Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Частини та приладдя для офісної техніки
Parts and accessories for office equipment
Parts and accessories for office equipment
Очікувана вартість
776 686,70 UAH
UA-2020-07-17-004291-c ● a4aec507b72c49519d604f5f7a138c9a
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Філія "Центр сервісного забезпечення" Публічного акціонерного товариства "Українська залізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40150237 |
Місцезнаходження: | 03680, Україна , Київська область обл., Київ, вул.Тверська,5, кімн.104 |
Контактна особа: |
Шевченко Віра Леонідівна +380639022020 v.shevchenko@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Public jointstock company«Ukrainian railway» ( JSC Ukrzaliznytsia) |
National ID: | 40150237 |
Contact point: |
Shevchenko Vira +380639022020 v.shevchenko@uz.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 17 липня 2020 14:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 серпня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 серпня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 21 вересня 2020 13:33 |
Очікувана вартість: | 776 686,70 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 883,43 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 23000 UAH |
Publication date: | 17 липня 2020 14:23 |
Enquiries until: | 11 серпня 2020 10:00 |
Complaints submission until: | до 17 серпня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 21 серпня 2020 10:00 |
Information
Estimated total value: | 776 687 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 3 883 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Scope of the procurement
Мова якою повинна готуватися тендерні пропозиції: Українська Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: 17.08.2020 ;10-00
Language in which tender proposals should be prepared: Ukrainian
Date and time of opening of tender offers, if the announcement of open bidding is published in accordance with part three of Article 10 of this Law: 17.08.2020; 10-00
Date and time of opening of tender offers, if the announcement of open bidding is published in accordance with part three of Article 10 of this Law: 17.08.2020; 10-00
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
174 шт.
Частини та приладдя для офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Parts and accessories for office equipment
CPV: 30120000-6
Період постачання:
по 31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 серпня 2020 15:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 серпня 2020 15:56 |
Зміни_13.08.2020.doc | |
13 серпня 2020 15:56 |
426 - ТД Частини та приладдя для офіс. техніки_нова редакція_13.08.2020.docx | |
17 липня 2020 14:20 |
Додаток №9 .docx |
13 серпня 2020 15:56 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 серпня 2020 15:56 |
Зміни_13.08.2020.doc
|
|||
13 серпня 2020 15:56 |
426 - ТД Частини та приладдя для офіс. техніки_нова редакція_13.08.2020.docx
|
|||
17 липня 2020 14:20 |
Додаток №9 .docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічна частина
Дата подання: 04 серпня 2020 14:15
Дата відповіді: 07 серпня 2020 13:50
Шановний Замовнику! просимо надати уточнення щодо ресурсу замовлених девелоперів, позиції №12-15
Девелопер A2XN0KD Cyan "KONICA MINOLTA A2XN0KD
ресурс 1200000 стор.А4
"
Девелопер A2XN0ED Magenta "KONICA MINOLTA A2XN0ED
ресурс 1200000 стор.А4
"
Девелопер A2XN08D Yellow "KONICA MINOLTA A2XN08D
ресурс 1200000 стор.А4
"
Девелопер "KONICA MINOLTA A2XN03DBlack
ресурс 1 200 0000 стор.А4
"
На сайті партнера Konica Minolta вказані інші ресурси.
Наприклад, Девелопер A2XN08D Yellow має ресурс 600 000 стор. А4, https://cspro.com.ua/pachodnie_materili_zapchasti/developer_512y
Просимо перевірити інформацію та внести необхідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Повідомляємо Вам, що Замовником прийнято рішення внести зміни до тендерної документації.
Еквіваленти
Дата подання: 05 серпня 2020 10:57
Дата відповіді: 07 серпня 2020 13:50
Шановний Замовнику в тендерній документації не вказана можливість надання еквіваленту. Просимо уточнити з приводу витратних матеріалів до друкуючої техніки. Чи допускаєте ви постачання неоригінальних частин приладдя до офісної техніки, вказаних в Додатку №1 тендерної документації від інших виробників ?
Відповідь: Повідомляємо Вам що додаток 1 ТД “Перелік та кількість продукції” містить інформацію про технічні характеристики до товару необхідного до закупівлі.
Крім того, у зв’язку з тим, що використання неоригінальних частин та приладдя до офісної техніки, призводить до постійних збоїв в роботі офісної техніки та виводу її з ладу, тому можливість використання не оригінальних частин не допускається.
Крім того, у зв’язку з тим, що використання неоригінальних частин та приладдя до офісної техніки, призводить до постійних збоїв в роботі офісної техніки та виводу її з ладу, тому можливість використання не оригінальних частин не допускається.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-17-004291-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М.", Код ЄДРПОУ:24095427
Дата подання: 07 серпня 2020 09:51
Дискримінаційні умови
Шановний Замовнику 17 липня 2020 року тендерним комітетом філії «Центр сервісного забезпечення» Публічного акціонерного товариства «Українська залізниця» було оголошено про відкриті торги з публікацією англійською мовою на закупівлю UA-2020-07-17-004291-c за предметом «Код ДК 021:2015 - 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Частини та приладдя для офісної техніки)». Під час аналізу Тендерної документації на закупівлю UA-2020-07-17-004291-c за предметом «Код ДК 021:2015 - 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Частини та приладдя для офісної техніки)» (дала – Тендерна документація) було встановлено не відповідність окремих положень вимогам чинного законодавства, адже учасникам торгів дозволяється пропонувати тільки оригінальний товар, перелік та кількість товару, що викладені у Додатку № 1 до Тендерної документації, не містить виразу «або еквівалент» та обґрунтування необхідності посилання на конкретну торгову марку/модель/виробника. Відсутність такого виразу у змісті Тендерної документації несе в собі загрозу порушення принципів добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників та рівного ставлення, створює нерівні умови для учасників у процедурі закупівлі, хоча ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII забороняється встановлення жодних дискримінаційних вимог до учасників. Крім того, зі змісту ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII випливає, що до кожного посилання повинен додаватися вираз «АБО ЕКВІВАЛЕНТ». Технічні специфікації НЕ ПОВИННІ містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути ОБГРУНТОВАНИМ та містити вираз «АБО ЕКВІВАЛЕНТ». Так як у Додатку №1 до Тендерної документації відсутній вираз «АБО ЕКВІВАЛЕНТ», Замовник мав надати детальне обґрунтування, чому вимагаються саме оригінальні товари, а Технічна специфікація повинна була містити опис товару та вираз «або еквівалент». Отже, зазначена вимога чинного законодавства України щодо оформлення Тендерної документації не була виконана Замовником, а потреба в закупівлі оригінальних товарів є не зрозумілою та необґрунтованою, адже товарів з аналогічними характеристиками, що наведені у Додатку №1 до Тендерної документації є безліч на ринку товарів відповідної групи. До того ж, у Тендерній документації відсутня інформація та підтвердження, що Замовник у своїй роботі використовує обладнання, яке знаходиться на гарантійному обслуговуванні у виробника, що є єдиною причиною чому може вимагатися виключно оригінальний товар даної групи. Варто врахувати також відповідь Міністерства економічного розвитку і торгівлі на запит від Товариства з обмеженою відповідальністю «Колор С.І.М.» № 513/2017 в якій зазначено наступне: «…тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». Разом з тим, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Крім того, ураховуючи мету Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, у тому числі розгляду та оцінки тендерних пропозицій, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження кола учасників для подальшого визначення переможця торгів.» Таким чином, відсутність виразу «або еквівалент», детального обґрунтування причини посилання на конкретну торгову марку/модель/виробника в Додатку №1 до Тендерної документації несе в собі загрозу порушення положень чинного законодавства, що регулює порядок здійснення публічних закупівель, зменшує коло учасників, які мали б змогу взяти участь у торгах, що є проявом дискримінації та обмеження конкуренції. Враховуючи викладене та керуючись ч. 1 ст. 24 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII, вимагаємо: 1. Внести зміни до Тендерної документації на закупівлю UA-2020-07-17-004291-c за предметом «Код ДК 021:2015 - 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Частини та приладдя для офісної техніки)»шляхом включення до її розділів, додатків, технічної специфікації, виразу «або еквівалент».
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 серпня 2020 08:58
Повідомляємо Вас, що у зв’язку з тим, що друкуюча техніка знаходиться на гарантійному терміні та на терміні продовженої гарантії, використання не оригінальних витратних матеріалів та запчастин не можливо, за умови збереження гарантії. Обслуговування техніки виконуються авторизованими сервісними центрами.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 15 вересня 2020
Найменування: | Філія "Центр сервісного забезпечення" Публічного акціонерного товариства "Українська залізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40150237 |
Місцезнаходження: | 03680, Україна, Київська область обл., Київ, вул.Тверська,5, кімн.104 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ "ГЛОРІЯ ТЕХНО-ГРУПП" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "ВЕГА-СЕРВІС 2000" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 вересня 2020 13:43
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ГЛОРІЯ ТЕХНО-ГРУПП" #43482377 |
Переможець |
773 241,00
UAH з ПДВ
|
23 вересня 2020 15:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2020 15:58
|
ДУ 1 до договору Ф_ЦН-Т-281_20.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2020 15:57
|
Електронний підпис | укладений |
09 жовтня 2020 15:28
|
Ф_ЦН-Т-281_20 Частини та приладдя для офісної техніки.pdf | укладений |
09 жовтня 2020 15:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись положеннями п. 8 ч. 5 та ч. 6 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" та пп.1.1, 13.1, 13.2 Договору, сторони дійшли взаємної згоди продовжити строк дії Договору до 31 березня 2021 року та збільшити суму Договору в обсязі, що не перевищує 20% від суми, визначеної Договором, а саме на 154 648,20 грн. з ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | Ф\ЦН-Т-281/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |