Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівельно-монтажні роботи за проектом "Капітальний ремонт харчоблоку ЗОШ І-ІІІ ступенів № 22, с. Гірниче, Лінія 6, буд. 30"
Очікувана вартість
1 450 000,00 UAH
UA-2020-07-17-004178-c caa47fdccac44e2f8553d37c4f67da77
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хоменко Сергій Анатолійович

0522246658 ukb@krmr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Міської ради міста Кропивницького
Код ЄДРПОУ: 23227605
Місцезнаходження: 25006, Україна , Кіровоградська обл., КРОПИВНИЦЬКА ОБЛАСТЬ/М.КРОПИВНИЦЬКИЙ, вул. Велика Перспективна, 41, каб. 410
Контактна особа: Хоменко Сергій Анатолійович
0522246658
ukb@krmr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 липня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 23 липня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 серпня 2020 20:00
Початок аукціону: 03 серпня 2020 11:46
Початок аукціону: 03 серпня 2020 11:46
Очікувана вартість: 1 450 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 7250 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівельно-монтажні роботи за проектом "Капітальний ремонт харчоблоку ЗОШ І-ІІІ ступенів № 22, с. Гірниче, Лінія 6, буд. 30"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 серпня 2020  —  30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник надає підряднику попередню оплату відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 "Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти". Розмір попередньої становить 30% вартості від бюджетного призначення на відповідний рік. Генпідрядник протягом двох місяців з дня надходження коштів попередньої оплати підтверджує їх використання за призначенням згідно з формами КБ-2В, КБ-3 за звітний період. По закінченні двомісячного терміну Генпідрядник надає підтверджуючі документи щодо використання авансу. У разі не надання таких документів Генпідрядник повертає Замовнику не використану суму авансу. Попередня оплата по Об’єкту може надаватися тільки у разі відкриття Підрядником в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку рахунку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на придбання матеріально-товарних цінностей, будівельних матеріалів та послуг" Аванс 60 Календарні 30
Виконання робіт Оплата за виконані роботи здійснюється Замовником в межах фактичних надходжень зі спеціального фонду міського бюджету у відповідному місяці, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Генпідрядника протягом 10 банківських днів після пред’явлення актів виконаних робіт форми № КБ-2В та підписання їх уповноваженим представником Замовника. Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 серпня 2020 12:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "КАМЕЛОТ-3000" 1 293 289,50
UAH з ПДВ
1 293 289,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕЛІНГ" 1 350 071,90
UAH з ПДВ
1 350 071,90
UAH з ПДВ
Документи
ПП "СІТІ БУД ПЛЮС" 1 430 000,00
UAH з ПДВ
1 430 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ НАЦІОНАЛЬНІ ІНВЕСТИЦІЇ" 1 445 000,00
UAH з ПДВ
1 445 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 вересня 2020 15:53
Електронний підпис
09 вересня 2020 15:52
Довідка (ФО).zip
09 вересня 2020 15:52
Довідка (ЮО).zip
09 вересня 2020 15:52
Довідка МВС.pdf
09 вересня 2020 15:52
Інформація по ст.17.pdf
12 серпня 2020 17:05
Електронний підпис
12 серпня 2020 17:04
ЦПХ оригінали.pdf
12 серпня 2020 17:04
Накази оригінали .pdf
12 серпня 2020 17:04
КБ 3 Нова Прага.pdf
12 серпня 2020 17:04
КБ 3 Головківка.pdf
12 серпня 2020 17:04
Відгук2.pdf
12 серпня 2020 17:04
Відгук.pdf
31 липня 2020 16:45
Електронний підпис
31 липня 2020 16:43
resultverify.pdf
31 липня 2020 16:43
13.Проект договору.pdf
31 липня 2020 16:43
8. Інші документи.pdf
31 липня 2020 16:43
3. Інформація по ст. 17.pdf

Публічні документи

31 липня 2020 17:24
Інша інформація.pdf
31 липня 2020 17:24
Гарантія.pdf
31 липня 2020 17:24
Скан Гірниче.pdf

Публічні документи

01 серпня 2020 12:39
гарантія.rar

Конфіденційні документи

01 серпня 2020 12:39
пропозиція.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Конфіденційно Конфіденційно Конфіденційно

01 серпня 2020 12:39
Копія договору.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Конфіденційно Конфіденційно Конфіденційно

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "КАМЕЛОТ-3000"

ТОВ "ЕЛІНГ"

ПП "СІТІ БУД ПЛЮС"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ НАЦІОНАЛЬНІ ІНВЕСТИЦІЇ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "КАМЕЛОТ-3000"
#33254203
Переможець 1 293 289,50
UAH з ПДВ
31 серпня 2020 16:52
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 серпня 2020 09:57

Вимога про усунення невідповідностей

В складі тендерної пропозиції ПП "КАМЕЛОТ-3000" надано підтверджуючі документи та інформацію на вимогу Додатку 1 до тендерної документації, щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) в які наявна невідповідність вимогам тендерної документації, а саме: - Лист відгук по договору 36/18 від 13.06.2018р наданий, як завірена копія, а не знятий з оригіналу; - В листах відгуках не зазначена інформація щодо рекомендації про співпрацю з таким Учасником; - Довідки про вартість виконаних робіт форма КБ-3 надана в завірених копіях, а не зняті з оригіналів; - Накази та цивільно-правові угоди на працівників, що зазначені в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід надані як завірені копії, а не зняті з оригіналів; - Відсутній наказ або цивільно-правова угода на працівника – Курченко Василя Васильовича. Посилання на вимогу тендерної документації пункт 1 та 2 додатку № 1 до тендерної документації. У зв’язку з цим та керуючись пунктом 16 статті 29 Закону України "Про публічні закупівлі" пропонуємо вам протягом 24 годин з моменту розміщення замовником даного повідомлення усунути невідповідність, а саме: - Надати лист відгук по договору 36/18 від 13.06.2018р знятий з оригіналу; - Надати листи відгуки по зазначених в довідці на підтвердження наявності досвіду договорах у відповідності , а саме у відгуку повинна бути зазначена інформація про якість виконаних робіт, термінів та рекомендації щодо співпраці з таким Учасником; - Надати довідки про вартість виконаних робіт форма КБ-3 зняті з оригіналів; - Надати накази та цивільно-правові угоди на працівників, що зазначені в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід зняті з оригіналів; - Надати відсутній наказ або цивільно-правова угода на працівника – Курченко Василя Васильовича.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 серпня 2020 16:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "КАМЕЛОТ-3000"
#33254203
1 293 289,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 листопада 2020 16:39
10.1 Договір генпідряду від 30.10.2020 року № 22-20.pdf укладений
02 листопада 2020 16:38
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 10:03
20.1 Додаткова угода № 10-22-20 від 29.12.2021 (строки дії договору).pdf зміни до договору
30 грудня 2021 10:03
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2021 13:49
19.1 Додаткова угода № 9-22-20 від 21.12.2021 (Зменшення суми договору).pdf зміни до договору
24 грудня 2021 13:49
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2021 13:45
17.1 Додаткова угода № 7-22-20 від 21.12.2021 (строки).pdf зміни до договору
24 грудня 2021 13:45
Електронний підпис зміни до договору
27 вересня 2021 10:04
15.1 Додаткова угода № 5-22-20 від 24.09.2021 внесення змін до ду.pdf зміни до договору
27 вересня 2021 10:03
Електронний підпис зміни до договору
14 вересня 2021 10:07
14.1 Додаткова угода № 4-22-20 від ____.09.2021 (строки).pdf зміни до договору
14 вересня 2021 10:07
Електронний підпис укладений
21 квітня 2021 10:16
13.1 Додаткова угода № 3-22-20 від 20.04.2021 (зміна реквізитів).pdf зміни до договору
21 квітня 2021 10:15
Електронний підпис укладений
13 квітня 2021 09:21
11.1 Додаткова угода № 1-22-20 від 13.04.2021.pdf зміни до договору
13 квітня 2021 09:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжено строк виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 22-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/22-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до реквізитів генпідрядника
Номер договору про закупівлю: 22-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3/22-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжено строк виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 22-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4/22-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з миханічною опискою в додатковій угоді за № 4/22-20, внесено зміни до 1 пункту зазначеної додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 22-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5/22-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжено строк виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 22-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 7/22-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 22-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 9/22-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжено строк дії договору
Номер договору про закупівлю: 22-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 10/22-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Будівельно-монтажні роботи за проектом "Капітальний ремонт харчоблоку ЗОШ І-ІІІ ступенів № 22, с. Гірниче, Лінія 6, буд. 30" 1 роботи 1 087 821,56
UAH з ПДВ