Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні матеріали (лот 1 – витратні матеріали для ендоваскулярних втручань на судинах головного мозку; лот 2 – витратні матеріали для втручань на коронарних артеріях; лот 3 – витратні матеріали для постійної кардіостимуляції)
Очікувана вартість
817 000,00 UAH
UA-2020-07-17-004225-c 1e19a04eee694c02946060b9812b2c56
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бородіна Анна Олександрівна

0332-25-35-61 lmkl@lmkl.lutsk.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Луцька міська клінічна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 01982985
Місцезнаходження: 43024, Україна , Волинська обл., ЛУЦЬК, пр-т Відродження, 13
Контактна особа: Бородіна Анна Олександрівна
0332-25-35-61
lmkl@lmkl.lutsk.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 липня 2020 14:14
Звернення за роз’ясненнями: до 23 липня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 серпня 2020 15:00
Очікувана вартість: 817 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Мовою складання тендерних пропозицій є українська мова.

Тендерна документація

17 липня 2020 14:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2020 14:14
тендерна документація (медичні матеріали - 3 лоти).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-17-004225-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Амаркорд", Код ЄДРПОУ:21626927
Дата подання: 21 липня 2020 13:05
Приведення Документації тендерних закупівель у відповідність до норм чинного законодавства України
Шановний Замовнику!
Технічні вимоги повинні бути складені таким чином, щоб уникнути штучного звуження конкуренції за рахунок вимог, які надають переваги конкретному суб’єкту господарювання.

Враховуючи зазначене та беручи до уваги мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, у тому числі під час визначення медико-технічних вимог та термінів поставки необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального звуження кола учасників для подальшого визначення переможця торгів.

Отже, просимо внести зміни у медико-технічні вимоги (Додаток 4) ЛОТу №1 Медичні матеріали (лот 1 – витратні матеріали для ендоваскулярних втручань на судинах головного мозку)

Внесення змін до даних медико-технічних вимог дозволило б більшій кількості виробників прийняти участь у закупівлі, що в свою чергу сприяло би прояву конкуренції та, як наслідок, ЕКОНОМІЇ бюджетних коштів.

У випадку відмови та не приведення Документації тендерних закупівель у відповідність до норм чинного законодавства України, ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України.
Таблиця МТВ зі змінами додається
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 липня 2020 15:00
Замовник, керуючись ч. 1 ст. 24 Закону надає наступні роз’яснення по суті вимоги:
Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі» метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Частиною 1 ст. 5 Закону передбачені наступні принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Частиною 4 ст. 5 Закону визначається, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Шляхом аналізу ринку через систему Prozorro Замовником було опрацьовано велику кількість тендерів на аналогічний вид товару для того аби з спільно з високваліфікованими медичними працівниками сформувати технічні вимоги до предмета закупівель та закупити якісний товар.
Замовник не вбачає обмежень конкуренції в тих технічних вимогах, які описані в тендерній документації.

Документи подані скаржником

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Медичні матеріали (лот 1 – витратні матеріали для ендоваскулярних втручань на судинах головного мозку)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 610 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 3 050,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 03 серпня 2020 13:23
Закінчення: 03 серпня 2020 13:44
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

20 шт
Медичні матеріали (лот 1 – витратні матеріали для ендоваскулярних втручань на судинах головного мозку;
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 14 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-17-004225-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Амаркорд", Код ЄДРПОУ:21626927
Дата подання: 21 липня 2020 13:05
Приведення Документації тендерних закупівель у відповідність до норм чинного законодавства України
Шановний Замовнику!
Технічні вимоги повинні бути складені таким чином, щоб уникнути штучного звуження конкуренції за рахунок вимог, які надають переваги конкретному суб’єкту господарювання.

Враховуючи зазначене та беручи до уваги мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, у тому числі під час визначення медико-технічних вимог та термінів поставки необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального звуження кола учасників для подальшого визначення переможця торгів.

Отже, просимо внести зміни у медико-технічні вимоги (Додаток 4) ЛОТу №1 Медичні матеріали (лот 1 – витратні матеріали для ендоваскулярних втручань на судинах головного мозку)

Внесення змін до даних медико-технічних вимог дозволило б більшій кількості виробників прийняти участь у закупівлі, що в свою чергу сприяло би прояву конкуренції та, як наслідок, ЕКОНОМІЇ бюджетних коштів.

У випадку відмови та не приведення Документації тендерних закупівель у відповідність до норм чинного законодавства України, ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України.
Таблиця МТВ зі змінами додається
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 липня 2020 15:00
Замовник, керуючись ч. 1 ст. 24 Закону надає наступні роз’яснення по суті вимоги:
Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі» метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Частиною 1 ст. 5 Закону передбачені наступні принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Частиною 4 ст. 5 Закону визначається, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Шляхом аналізу ринку через систему Prozorro Замовником було опрацьовано велику кількість тендерів на аналогічний вид товару для того аби з спільно з високваліфікованими медичними працівниками сформувати технічні вимоги до предмета закупівель та закупити якісний товар.
Замовник не вбачає обмежень конкуренції в тих технічних вимогах, які описані в тендерній документації.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 серпня 2020 13:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНСТАМЕД" 604 300,00
UAH з ПДВ
604 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "П'ЯТИЙ ЕЛЕМЕНТ-МЕДІКА" 607 550,00
UAH з ПДВ
607 550,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНСТАМЕД"

ТОВ "П'ЯТИЙ ЕЛЕМЕНТ-МЕДІКА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНСТАМЕД"
#42268028
Переможець 604 300,00
UAH з ПДВ
05 серпня 2020 12:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 серпня 2020 12:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНСТАМЕД"
#42268028
604 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 березня 2021 11:58
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 18:18
дод.угода 2 договір 485 Інстамед.pdf зміни до договору
19 січня 2021 18:18
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 17:00
дод.угода 1 договір 485 Інстамед.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 17:00
Електронний підпис укладений
17 серпня 2020 12:22
Електронний підпис укладений
17 серпня 2020 11:42
договір № 485 лот1 Інстамед.pdf укладений
17 серпня 2020 11:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 485
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дод.угода із сумою до 20 %
Номер договору про закупівлю: 485
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 серпня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 604 300,00
UAH (в тому числі ПДВ 39 533,64 UAH)