Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка проектно-кошторисної документації та капітальний ремонт вхідних груп з встановленням пандусів в будівлі КНП «ЦПМСД №2» Дарницького району м.Києва за адресою м.Київ, вул.Вербицького Архітектора, 5, згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, ДБН В.2.2-40:2018 (ДК 021:2015 код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
686 819,10 UAH
UA-2020-07-17-003422-c f296ff535c2c4dbaa6770fc8a58c574e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Півнева Наталя Павлівна

380445609395 crp_torgy@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2" Дарницького району м.Києва
Код ЄДРПОУ: 38266365
Місцезнаходження: 02091, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Вербицького Архітектора, 5
Контактна особа: Півнева Наталя Павлівна
380445609395
crp_torgy@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 липня 2020 12:24
Звернення за роз’ясненнями: до 24 липня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 серпня 2020 11:00
Початок аукціону: 04 серпня 2020 11:47
Очікувана вартість: 686 819,10 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Розробка проектно-кошторисної документації та капітальний ремонт вхідних груп з встановленням пандусів в будівлі КНП «ЦПМСД №2» Дарницького району м.Києва за адресою м.Київ, вул.Вербицького Архітектора, 5, згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, ДБН В.2.2-40:2018 (ДК 021:2015 код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, м. Київ, м. Київ, вулиця Вербицького Архітектора,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Категорія Замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Мова (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Усі документи тендерної пропозиції, що готуються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Документи (їх копії), які видані іншими установами (підприємствами тощо) і надаються учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути викладені українською або російською мовою. У разі неможливості надання вищевказаних документів (їх копій) на українській або російській мові, учасник може надати у складі тендерної пропозиції документи (їх копії), викладені іншою мовою з обов’язковим наданням українського перекладу даних документів (їх копій). Переклад має бути завірений перекладачем, з наданням копії диплому цього перекладача або нотаріально. Визначальним у такому випадку є текст, викладений українською мовою. Пiсляоплата 90 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 липня 2020 12:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2020 12:25
Проект договору.docx
17 липня 2020 12:25
Пандуси Вербицького 17.07.2020.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-17-003422-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Приватне підприємство "Будремкомплект", Код ЄДРПОУ:34427153
Дата подання: 21 липня 2020 10:55
Дискримінаційна вимога
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого Закону України «Про публічні закупівлі» порядку. Так, у пункті 8 розділу ІІІ Додатку №2 «Учасник повинен мати впроваджену систему управління якістю, що відповідає стандарту ДСТУ ISO 9001:2015. Для підтвердження наявності у Учасника впровадженої програми управління якістю Учасник повинен надати сертифікат ISO 9001:2015 ДСТУ ISO 9001:2015 у складі пропозиції», яка суттєво обмежує коло потенційних учасників закупівлі. Проте, з огляду на вказане вище слід враховувати, що положеннями ДСТУ ISO 9001:2015 та (ISO 9001:2015 IDT), а також положеннями нормативних актів, якими їм надано чинність, не передбачена обов’язковість застосування вказаних вище стандартів, а також не вимагається обов’язкова сертифікація суб’єктів на їх відповідність. Більше того, за даними офіційного веб-порталу Міжнародної організації по стандартизації (https://www.iso.org) сертифікація на відповідність стандарту ISO 9001 також не є обов’язковою Таким чином, дана вимога управління якістю, істотно обмежує коло можливих учасників даного тендеру. Згідно з Законом України «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, Законом України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними. Виходячи з вищевикладеного, просимо усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію та виключення пункту 8 Розділу ІІ Додатку №2 вимог до учасників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 липня 2020 13:22
Шановний Учасник, п.8 Розділу ІІ Додатку № 2 вказує на наявність в Учасника довідки з обслуговуючого банку, а Вимога щодо наявності у Учасника сертифікату відповідності вимогам ISO 9001:2015 (або ДСТУ ISO 9001:2015) - це гарантія спроможності Учасника стабільно та безперервно забезпечити якість та безпечність робіт протягом усього часу їх виконання; забезпечення упевненості в тому, що роботи, які виконуються, відповідають обов’язковим вимогам нормативних документів, при цьому всі технічні, адміністративні і людські чинники, що впливають на якість робіт та використовуваних під час виконання робіт матеріалів, знаходяться під контролем; наявності кваліфікованого персоналу. Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що здійснює діяльність у відповідності до стандартів ISO 9001 (або ДСТУ ISO 9001), а наявність одного з перелічених сертифікатів сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо якісного виконання робіт. Враховуючи наведене, Замовник не вбачає жодних дискримінаційних ознак даної вимоги, оскільки вона регламентується переліком нормативних актів: Рішення Київська міська рада від 08.12.2016р. № 541/1545, ПКМУ № 704 від 22.06.2011р, Указ Президента від 23.02.2001 № 113/2001.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-17-003422-c.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Комерційне підприємство "Укрдорбуд", Код ЄДРПОУ:42054231
Дата подання: 21 серпня 2020 12:51
Скарга щодо порушення замовником порядку визначення переможця закупівлі
Скарга щодо порушення замовником порядку визначення переможця закупівлі
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 26 серпня 2020 21:57
Рішення від 26.08.2020 № 16071 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 26 серпня 2020 21:57
інформація про перенесення розгляду скарги № 13837.pdf
Дата публікації: 08 вересня 2020 23:48
інформація про перенесення розгляду скарги № 14610.pdf
Дата публікації: 16 вересня 2020 23:22
Рішення від 18.09.2020 № 17672.pdf
Дата публікації: 24 вересня 2020 00:42

Документи подані скаржником

21 серпня 2020 10:42
Скарга КНП ЦПМСД №2.pdf

Документи подані замовником

28 серпня 2020 17:44
АМКУ Пояснення.pdf
28 серпня 2020 17:45
Додатки.pdf
28 серпня 2020 17:45
АМКУ ПОЯСНЕННЯ.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 серпня 2020 12:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Комерційне підприємство "Укрдорбуд" 613 455,34
UAH з ПДВ
613 455,34
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПІ ЕМ КОНТРОЛ" 670 642,37
UAH з ПДВ
670 642,37
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Єрко Михайло Федорович 680 000,00
UAH з ПДВ
680 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 липня 2020 16:39
Електронний підпис
31 липня 2020 16:25
ПАНДУС.imd
31 липня 2020 16:25
27. Довідка про ГІП.pdf
31 липня 2020 16:25
25. Лист Замовнику.pdf
31 липня 2020 16:25
11.Статут Укрдорбуд.pdf

Публічні документи

24 серпня 2020 22:04
Електронний підпис
24 серпня 2020 22:00
Відповідність.pdf
01 серпня 2020 15:17
Електронний підпис
01 серпня 2020 15:12
Цінова пропозиція.pdf
01 серпня 2020 15:12
Субпідрядники.pdf
01 серпня 2020 15:12
Статут.pdf
01 серпня 2020 15:12
Податки та збори.pdf
01 серпня 2020 15:12
Ліцензія пі-ем.pdf
01 серпня 2020 15:12
Інші документи.pdf
01 серпня 2020 15:12
Договір пі-ем.pdf
01 серпня 2020 15:12
Відгук.pdf
01 серпня 2020 15:12
Витяг з ЄДР.pdf
01 серпня 2020 15:12
Витяг ЄДРПОУ Держстат.pdf
01 серпня 2020 15:12
73.imd

Публічні документи

01 серпня 2020 21:05
CCF01082020_00000.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Комерційне підприємство "Укрдорбуд"

ТОВ "ПІ ЕМ КОНТРОЛ"

Фізична особа-підприємець Єрко Михайло Федорович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "Комерційне підприємство "Укрдорбуд"
#42054231
Відхилено 613 455,34
UAH з ПДВ
14 серпня 2020 13:41
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "ПІ ЕМ КОНТРОЛ"
#38214275
Переможець 670 642,37
UAH з ПДВ
14 серпня 2020 13:45

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Комерційне підприємство "Укрдорбуд" #42054231

№ рішення у справі

466-р

Дата рішення у справі

12.08.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Комітет

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 серпня 2020 13:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПІ ЕМ КОНТРОЛ"
#38214275
670 642,37
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2021 13:51
Електронний підпис укладений
25 вересня 2020 17:57
ДОДАТОК 1 ДО ДОГОВОРУ 170.pdf укладений
25 вересня 2020 17:48
ДОДАТОК 3 ДО ДОГОВОРУ 170.pdf укладений
25 вересня 2020 17:36
ДОДАТОК 2 ДО ДОГОВОРУ 170.pdf укладений
25 вересня 2020 17:36
ДОГОВІР 170.pdf укладений
25 вересня 2020 17:34

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 670 642,37
UAH