Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги із встановлення системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією на об’єкті «Марганецького професійного ліцею» за адресою: Дніпропетровська обл. м. Марганець, вул. Єдності, 41 (реконструкція)
Очікувана вартість
564 674,00 UAH
UA-2020-07-17-003765-b 1710dec2c46144b6844b20c0ae0e4f7a
Відкриті торги    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Широкова

+380664952592
+380959258324
buh.liczej@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний професійно-технічний навчальний заклад "Марганецький професійний ліцей"
Код ЄДРПОУ: 21902304
Місцезнаходження: 53400, Україна , Дніпропетровська обл., м. Марганець,, вул. Єдності, 41
Контактна особа: Тетяна Широкова
+380664952592,+380959258324
buh.liczej@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 липня 2020 14:33
Звернення за роз’ясненнями: до 24 липня 2020 14:12
Оскарження умов закупівлі: до 30 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 серпня 2020 14:12
Початок аукціону: 04 серпня 2020 15:39
Очікувана вартість: 564 674,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 823,37 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги із встановлення системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією на об’єкті «Марганецького професійного ліцею» за адресою: Дніпропетровська обл. м. Марганець, вул. Єдності, 41 (реконструкція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53400, Україна, Дніпропетровська область, м. Марганець, вул. Єдності, буд. 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45312100-8 — Встановлення систем пожежної сигналізації

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 липня 2020 13:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2020 13:57
Перелік змін 24 07.docx
24 липня 2020 13:57
Додаток 2 (нова редакція 24.07).docx
21 липня 2020 15:58
Додаток 2 (нова редакція).docx
21 липня 2020 15:58
Перелік змін.docx
20 липня 2020 15:22
Специфікація обладнання.pdf
17 липня 2020 14:33
Дефектний акт.xls
17 липня 2020 14:33
Додаток 7.docx
17 липня 2020 14:33
Додаток 4.docx
17 липня 2020 14:33
Додаток 3.docx
17 липня 2020 14:33
Додаток 1.docx
17 липня 2020 14:33
Додаток 2.docx
17 липня 2020 14:33
Додаток 5.docx
17 липня 2020 14:33
Додаток 6.docx
17 липня 2020 14:33
Тендерна документація.docx
24 липня 2020 13:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 липня 2020 15:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 липня 2020 15:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2020 14:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2020 13:57
Перелік змін 24 07.docx
24 липня 2020 13:57
Додаток 2 (нова редакція 24.07).docx
21 липня 2020 15:58
Додаток 2 (нова редакція).docx
21 липня 2020 15:58
Перелік змін.docx
20 липня 2020 15:22
Специфікація обладнання.pdf
17 липня 2020 14:33
Дефектний акт.xls
17 липня 2020 14:33
Додаток 7.docx
17 липня 2020 14:33
Додаток 4.docx
17 липня 2020 14:33
Додаток 3.docx
17 липня 2020 14:33
Додаток 1.docx
17 липня 2020 14:33
Додаток 2.docx
17 липня 2020 14:33
Додаток 5.docx
17 липня 2020 14:33
Додаток 6.docx
17 липня 2020 14:33
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Специфікація обладнання
Дата подання: 20 липня 2020 13:21
Дата відповіді: 20 липня 2020 15:13
Прикріпіть будь ласка специфікацію обладнання та матеріалів необхідних для монтажу системи.
Відповідь: Доброго дня. До документації буде додано специфікацію на обладнання та матеріали необхідні для монтажу системи
Щодо наявності інженера-кошторисника
Дата подання: 21 липня 2020 10:47
Дата відповіді: 21 липня 2020 15:54
Шановний Замовнику, поясніть навіщо для послуг з монтажу потрібен інженер-кошторисник? Предмет Вашої закупівлі - не проектування. Просимо видалити цю вимогу з тендерної документації.
Відповідь: Доброго дня. Зміни до тендерної документації буде внесено.
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 24 липня 2020 09:50
Дата відповіді: 24 липня 2020 13:54
На підприємстві відповідальним за техніку безпеки та охорони праці є керівник, який має відповідні посвідчення (свідоцвтва) і відсутня посада інженера з техніки безпеки та охорони праці або головного інженера. Таким чином дану вимогу можуть виконувати лише підприємства, які мають у штаті даних осіб. Просимо розглянути дану вимогу і внести зміни до документації
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Зміни до тендерної документації буде внесено.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-17-003765-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Лугспецтехносервіс", Код ЄДРПОУ:38088364
Дата подання: 15 серпня 2020 12:55
Щодо вибору переможцем ТОВ Спецзахист
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 серпня 2020 11:23
За результатами розгляду вимоги ТОВ «Лугспецтехносервіс» скасування протоколу визначення переможцем ТОВ «Спецзахист» вважаємо недоцільною, що не підлягає задоволенню, з наступних причин:
1) Відповідно до вимог Додатку 5 до тендерної документації за предметом закупівлі: «ДК 021-2015 (CPV) код 45312100 –8 Встановлення систем пожежної сигналізації (Послуги із встановлення системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією на об’єкті: Будівля навчального корпусу «Марганецького професійного ліцею» за адресою: Дніпропетровська обл., м. Марганець, вул.. Єдності, 41 (реконструкція), а саме пунктом 2.3. передбачене надання кошторисної документації складеної згідно діючих нормативних документів із врахуванням обсягів робіт, викладених Замовником, підписаної і завіреної печатками керівника підрядної організації та сертифікованого інженера-кошторисника.
ТОВ «Спецзахист» надав кошторисну документацію в повному обсязі, а саме:
- Дефектний акт;
- Пояснювальна записка;
- Зведений кошторисний розрахунок вартості;
- Локальний кошторис;
- Договірна ціна;
- Підсумкова відомість ресурсів;
- Розрахунок загальновиробничих витрат;
- Календарний графік виконання робіт.
Всю тендерну документацію підписувала уповноважена особа, а саме директор ТОВ «Спецзахист» Дутов С.Є. Підписання кошторисної документації інженером-кошторисником не потрібно, згідно протоколу тендерного комітету №40 від 21.07.2020 р. щодо внесення зміни до тендерної документації, а саме у Додатку 2 п.2 п.п. 2.1 «Учасник надає також Сертифікат інженера-проектувальника з кваліфікаційним сертифікатом інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації» вилучити.
2) Згідно Додатку 5 вимагалось надати Копію наказу ДСНС України "Про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення" згідно постанови КМУ України №852 від 23 листопада 2016 року. Провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
В складі тендерної пропозиції ТОВ «Спецзахист» надано ліцензію на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення виданої державною інспекцією техногенної безпеки України АВ № 593413 з 21.10.2010 р. по необмежний строк дії ліцензії. Державна служба України з надзвичайних ситуацій є правонаступником Міністерства надзвичайних ситуацій України та Державної інспекції техногенної безпеки України, що було реорганізовано згідно Указу Президента України від 16 січня 2013 року № 20/2013. На час отримання ліцензії ТОВ «Спецзахист» приймалися рішення про видачу ліцензії. Накази почали надавати тим організаціям, які отримували ліцензії з 2016 р.
3) Згідно п. 25 Додатку 4 щодо наявності аварійно-технічної служби.
Аварійно-технічна служба організовується на базі аварійної служби, виробничого, технічного відділів або відділу головного механіка. Вона розробляє і здійснює заходи щодо захисту унікального обладнання, підвищення стійкості основних споруд, спеціальних інженерних мереж і комунікацій; проводить невідкладні роботи по розбиранню завалів, локалізації і ліквідації аварій на комунікаціях та спорудах об'єкта.
Підрядна організація сама несе відповідальність за дотримання правил охорони праці та техніки безпеки своїх працівників із забезпеченням засобами індивідуального захисту та дозволів на проведення окремих видів робіт.
4) Згідно п. 9 Додатку 4 вимагалось надати Копії дозволу/або декларації на виконання робіт підвищеної небезпеки (а саме: роботи на висоті), учасника, якщо це передбачено чинним законодавством України, який є дійсним на момент кінцевого строку подання тендерної пропозиції учасника та протягом терміну виконання робіт за цими торгами, завірена належним чином.
ТОВ «Спецзахист» було надано декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці під час виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; Роботи в діючих електроустановках напругою понад 1000 В.
5) Згідно п. 1 Додатку 4 вимагалося надати Інформаційну довідку, складену у довільній формі, з відомостями про учасника (повна та скорочена назва учасника, реквізити, адреса юридична, фактична та електронна, телефон), керівництво (посада, ІПБ, телефон для контактів), форму власності та юридичний статус, код та вид діяльності (основна).
ТОВ «Спецзахист» було надано окремим документом «Реквізити». Оскільки надання зазначеної довідки вимагалось у довільній формі, то документ не повинен відповідати будь-якій формі, змісту та/або містити конкретну інформацію. Оформлення у спосіб наведений вище не впливає на зміст пропозиції учасника.
Номер вимоги: UA-2020-07-17-003765-b.a3
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ Спецзахист, Код ЄДРПОУ:32652967
Дата подання: 26 серпня 2020 12:51
Щодо дискваліфікації
Просимо Вас розгялнути лист, щодо дискваліфікації ТОВ "Спецзахист"
Скасована
Дата: 26 серпня 2020 13:34
Причина: Не додався лист
Номер вимоги: UA-2020-07-17-003765-b.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Спецзахист, Код ЄДРПОУ:32652967
Дата подання: 26 серпня 2020 13:32
Щодо дискваліфікації
Просимо вас розглянути лист, щодо дискваліфікації ТОВ "Спецзахист"
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 серпня 2020 14:43
Відповідно до п.п. 5.5. п.5 розділу 3 тендерної документації переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель (у вигляді передбаченому згідно п. 1.3. цієї документації), що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5,6,12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, а саме: довідка, видана Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), та щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України. Дана довідка не була оприлюднена в електронній системі закупівель.
Згідно ч.6 ст. 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Законом не передбачено можливість продовження строку, встановленого у статті 17 Закону, для подання документів переможцем торгів.
Крім того, згідно п.3 ч.1 ст. 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону.
Номер вимоги: UA-2020-07-17-003765-b.b5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Спецзахист, Код ЄДРПОУ:32652967
Дата подання: 27 серпня 2020 12:44
Довідка
Просимо Вас відхилити дискваліфікацію
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 серпня 2020 13:01
Відповідно до п.п. 5.5. п.5 розділу 3 тендерної документації переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель (у вигляді передбаченому згідно п. 1.3. цієї документації), що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5,6,12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, а саме: довідка, видана Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), та щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України. Дана довідка не була оприлюднена в електронній системі закупівель. Згідно ч.6 ст. 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Законом не передбачено можливість продовження строку, встановленого у статті 17 Закону, для подання документів переможцем торгів. Крім того, згідно п.3 ч.1 ст. 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону.
Номер вимоги: UA-2020-07-17-003765-b.b6
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Лугспецтехносервіс", Код ЄДРПОУ:38088364
Дата подання: 09 вересня 2020 11:31
Щодо вибору переможцем ОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ" (код ЄДРПОУ 32652967)
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

15 серпня 2020 12:55
Вимога.pdf

Документи подані скаржником

26 серпня 2020 13:32
Лист

Документи подані скаржником

27 серпня 2020 12:44
Довідка

Документи подані скаржником

09 вересня 2020 11:31
Вимога_1.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-17-003765-b.a2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ Спецзахист, Код ЄДРПОУ:32652967
Щодо дискваліфікації
Просимо Вас розглянути лист, щодо дискваліфікації ТОВ "Спецзахист"
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 серпня 2020 16:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Спецзахист 349 851,58
UAH з ПДВ
349 851,58
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗГОЛЬДЕР" 420 783,00
UAH з ПДВ
409 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ" 423 320,00
UAH з ПДВ
410 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лугспецтехносервіс" 461 563,00
UAH з ПДВ
461 563,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 серпня 2020 19:42
Документи
03 серпня 2020 11:52
Декларація.pdf
03 серпня 2020 11:52
Договір аналог 2.rar
03 серпня 2020 11:52
Договір аналог 1.rar
03 серпня 2020 11:52
Уставні документи.rar
03 серпня 2020 11:52
Трудові угоди.rar
03 серпня 2020 11:52
Технічний паспорт Honda.pdf
03 серпня 2020 11:52
Мед огляд.rar
03 серпня 2020 11:52
Довідки нарколог.rar
03 серпня 2020 11:52
Диплом Глущенко.pdf
03 серпня 2020 11:52
Довідка банк.pdf
03 серпня 2020 11:52
Сертифікати.pdf
03 серпня 2020 11:52
Акт обстеження.pdf
03 серпня 2020 11:52
Технічні вимоги.pdf
03 серпня 2020 11:52
Договір.pdf
03 серпня 2020 11:52
Пропозиція.pdf

Публічні документи

03 серпня 2020 11:01
Електронний підпис
03 серпня 2020 10:58
відповідальний за ОП.pdf
03 серпня 2020 10:58
Выписка.pdf
03 серпня 2020 10:56
Локальний кошторис.pdf
03 серпня 2020 10:55
Пропозиція.pdf
03 серпня 2020 10:53
Дозвил высота.jpg
03 серпня 2020 10:51
Гарантійні листи.pdf
03 серпня 2020 10:51
Сертификаты.zip
03 серпня 2020 10:49
відомості про мат.базу.jpg
03 серпня 2020 10:48
наказ на Швец.PDF
03 серпня 2020 10:31
Електронний підпис

Публічні документи

07 вересня 2020 12:26
Електронний підпис
07 вересня 2020 12:25
Довідка МВС 02.09.2020р..pdf
04 вересня 2020 12:51
Електронний підпис
04 вересня 2020 12:49
Довідки ст.17.pdf
04 вересня 2020 12:49
Довідка МВС 05.08.2020р..pdf
01 серпня 2020 16:35
Електронний підпис
01 серпня 2020 16:33
Сертифікати.pdf
01 серпня 2020 16:33
Реєстр документів.pdf
01 серпня 2020 16:33
Посвідчення-2.pdf
01 серпня 2020 16:33
Посвідчення-1.pdf
01 серпня 2020 16:33
Кошторис.pdf
01 серпня 2020 16:33
Договори аналогічні.pdf
01 серпня 2020 16:33
Довідка МВС 09.07.2020р..pdf
01 серпня 2020 16:33
Диплом директор.pdf

Публічні документи

03 серпня 2020 14:11
Електронний підпис
03 серпня 2020 14:10
Кошторис.pdf
03 серпня 2020 14:09
ТЗ.pdf
03 серпня 2020 14:09
Сертифікат_ISO_9001.pdf
03 серпня 2020 14:09
проект договору.pdf
03 серпня 2020 14:09
Повірка ел_ інструмент.pdf
03 серпня 2020 14:09
Навчання.pdf
03 серпня 2020 14:09
Дипломи.pdf
03 серпня 2020 14:08
Витяг Оборотка.pdf
03 серпня 2020 14:08
Акт обстеження.pdf
03 серпня 2020 14:08
47-ДОВІДКА.pdf
03 серпня 2020 14:08
43-Протокол_монтеры_2018-1.pdf
03 серпня 2020 14:08
41- про довідку з банку.pdf
03 серпня 2020 14:08
40-гарантийний лист.pdf
03 серпня 2020 14:08
39-гарантийний лист.pdf
03 серпня 2020 14:08
37-гарантийний лист.pdf
03 серпня 2020 14:08
36-гарантийний лист.pdf
03 серпня 2020 14:08
34-гарантийний лист.pdf
03 серпня 2020 14:08
33-гарантийний лист.pdf
03 серпня 2020 14:08
32-календар.pdf
03 серпня 2020 14:08
31-гарантийний лист.pdf
03 серпня 2020 14:08
30-ліцензія_ДСНС_2015.pdf
03 серпня 2020 14:08
28-Выписка_2015_Сватово_1.pdf
03 серпня 2020 14:08
28-Витяг.pdf
03 серпня 2020 14:08
26-НДС_2015.pdf
03 серпня 2020 14:08
15-ліцензія_ДСНС_2015.pdf
03 серпня 2020 14:08
14-посвідчення.pdf
03 серпня 2020 14:08
14-дипломи.pdf
03 серпня 2020 14:08
13-трудові книжки.pdf
03 серпня 2020 14:08
12-довідка працівники.pdf
03 серпня 2020 14:08
10-техпаспорта авто.pdf
03 серпня 2020 14:08
7-Гарантийний лист.pdf
03 серпня 2020 14:08
5-лист декларація ОП.pdf
03 серпня 2020 14:08
3-атестація ЕТЛ_2019 (1).pdf
03 серпня 2020 14:08
2-Договор оренди.pdf
03 серпня 2020 14:08
1-Довідка про МТБ.pdf
03 серпня 2020 14:08
0 Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Спецзахист

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗГОЛЬДЕР"

ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ"

ТОВ "Лугспецтехносервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Спецзахист
#32652967
Рішення скасоване 349 851,58
UAH з ПДВ
26 серпня 2020 11:13
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 серпня 2020 14:58
ТОВ Спецзахист
#32652967
Відхилено 349 851,58
UAH з ПДВ
26 серпня 2020 11:25
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗГОЛЬДЕР"
#36286112
Відхилено 409 000,00
UAH з ПДВ
02 вересня 2020 12:11
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 вересня 2020 11:55
ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ"
#42676235
Переможець 410 000,00
UAH з ПДВ
03 вересня 2020 14:59

Вимога про усунення невідповідностей

Опис : ТОВ «Спецзахист» Повідомлення про усунення невідповідностей (відповідно ч.16.ст.29 Закону) Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Спецзахист» у процедурі закупівлі : Послуги із встановлення системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією на об’єкті: Будівля навчального корпусу «Марганецького професійного ліцею» за адресою: Дніпропетровська обл. м. Марганець, вул. Єдності, 41 (реконструкція) Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-07-17-003765-b. Виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції для участі в даній закупівлі, а саме: 1) у довідці про наявність обладнання та матеріально – технічної бази, необхідних для виконання робіт № 60 від 03 серпня 2020 року відсутня інформація про наявне (наявні) приміщення із обов’язковим зазначенням його (їх) найменування, місця розташування, площі та форми його (їх) власності. Також відсутні копії договору купівлі-продажу, свідоцтва про право власності або копію договору оренди нежитлового приміщення, де розташоване обладнання та матеріально – технічна база. Вимоги тендерної документації, щодо яких виявлено невідповідності: 1) Всупереч вимогам підпункту 1.3. «Документальне підтвердження наявності в учасника, або субпідрядників/ співвиконавців, у разі їх залучення, електротехнічної лабораторії та сертифікат (або свідоцтво) визнання вимірювальних можливостей та додаток до сертифікату (перелік вимірювальних можливостей)». Наявність даних, щодо Свідоцтва про атестацію ДП «Дніпростандартметрологія» №ПЧ-190/2012 Дозвіл Держгірпромнагляду №269.14.30 зазначена лише в Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. 2) Відповідно до вимог, а саме додатку №2 до тендерної документації п. 1.4 «Гарантійний лист від учасника, про можливість замовника перевірити наявність обладнання та матеріально-технічної бази». Відсутня інформація. 3) Згідно вимог додатку №2 до тендерної документації п. 3.2. учасником надано копії договорів щодо надання послуг із встановлення системи пожежної сигналізації, системи оповіщення та управління евакуацією відповідно довідки про виконання у 2019 році аналогічних договорів №66 від 03.08.2020 р., але відсутні додатки до них. Учасник для усунення виявлених невідповідностей повинен подати у строк протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель цього повідомлення документи (інформацію) : - довідку про наявність обладнання та матеріально – технічної бази з зазначенням наявного (наявних) приміщення із обов’язковим зазначенням його (їх) найменування, місця розташування, площі та форми його (їх) власності; - копії договору купівлі-продажу, свідоцтва про право власності або копію договору оренди нежитлового приміщення згідно виправленої довідки про наявність обладнання та матеріально – технічної бази; - гарантійний лист про можливість замовника перевірити наявність обладнання та матеріально-технічну базу; - копію Свідоцтва про атестацію ДП «Дніпростандартметрологія» №ПЧ-190/2012 Дозвіл Держгірпромнагляду №269.14.30; - копії договорів з усіма додатками, зазначених у довідці про виконання у 2019 році аналогічних договорів №66 від 03.08.2020 р..

Документи

26 серпня 2020 11:25
Електронний підпис
26 серпня 2020 11:21
Протокол 51.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення про усунення невідповідностей (відповідно ч.16.ст. 29 Закону) Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Газольдер» у процедурі закупівлі : Послуги із встановлення системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією на об’єкті: Будівля навчального корпусу «Марганецького професійного ліцею» за адресою: Дніпропетровська обл. м. Марганець, вул. Єдності, 41 (реконструкція) Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-07-17-003765-b. Виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції для участі в даній закупівлі, а саме: 1) у довідці щодо наявності матеріально – технічної бази вказане приміщення із зазначенням його найменування, місця розташування, але без площі та форми його власності. Також відсутні копії договору купівлі-продажу, свідоцтва про право власності або копію договору оренди приміщення, де розташоване обладнання та матеріально – технічна база. 2) у довідці щодо наявності матеріально – технічної бази вказана Декларація № 7 від 30.10.2017 р. зареєстрована у Марганецькому МВ ГУ ДСНС України у Дніпропетровській області. Відсутня копія документу. Вимоги тендерної документації, щодо яких виявлено невідповідності: 1) Всупереч вимогам підпункту 1.3. «Документальне підтвердження наявності в учасника, або субпідрядників/ співвиконавців, у разі їх залучення, електротехнічної лабораторії та сертифікат (або свідоцтво) визнання вимірювальних можливостей та додаток до сертифікату (перелік вимірювальних можливостей)». Відсутня інформація. 2) Відповідно до вимог, а саме додатку №2 до тендерної документації п. 1.4 «Гарантійний лист від учасника, про можливість замовника перевірити наявність обладнання та матеріально-технічної бази». Відсутня інформація. 3) Відповідно до вимог, а саме додатку №2 до тендерної документації п. 1.5 «Декларація відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки на виконання видів робіт підвищеної небезпеки, зареєстровану Держпраці чи її територіальними органами». Відсутня інформація. 4) Відповідно до вимог, а саме додатку №2 до тендерної документації п. 1.7 «Гарантійний лист від Учасника на обладнання належної якості відповідно до умов технічного завдання цієї документації з інформацією щодо умов та термінів гарантійного та сервісного обслуговування Системи за рахунок Учасника. Гарантія на обладнання, має бути не менше 12 місяців та/або відповідною до гарантії виробника. Системи, запропоновані Учасником, повинні бути новими (2018-2020 років виготовлення)». Відсутня інформація. 5) Відповідно до вимог, а саме додатку №2 до тендерної документації п. 1.9 «Довідка про наявність досвіду провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення». Відсутня інформація. 6) Відповідно до вимог, а саме додатку №2 до тендерної документації п. 1.10 «Копії документів, що підтверджують наявність власного транспорту, необхідного для надання послуг згідно з умовами закупки або договору/-ів на транспортні послуги, оренди транспорту тощо чинні протягом всього періоду надання послуг». Відсутня інформація. 7) Відповідно до вимог, а саме додатку №2 до тендерної документації п. 1.11 «Гарантійний лист від Учасника про можливість підключення встановленої системи сигналізації до центрального пульта цілодобового пожежного спостереження без додаткових капіталовкладень». Відсутня інформація. 8) Відповідно до вимог, а саме додатку №2 до тендерної документації п. 2.2 «На кожного працівника, який буде вказаний у довідці, що містить інформацію про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід необхідно надати копії документів, що підтверджують трудові відносини між Учасником та зазначеними працівниками (копії першої та останньої сторінки трудової книжки з інформацією про працевлаштування або копії трудових договорів,які підтверджують працевлаштування)». Відсутня інформація. 8) Відповідно до вимог, а саме додатку №2 до тендерної документації п. 2.3 «Протоколи або посвідчення: а) перевірка знань вимог Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів (ПТЕЕС), правил улаштування електроустановок (ПУЕ), вимог Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів (НПАОП 40.1-1.21-98) (ПБЕЕС), Правил експлуатації електрозахисних засобів (НПАОП 40.1-1.07-01) (ПЕЕЗ) у посадових осіб і спеціалістів підприємств, що матимуть безпосереднє відношення до виконання договору; б) знань та умінь безпечного виконання робіт на висоті з використанням індивідуальних страхувальних засобів за інструкцією з безпечного виконання робіт відповідно до вимог НПАОП 0.00-1.15-0 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті»; в) знань та умінь з безпечних методів і прийомів виконання робіт з інструментом та пристроями відповідно до вимог інструкції НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями», що матимуть безпосереднє відношення до виконання договору». Відсутня інформація. 9) Згідно вимог додатку №2 до тендерної документації п. 3.2. та п. 3.3. учасником надано довідку, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічних договорів у 2017-2020 роках, але відсутні копії договорів з усіма додатками до них та листи- відгуки на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) про виконання договору Учасником від Замовника, (із зазначенням номеру та дати договору, копія якого надається). Учасник для усунення виявлених невідповідностей повинен подати у строк протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель цього повідомлення документи (інформацію) : - Довідку про наявність обладнання та матеріально – технічної бази з зазначенням наявного приміщення із обов’язковим зазначенням площі та форми його власності; - копії договору купівлі-продажу, свідоцтва про право власності або копію договору оренди приміщення згідно виправленої довідки про наявність обладнання та матеріально – технічної бази; - Гарантійний лист про можливість замовника перевірити наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - Копія сертифікату (або свідоцтво) визнання вимірювальних можливостей та додаток до сертифікату (перелік вимірювальних можливостей) для підтвердження наявності в учасника, або субпідрядників/ співвиконавців, у разі їх залучення; - Декларація № 7 від 30.10.2017 р. зареєстрована у Марганецькому МВ ГУ ДСНС України у Дніпропетровській області; - Декларація відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки на виконання видів робіт підвищеної небезпеки, зареєстровану Держпраці чи її територіальними органами; - Гарантійний лист від Учасника на обладнання належної якості відповідно до умов технічного завдання цієї документації з інформацією щодо умов та термінів гарантійного та сервісного обслуговування Системи за рахунок Учасника. Гарантія на обладнання, має бути не менше 12 місяців та/або відповідною до гарантії виробника. Системи, запропоновані Учасником, повинні бути новими (2018-2020 років виготовлення); - Довідка про наявність досвіду провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення; - Копії документів, що підтверджують наявність власного транспорту, необхідного для надання послуг згідно з умовами закупки або договору/-ів на транспортні послуги, оренди транспорту тощо чинні протягом всього періоду надання послуг; - Гарантійний лист від Учасника про можливість підключення встановленої системи сигналізації до центрального пульта цілодобового пожежного спостереження без додаткових капіталовкладень; - На кожного працівника, який вказаний у довідці, щодо працівників відповідності кваліфікації, необхідно надати копії документів, що підтверджують трудові відносини між Учасником та зазначеними працівниками (копії першої та останньої сторінки трудової книжки з інформацією про працевлаштування або копії трудових договорів,які підтверджують працевлаштування). Інформація в довідці та підтверджуючих документах повинна співпадати; - Скан копії протоколів або посвідчень: а) а) перевірка знань вимог Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів (ПТЕЕС), правил улаштування електроустановок (ПУЕ), вимог Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів (НПАОП 40.1-1.21-98) (ПБЕЕС), Правил експлуатації електрозахисних засобів (НПАОП 40.1-1.07-01) (ПЕЕЗ) у посадових осіб і спеціалістів підприємств, що матимуть безпосереднє відношення до виконання договору; б) знань та умінь безпечного виконання робіт на висоті з використанням індивідуальних страхувальних засобів за інструкцією з безпечного виконання робіт відповідно до вимог НПАОП 0.00-1.15-0 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті»; в) знань та умінь з безпечних методів і прийомів виконання робіт з інструментом та пристроями відповідно до вимог інструкції НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями», що матимуть безпосереднє відношення до виконання договору. - Скан копії договорів з усіма додатками, зазначених у довідці що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічних договорів у 2017-2020 роках; - Листи - відгуки на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) про виконання договору Учасником від Замовника (із зазначенням номеру та дати договору, копія якого надається).

Документи

02 вересня 2020 12:11
Електронний підпис
02 вересня 2020 12:09
Протокол 54.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 вересня 2020 14:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ"
#42676235
410 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 14 вересня 2020 12:15
Кінець періоду оскарження: 25 вересня 2020 00:00
Дата відміни: 25 вересня 2020 00:04
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Документи:
14 вересня 2020 12:15
Електронний підпис
14 вересня 2020 12:13
Протокол 65.pdf