Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Р-21 Долина – Хуст на ділянці км 76+900 –км 96+076, Закарпатська область
Current average repair of the road of state importance P-21 Dolyna-Hust section km 76+900 - km 96+076, Transcarpathian region
Очікувана вартість
476 869 000,00 UAH
UA-2020-07-17-003813-c 0c061eda07964fb1890b782eaa389723
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мохня Михайло Михайлович

380312643397 tdv.zak@ukravtodor.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Закарпатській області
Код ЄДРПОУ: 25449824
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська область обл., Ужгород, Собранецька,39
Контактна особа: Мохня Михайло Михайлович
380312643397
tdv.zak@ukravtodor.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Road administration in transkarpathian region
National ID: 25449824
Contact point: Pustovoitenko Mykhailo Oleksandrovych
380312643397
tdv.zak@ukravtodor.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 17 липня 2020 13:28
Звернення за роз’ясненнями: до 07 серпня 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 серпня 2020 14:00
Початок аукціону: 23 вересня 2020 14:24
Очікувана вартість: 476 869 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 384 345,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 14000000 UAH
Publication date: 17 липня 2020 13:28
Enquiries until: 07 серпня 2020 14:00
Complaints submission until: до 13 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 17 серпня 2020 14:00

Information

Estimated total value: 476 869 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 2 384 345 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Категорія замовника Служби автомобільних доріг у Закарпатській області – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020 р. – юридична особа є одержувачем бюджетних коштів. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. Місце знаходження замовника - 88000, вул. Собранецька, 39, м. Ужгород, Закарпатська область. Код ЄДРПОУ - 25449824.
Розгорнути Згорнути
Category of the customer Road services in the Zakarpattia region - according to item 3 part 1. Art. 2 of the Law of Ukraine "On Public Procurement" in the new wording of 19.04.2020 - a legal entity is a recipient of budget funds. All documents related to the Bidder's tender offer shall be drawn up in the Ukrainian language. Location of the customer - 88000, st. Sobranetska, 39, Uzhhorod, Zakarpattia region. Code - 25449824.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Р-21 Долина – Хуст на ділянці км 76+900 –км 96+076, Закарпатська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, Ужгород, Собранецька, 39 (згідно умов договору та Технічного завдання)
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Current average repair of the road of state importance P-21 Dolyna-Hust section km 76+900 - km 96+076, Transcarpathian region
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування - державний бюджет України та інші джерела. Розрахунки проводяться Замовником виключно Підряднику після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником наданих послуг. Замовник може здійснювати подекадно проміжні платежі за надані послуги. Представник Замовника протягом п’яти робочих днів відповідно до погодженого Сторонами Графіку надання послуг перевіряє згідно представленого акту і підписує його в частині фактично виконаних робіт, в межах виділених бюджетних асигнувань та здійснює оплату не пізніше як за 5 робочих днів після підписання акту, але тільки в межах фактично виділених бюджетних асигнувань. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 серпня 2020 13:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2020 13:23
Перелік змін Р-21.doc
10 серпня 2020 13:23
ТД Р-21 Нова редакція.doc
17 липня 2020 14:13
Р-21 км 76 900-км 96 076 Відомості робіт.rar
10 серпня 2020 13:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2020 14:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2020 13:23
Перелік змін Р-21.doc
10 серпня 2020 13:23
ТД Р-21 Нова редакція.doc
17 липня 2020 14:11
ТД Р-21.doc
17 липня 2020 14:13
Р-21 км 76 900-км 96 076 Відомості робіт.rar

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Банківська гарантія
Дата подання: 23 липня 2020 11:35
Дата відповіді: 27 липня 2020 09:11
Доброго дня! Чи може учасник-нерезидент надати банківську гарантію, виданою банком-нерезидентом, яка буде авізована через авізуючий банк, що є резидентом України разом із документом, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з накладанням ЕЦП/КЕП авізуючого банку? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до умов тендерної документації - не можна.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-17-003813-c.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ", Код ЄДРПОУ:32794511
Дата подання: 12 серпня 2020 17:49
СКАРГА на умови тендерної документації
Скарга на кваліфікаційні умови тендерної документації, що є дискримінаційними по відношенню до ТОВ "ШБ "АЛЬТКОМ".
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 17 серпня 2020 09:49
рішення від 14.08.2020 № 15545 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 17 серпня 2020 09:48
рішення від 02.09.2020 № 16531.pdf
Дата публікації: 07 вересня 2020 19:52

Документи подані скаржником

12 серпня 2020 16:50
Скарга_UA-2020-07-17-003813-c
12 серпня 2020 16:50
Договір 406-19 від 05.09.2019р.
12 серпня 2020 16:50
Акти до договору 406-17
12 серпня 2020 16:50
Договір 402Д-17 від 27.07.2017р.
12 серпня 2020 16:50
Акти до договору 402Д-17
12 серпня 2020 22:22
Скарга_UA-2020-07-17-003813-c

Документи подані замовником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-05-000017 ● 4f35c334c39443148e7ff0e2a40ed8bc
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 жовтня 2020 13:21
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

07.10.2020 № 68
Черкаси

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 та на виконання доручень Держаудитслужби від 16.09.2020 № 003100-18/4941-2020 та від 16.09.2020 № 003100-18/4943-2020

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Тетяна ВЕЛЬКО

Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 07.10.2020 № 68

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі


Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

UA-2020-07-17-003813-c, 17.07.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-10-08 10:37:19

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Р-21 Долина – Хуст на ділянці км 76+900 –км 96+076, Закарпатська область» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-07-17-003813-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань:
- чому оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою не містить інформацію про розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (п. 9 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі»)?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень, щодо прийнятих та/або вчинених дій чи бездіяльності.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-10-13 16:17:53

Відповідь на питання

Відповідно до ч. 3 «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 року № 1082 Розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/ЦЗО/учасником/постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника/ЦЗО/учасника/постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю.
Таким чином, замовник при оприлюдненні оголошення заповнює електронні поля визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель. Оприлюднюючи оголошення на закупівлю послуг «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Р-21 Долина – Хуст на ділянці км 76+900 –км 96+076, Закарпатська область» було внесено інформацію, що передбачена функціонально електронним майданчиком та внесено інформацію про розмір забезпечення тендерної пропозиції в розмірі 14 000 000,00 грн..
Щодо інформації про вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій функціонально не передбачено, та полів для внесення інформації не передбачено та в системі не реалізовано. Інформація про вид, розмір та умови забезпечення тендерної пропозиції зазначені у тендерній документації.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-10-15 16:08:41

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Р-21 Долина – Хуст на ділянці км 76+900 –км 96+076, Закарпатська область» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-07-17-003813-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань:
- яким чином ТОВ ШРБУ-77 підтвердило відповідність наявної випробувальної дорожньої лабораторії вимогам чинного законодавства України (свідоцтво, рішення тощо про атестацію (сертифікацію) тощо) у відповідності до вимог Додатку 1 до тендерної документації?
А саме, відповідно до інформаційного листа від 14.08.2020 № Т-3247 ТОВ ШРБУ-77 повідомляє, що лабораторне обладнання знаходиться в блоці контейнері (лабораторія), що був придбаний за договором 02/01-20/1К від 26.12.2019 (Сертифікат визнання вимірювальних можливостей від 07.06.2019 № ПТ-248/19, що міститься в тендерній пропозиції ТОВ ШРБУ-77 не може бути підтвердним документом щодо лабораторії придбаної у грудні 2019 року).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень, щодо прийнятих та/або вчинених дій чи бездіяльності.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-10-20 23:42:22

Відповідь на запит

Розглянувши ваше питання, зазначаємо наступне.
Відповідно до п. 4 ч.1 Додатку 1 «Наявність обладнання, технічних засобів та матеріальної бази, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі» Учасник повинен мати власну чи залучену випробувальну(ні) дорожню(ні) лабораторію(ї) для проведення вхідного та операційного контролю (далі – вимірювальна лабораторія), яка спроможна виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі.
Для документального підтвердження наявності вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасник повинен надати:
- довідку в довільній формі про наявність вимірювальної(-их) лабораторії(-й) у учасника із переліком спроможності виконання вищезазначених послуг;
- документ, що підтверджує право власності/оренди та/або право власності на приміщення, обладнання та устаткування; наявність в штаті або залучених спеціалістів на вимірювальну(-і) лабораторію(-ї) Учасника або копія чинного договору з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору залучення сторонньої(-іх) вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасником з наданням документу, що підтверджує право власності на вимірювальну(-і) лабораторію надавача послуг;
- гарантійний лист Учасника або власника (у разі залучення) про те, що під час надання послуг вимірювальна(-і) лабораторія(-ї), буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для надання послуг, що є предметом закупівлі;
- документ (-ти) про відповідність лабораторії вимогам чинного законодавства України (свідоцтво, рішення тощо про атестацію (сертифікацію) тощо або копію свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005) з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо, що видане компетентним органом та дійсне (чинне) на дату його подання Учасником або документ (-ти), які підтверджують повірку вимірювальних засобів та/або вимірювальної системи відповідно до вимог діючого законодавства України.
Учасник закупівлі послуг «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Р-21 Долина – Хуст на ділянці км 76+900 –км 96+076, Закарпатська область» ТОВ «ШБУ-77» у складі тендерної пропозиції подав документи згідно яких зазначив, що має у наявності власну атестовану лабораторію, та надав усі документи, які вимагались тендерною документацією.
У запитанні Вами зазначено, що «відповідно до інформаційного листа від 14.08.2020 № Т-3247 ТОВ ШБУ-77 повідомляє, що лабораторне обладнання знаходиться в блоці контейнері (лабораторія), що був придбаний за договором 02/01-20/1К від 26.12.2019 (Сертифікат визнання вимірювальних можливостей від 07.06.2019 № ПТ-248/19, що міститься в тендерній пропозиції ТОВ ШБУ-77 не може бути підтвердним документом щодо лабораторії придбаної у грудні 2019 року)», що є передчасним та необґрунтованим твердженням, так жодним чином не досліджено те, що чи на момент виготовлення Сертифікату визнання вимірювальних можливостей від 07.06.2019 № ПТ-248/19 учасник закупівлі ТОВ «ШБУ-77» не являвся офіційним користувачем блоку контейнера (лабораторії) на момент видачі сертифікату, та у подальшому у грудні 2019 року не придбав його.
Дане твердження також підтверджується договором оренди №27/03-19/ОР від 27 березня 2019 року.
Додаток: договір оренди №27/03-19/ОР від 27 березня 2019 року.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до ч. 3 «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 року № 1082 Розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/ЦЗО/учасником/постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника/ЦЗО/учасника/постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю. Таким чином, замовник при оприлюдненні оголошення заповнює електронні поля визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель. Оприлюднюючи оголошення на закупівлю послуг з Поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Р-21 Долина – Хуст на ділянці км 76+900 –км 96+076, Закарпатська область, було внесено інформацію, що передбачена функціонально електронним майданчиком та внесено інформацію про розмір забезпечення тендерної пропозиції в розмірі 14 000 000,00 грн. Щодо інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій функціонально не передбачено, та полів для внесення інформації не передбачено та в системі не реалізовано. Інформація про вид, розмір та умови забезпечення тендерної пропозиції зазначені у тендерній документації. Таким чином, враховуючи те, що при оприлюдненні оголошення на закупівлю послуг з Поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Р-21 Долина – Хуст на ділянці км 76+900 –км 96+076, Закарпатська область, було внесено інформацію, що передбачена функціонально електронним майданчиком та внесено інформацію про розмір забезпечення тендерної пропозиції в розмірі 14 000 000,00 грн., однак у зв’язку з тим, що інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій функціонально не передбачено, та полів для заповнення інформації не передбачено та в системі не реалізовано, вжити заходів, щодо можливості внесення інформації, з дотриманням вимог Закону, у полях передбачених адміністратором про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. У подальшому, після реалізації в системі Уповноваженого органу з питань закупівель полів для заповнення або функціональної можливості, вносити інформацію. Відповідно до п. 4 ч.1 Додатку 1 «Наявність обладнання, технічних засобів та матеріальної бази, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі» Учасник повинен мати власну чи залучену випробувальну(ні) дорожню(ні) лабораторію(ї) для проведення вхідного та операційного контролю (далі – вимірювальна лабораторія), яка спроможна виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі. Для документального підтвердження наявності вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасник повинен надати: - довідку в довільній формі про наявність вимірювальної(-их) лабораторії(-й) у учасника із переліком спроможності виконання вищезазначених послуг; - документ, що підтверджує право власності/оренди та/або право власності на приміщення, обладнання та устаткування; наявність в штаті або залучених спеціалістів на вимірювальну(-і) лабораторію(-ї) Учасника або копія чинного договору з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору залучення сторонньої(-іх) вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасником з наданням документу, що підтверджує право власності на вимірювальну(-і) лабораторію надавача послуг; - гарантійний лист Учасника або власника (у разі залучення) про те, що під час надання послуг вимірювальна(-і) лабораторія(-ї), буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для надання послуг, що є предметом закупівлі; - документ (-ти) про відповідність лабораторії вимогам чинного законодавства України (свідоцтво, рішення тощо про атестацію (сертифікацію) тощо або копію свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005) з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо, що видане компетентним органом та дійсне (чинне) на дату його подання Учасником або документ (-ти), які підтверджують повірку вимірювальних засобів та/або вимірювальної системи відповідно до вимог діючого законодавства України. Учасник закупівлі послуг «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Р-21 Долина – Хуст на ділянці км 76+900 –км 96+076, Закарпатська область» ТОВ «ШБУ-77» у складі тендерної пропозиції подав документи згідно яких зазначив, що має у наявності власну атестовану лабораторію, та надав усі документи, які вимагались тендерною документацією. Також, під час проведення моніторингу Замовнику надано запитання в якому зазначено, що «відповідно до інформаційного листа від 14.08.2020 № Т-3247 ТОВ ШБУ-77 повідомляє, що лабораторне обладнання знаходиться в блоці контейнері (лабораторія), що був придбаний за договором 02/01-20/1К від 26.12.2019 (Сертифікат визнання вимірювальних можливостей від 07.06.2019 № ПТ-248/19, що міститься в тендерній пропозиції ТОВ ШБУ-77 не може бути підтвердним документом щодо лабораторії придбаної у грудні 2019 року)», Замовником була надана відповідь, що дане твердження є передчасним та необґрунтованим, так як жодним чином не досліджено те, що чи на момент виготовлення Сертифікату визнання вимірювальних можливостей від 07.06.2019 № ПТ-248/19 учасник закупівлі ТОВ «ШБУ-77» не являвся офіційним користувачем блоку контейнера (лабораторії) на момент видачі сертифікату, та у подальшому у грудні 2019 року не придбав його. У підтвердження вище наведеного, Замовником завантажено договір оренди №27/03-19/ОР від 27 березня 2019 року. В подальшому, під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ШБУ-77» звертати увагу на договір оренди, в якості підтвердження користування блоком контейнером (лабораторією) на момент видачі сертифікату

2020-11-02 16:03:11


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 11 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (установлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Висновок оскаржено Службою автомобільних доріг у Закарпатській області до суду
Дата публікації: 11 листопада 2020

Документи:

11 листопада 2020 19:37
Накладна чек.jpeg
11 листопада 2020 19:37
Опис.jpeg

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 17 вересня 2020
UA-2020-07-17-003813-c0c061eda07964fb1890b782eaa389723
Найменування: Служба автомобільних доріг у Закарпатській області
Код ЄДРПОУ: 25449824
Місцезнаходження: 88000, Україна, Закарпатська область обл., Ужгород, Собранецька,39
Учасник Документи Рішення
ТОВ ПБС Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ШБУ-77" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

07 вересня 2020 19:56
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

01 жовтня 2020 12:41
Електронний підпис
01 жовтня 2020 12:36
Довідка МВС
01 жовтня 2020 12:36
Ліцензія (копія)
14 серпня 2020 17:41
Електронний підпис
14 серпня 2020 17:41
Електронний підпис
14 серпня 2020 17:36
66. Копія Витягу ЄДРПОУ.pdf
14 серпня 2020 17:36
40. Відомості робіт.pdf
14 серпня 2020 17:36
39. Технічне завдання.pdf
14 серпня 2020 17:36
016-001-29327-2020 .pdf.zip
14 серпня 2020 17:36
55. Сертифікат ISO9001.pdf
14 серпня 2020 17:35
21. Транспортна схема.pdf

Документи

07 вересня 2020 19:57
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

17 серпня 2020 13:42
Електронний підпис
17 серпня 2020 13:41
Електронний підпис
17 серпня 2020 13:40
62. Технічне завдання.PDF
17 серпня 2020 13:16
43 дипломи.zip
17 серпня 2020 13:16
68.PDF
17 серпня 2020 13:15
38. Повірка обладнання.zip
17 серпня 2020 13:15
37. Гарантійний лист .PDF
17 серпня 2020 13:15
56 Технічний паспорт.zip
17 серпня 2020 13:15
62. Технічне завдання.PDF
17 серпня 2020 13:15
53 Гарантійний лист.PDF
17 серпня 2020 13:15
59. Проект договору .PDF
17 серпня 2020 13:15
52 Витяг Мужієво.pdf
17 серпня 2020 13:14
57 Транспортна схема.PDF
17 серпня 2020 13:14
49 КБ2В_ КБ3 ч2.pdf
17 серпня 2020 13:14
49 КБ2в і КБ3 ч.1 (дог.26).pdf
17 серпня 2020 13:14
26 свідоцтва.zip
17 серпня 2020 13:14
48 Копія дог._26 з ДУ.pdf
17 серпня 2020 13:14
24.PDF
17 серпня 2020 13:14
44. Лист пояснення .PDF
17 серпня 2020 13:14
21. Лист (и) зобов_язання.PDF
17 серпня 2020 13:14
16 Оригінал ліцензії.pdf
17 серпня 2020 13:14
16 Ліцензія (копія ) .PDF
17 серпня 2020 13:14
15. Гарантійний лист .PDF
17 серпня 2020 13:14
7. Доручення.PDF
17 серпня 2020 13:13
6. Копія Статуту.PDF
17 серпня 2020 13:13
5. Виписки з протоколу .PDF
17 серпня 2020 13:13
_Гарантія 14 000 000 (003813-c).zip

Документи

07 вересня 2020 19:57
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

17 серпня 2020 13:51
Електронний підпис
17 серпня 2020 13:51
Електронний підпис
17 серпня 2020 13:47
Ліцензія.pdf
17 серпня 2020 13:44
95.71 Джафаров Алі.pdf
17 серпня 2020 13:44
95.50 Алтинташ Метін.pdf
17 серпня 2020 13:43
95.47 Сабиров Нурмират.pdf
17 серпня 2020 13:43
95.46 Рахматов Бахтіяр.pdf
17 серпня 2020 13:43
95.41 Гарягдиєв Рахман.pdf
17 серпня 2020 13:43
95.45 Кючюк Бекташ.pdf
17 серпня 2020 13:43
95.43 Каракаш Шахін.pdf
17 серпня 2020 13:43
95.42 Ергюн Гаріп.pdf
17 серпня 2020 13:43
95.44 Ковусов Гуйчмират.pdf
17 серпня 2020 13:43
95.37 Фират Супхі.pdf
17 серпня 2020 13:43
95.35 Бекташ Салман.pdf
17 серпня 2020 13:43
95.36 Атак Доган.pdf
17 серпня 2020 13:43
95.34 Кулу Махмут.pdf
17 серпня 2020 13:43
95.29 Акбаш Хюсейн.pdf
17 серпня 2020 13:43
95.32 Четін Ібрагім.pdf
17 серпня 2020 13:43
95.33 Аккир Алі.pdf
17 серпня 2020 13:43
95.31 Гюндогду Керім.pdf
17 серпня 2020 13:43
95.28 Іратчи Джеват.pdf
17 серпня 2020 13:43
95.27 Екінджі Зекі.pdf
17 серпня 2020 13:43
95.30 Гьочер Алі.pdf
17 серпня 2020 13:43
95.26 Сатилмиш Сердал.pdf
17 серпня 2020 13:43
95.21 Гюдай Омер.pdf
17 серпня 2020 13:43
95.20 Таринч Хасан.pdf
17 серпня 2020 13:42
95.25 Даян Абдуррахман.pdf
17 серпня 2020 13:42
95.24 Календер Хасан.pdf
17 серпня 2020 13:42
95.23 Деміркапу Ферхат.pdf
17 серпня 2020 13:42
95.18 Сойоз Ісмаїл.pdf
17 серпня 2020 13:42
95.22 Мермер Ісмаїл.pdf
17 серпня 2020 13:42
95.15 Кая Ібрахім Халіл.pdf
17 серпня 2020 13:42
95.19 Демірер Айди.pdf
17 серпня 2020 13:42
95.17 Караджа Джеліл.pdf
17 серпня 2020 13:42
95.16 Фідан Хакан.pdf
17 серпня 2020 13:42
95.3 Ібас Ільхамі Туфан.pdf
17 серпня 2020 13:42
95.1. Їлдиз Бірол.pdf
17 серпня 2020 13:42
95_405Д-17.pdf
17 серпня 2020 13:42
95_2-53 ч.1.pdf
17 серпня 2020 13:42
95_2-53 ч.2.pdf
17 серпня 2020 13:42
95_додаток 1.pdf
17 серпня 2020 13:42
95_2-53 ч.3.pdf
17 серпня 2020 13:42
iso.pdf
17 серпня 2020 13:41
95_технічні засоби.pdf
17 серпня 2020 13:41
копія Статуту.pdf
17 серпня 2020 13:41
ПДВ.pdf
17 серпня 2020 13:41
95_додаток 4.pdf
17 серпня 2020 13:41
20395 ОНУР К.І. p7s.zip
17 серпня 2020 13:41
95_додаток 3.pdf
17 серпня 2020 13:41
Виписка 14 000 000,00 грн.pdf
17 серпня 2020 13:41
95_додаток 5.pdf
17 серпня 2020 13:41
95_реєстр.pdf
17 серпня 2020 13:41
95_інші документи.pdf
17 серпня 2020 13:41
95_додаток 6.pdf
17 серпня 2020 13:41
95_відгук_2-53.pdf
17 серпня 2020 13:41
95_відгук 405-д17.pdf
17 серпня 2020 13:41
95_додаток 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ПБС

ТОВ "ШБУ-77"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 вересня 2020 14:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ПБС 459 000 000,00
UAH з ПДВ
456 615 655,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ШБУ-77" 467 000 000,00
UAH з ПДВ
458 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" 473 000 000,00
UAH з ПДВ
473 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 жовтня 2020 12:41
Електронний підпис
01 жовтня 2020 12:36
Довідка МВС
01 жовтня 2020 12:36
Ліцензія (копія)
14 серпня 2020 17:41
Електронний підпис
14 серпня 2020 17:41
Електронний підпис
14 серпня 2020 17:36
66. Копія Витягу ЄДРПОУ.pdf
14 серпня 2020 17:36
40. Відомості робіт.pdf
14 серпня 2020 17:36
39. Технічне завдання.pdf
14 серпня 2020 17:36
016-001-29327-2020 .pdf.zip
14 серпня 2020 17:36
55. Сертифікат ISO9001.pdf
14 серпня 2020 17:35
21. Транспортна схема.pdf

Публічні документи

17 серпня 2020 13:42
Електронний підпис
17 серпня 2020 13:41
Електронний підпис
17 серпня 2020 13:40
62. Технічне завдання.PDF
17 серпня 2020 13:16
43 дипломи.zip
17 серпня 2020 13:16
68.PDF
17 серпня 2020 13:15
38. Повірка обладнання.zip
17 серпня 2020 13:15
37. Гарантійний лист .PDF
17 серпня 2020 13:15
56 Технічний паспорт.zip
17 серпня 2020 13:15
62. Технічне завдання.PDF
17 серпня 2020 13:15
53 Гарантійний лист.PDF
17 серпня 2020 13:15
59. Проект договору .PDF
17 серпня 2020 13:15
52 Витяг Мужієво.pdf
17 серпня 2020 13:14
57 Транспортна схема.PDF
17 серпня 2020 13:14
49 КБ2В_ КБ3 ч2.pdf
17 серпня 2020 13:14
49 КБ2в і КБ3 ч.1 (дог.26).pdf
17 серпня 2020 13:14
26 свідоцтва.zip
17 серпня 2020 13:14
48 Копія дог._26 з ДУ.pdf
17 серпня 2020 13:14
24.PDF
17 серпня 2020 13:14
44. Лист пояснення .PDF
17 серпня 2020 13:14
21. Лист (и) зобов_язання.PDF
17 серпня 2020 13:14
16 Оригінал ліцензії.pdf
17 серпня 2020 13:14
16 Ліцензія (копія ) .PDF
17 серпня 2020 13:14
15. Гарантійний лист .PDF
17 серпня 2020 13:14
7. Доручення.PDF
17 серпня 2020 13:13
6. Копія Статуту.PDF
17 серпня 2020 13:13
5. Виписки з протоколу .PDF
17 серпня 2020 13:13
_Гарантія 14 000 000 (003813-c).zip

Публічні документи

17 серпня 2020 13:51
Електронний підпис
17 серпня 2020 13:51
Електронний підпис
17 серпня 2020 13:47
Ліцензія.pdf
17 серпня 2020 13:44
95.71 Джафаров Алі.pdf
17 серпня 2020 13:44
95.50 Алтинташ Метін.pdf
17 серпня 2020 13:43
95.47 Сабиров Нурмират.pdf
17 серпня 2020 13:43
95.46 Рахматов Бахтіяр.pdf
17 серпня 2020 13:43
95.41 Гарягдиєв Рахман.pdf
17 серпня 2020 13:43
95.45 Кючюк Бекташ.pdf
17 серпня 2020 13:43
95.43 Каракаш Шахін.pdf
17 серпня 2020 13:43
95.42 Ергюн Гаріп.pdf
17 серпня 2020 13:43
95.44 Ковусов Гуйчмират.pdf
17 серпня 2020 13:43
95.37 Фират Супхі.pdf
17 серпня 2020 13:43
95.35 Бекташ Салман.pdf
17 серпня 2020 13:43
95.36 Атак Доган.pdf
17 серпня 2020 13:43
95.34 Кулу Махмут.pdf
17 серпня 2020 13:43
95.29 Акбаш Хюсейн.pdf
17 серпня 2020 13:43
95.32 Четін Ібрагім.pdf
17 серпня 2020 13:43
95.33 Аккир Алі.pdf
17 серпня 2020 13:43
95.31 Гюндогду Керім.pdf
17 серпня 2020 13:43
95.28 Іратчи Джеват.pdf
17 серпня 2020 13:43
95.27 Екінджі Зекі.pdf
17 серпня 2020 13:43
95.30 Гьочер Алі.pdf
17 серпня 2020 13:43
95.26 Сатилмиш Сердал.pdf
17 серпня 2020 13:43
95.21 Гюдай Омер.pdf
17 серпня 2020 13:43
95.20 Таринч Хасан.pdf
17 серпня 2020 13:42
95.25 Даян Абдуррахман.pdf
17 серпня 2020 13:42
95.24 Календер Хасан.pdf
17 серпня 2020 13:42
95.23 Деміркапу Ферхат.pdf
17 серпня 2020 13:42
95.18 Сойоз Ісмаїл.pdf
17 серпня 2020 13:42
95.22 Мермер Ісмаїл.pdf
17 серпня 2020 13:42
95.15 Кая Ібрахім Халіл.pdf
17 серпня 2020 13:42
95.19 Демірер Айди.pdf
17 серпня 2020 13:42
95.17 Караджа Джеліл.pdf
17 серпня 2020 13:42
95.16 Фідан Хакан.pdf
17 серпня 2020 13:42
95.3 Ібас Ільхамі Туфан.pdf
17 серпня 2020 13:42
95.1. Їлдиз Бірол.pdf
17 серпня 2020 13:42
95_405Д-17.pdf
17 серпня 2020 13:42
95_2-53 ч.1.pdf
17 серпня 2020 13:42
95_2-53 ч.2.pdf
17 серпня 2020 13:42
95_додаток 1.pdf
17 серпня 2020 13:42
95_2-53 ч.3.pdf
17 серпня 2020 13:42
iso.pdf
17 серпня 2020 13:41
95_технічні засоби.pdf
17 серпня 2020 13:41
копія Статуту.pdf
17 серпня 2020 13:41
ПДВ.pdf
17 серпня 2020 13:41
95_додаток 4.pdf
17 серпня 2020 13:41
20395 ОНУР К.І. p7s.zip
17 серпня 2020 13:41
95_додаток 3.pdf
17 серпня 2020 13:41
Виписка 14 000 000,00 грн.pdf
17 серпня 2020 13:41
95_додаток 5.pdf
17 серпня 2020 13:41
95_реєстр.pdf
17 серпня 2020 13:41
95_інші документи.pdf
17 серпня 2020 13:41
95_додаток 6.pdf
17 серпня 2020 13:41
95_відгук_2-53.pdf
17 серпня 2020 13:41
95_відгук 405-д17.pdf
17 серпня 2020 13:41
95_додаток 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ПБС

ТОВ "ШБУ-77"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ПБС
#32872788
Переможець 456 615 655,00
UAH з ПДВ
30 вересня 2020 14:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 вересня 2020 14:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ПБС
#32872788
456 615 655,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2023 10:34
Дод.угода №43-14.pdf зміни до договору
26 грудня 2023 10:33
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2023 10:23
Дод.угода №43-14.pdf зміни до договору
26 грудня 2023 10:22
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2023 13:44
д.у.№43.13 від 31.03.23.pdf зміни до договору
31 березня 2023 13:44
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2022 14:20
дод.уг.№43-12 від 22.12.22 до дог.№43 від 19.10.20.pdf зміни до договору
22 грудня 2022 14:19
Електронний підпис зміни до договору
12 травня 2022 13:38
Дод.угода №43-11.pdf зміни до договору
12 травня 2022 13:23
Електронний підпис зміни до договору
30 березня 2022 14:19
Дод.угода №43-10.pdf зміни до договору
30 березня 2022 14:19
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2021 11:11
Дод.угода №43-9.pdf зміни до договору
23 грудня 2021 11:11
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2021 15:04
Дод.угода №43-8.pdf зміни до договору
22 грудня 2021 15:03
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2021 13:31
Дод.угода №43-7.pdf зміни до договору
15 грудня 2021 13:30
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2021 09:40
Дод.угода №43-6.pdf зміни до договору
14 грудня 2021 09:40
Електронний підпис зміни до договору
23 листопада 2021 11:29
Дод.угода №43-5.pdf зміни до договору
23 листопада 2021 11:29
Електронний підпис зміни до договору
18 листопада 2021 09:13
Дод.угода №43-4.pdf зміни до договору
18 листопада 2021 09:12
Електронний підпис зміни до договору
10 березня 2021 11:52
Дод.угода №43-3.pdf зміни до договору
10 березня 2021 11:52
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 08:37
Дод.угода №43-2.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 08:36
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 10:13
Дод.угода №43-1.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 10:12
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2020 09:21
Договір №43.pdf укладений
19 жовтня 2020 09:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язння на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 43
Договір:
Номер додаткової угоди: 43/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 43
Договір:
Номер додаткової угоди: 43/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2021 рік, продовження строку надання послуг та дії договору до 31.03.2022 року
Номер договору про закупівлю: 43
Договір:
Номер додаткової угоди: 43/3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2021 рік, зміна банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 43
Договір:
Номер додаткової угоди: 43/4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 43
Договір:
Номер додаткової угоди: 43/5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 43
Договір:
Номер додаткової угоди: 43/6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 43
Договір:
Номер додаткової угоди: 43/7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 43
Договір:
Номер додаткової угоди: 43/8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 43
Договір:
Номер додаткової угоди: 43/9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку надання послуг та дії договору до 31.12.2022 року
Номер договору про закупівлю: 43
Договір:
Номер додаткової угоди: 43/10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 травня 2022
Дата публікації змін до договору:
12 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 43
Договір:
Номер додаткової угоди: 43/11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів, Бюджетні зобов'язання. Продовження строку дії договору по 31.03.2023.
Номер договору про закупівлю: 43
Договір:
Номер додаткової угоди: №43/12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору.
Номер договору про закупівлю: 43
Договір:
Номер додаткової угоди: №43/13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну надання послуг та дії договору до 31.12.2024 року, зміна реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: 43
Договір:
Номер додаткової угоди: 43/14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну надання послуг та дії договору до 31.12.2024 року, зміна реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: 43
Договір:
Номер додаткової угоди: 43/14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML