Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція ліфтів у житловому будинку за адресою: вул. Вікентія Беретті, 8, під'їзд 2 у Деснянському районі м. Києва
Очікувана вартість
3 711 364,60 UAH
UA-2020-07-17-004005-c 502ddd9ce7bf4019ab8187f40bfc1a74
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Саушев Олександр Анатолійович

kbretender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Дирекція з капітального будівництва та реконструкції "Київбудреконструкція"
Код ЄДРПОУ: 37932233
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Велика Житомирська, 15-А
Контактна особа: Саушев Олександр Анатолійович
kbretender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 липня 2020 13:50
Звернення за роз’ясненнями: до 01 серпня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 серпня 2020 18:00
Початок аукціону: 13 серпня 2020 14:27
Очікувана вартість: 3 711 364,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 556,83 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Контактна особа замовника, уповноважена здійснити зв'язок з учасниками: Саушев Олександр Анатолійович, заступник директора - голова тендерного комітету, тел.(044) 235-71-05, 01001 м.Київ, Шевченківський район, вул. Володимирська 51-А, каб. 401, e-mail: kbr2011@ukr.net. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частини предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція). Кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт): відповідно до вимог Технічного завдання до тендерної документації (Додаток 7 ). Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: житловий будинок за адресою: вул. Вікентія Беретті, 8, під'їзд 2 у Деснянському районі м. Києва. Місцезнаходження замовника: вул. Володимирська, 51-А, місто Київ, Україна, 01001. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: зазначено у п. 7 Розділу І Інструкції з підготовки пропозицій відкритих торгів до Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція ліфтів у житловому будинку за адресою: вул. Вікентія Беретті, 8, під'їзд 2 у Деснянському районі м. Києва [ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція)]
(Джерело фінансування - бюджет міста Києва)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02222, Україна, м. Київ, м. Київ, житловий будинок за адресою: вул. Вікентія Беретті, 8, під'їзд 2 у Деснянському районі м. Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник надає попередню оплату у розмірі не більше 30 % від річного обсягу вартості робіт, відповідно до рішення головного розпорядника бюджетних коштів Аванс 7 Робочі 30
Виконання робіт Оплата виконаних робіт здійснюється на підставі Довідки про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3, складеної відповідно до Акту приймання виконаних робіт за формою № КБ-2в з відомістю ресурсів, Акту вартості устаткування, та згідно Акту здачі-приймання виконаних робіт (по первинному технічному огляду ліфта після монтажу обладнання), не пізніше 30-ти (тридцяти) банківських днів з дня підписання цих документів уповноваженими представниками Сторін, при наявності коштів на реєстраційному рахунку Замовника Пiсляоплата 30 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Довідка МВС
Дата подання: 21 липня 2020 20:20
Дата відповіді: 22 липня 2020 16:33
Доброго дня. Просимо надати розясннння щодо надання довідки з МВС відповідно до п. 4.1. та п. 7.1. Додатку 5 (переможець).: 4.1. Довідка у вигляді електронного документу із ЕЦП/КЕП особи, яка уповноважена на підписання такої довідки або сканкопія паперової довідки або сканкопія нотаріально завіреної довідки, виданої відповідним органом, який має такі повноваження, з інформацією про те, що службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку та 7.1. Довідка у вигляді електронного документу із ЕЦП/КЕП особи, яка уповноважена на підписання такої довідки або сканкопія паперової довідки або сканкопія нотаріально завіреної довідки, виданої відповідним органом, який має такі повноваження, з інформацією про те, що службова (посадова) особа учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не було притягнуто до кримінальної відповідальності, не знятої чи непогашеної судимості немає. МВС надає довідки про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України. Така довідка включає відомості щодо притягнення особи до кримінальної відповідальності чи судимості за всіма статтями Кримінального кодексу України, в тому числі за статтями 149 (Торгівля людьми), 150 (Експлуатація дітей) та 150¹ (Використання малолітньої дитини для заняття жебрацтвом). Тобто одна довіка МВС (повна) включає у себе ці дві довідки. Чи може переможець однією довідкою перекрити п. 4.1 та п.7.1
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Керуючись статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі», замовником у Додатку 5 до тендерної документації визначено спосіб документального підтвердження щодо відсутності підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, зокрема щодо відсутності підстав згідно пунктів 5, 6, 12.
Виконання вимог підпункту 4.1 пункту 4 та підпункту 7.1 пункту 7 Додатку 5 до тендерної документації учасник може підтвердити шляхом надання однієї довідки за єдиною формою, встановленою Міністерством внутрішніх справ, з урахуванням вимог, передбачених абзацом 2 Примітки до Додатку 5 до тендерної документації, у разі якщо переможець відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь із вказаних документів, то такий переможець надає лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання зазначених у Додатку 5 документів.
Звертаємо Вашу увагу, що Тендерна документація містить вимоги як до службової (посадової) особи яка підписала тендерну пропозицію так і до службової (посадової) особи, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, визначені у підпунктах 4.1 та 7.1 Додатку 5 до тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 серпня 2020 14:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ» 3 709 346,40
UAH з ПДВ
3 709 346,40
UAH з ПДВ
Документи
МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМКОМПЛЕКС" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ 3 711 360,00
UAH з ПДВ
3 711 360,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 серпня 2020 09:43
Електронний підпис
20 серпня 2020 09:43
Електронний підпис
10 серпня 2020 15:57
Електронний підпис
10 серпня 2020 15:37
12.Кошторис.rar.rar
10 серпня 2020 15:37
2. Тендерна пропозиція..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ»

МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМКОМПЛЕКС" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ»
#33308688
Переможець 3 709 346,40
UAH з ПДВ
14 серпня 2020 17:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 серпня 2020 17:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ»
#33308688
3 709 346,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
07 травня 2021 15:19
Додаткова угода № 1 від 07.05.2021 до дог. № 34-20-КТ від 31.08.2020 вул.Беретті, 8, п.2.pdf зміни до договору
07 травня 2021 15:18
Електронний підпис укладений
01 вересня 2020 14:40
Договiр № 34-20-КТ вiд 31.08.2020 вул. Вiкентiя Береттi, 8, п.2.pdf укладений
01 вересня 2020 14:40
Договiр № 34-20-КТ вiд 31.08.2020 вул. Вiкентiя Береттi, 8, п.2.pdf укладений
01 вересня 2020 14:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На виконання Розпорядження Київського міського голови від 11.01.2021 року №3 та наказу Замовника від 12.01.2021 року № 03-к, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме: в Преамбулу Договору, в Розділ 15 «Адреси, реквізити та підписи Сторін» Договору. 2. Відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки, враховуючи економію витрат, в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме: в Розділ 3 «Договірна ціна» Договору, в Розділ 5 «Порядок розрахунків» Договору. Додаток № 1 – Протокол погодження договірної ціни, Додаток № 2 – Договірна ціна з пояснювальною запискою, локальними кошторисами та підсумковою відомістю ресурсів, Додаток № 3 – Календарний план виконання робіт, Додаток № 4 – План фінансування робіт. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 1 від 07.05.2021 р., що додається
Номер договору про закупівлю: 34/20-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 серпня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 3 686 095,00
UAH (в тому числі ПДВ 614 349,17 UAH)