Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Current average repair of the road of state importance P-21 Dolyna-Hust section km 76+900 - km 96+076, Transcarpathian region
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Закарпатській області |
Код ЄДРПОУ: | 25449824 |
Місцезнаходження: | 88000, Україна , Закарпатська область обл., Ужгород, Собранецька,39 |
Контактна особа: |
Мохня Михайло Михайлович 380312643397 tdv.zak@ukravtodor.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Road administration in transkarpathian region |
National ID: | 25449824 |
Contact point: |
Pustovoitenko Mykhailo Oleksandrovych 380312643397 tdv.zak@ukravtodor.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 липня 2020 13:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 серпня 2020 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 серпня 2020 14:00 |
Початок аукціону: | 23 вересня 2020 14:24 |
Очікувана вартість: | 476 869 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 384 345,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 14000000 UAH |
Publication date: | 17 липня 2020 13:28 |
Enquiries until: | 07 серпня 2020 14:00 |
Complaints submission until: | до 13 серпня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 17 серпня 2020 14:00 |
Information
Estimated total value: | 476 869 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 2 384 345 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Джерело фінансування - державний бюджет України та інші джерела. Розрахунки проводяться Замовником виключно Підряднику після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником наданих послуг. Замовник може здійснювати подекадно проміжні платежі за надані послуги. Представник Замовника протягом п’яти робочих днів відповідно до погодженого Сторонами Графіку надання послуг перевіряє згідно представленого акту і підписує його в частині фактично виконаних робіт, в межах виділених бюджетних асигнувань та здійснює оплату не пізніше як за 5 робочих днів після підписання акту, але тільки в межах фактично виділених бюджетних асигнувань. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 серпня 2020 13:26 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 серпня 2020 13:23 |
Перелік змін Р-21.doc | |
10 серпня 2020 13:23 |
ТД Р-21 Нова редакція.doc | |
17 липня 2020 14:13 |
Р-21 км 76 900-км 96 076 Відомості робіт.rar |
10 серпня 2020 13:26 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 серпня 2020 13:23 |
Перелік змін Р-21.doc
|
|||
10 серпня 2020 13:23 |
ТД Р-21 Нова редакція.doc
|
|||
17 липня 2020 14:13 |
Р-21 км 76 900-км 96 076 Відомості робіт.rar
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Скарги до процедури
Дата подання: 12 серпня 2020 17:49
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-10-05-000017 ● 4f35c334c39443148e7ff0e2a40ed8bc
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 жовтня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 жовтня 2020 13:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
07.10.2020 № 68
Черкаси
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 та на виконання доручень Держаудитслужби від 16.09.2020 № 003100-18/4941-2020 та від 16.09.2020 № 003100-18/4943-2020
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 07.10.2020 № 68
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
UA-2020-07-17-003813-c, 17.07.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-10-08 10:37:19
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Р-21 Долина – Хуст на ділянці км 76+900 –км 96+076, Закарпатська область» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-07-17-003813-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань:
- чому оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою не містить інформацію про розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (п. 9 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі»)?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень, щодо прийнятих та/або вчинених дій чи бездіяльності.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-10-13 16:17:53
Відповідь на питання
Відповідно до ч. 3 «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 року № 1082 Розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/ЦЗО/учасником/постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника/ЦЗО/учасника/постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю.
Таким чином, замовник при оприлюдненні оголошення заповнює електронні поля визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель. Оприлюднюючи оголошення на закупівлю послуг «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Р-21 Долина – Хуст на ділянці км 76+900 –км 96+076, Закарпатська область» було внесено інформацію, що передбачена функціонально електронним майданчиком та внесено інформацію про розмір забезпечення тендерної пропозиції в розмірі 14 000 000,00 грн..
Щодо інформації про вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій функціонально не передбачено, та полів для внесення інформації не передбачено та в системі не реалізовано. Інформація про вид, розмір та умови забезпечення тендерної пропозиції зазначені у тендерній документації.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-10-15 16:08:41
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Р-21 Долина – Хуст на ділянці км 76+900 –км 96+076, Закарпатська область» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-07-17-003813-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань:
- яким чином ТОВ ШРБУ-77 підтвердило відповідність наявної випробувальної дорожньої лабораторії вимогам чинного законодавства України (свідоцтво, рішення тощо про атестацію (сертифікацію) тощо) у відповідності до вимог Додатку 1 до тендерної документації?
А саме, відповідно до інформаційного листа від 14.08.2020 № Т-3247 ТОВ ШРБУ-77 повідомляє, що лабораторне обладнання знаходиться в блоці контейнері (лабораторія), що був придбаний за договором 02/01-20/1К від 26.12.2019 (Сертифікат визнання вимірювальних можливостей від 07.06.2019 № ПТ-248/19, що міститься в тендерній пропозиції ТОВ ШРБУ-77 не може бути підтвердним документом щодо лабораторії придбаної у грудні 2019 року).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень, щодо прийнятих та/або вчинених дій чи бездіяльності.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-10-20 23:42:22
Відповідь на запит
Розглянувши ваше питання, зазначаємо наступне.
Відповідно до п. 4 ч.1 Додатку 1 «Наявність обладнання, технічних засобів та матеріальної бази, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі» Учасник повинен мати власну чи залучену випробувальну(ні) дорожню(ні) лабораторію(ї) для проведення вхідного та операційного контролю (далі – вимірювальна лабораторія), яка спроможна виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі.
Для документального підтвердження наявності вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасник повинен надати:
- довідку в довільній формі про наявність вимірювальної(-их) лабораторії(-й) у учасника із переліком спроможності виконання вищезазначених послуг;
- документ, що підтверджує право власності/оренди та/або право власності на приміщення, обладнання та устаткування; наявність в штаті або залучених спеціалістів на вимірювальну(-і) лабораторію(-ї) Учасника або копія чинного договору з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору залучення сторонньої(-іх) вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасником з наданням документу, що підтверджує право власності на вимірювальну(-і) лабораторію надавача послуг;
- гарантійний лист Учасника або власника (у разі залучення) про те, що під час надання послуг вимірювальна(-і) лабораторія(-ї), буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для надання послуг, що є предметом закупівлі;
- документ (-ти) про відповідність лабораторії вимогам чинного законодавства України (свідоцтво, рішення тощо про атестацію (сертифікацію) тощо або копію свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005) з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо, що видане компетентним органом та дійсне (чинне) на дату його подання Учасником або документ (-ти), які підтверджують повірку вимірювальних засобів та/або вимірювальної системи відповідно до вимог діючого законодавства України.
Учасник закупівлі послуг «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Р-21 Долина – Хуст на ділянці км 76+900 –км 96+076, Закарпатська область» ТОВ «ШБУ-77» у складі тендерної пропозиції подав документи згідно яких зазначив, що має у наявності власну атестовану лабораторію, та надав усі документи, які вимагались тендерною документацією.
У запитанні Вами зазначено, що «відповідно до інформаційного листа від 14.08.2020 № Т-3247 ТОВ ШБУ-77 повідомляє, що лабораторне обладнання знаходиться в блоці контейнері (лабораторія), що був придбаний за договором 02/01-20/1К від 26.12.2019 (Сертифікат визнання вимірювальних можливостей від 07.06.2019 № ПТ-248/19, що міститься в тендерній пропозиції ТОВ ШБУ-77 не може бути підтвердним документом щодо лабораторії придбаної у грудні 2019 року)», що є передчасним та необґрунтованим твердженням, так жодним чином не досліджено те, що чи на момент виготовлення Сертифікату визнання вимірювальних можливостей від 07.06.2019 № ПТ-248/19 учасник закупівлі ТОВ «ШБУ-77» не являвся офіційним користувачем блоку контейнера (лабораторії) на момент видачі сертифікату, та у подальшому у грудні 2019 року не придбав його.
Дане твердження також підтверджується договором оренди №27/03-19/ОР від 27 березня 2019 року.
Додаток: договір оренди №27/03-19/ОР від 27 березня 2019 року.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до ч. 3 «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 року № 1082 Розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/ЦЗО/учасником/постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника/ЦЗО/учасника/постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю. Таким чином, замовник при оприлюдненні оголошення заповнює електронні поля визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель. Оприлюднюючи оголошення на закупівлю послуг з Поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Р-21 Долина – Хуст на ділянці км 76+900 –км 96+076, Закарпатська область, було внесено інформацію, що передбачена функціонально електронним майданчиком та внесено інформацію про розмір забезпечення тендерної пропозиції в розмірі 14 000 000,00 грн. Щодо інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій функціонально не передбачено, та полів для внесення інформації не передбачено та в системі не реалізовано. Інформація про вид, розмір та умови забезпечення тендерної пропозиції зазначені у тендерній документації. Таким чином, враховуючи те, що при оприлюдненні оголошення на закупівлю послуг з Поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Р-21 Долина – Хуст на ділянці км 76+900 –км 96+076, Закарпатська область, було внесено інформацію, що передбачена функціонально електронним майданчиком та внесено інформацію про розмір забезпечення тендерної пропозиції в розмірі 14 000 000,00 грн., однак у зв’язку з тим, що інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій функціонально не передбачено, та полів для заповнення інформації не передбачено та в системі не реалізовано, вжити заходів, щодо можливості внесення інформації, з дотриманням вимог Закону, у полях передбачених адміністратором про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. У подальшому, після реалізації в системі Уповноваженого органу з питань закупівель полів для заповнення або функціональної можливості, вносити інформацію. Відповідно до п. 4 ч.1 Додатку 1 «Наявність обладнання, технічних засобів та матеріальної бази, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі» Учасник повинен мати власну чи залучену випробувальну(ні) дорожню(ні) лабораторію(ї) для проведення вхідного та операційного контролю (далі – вимірювальна лабораторія), яка спроможна виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі. Для документального підтвердження наявності вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасник повинен надати: - довідку в довільній формі про наявність вимірювальної(-их) лабораторії(-й) у учасника із переліком спроможності виконання вищезазначених послуг; - документ, що підтверджує право власності/оренди та/або право власності на приміщення, обладнання та устаткування; наявність в штаті або залучених спеціалістів на вимірювальну(-і) лабораторію(-ї) Учасника або копія чинного договору з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору залучення сторонньої(-іх) вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасником з наданням документу, що підтверджує право власності на вимірювальну(-і) лабораторію надавача послуг; - гарантійний лист Учасника або власника (у разі залучення) про те, що під час надання послуг вимірювальна(-і) лабораторія(-ї), буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для надання послуг, що є предметом закупівлі; - документ (-ти) про відповідність лабораторії вимогам чинного законодавства України (свідоцтво, рішення тощо про атестацію (сертифікацію) тощо або копію свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005) з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо, що видане компетентним органом та дійсне (чинне) на дату його подання Учасником або документ (-ти), які підтверджують повірку вимірювальних засобів та/або вимірювальної системи відповідно до вимог діючого законодавства України. Учасник закупівлі послуг «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Р-21 Долина – Хуст на ділянці км 76+900 –км 96+076, Закарпатська область» ТОВ «ШБУ-77» у складі тендерної пропозиції подав документи згідно яких зазначив, що має у наявності власну атестовану лабораторію, та надав усі документи, які вимагались тендерною документацією. Також, під час проведення моніторингу Замовнику надано запитання в якому зазначено, що «відповідно до інформаційного листа від 14.08.2020 № Т-3247 ТОВ ШБУ-77 повідомляє, що лабораторне обладнання знаходиться в блоці контейнері (лабораторія), що був придбаний за договором 02/01-20/1К від 26.12.2019 (Сертифікат визнання вимірювальних можливостей від 07.06.2019 № ПТ-248/19, що міститься в тендерній пропозиції ТОВ ШБУ-77 не може бути підтвердним документом щодо лабораторії придбаної у грудні 2019 року)», Замовником була надана відповідь, що дане твердження є передчасним та необґрунтованим, так як жодним чином не досліджено те, що чи на момент виготовлення Сертифікату визнання вимірювальних можливостей від 07.06.2019 № ПТ-248/19 учасник закупівлі ТОВ «ШБУ-77» не являвся офіційним користувачем блоку контейнера (лабораторії) на момент видачі сертифікату, та у подальшому у грудні 2019 року не придбав його. У підтвердження вище наведеного, Замовником завантажено договір оренди №27/03-19/ОР від 27 березня 2019 року. В подальшому, під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ШБУ-77» звертати увагу на договір оренди, в якості підтвердження користування блоком контейнером (лабораторією) на момент видачі сертифікату
2020-11-02 16:03:11
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 листопада 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (установлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону)
Оскарження в суді
Опис: | Висновок оскаржено Службою автомобільних доріг у Закарпатській області до суду |
Дата публікації: | 11 листопада 2020 |
Документи:
11 листопада 2020 19:37
|
Накладна чек.jpeg |
11 листопада 2020 19:37
|
Опис.jpeg |
Ризики, що спрацювали
RISK1-5_2
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Закарпатській області |
Код ЄДРПОУ: | 25449824 |
Місцезнаходження: | 88000, Україна, Закарпатська область обл., Ужгород, Собранецька,39 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ ПБС | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ШБУ-77" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 вересня 2020 14:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ПБС |
459 000 000,00
UAH з ПДВ
|
456 615 655,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ШБУ-77" |
467 000 000,00
UAH з ПДВ
|
458 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" |
473 000 000,00
UAH з ПДВ
|
473 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ПБС #32872788 |
Переможець |
456 615 655,00
UAH з ПДВ
|
30 вересня 2020 14:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2025 16:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2023 10:34
|
Дод.угода №43-14.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2023 10:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2023 10:23
|
Дод.угода №43-14.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2023 10:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 березня 2023 13:44
|
д.у.№43.13 від 31.03.23.pdf | зміни до договору |
31 березня 2023 13:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2022 14:20
|
дод.уг.№43-12 від 22.12.22 до дог.№43 від 19.10.20.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2022 14:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 травня 2022 13:38
|
Дод.угода №43-11.pdf | зміни до договору |
12 травня 2022 13:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 березня 2022 14:19
|
Дод.угода №43-10.pdf | зміни до договору |
30 березня 2022 14:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2021 11:11
|
Дод.угода №43-9.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2021 11:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2021 15:04
|
Дод.угода №43-8.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2021 15:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 грудня 2021 13:31
|
Дод.угода №43-7.pdf | зміни до договору |
15 грудня 2021 13:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 грудня 2021 09:40
|
Дод.угода №43-6.pdf | зміни до договору |
14 грудня 2021 09:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 листопада 2021 11:29
|
Дод.угода №43-5.pdf | зміни до договору |
23 листопада 2021 11:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 листопада 2021 09:13
|
Дод.угода №43-4.pdf | зміни до договору |
18 листопада 2021 09:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 березня 2021 11:52
|
Дод.угода №43-3.pdf | зміни до договору |
10 березня 2021 11:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2020 08:37
|
Дод.угода №43-2.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2020 08:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2020 10:13
|
Дод.угода №43-1.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2020 10:12
|
Електронний підпис | укладений |
19 жовтня 2020 09:21
|
Договір №43.pdf | укладений |
19 жовтня 2020 09:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні зобов'язння на 2020 рік |
Номер договору про закупівлю: | 43 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 43/1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні зобов'язання на 2020 рік |
Номер договору про закупівлю: | 43 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 43/2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні зобов'язання на 2021 рік, продовження строку надання послуг та дії договору до 31.03.2022 року |
Номер договору про закупівлю: | 43 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 43/3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні зобов'язання на 2021 рік, зміна банківських реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 43 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 43/4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні зобов'язання на 2021 рік |
Номер договору про закупівлю: | 43 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 43/5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні зобов'язання на 2021 рік |
Номер договору про закупівлю: | 43 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 43/6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні зобов'язання на 2021 рік |
Номер договору про закупівлю: | 43 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 43/7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні зобов'язання на 2021 рік |
Номер договору про закупівлю: | 43 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 43/8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні зобов'язання на 2021 рік |
Номер договору про закупівлю: | 43 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 43/9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку надання послуг та дії договору до 31.12.2022 року |
Номер договору про закупівлю: | 43 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 43/10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 12 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 43 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 43/11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна банківських реквізитів, Бюджетні зобов'язання. Продовження строку дії договору по 31.03.2023. |
Номер договору про закупівлю: | 43 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №43/12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 31 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору. |
Номер договору про закупівлю: | 43 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №43/13 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну надання послуг та дії договору до 31.12.2024 року, зміна реквізитів Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 43 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 43/14 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну надання послуг та дії договору до 31.12.2024 року, зміна реквізитів Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 43 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 43/14 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |