Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція ліфтів у житловому будинку за адресою: вул. Микільсько-Слобідська, 4, під'їзди 1-7 у Дніпровському районі м. Києва
Очікувана вартість
8 316 965,00 UAH
UA-2020-07-17-003362-c e161f1b4d02144f69b307ce04f2eaf93
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Саушев Олександр Анатолійович

kbretender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Дирекція з капітального будівництва та реконструкції "Київбудреконструкція"
Код ЄДРПОУ: 37932233
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Велика Житомирська, 15-А
Контактна особа: Саушев Олександр Анатолійович
kbretender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 липня 2020 12:16
Звернення за роз’ясненнями: до 26 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 серпня 2020 18:00
Початок аукціону: 06 серпня 2020 14:29
Очікувана вартість: 8 316 965,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 41 584,83 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Контактна особа замовника, уповноважена здійснити зв'язок з учасниками: Саушев Олександр Анатолійович, заступник директора - голова тендерного комітету, тел.(044) 235-71-05, 01001 м.Київ, Шевченківський район, вул. Володимирська 51-А, каб. 401, e-mail: kbr2011@ukr.net. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частини предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція). Кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт): відповідно до вимог Технічного завдання до тендерної документації (Додаток 7 ). Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: житловий будинок за адресою: вул. Микільсько-Слобідська, 4, під'їзди 1-7 у Дніпровському районі м. Києва. Місцезнаходження замовника: вул. Володимирська, 51-А, місто Київ, Україна, 01001. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: зазначено у п. 7 Розділу І Інструкції з підготовки пропозицій відкритих торгів до Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція ліфтів у житловому будинку за адресою: вул. Микільсько-Слобідська, 4, під'їзди 1-7 у Дніпровському районі м. Києва [ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція)]
(Джерело фінансування - бюджет міста Києва)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02002, Україна, м. Київ, м. Київ, житловий будинок за адресою: вул. Микільсько-Слобідська, 4, під'їзди 1-7 у Дніпровському районі м. Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник надає попередню оплату у розмірі не більше 30 % від річного обсягу вартості робіт, відповідно до рішення головного розпорядника бюджетних коштів Аванс 7 Робочі 30
Виконання робіт Оплата виконаних робіт здійснюється на підставі Довідки про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3, складеної відповідно до Акту приймання виконаних робіт за формою № КБ-2в з відомістю ресурсів, Акту вартості устаткування, та згідно Акту здачі-приймання виконаних робіт (по первинному технічному огляду ліфта після монтажу обладнання), не пізніше 30-ти (тридцяти) банківських днів з дня підписання цих документів уповноваженими представниками Сторін, при наявності коштів на реєстраційному рахунку Замовника Пiсляоплата 30 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 серпня 2020 14:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМКОМПЛЕКС" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ 8 313 999,60
UAH з ПДВ
8 313 999,60
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ» 8 316 906,00
UAH з ПДВ
8 316 906,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 серпня 2020 15:53
Електронний підпис
21 серпня 2020 15:29
Документи переможця.rar
11 серпня 2020 15:43
Електронний підпис
05 серпня 2020 11:28
Електронний підпис
05 серпня 2020 10:05
2.Пропозиція. rar.rar

Публічні документи

05 серпня 2020 16:07
Електронний підпис
05 серпня 2020 13:33
Електронний підпис
05 серпня 2020 12:57
12.Кошторис.rar.rar
05 серпня 2020 12:57
2. Тендерна пропозиція..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМКОМПЛЕКС" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ

Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМКОМПЛЕКС" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
#21615705
Переможець 8 313 999,60
UAH з ПДВ
13 серпня 2020 12:56
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 серпня 2020 11:38

Вимога про усунення невідповідностей

Вимога про усунення невідповідностей. Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації, для документального підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям на виконання вимог статті 16 Закону Замовником серед переліку кваліфікаційних критеріїв вимагалося від Учасника надати: - довідку про наявність інженерно – технічних працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт зазначених учасником у тендерній пропозиції, складену за формою відповідно до пп. 2.2. п. 2 Додатку 2 до тендерної документації; - відповідно до абзацу 1 пп. 1.5 п. 1 Додатку 2 до тендерної документації, оборотно-сальдову відомість або витяг з неї за І півріччя 2020 року на підтвердження наявності власного обладнання, машин та механізмів, зазначених у довідці складеній Учасником відповідно до пп. 1.4 п.1 Додатку 2 до тендерної документації, реєстрація по яких не передбачена діючим законодавством України. Учасник - МП "Промкомплекс" у формі ТОВ надав: - довідку № 25/10 від 31.07.2020 з інформацією про наявність у нього інженерно-технічних працівників, які мають необхідні знання та досвід виконання робіт, складену не за встановленою формою, визначеною пп. 2.2. п. 2 Додатку 2 до тендерної документації, в супереч вимогам Примітки пп. 1.1. п. 1 Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до тендерної документації, у якій зазначено: «якщо замовник у тендерній документації та додатках до неї встановив відповідні форми - це означає, що Учасник при складанні документів не повинен відступати від вказаних форм»; - на підтвердження наявності власного обладнання, машин та механізмів, зазначених у наданій Учасником довідці № 25/7 від 31.07.2020 року, оборотно-сальдову відомість за № 25/8 від 31.07.2020 року по рахунку 10, станом на 14.01.2020 року, всупереч вимогам абзацу 1 пп. 1.5 п. 1 Додатку 2 до тендерної документації щодо надання оборотно-сальдової відомості або витягу з неї за І півріччя 2020 року. Для усунення невідповідностей у документах, відповідно до частини 16 статті 29 Закону учасник МП "ПРОМКОПЛЕКС" у формі ТОВ має подати довідку про наявність інженерно – технічних працівників, приведену у відповідність до форми передбаченої пп.2.2. п. 2 Додатку № 2 до тендерної документації та оборотно-сальдову відомість або витяг з неї за І півріччя 2020 року відповідно до вимог абзацу 1 пп. 1.5 п. 1 Додатку 2 до тендерної документації.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 серпня 2020 12:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМКОМПЛЕКС" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
#21615705
8 313 999,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 16:07
Додаткова угода № 1 від 30.12.2020 до дог. № 29_20-КТ вул. Микільсько Слобідська, 4.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 15:49
Електронний підпис укладений
01 вересня 2020 15:02
Договiр № 29-20-КТ вiд 31.08.2020 вул. Микiльсько-Слобiдська, 4, п.1-7.pdf укладений
01 вересня 2020 15:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На виконання Розпорядження Київського міського голови від 25.11.2020 року № 765 та наказу Замовника від 26.11.2020 року № 59-к, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме: в Преамбулу Договору, в Розділ 15 «Адреси, реквізити та підписи Сторін» Договору. 2. У зв’язку із завершенням виконання робіт та враховуючи економію витрат, в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: в Розділ 3 «Договірна ціна» Договору, в Додаток № 1 – Протокол погодження договірної ціни, в Додаток № 2 – Договірна ціна, в Додаток № 3 – Календарний план виконання робіт, в Додаток № 4 – План фінансування робіт. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 1 від 30.12.2020 р., що додається
Номер договору про закупівлю: 29/20-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 8 234 528,40
UAH (в тому числі ПДВ 1 372 421,40 UAH)