Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція ліфта у житловому будинку за адресою: вул. Солом'янська, 22, під'їзд 1 у Солом'янському районі м. Києва
Очікувана вартість
1 973 834,00 UAH
UA-2020-07-17-004102-c 6918e55f36fd45c0bbfb7aa0d5525f00
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Саушев Олександр Анатолійович

kbretender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Дирекція з капітального будівництва та реконструкції "Київбудреконструкція"
Код ЄДРПОУ: 37932233
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Велика Житомирська, 15-А
Контактна особа: Саушев Олександр Анатолійович
kbretender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 липня 2020 14:02
Звернення за роз’ясненнями: до 01 серпня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 серпня 2020 18:00
Початок аукціону: 12 серпня 2020 11:25
Очікувана вартість: 1 973 834,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 869,17 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Контактна особа замовника, уповноважена здійснити зв'язок з учасниками: Саушев Олександр Анатолійович, заступник директора - голова тендерного комітету, тел.(044) 235-71-05, 01001 м.Київ, Шевченківський район, вул. Володимирська 51-А, каб. 401, e-mail: kbr2011@ukr.net. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частини предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція). Кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт): відповідно до вимог Технічного завдання до тендерної документації (Додаток 7 ). Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: житловий будинок за адресою: вул. Солом'янська, 22, під'їзд 1 у Солом'янському районі м. Києва. Місцезнаходження замовника: вул. Володимирська, 51-А, місто Київ, Україна, 01001. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: зазначено у п. 7 Розділу І Інструкції з підготовки пропозицій відкритих торгів до Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція ліфта у житловому будинку за адресою: вул. Солом'янська, 22, під'їзд 1 у Солом'янському районі м. Києва [ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція)]
(Джерело фінансування - бюджет міста Києва)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03110, Україна, м. Київ, м. Київ, житловий будинок за адресою: вул. Солом'янська, 22, під'їзд 1 у Солом'янському районі м. Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник надає попередню оплату у розмірі не більше 30 % від річного обсягу вартості робіт, відповідно до рішення головного розпорядника бюджетних коштів Аванс 7 Робочі 30
Виконання робіт Оплата виконаних робіт здійснюється на підставі Довідки про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3, складеної відповідно до Акту приймання виконаних робіт за формою № КБ-2в з відомістю ресурсів, Акту вартості устаткування, та згідно Акту здачі-приймання виконаних робіт (по первинному технічному огляду ліфта після монтажу обладнання), не пізніше 30-ти (тридцяти) банківських днів з дня підписання цих документів уповноваженими представниками Сторін, при наявності коштів на реєстраційному рахунку Замовника Пiсляоплата 30 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 серпня 2020 11:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮНІТ-Л" 1 968 510,82
UAH з ПДВ
1 968 510,82
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮТІС-ЛІФТ" 1 973 834,00
UAH з ПДВ
1 973 834,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 серпня 2020 09:09
Електронний підпис
19 серпня 2020 09:08
Документи переможця.7z
17 серпня 2020 14:49
Електронний підпис
11 серпня 2020 17:09
Електронний підпис
11 серпня 2020 17:09
Електронний підпис
11 серпня 2020 17:07
12. Сертифікат модуль Н1.pdf
11 серпня 2020 17:07
11. Кошторис.7z
11 серпня 2020 17:07
2. Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

11 серпня 2020 11:38
Електронний підпис
11 серпня 2020 11:38
Електронний підпис
10 серпня 2020 18:10
13.Статут.PDF
10 серпня 2020 18:10
Реєстр.pdf
10 серпня 2020 18:10
10. Дозвіл.PDF
10 серпня 2020 18:10
12. Рішення.PDF
10 серпня 2020 18:10
6. Виписка.PDF
10 серпня 2020 18:10
8. Відомості.PDF
10 серпня 2020 18:10
3. Довідка про договір.pdf
10 серпня 2020 18:10
1. Тендерна пропозиція.pdf
10 серпня 2020 18:10
5. Довідка про персонал.pdf
10 серпня 2020 18:10
2. Довідка про МТБ.pdf
10 серпня 2020 18:10
9. Довідка про рахунок.pdf
10 серпня 2020 18:10
11. Опис документів.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮНІТ-Л"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮТІС-ЛІФТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮНІТ-Л"
#32423953
Переможець 1 968 510,82
UAH з ПДВ
18 серпня 2020 14:56
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 серпня 2020 10:31

Вимога про усунення невідповідностей

Вимога про усунення невідповідностей. Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації, для документального підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям на виконання вимог статті 16 Закону Замовником серед переліку кваліфікаційних критеріїв вимагалося від Учасника надати: - довідку про наявність інженерно – технічних працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт зазначених Учасником у тендерній пропозиції, складену за формою відповідно до пп. 2.2. п. 2 Додатку 2 до тендерної документації та оригінали або копії документів, які підтверджують наявність працівників зазначених у Довідках складених відповідно до пп.2.1.та пп.2.2. п.2 цього Додатку (накази або оригінали першої та сторінки трудової книжки з інформацією про працевлаштування вказаних у довідках працівників або у трудових цивільних відносинах з Учасником (цивільно-правові угоди тощо) відповідно до КЗпП, ЦКУ відповідно до пп. 2.3 п. 2 цього ж додатку. Вимогою пп. 2.2 п. 2 до Додатку 2 до тендерної документації є те, що «посади, прізвища, ініціали інженерно – технічних працівників вказаних у Довідці, складеної за формою відповідно до пп. 2.2. п.2 Додатку 2 до тендерної документації, повинні відповідати підтверджуючим документам відповідно до пп. 2.3 п.2 цього Додатку, наданим Учасником у складі своєї пропозиції». Учасник - ТОВ "ЮНІТ-Л" надав: - довідку № 170/9 від 22.07.2020 року з інформацією про наявність у нього інженерно-технічних працівників, які мають необхідні знання та досвід виконання робіт. Серед переліку працівників заначено начальника відділу монтажу ліфтів та ескалаторів Герасимова Олега Вікторовича, на підтвердження наявності якого надано наказ № 11 від 07.11.2019р. про переведення Герасімова О. В. на посаду начальника відділу монтажу ліфтів та ескалаторів, чим не виконано вимоги пп. 2.2 та пп. 2.3 Додатку 2 до тендерної документації. Для усунення невідповідностей у документах, відповідно до частини 16 статті 29 Закону Учасник ТОВ "ЮНІТ-Л" має привести у відповідність довідку про наявність інженерно – технічних працівників відповідно до наданих підтверджуючих документів або надати підтверджуючі документи на зазначеного у довідці № 170/9 від 22.07.2020 року працівника - начальника відділу монтажу ліфтів та ескалаторів.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 серпня 2020 14:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮНІТ-Л"
#32423953
1 968 510,82
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 17:40
Додаткова угода 1 від 28.12.2020 до дог 38_20-КТ вул. Солом'янська, 22.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 17:38
Електронний підпис укладений
01 вересня 2020 14:20
Договiр № 38-20-КТ вiд 31.08.2020 вул. Солом'янська, 22, п.1.pdf укладений
01 вересня 2020 14:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На виконання Розпорядження Київського міського голови від 25.11.2020 року № 765 та наказу Замовника від 26.11.2020 року № 59-к, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме: в Преамбулу Договору, у Розділ 15 "Адреси, реквізити та підписи Сторін" Договору. Відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки, враховуючи економію витрат, в порядку та на умовах, визначених цим Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: у пункт 1.1 Розділу 1 «Предмет Договору» Договору, у пункт 2.1. Розділу 2 «Терміни виконання робіт» Договору, у пункт 3.1. Розділу 3 «Договірна ціна» Договору, у пункт 5.5. Розділу 5 «Порядок розрахунків» Договору, у пункт 14.2. Розділу 14 «Інші умови Договору» Договору, у Додатки до Договору, які є невід’ємними його частинами, зокрема: Додаток № 1 – Протокол погодження договірної ціни, Додаток № 2 – Договірна ціна з пояснювальною запискою, локальними кошторисами та підсумковою відомістю ресурсів, Додаток № 3 – Календарний план виконання робіт, Додаток № 4 – План фінансування робіт. Всі інші пункти Договору залишаються незмінними, такими що продовжують діяти. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 1 від 28.12.2020 р., що додається.
Номер договору про закупівлю: 38/20-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 серпня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 927 714,36
UAH (в тому числі ПДВ 321 285,73 UAH)