕГА-СЕРВІС 2000"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ГЛОРІЯ ТЕХНО-ГРУПП"
#43482377
Переможець 773 241,00
UAH з ПДВ
23 вересня 2020 15:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 вересня 2020 15:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГЛОРІЯ ТЕХНО-ГРУПП"
#43482377
773 241,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 15:58
ДУ 1 до договору Ф_ЦН-Т-281_20.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 15:57
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2020 15:28
Ф_ЦН-Т-281_20 Частини та приладдя для офісної техніки.pdf укладений
09 жовтня 2020 15:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись положеннями п. 8 ч. 5 та ч. 6 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" та пп.1.1, 13.1, 13.2 Договору, сторони дійшли взаємної згоди продовжити строк дії Договору до 31 березня 2021 року та збільшити суму Договору в обсязі, що не перевищує 20% від суми, визначеної Договором, а саме на 154 648,20 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: Ф\ЦН-Т-281/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML