Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Амбулаторія первинної медичної допомоги за адресою: вул. Перемоги, № 14 А, с. Чернеча Слобода, Буринський район, Сумська область (нове будівництво)
Очікувана вартість
4 739 007,80 UAH
UA-2020-07-17-003352-b c8419a259017489bb84adf017b52b192
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ревнівцева Олена Юріївна

+380542221638 ukb-sumy@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Орган державної влади "Департамент капітального будівництва Сумської обласної державної адміністрації"
Код ЄДРПОУ: 04014045
Місцезнаходження: 40030, Україна , Сумська обл., місто Суми, вул Шишкарівська 9
Контактна особа: Ревнівцева Олена Юріївна
+380542221638
ukb-sumy@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 липня 2020 14:11
Звернення за роз’ясненнями: до 27 липня 2020 14:16
Оскарження умов закупівлі: до 02 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 серпня 2020 14:16
Початок аукціону: 07 серпня 2020 14:15
Очікувана вартість: 4 739 007,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 23 695,04 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 23695 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Амбулаторія первинної медичної допомоги за адресою: вул. Перемоги, № 14 А, с. Чернеча Слобода, Буринський район, Сумська область (нове будівництво)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41740, Україна, Сумська область, с. Чернеча Слобода, вул. Перемоги, 14 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 14 Календарні 5
Виконання робіт Підписання акту виконаних робіт Пiсляоплата 14 Календарні 95

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 липня 2020 16:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2020 16:29
Перелік змін до тендерної документації-.doc
29 липня 2020 16:29
ТД-амбулаторія чернеча слобода-зі змінами.docx
29 липня 2020 16:29
дог.підряду (тендерний) 2020-додаток 3-зі змінами.doc
27 липня 2020 15:49
Перелік змін до тендерної документації-2.doc
17 липня 2020 14:12
Чернеча слобода ТОМ 12.pdf
17 липня 2020 14:12
Чернеча слобода ТОМ 11.pdf
17 липня 2020 14:12
Чернеча слобода ТОМ 10.pdf
17 липня 2020 14:12
Чернеча слобода ТОМ 9.pdf
17 липня 2020 14:12
Чернеча слобода ТОМ 8.pdf
17 липня 2020 14:12
Чернеча слобода ТОМ 7.pdf
17 липня 2020 14:12
Чернеча слобода ТОМ 6.pdf
17 липня 2020 14:12
Чернеча слобода ТОМ 5.pdf
17 липня 2020 14:12
Чернеча слобода ТОМ 4.pdf
17 липня 2020 14:12
Чернеча слобода ТОМ 3.pdf
17 липня 2020 14:12
Чернеча слобода ТОМ 2.pdf
17 липня 2020 14:12
Чернеча слобода ТОМ 1.pdf
17 липня 2020 14:12
Технічні вимоги- додаток 5.docx
17 липня 2020 14:12
додаток 4.doc
17 липня 2020 14:12
Додаток 1 Тендерна пропозиція.doc
17 липня 2020 14:12
172_СД_ИВР-додаток 7.rtf
17 липня 2020 14:12
172_СД_ВОБ-додаток 6.rtf
17 липня 2020 14:12
172_СД_ВОБ-додаток 2-гарантыйний лист.rtf
29 липня 2020 16:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 липня 2020 15:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2020 14:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2020 16:29
Перелік змін до тендерної документації-.doc
29 липня 2020 16:29
ТД-амбулаторія чернеча слобода-зі змінами.docx
27 липня 2020 15:49
ТД-амбулаторія чернеча слобода-зі змінами.docx
17 липня 2020 14:12
ТД-амбулаторія чернеча слобода.docx
29 липня 2020 16:29
дог.підряду (тендерний) 2020-додаток 3-зі змінами.doc
17 липня 2020 14:12
дог.підряду (тендерний) 2020-додаток 3.doc
27 липня 2020 15:49
Перелік змін до тендерної документації-2.doc
17 липня 2020 14:12
Чернеча слобода ТОМ 12.pdf
17 липня 2020 14:12
Чернеча слобода ТОМ 11.pdf
17 липня 2020 14:12
Чернеча слобода ТОМ 10.pdf
17 липня 2020 14:12
Чернеча слобода ТОМ 9.pdf
17 липня 2020 14:12
Чернеча слобода ТОМ 8.pdf
17 липня 2020 14:12
Чернеча слобода ТОМ 7.pdf
17 липня 2020 14:12
Чернеча слобода ТОМ 6.pdf
17 липня 2020 14:12
Чернеча слобода ТОМ 5.pdf
17 липня 2020 14:12
Чернеча слобода ТОМ 4.pdf
17 липня 2020 14:12
Чернеча слобода ТОМ 3.pdf
17 липня 2020 14:12
Чернеча слобода ТОМ 2.pdf
17 липня 2020 14:12
Чернеча слобода ТОМ 1.pdf
17 липня 2020 14:12
Технічні вимоги- додаток 5.docx
17 липня 2020 14:12
додаток 4.doc
17 липня 2020 14:12
Додаток 1 Тендерна пропозиція.doc
17 липня 2020 14:12
172_СД_ИВР-додаток 7.rtf
17 липня 2020 14:12
172_СД_ВОБ-додаток 6.rtf
17 липня 2020 14:12
172_СД_ВОБ-додаток 2-гарантыйний лист.rtf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Зміни до тендерної документації
Дата подання: 22 липня 2020 16:08
Дата відповіді: 24 липня 2020 14:37
У п. 7 розділу ІІІ ТД встановлено, що: «Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю)». Також у п. 1.1 (стор.5 примітка *) розділу ІІІ ТД встановлено, що у разі, якщо виконання робіт підвищеної небезпеки (висотні роботи, зварювальні роботи), що передбачені у додатку 6 «Відомість обсягів робіт» планується виконуватись субпідрядною організацією, надати довідку із зазначенням інформації про найменування такого суб’єкта та його кода ЄДРПОУ, та надати копію документа, визначеного законодавством, на виконання робіт підвищеної небезпеки, зазначеною у довідці субпідрядною організацією. Водночас, встановлена Замовником «Форма пропозицii про залучення субпідрядників» у Додатку 4 до ТД передбачає надання інформації не у відповідності до норм Закону. Вказаними вище вимогами у ТД Замовником недотримано норм п.18 ч.2 ст.22 Закону, якими встановлена імперативна норма щодо субпідрядників, яка передбачає, що у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема, вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Якщо учасник планує залучати до виконання робіт субпідрядника, надається інформація на кожного такого суб'єкта гоподарювання за формою визначеною додатком 4 до тендерної документації, або надати інформацію у довільній формі про незалучення такого (таких) субпідрядників до виконання робіт.
У разі відсутності в учасника документів, визначених законодавством на виконання робіт підвищеної небезпеки, а роботи плануються виконуватися субпідрядною організацією, учасник надає довідку із зазначенням інформаці про таку організацію та копію документа визначеного законодавством на виконання робіт підвищеної небезпеки.
Зміни до тендерної документації
Дата подання: 22 липня 2020 16:09
Дата відповіді: 24 липня 2020 14:19
3. У п.1.3 Розділу ІІІ ТД Замовником встановлено вимогу, що документи, які вимагаються у тендерній документації повинні мати підпис уповноваженої особи Учасника та мати відмітку про засвідчення копії документа відповідно до Національного стандарту України Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації Вимоги до оформлення документів ДСТУ 4163-2003, затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 07.04.2003 № 55, якою зокрема у п.5.26 передбачено, що: «Перелік документів, на які ставлять відбиток печатки, визначає організація на підставі нормативно-правових актів». При цьому, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» з обов’язковим накладенням електронного підпису (або кваліфікованого електронного підпису), про що також вказано Замовником у п.1.3 розділу ІІІ ТД. Таким чином, установленням такої вимоги в ТД Замовником порушено норму ч. 5 ст. 22 Закону, якою передбачено, що Замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Посилання на вказані закони є недоречним, так як, не застосовується до вже раніше створених паперових документів.
Зміни до тендерної документації
Дата подання: 22 липня 2020 16:16
Дата відповіді: 27 липня 2020 15:45
У п.5.2 розділу ІІІ ТД встановлено дискримінаційну вимогу щодо документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору учасник має подати довідку у довільній формі про досвід виконання аналогічного договору(ів) (за останні 3 роки (2019-2018-2017 роки) з огляду на наступне. Встановивши вказану вимогу щодо укладення аналогічного договору потягом останніх 3-х років, Замовник суттєво обмежив можливість взяти участь у закупівлі потенційним учасникам, які мають аналогічні договори, укладені більше, ніж протягом 3-х років, зокрема, за 4, 5 чи 7 років до дати оголошення. При цьому, також новостворені підприємства позбавлені права приймати участь у процедурі закупівлі. Крім того, Законом передбачено кваліфікаційний критерій, що може встановлюватися Замовником, – досвід виконання аналогічного договору (з документальним підтвердженням). При цьому, документальним підтвердженням наявності досвіду виконання аналогічного договору, крім факту його укладення, є підписання сторонами акту (-ів) приймання-передачі, якими засвідчується, що роботи виконані виконавцем належним чином та прийняті замовником по договору без зауважень або листа -відгуку. Тож вимоги Замовника надати копію аналогічного договору (з усіма додатками) щодо виконання робіт з будівництва, а також позитивного листка-відгуку є цілком достатніми, логічними і законними для встановлення відповідності учасників кваліфікаційному критерію «наявність досвіду виконання аналогічного договору» і без встановлення 3-х річного терміну. З огляду на вказане, Закон не передбачає вимоги чи обмежень щодо дати або періоду укладення чи виконання аналогічного договору, тим більше, не містить жодного орієнтиру на 3 річний чи інший термін до проведення закупівлі. Вказане питання також зазначено у рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 12.03.20 № 4773-р/пк-пз . Таким чином, встановленням у ТД Замовником наведених вище вимог, порушують вимоги частини четвертої статті 5 Закону та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників та не обмеження конкуренції, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель,передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька таких кваліфікаційних критеріїв.
Замовник обгрунтовує свою вимогу щодо надання копії аналогічного договору укладеного протягом останніх 3-х років тим, що для замовника необхідно знати, що учасник має необхідне обладнання та матеріально-технічну базу необхідну для виконання робіт по предмету закупівлі на момент оприлюднення оголошення про закупівлю.
Додатково зазначаємо, що до тендерної документації внесені зміни.
Зміни до тендерної документації
Дата подання: 22 липня 2020 16:17
Дата відповіді: 24 липня 2020 14:18
5. Просимо детально роз’яснити передбачену ТД (стор.11) вимогу щодо подання копії договору(ів) (з усіма додатками) щодо виконання робіт з будівництва, при цьому вони можуть подаватися у відповідності до Закону України «Про захист персональних даних».
Відповідь: Аналогічний договір надається з усіма додатками до договору, які є невід'ємною частиною даного договору. Якщо договір містить персональні дані, учасник може їх приховати.
Зміни до тендерної документації
Дата подання: 22 липня 2020 16:17
Дата відповіді: 24 липня 2020 14:15
Просимо надати роз’яснення щодо способу, в які години та адреси куди після визначення найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами проведеного аукціону, для укладання договору між сторонами, учасник-переможець має надати сформований ним відповідно до вимог цієї тендерної документації розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірну ціну) (п.2 розділу V ТД).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник-переможець надає розрахунок договірної ціни та інші документи передбачені тендерною документацією на адресу замовника, особисто, поштою або інший способом не забороненим законом: м. Суми, вул. Шишкарівська, 9, 3 поверх. Графік роботи: понеділок-четвер з 08:00 до 17:15, п'ятниця з 08:00 до 16:00.
Зміни до тендерної документації
Дата подання: 22 липня 2020 16:18
Дата відповіді: 24 липня 2020 14:08
Також просимо пояснити в який спосіб Учасник-переможець не пізніше дати укладання договору про закупівлю повинен надати забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до встановленої вимоги у п.6 розділу VI ТД.
Відповідь: Учасник-переможець надає забезпечення виконання договору будь-яким способом відповідно до вимог чинного законодавства, не пізніше дати укладання договору на адресу замовника
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-09-13-000037 ● ae0509d0438643c1970e92b1120d2742
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 вересня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 вересня 2021 08:50
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

13.09.2021 №398

Харків

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Північно-
східного офісу Держаудитслужби
в Сумській області Наталія ШЕВЧЕНКО


Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 13.09.2021 №398
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2020-07-17-003352-b 17.07.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-09-20 17:12:04

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Амбулаторія первинної медичної допомоги за адресою: вул. Перемоги, № 14 А, с. Чернеча Слобода, Буринський район, Сумська область (нове будівництво)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-07-17-003352-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) а саме:
Просимо надати пояснення, чому в електронній системі закупівель не оприлюднено звіт про виконання договору щодо договору від 16.09.2020 № 30, укладеного з товариством з обмеженою відповідальністю «СВ-БІЛДІНГ», відповідно до вимог пункту 12 частини першої статті 10 Закону.
Інформацію (пояснення) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до інформації (пояснення) долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-09-24 15:57:03

Відповідь на запит Північно-Східного офісу Держаудитслужби України

Департамент капітального будівництва Сумської обласної державної адміністрації на запит замовнику на пояснення у моніторингу до закупівлі «Амбулаторія первинної медичної допомоги за адресою: вул. Перемоги, № 14 А, с. Чернеча Слобода, Буринський район, Сумська область (нове будівництво)» (UA-2020-07-17-003352-b) пояснює наступне.
Керуючись частиною 4 статті 849 ЦК України Департаментом капітального будівництва Сумської обласної державної адміністрації листом від 29.04.2021 № 01-12/675 розірвано договір підряду від 16.09.2020 № 30 з будівництва об’єкту: «Амбулаторія первинної медичної допомоги за адресою: вул. Перемоги, № 14 А, с. Чернеча Слобода, Буринський район, Сумська область (нове будівництво)».
Зазначений лист 06.05.2021 розміщено в електронній системі публічних закупівель України ProZorro у закупівлі № UA-2020-07-17-003352-b .

В.о. директора Департаменту Володимир МАРТИНЕНКО

Надання інформації про усунення порушення замовником

З 13.09.2021 по 28.09.2021 Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області (далі – Держаудитслужба) проведено моніторинг процедури закупівлі «Амбулаторія первинної медичної допомоги за адресою: вул. Перемоги, № 14 А, с. Чернеча Слобода, Буринський район, Сумська область (нове будівництво)» (UA-2020-07-17-003352-b). За результатами аналізу питання внесення змін до договору установлено порушення вимог пункту 8 частини восьмої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 12 частини першої статті 10 Закону. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо не допущення в подальшому виявлених порушень та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про такі заходи. Департамент капітального будівництва Сумської обласної державної адміністрації (далі – Департамент) не погоджується з результатами моніторингу закупівлі, зазначеними у висновку від 28.09.2021 № UA-M-2021-09-13-000037. Висновок складений з порушенням Порядку заповнення висновку про результати моніторингу процедури закупівлі, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 08.09.2020 № 552 (далі – Порядок). Згідно з пунктом 3 розділу ІІІ Порядку у разі виявлення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель пункт 3 має містити посилання на структурну одиницю компетенційного нормативно-правового акта, на підставі якого орган державного фінансового контролю зобов’язує замовника усунути у встановленому законодавством порядку такі порушення, а також зобов’язання щодо їх усунення. При цьому в Порядку не зазначено, що пункт 3 висновку має містити вимогу усунути порушення, натомість встановлено, що мають бути зазначені саме зобов’язання щодо їх усунення. Зобов’язання це певні дії, які особа має вчинити. Висновок за результатами моніторингу закупівлі № UA-M-2021-09-13-000037, оприлюднений 28.09.2021, зобов’язує здійснити заходи щодо не допущення в подальшому виявлених порушень вимог пункту 8 частини восьмої статті 41, пункту 12 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» не містить чітких зобов’язань щодо способу усунення виявлених під час моніторингу порушень, не визначає які саме дії та на підставі яких положень закону повинен здійснити замовник. Висновок, будучи обов’язковим для виконання, містить лише вказівку здійснити заходи щодо усунення порушень та оприлюднити інформацію або документи, що свідчать про усунення порушень, викладених у висновках, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Зазначивши у висновку про необхідність усунути порушення законодавства у сфері публічних закупівель, Держаудитслужба не конкретизувала, яких саме заходів має вжити Департамент, не визначила способу усунення виявлених під час моніторингу порушень, що свідчить про його нечіткість та невизначеність. Можливість усунення виявлених порушень прямо залежить від чіткого визначення суб`єктом владних повноважень конкретного заходу (варіанту поведінки), яких слід вжити уповноваженій особі Замовника для усунення порушень. Спонукання Департаменту самостійно визначити на підставі невизначених норм, які саме заходи слід вжити для усунення виявлених порушень, в свою чергу, може призвести до нового можливого порушення Замовником чинного законодавства. Зазначене є порушенням вимог закону в частині змісту висновку як акта індивідуальної дії. Таким чином, висновок Держаудитслужби складений із порушенням вимог законодавства щодо її змісту, оскільки є неконкретизованим, а тому підлягає скасуванню. Т.в.о. директора Департаменту Ірина ХОМЕНКО

2021-10-05 10:57:08


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 вересня 2021
Кінцевий строк оскарження: 13 жовтня 2021

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання внесення змін до договору установлено порушення вимог пункту 8 частини восьмої статті 41 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Позовна заява№ 01-12/1406 від 11.10.2021 направлено рекомендованим листом до суду 12.10.2021
Дата публікації: 13 жовтня 2021

Документи:

13 жовтня 2021 10:39
Електронний підпис
13 жовтня 2021 10:36
Позовна заява

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 серпня 2020 14:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ УКРЄВРОБУД-СВ 4 343 423,00
UAH з ПДВ
4 343 423,00
UAH з ПДВ
Документи
АТ "Сумбуд" 4 525 765,59
UAH з ПДВ
4 525 765,59
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ-БІЛДІНГ" 4 590 000,00
UAH з ПДВ
4 590 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 серпня 2020 16:41
Електронний підпис
05 серпня 2020 16:38
Довідка підпису.pdf
05 серпня 2020 16:38
Довідка щодо відмови.pdf
05 серпня 2020 16:38
Згода.pdf
05 серпня 2020 16:38
Протокол 1.pdf
05 серпня 2020 16:38
Лист згода.pdf
05 серпня 2020 16:38
Гарантія діяльності.pdf
05 серпня 2020 16:38
Довідка довкілля.pdf
05 серпня 2020 16:38
Довідка небезпеки.pdf
05 серпня 2020 16:38
Договір підряду.pdf
05 серпня 2020 16:38
Тендерна пропозиція.pdf
05 серпня 2020 16:38
Витяг із Статуту.7z
05 серпня 2020 16:38
Банківська ліцензія.7z
05 серпня 2020 16:38
Наказ Фролова Ю.М.7Z
05 серпня 2020 16:38
Лист для клієнтів.7z
05 серпня 2020 16:38
Протокол НР.7Z
05 серпня 2020 16:38
Гарантія 6390-20.7z
05 серпня 2020 16:38
Повноваження.pdf
05 серпня 2020 16:38
Гарантійний лист.pdf
05 серпня 2020 16:38
Довідкс ст 17.pdf
05 серпня 2020 16:38
Звіт.pdf
05 серпня 2020 16:38
Довідка досвід.pdf
05 серпня 2020 16:38
Довідка працівників.pdf
05 серпня 2020 16:38
Довідка обладнання.pdf

Публічні документи

06 серпня 2020 09:07
Електронний підпис
06 серпня 2020 09:01
11. Проект договору.PDF
06 серпня 2020 09:01
12.Ліцензія.Дозвіл.PDF
06 серпня 2020 09:01
10. Пропозиція.PDF
06 серпня 2020 09:01
9. Субпідряд з дозвол..PDF
06 серпня 2020 09:01
8. Банківська гарантія.zip
06 серпня 2020 09:01
7.Повноваження.rar
06 серпня 2020 09:01
6. Гарантійни лист.PDF
06 серпня 2020 09:00
5. Довідки юр..PDF
06 серпня 2020 09:00
4.Фінансовий стан.PDF
06 серпня 2020 09:00
3. Аналогічні договори.PDF
06 серпня 2020 09:00
2.Працівники.rar
06 серпня 2020 09:00
1.Обладнання.PDF

Публічні документи

04 вересня 2020 10:55
Електронний підпис
04 вересня 2020 10:47
Dovidka_20216503150920891855.pdf.p7s
31 серпня 2020 14:30
Електронний підпис
31 серпня 2020 14:28
Довідки по ст. 17.pdf
31 серпня 2020 14:25
Довідки по ст. 17.pdf
31 серпня 2020 14:20
Document (86).pdf
06 серпня 2020 11:11
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ УКРЄВРОБУД-СВ

АТ "Сумбуд"

ТОВ "СВ-БІЛДІНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ УКРЄВРОБУД-СВ
#40651753
Відхилено 4 343 423,00
UAH з ПДВ
14 серпня 2020 15:44
АТ "Сумбуд"
#14017843
Відхилено 4 525 765,59
UAH з ПДВ
21 серпня 2020 09:05
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ-БІЛДІНГ"
#42113252
Переможець 4 590 000,00
UAH з ПДВ
27 серпня 2020 16:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 серпня 2020 16:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ-БІЛДІНГ"
#42113252
4 590 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 травня 2021 11:56
розірвання договору 675.pdf зміни до договору
06 травня 2021 11:45
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 11:44
ДУ _ 2 до Д _ 30 від 16.09.2020.pdf зміни до договору
04 січня 2021 10:06
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2020 14:44
дод.уг.1 до дог.30.pdf зміни до договору
08 жовтня 2020 14:42
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2020 14:41
Електронний підпис укладений
16 вересня 2020 16:19
дог підр30.pdf укладений
16 вересня 2020 15:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 30
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): -
Номер договору про закупівлю: 30
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 30
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 30
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML