Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

виконання будівельних робіт по об’єкту «Реконструкція каналізаційної мережі Д=300 мм по вул. Іллінській на ділянці від вул. Братської до вул. Почайнинської в Подільському районі м. Києва», ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт ДК 021:2015)
Очікувана вартість
53 954 995,80 UAH
UA-2020-07-17-003249-b fb924af8ff1f4a8cb96c239e3a9c3514
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Брюханов

+380442007308 bryukhanov.kvk.kapstroy@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПрАТ "АК "Київводоканал"
Код ЄДРПОУ: 03327664
Місцезнаходження: 01015, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Лейпцизька, 1-а
Контактна особа: Андрій Брюханов
+380442007308
bryukhanov.kvk.kapstroy@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 липня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 23 липня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 серпня 2020 12:00
Початок аукціону: 03 серпня 2020 13:24
Очікувана вартість: 53 954 995,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 269 774,98 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 268000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
виконання будівельних робіт по об’єкту «Реконструкція каналізаційної мережі Д=300 мм по вул. Іллінській на ділянці від вул. Братської до вул. Почайнинської в Подільському районі м. Києва», ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт ДК 021:2015)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Іллінській на ділянці від вул. Братської до вул. Почайнинської в Подільському районі м. Києва, Київ, м. Київ, 04070, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020  —  01 вересня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Умови оплати передбачені Розділом 2 ВАРТІСТЬ ДОГОВОРУ ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ: 2.5. Оплата за виконані роботи проводиться Замовником на підставі підписаних Сторонами Акту(ів) приймання виконаних будівельних робіт та Довідки(ок) про вартість виконаних будівельних робіт у розмірі не більше 90% від загальної вартості виконаних робіт по Договору з відстрочкою платежу не менше ніж на 45 (сорок п’ять) календарних днів з дати підписання Сторонами Акту(ів) приймання виконаних будівельних робіт та Довідки(ок) про вартість виконаних будівельних робіт. Пiсляоплата 45 Календарні 90
Виконання робіт Умови оплати передбачені Розділом 2 ВАРТІСТЬ ДОГОВОРУ ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ: 2.6. Оплата за виконані роботи у розмірі не більше 10% від загальної вартості виконаних робіт по Договору проводиться Замовником у двотижневий строк після введення Об’єкту в експлуатацію відповідно до чинного законодавства в Україні, та передачі Замовнику комплектної виконавчої документації у чотирьох примірниках 2.7. На підставі окремої заявки та відповідних обґрунтувань Генпідрядника, Замовник має право надавати Генпідряднику аванс. Пiсляоплата 14 Календарні 10

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 липня 2020 14:10
Електронний підпис
17 липня 2020 14:05
ТД_Іллінська_ВТ0.pdf
17 липня 2020 14:05
wІПС-003-02-18-ОР.pdf
17 липня 2020 14:05
wІПС-003-02-18-СР.pdf
17 липня 2020 14:05
wwІПС-003-02-18-ПЗ ПОБ.pdf
17 липня 2020 14:05
wІПС-003-02-18-ЕП.pdf
17 липня 2020 14:05
Форма_оголошення_відкриті_торги.docx
17 липня 2020 14:05
wІПС-003-02-18- ЗК.pdf
17 липня 2020 14:05
wІПС-003-02-18-ОВНС.pdf
17 липня 2020 14:05
wІПС-003-02-18-ЕП.ЗО.pdf
17 липня 2020 14:05
wІПС-003-02-18-ІГВ.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-13-000083 ● 2390d6344a574ca7a5326dc6763c07eb
  • Статус: завершено ● Дата: 23 серпня 2021
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 січня 2021 16:35
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


13.01.2021 № 9

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.01.2021 № 9





Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
84 UA-2020-07-17-003249-b 17.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-01-20 13:20:48

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Виконання будівельних робіт по об’єкту «Реконструкція каналізаційної мережі Д=300 мм по вул. Іллінській на ділянці від вул. Братської до вул. Почайнинської в Подільському районі м. Києва», ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт ДК 021:2015)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-07-17-003249-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-01-25 09:47:25

Про надання пояснень

У ПрАТ «АК «Київводоканал» (далі – Товариство, Замовник) розглянуто запит про надання пояснень Державної аудиторської служби України, розміщений 20.01.2021 у системі електронних закупівель Prozorro, у межах проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2020-07-17-003249-b з 13.01.2021, предмет закупівлі – виконання будівельних робіт по об’єкту «Реконструкція каналізаційної мережі Д=300 мм по вул. Іллінській на ділянці від вул. Братської до вул. Почайнинської в Подільському районі м. Києва», ДСТУ Б.Д.1.1 - 1:2013 (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт ДК 021:2015) (далі – Закупівля). За результатами розгляду інформуємо.
ПрАТ «АК «Київводоканал» здійснювало закупівлю товарів, робіт та послуг відповідно до вимог Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» в редакції, що діяла після 19.04.2020 (далі – Закон).
У відповідь на запитання Державної аудиторської служби України: «Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість» Товариство повідомляє.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення його очікуваної вартості здійснювалось відповідно до чинних нормативно-правових актів на день оголошення Закупівлі.
Визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням
ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 (п. 4 Розділу I. Загальних положень наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України
від 15.04.2020 № 708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі»).
Ураховуючи вимоги п. 29 частини першої ст. 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою ст. 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Згідно з нормами законодавства, будівельні роботи виконуються на підставі розробленої та затвердженої проєктної документації, яка пройшла експертизу.
Проєктна документація – затверджені текстові та графічні матеріали, якими визначаються містобудівні, об’ємно-планувальні, архітектурні, конструктивні, технічні, організаційні, технологічні рішення, а також кошториси об'єктів будівництва (п 3.17 ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарств України від 04.06.2014 № 163).
Так, по об’єкту «Реконструкція каналізаційної мережі Д=300 мм по вул. Іллінській на ділянці від вул. Братської до вул. Почайнинської в Подільському районі м. Києва», по якому й проводилась Закупівля на виконання будівельних робіт, була розроблена проєктна документація, що отримала позитивний експертний звіт Філії «КИЇВОБЛБУДЕКСПЕРТИЗА» Державного підприємства «КИЇВОБЛБУДІНВЕСТ» Київської обласної державної адміністрації від 17.07.2019 № 01-0334-19/ЦБ, була затверджена наказом ПрАТ «АК «Київводоканал» від 24.07.2019 № 339 та розміщена в системі Prozorro разом із оголошенням про проведення відкритих торгів 17.07.2020 (назва томів: ІПС-003-02-18-ПОБ; ІПС-003-02-18-ПЗ та ІПС-003-02-18-ЗК; ІПС-003-02-18-ЕП; ІПС-003-02-18-ЕП.30; ІПС-003-02-18-ІГВ; ІПС-003-02-18-ОВНС; ІПС-003-02-18-ОР; ІПС-003-02-18-СР (копії додаються).
На виконання норм п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону Замовник у додатку 3 до тендерної документації на Закупівлю відповідно до проєктної документації по об’єкту «Реконструкція каналізаційної мережі Д=300 мм по вул. Іллінській на ділянці
від вул. Братської до вул. Почайнинської в Подільському районі м. Києва» відобразив технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, технічну специфікацію (опис предмета закупівлі), що містяться у вигляді Відомостей матеріалів та Відомостей обсягів робіт із поміткою, що у разі якщо додаток 3 або інші документи до тендерної документації містять посилання на конкретну марку, фірму, патент, конструкцію, вважається, що додаток 3 або інші документи до тендерної документації (технічні вимоги) містить(ять) вираз «або еквівалент».
Отже, технічні та якісні характеристики предмета Закупівлі грунтуються на проєктній документації по об’єкту «Реконструкція каналізаційної мережі Д=300 мм по вул. Іллінській на ділянці від вул. Братської до вул. Почайнинської в Подільському районі м. Києва».
Визначення очікуваної вартості предмета Закупівлі було здійснено Замовником відповідно до пунктів 22, 27 частини першої ст. 1 та п. 2 ст. 3 Закону, абзацу 2 п. 4 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708
«Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі», ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 та даними зведеного кошторисного розрахунку на весь об’єкт «Реконструкція каналізаційної мережі Д=300 мм по вул. Іллінській на ділянці
від вул. Братської до вул. Почайнинської в Подільському районі м. Києва» відповідно до розробленої та затвердженої проєктної документації.
Враховуючи затверджений експертний звіт Філії «КИЇВОБЛБУДЕКСПЕРТИЗА» Державного підприємства «КИЇВОБЛБУДІНВЕСТ» Київської обласної державної адміністрації від 17.07.2019 № 01-0334-19/ЦБ щодо розгляду проєктної документації за проєктом «Реконструкція каналізаційної мережі Д=300 мм по вул. Іллінській на ділянці від вул. Братської до вул. Почайнинської в Подільському районі м. Києва» та з урахуванням зазначених норм та документів Замовником була визначена очікувана вартість будівництва щодо Закупівлі у розмірі 53 954 995,80 грн, що містить весь обсяг будівельних робіт з відповідними витратами, що включені до проєктної документації по реконструкції об’єкта «Реконструкція каналізаційної мережі Д=300 мм по
вул. Іллінській на ділянці від вул. Братської до вул. Почайнинської в Подільському районі м. Києва».
Тендерною документацією на Закупівлю у розділі «Інша інформація» передбачено, що до кінцевої вартості тендерної пропозиції учасників включаються усі витрати учасника, в тому числі прямі витрати, накладні витрати та прибуток, який учасник планує одержати при виконанні договору, у тому числі витрати учасника на роботи, які доручатимуться для виконання субпідрядникам. Не врахована учасником вартість окремих робіт не сплачується Замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні його пропозиції торгів, передбачених в описі предмета закупівлі. Будь-які витрати, понесені учасником процедури закупівлі, пов’язані з участю в торгах та укладенням договору, не вважаються збитками і не підлягають відшкодуванню Замовником.
Зважаючи на викладене, зазначаємо, що під час проведення Закупівлі Товариством були дотримані вимоги чинного законодавства України, в тому числі у сфері публічних закупівель, в повному обсязі.

Додатки: 1. Копія наказу «Про затвердження проєктної документації за робочим проєктом «Реконструкція каналізаційної мережі Д=300 мм по вул. Іллінській на ділянці від вул. Братської до вул. Почайнинської в Подільському районі м. Києва» від 24.07.2019 № 339 на __ арк. в 1 прим.
2. Копія експертного звіту щодо розгляду проектної документації за проектом «Реконструкція каналізаційної мережі Д=300 мм по вул. Іллінській на ділянці від вул. Братської до вул. Почайнинської в Подільському районі м. Києва» з додатком на _арк. в 1 прим.
3. Том ІПС-003-02-18-ПОБ проєктної документації по об’єкту «Реконструкція каналізаційної мережі Д=300 мм по вул. Іллінській на ділянці від вул. Братської до вул. Почайнинської в Подільському районі м. Києва» на _арк. в 1 прим.
4. Том ІПС-003-02-18-ПЗ та ІПС-003-02-18-ЗК проєктної документації по об’єкту «Реконструкція каналізаційної мережі Д=300 мм по вул. Іллінській на ділянці від вул. Братської до вул. Почайнинської в Подільському районі м. Києва» на __арк. в 1 прим.
5. Том ІПС-003-02-18-ЕП проєктної документації по об’єкту «Реконструкція каналізаційної мережі Д=300 мм по вул. Іллінській на ділянці
від вул. Братської до вул. Почайнинської в Подільському районі м. Києва» на __арк. в 1 прим.
6. Том ІПС-003-02-18-ЕП.30 проєктної документації по об’єкту «Реконструкція каналізаційної мережі Д=300 мм по вул. Іллінській на ділянці від вул. Братської до вул. Почайнинської в Подільському районі м. Києва» на __арк. в 1 прим.
7. Том ІПС-003-02-18-ІГВ проєктної документації по об’єкту «Реконструкція каналізаційної мережі Д=300 мм по вул. Іллінській на ділянці
від вул. Братської до вул. Почайнинської в Подільському районі м. Києва» на __арк. в 1 прим.
8. Том ІПС-003-02-18-ОВНС проєктної документації по об’єкту «Реконструкція каналізаційної мережі Д=300 мм по вул. Іллінській на ділянці від вул. Братської до вул. Почайнинської в Подільському районі м. Києва» на __арк. в 1 прим.
9. Том ІПС-003-02-18-ОР проєктної документації по об’єкту «Реконструкція каналізаційної мережі Д=300 мм по вул. Іллінській на ділянці
від вул. Братської до вул. Почайнинської в Подільському районі м. Києва» на __арк. в 1 прим.
10.Том ІПС-003-02-18-СР проєктної документації по об’єкту «Реконструкція каналізаційної мережі Д=300 мм по вул. Іллінській на ділянці
від вул. Братської до вул. Почайнинської в Подільському районі м. Києва» на __арк. в 1 прим.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 лютого 2021
Кінцевий строк оскарження: 10 лютого 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 серпня 2020 13:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВІРТУМ СТРОЙ" 53 033 691,60
UAH з ПДВ
52 763 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЛАСТИК-ГРУП" 53 950 000,00
UAH з ПДВ
53 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 серпня 2020 13:55
Електронний підпис
01 серпня 2020 10:58
Електронний підпис
01 серпня 2020 10:56
5.rar
01 серпня 2020 10:56
4.rar
01 серпня 2020 10:56
3_2.rar
01 серпня 2020 10:56
3_1.rar
01 серпня 2020 10:56
2_2.rar
01 серпня 2020 10:56
2_1.rar
01 серпня 2020 10:56
1.rar

Публічні документи

31 липня 2020 15:39
Електронний підпис
31 липня 2020 15:27
4 Статут.pdf
31 липня 2020 15:27
3 Наказ призначення.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВІРТУМ СТРОЙ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЛАСТИК-ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ВІРТУМ СТРОЙ"
#40317544
Переможець 52 763 900,00
UAH з ПДВ
07 серпня 2020 11:35
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ВІРТУМ СТРОЙ" #40317544

№ рішення у справі

122-р/тк

Дата рішення у справі

02.09.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 серпня 2020 11:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВІРТУМ СТРОЙ"
#40317544
52 763 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 серпня 2020 14:39
Додаток_2.pdf укладений
20 серпня 2020 14:37
Додаток_1.pdf укладений
20 серпня 2020 14:37
Договір_2008.pdf укладений
20 серпня 2020 14:37
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2021 11:26
Звіт_виконання_договору_Іллінська.docx укладений
24 грудня 2021 11:26
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2021 17:32
Ду 4 від 23.12.2021.pdf зміни до договору
23 грудня 2021 17:28
Повідомлення_внесення змін_4_Іллінська.docx зміни до договору
23 грудня 2021 17:28
Електронний підпис зміни до договору
09 лютого 2021 13:30
ДУ_3_09_02_2021_Іллінська.pdf зміни до договору
09 лютого 2021 13:25
Повідомлення_внесення змін_3_Іллінська.docx зміни до договору
09 лютого 2021 13:25
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 17:02
Повідомлення_внесення змін_2.docx зміни до договору
28 грудня 2020 17:01
ду 2.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 17:01
Електронний підпис зміни до договору
27 серпня 2020 16:45
Повідомлення_внесення змін_1.docx зміни до договору
27 серпня 2020 16:44
ДУ_№1_27_08_2020.pdf зміни до договору
27 серпня 2020 16:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Товариство з обмеженою відповідальністю «ВІТРУМ СТРОЙ» (далі – Генпідрядник), в особі директора Рожкова Олега Сергійовича, що діє на підставі Статуту, з однієї сторони, та Приватне акціонерне товариство «Акціонерна компанія «Київводоканал» (далі – Замовник) в особі директора управління капітального будівництва ПрАТ «АК «Київводоканал» Буяра Антона Олександровича, що діє на підставі довіреності № 44 від 02.01.2020 року, з іншої сторони, уклали дану Додаткову угоду № 1 (далі – Додаткова угода) до Договору № 2008 від 20.08.2020 року (далі – Договір) на виконання будівельних робіт по об’єкту: «Реконструкція каналізаційної мережі Д=300 мм по вул. Іллінській на ділянці від вул. Братської до вул. Почайнинської в Подільському районі м. Києва», про наступне: 1. Відповідно до п. 2.7 Договору Замовник надає Генпідряднику аванс у розмірі 21 105 600,00 грн (двадцять один мільйон сто п’ять тисяч шістсот гривень 00 копійок), в т. ч. ПДВ 20 % – 3 517 600,00 грн (три мільйони п’ятсот сімнадцять тисяч шістсот гривень 00 копійок), на який Генпідрядником мають бути виконані роботи відповідно до Договору. Генпідрядник зобов’язується надати Замовнику належно оформлені Акти приймання виконаних будівельних робіт та Довідки про вартість виконаних робіт на суму отриманого авансу до 28.12.2020. 2. Дана Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору . 3. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують щодо них зобов’язання. 4. Додаткова угода складена українською мовою у двох примірниках – по одному для кожної із Сторін і набирає чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін. 5. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН Генпідрядник: Замовник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ВІТРУМ СТРОЙ» Юридична адреса: 03189, м. Київ, Голосіївський район, вул. Вільямса Академіка, будинок 6-Д, офіс 43 ЄДРПОУ: 40317544 АТ "КБ "Глобус" р/р UA 75 38 0526 0000026003001094647 МФО 380526 ІПН 403175426502 Тел +38(050) 750-24-90 Директор __________________О. С. Рожков Приватне акціонерне товариство «Акціонерна компанія «Київводоканал» 01015, м. Київ, вул. Лейпцизька, 1-А № UA393057490000002600030998102 в АТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО» Код банку 305749 ЄДРПОУ 03327664 Свідоцтво платника ПДВ № 100319654 Код платника ПДВ 033276626652 Тел./факс 200-73-07, 200-73-02 Директор управління капітального будівництва ПрАТ «АК «Київводоканал» _______________________А. О. Буяр
Номер договору про закупівлю: №2008
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): визначено в додатковій угоді №2 від 28.12.2020 Товариство з обмеженою відповідальністю «ВІРТУМ СТРОЙ» (далі – Генпідрядник), в особі директора Рожкова Олега Сергійовича, що діє на підставі Статуту, з однієї сторони, та Приватне акціонерне товариство «Акціонерна компанія «Київводоканал» (далі – Замовник) в особі директора управління капітального будівництва ПрАТ «АК «Київводоканал» Буяра Антона Олександровича, що діє на підставі довіреності № 44 від 02.01.2020 року, з іншої сторони, уклали дану Додаткову угоду № 2 (далі – Додаткова угода) до Договору № 2008 від 20.08.2020 року (далі – Договір) на виконання будівельних робіт по об’єкту: «Реконструкція каналізаційної мережі Д=300 мм по вул. Іллінській на ділянці від вул. Братської до вул. Почайнинської в Подільському районі м. Києва», про наступне: 1. У зв’язку з виробничою необхідністю сторони домовились, що Генпідрядник зобов’язується надати Замовнику належно оформлені Акти приймання виконаних будівельних робіт та Довідки про вартість виконаних робіт на суму 21 105 560,00 грн (двадцять один мільйон сто п’ять тисяч п’ятсот шістдесят гривень 00 копійок), в т. ч. ПДВ 20 % - 3 517 593,33 грн (три мільйони п’ятсот сімнадцять тисяч п’ятсот дев’яносто три гривні 33 копійки) наданого генпідряднику згідно додаткової угоди № 1 від 27.08.2020 до Договору: - на суму 5 807 112,40 грн (п’ять мільйонів вісімсот сім тисяч сто дванадцять гривень 40 копійок), в т. ч. ПДВ 20 % - 967 852,07 грн (дев’ятсот шістдесят сім тисяч вісімсот п’ятдесят дві гривні 07 копійок) до 28.12.2020. - на суму 15 298 447,60 грн (п’ятнадцять мільйонів двісті дев’яносто вісім тисяч чотириста сорок сім гривень 60 копійок), в т. ч. 2 549 741,26 (два мільйони п’ятсот сорок дев’ять тисяч сімсот сорок одна гривня 26 копійок) до 10.03.2021. 2. Дана Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору . 3. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують щодо них зобов’язання. 4. Додаткова угода складена українською мовою у двох примірниках – по одному для кожної із Сторін і набирає чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін. 5. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН Генпідрядник: Замовник:
Номер договору про закупівлю: №2008
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
09 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник: Приватне акціонерне товариство «Акціонерна компанія «Київводоканал», в особі директора управління капітального будівництва ПрАТ «АК «Київводоканал» Буяра Антона Олександровича, що діє на підставі довіреності № 493 від 24.12.2020 року, з однієї сторони, та Генпідрядник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ВІРТУМ СТРОЙ», в особі директора Рожкова Олега Сергійовича, що діє на підставі Статуту, з другої сторони, а надалі разом – Сторони, уклали Додаткову угоду № 3 (далі – Додаткова угода) до Договору № 2008 від 20.08.2020 р. на виконання будівельних робіт по об’єкту: «Реконструкція каналізаційної мережі Д=300 мм по вул. Іллінській на ділянці від вул. Братської до вул. Почайнинської в Подільському районі м. Києва», про наступне: 1. У зв’язку зі зміною реквізитів Генпідрядника, Сторони домовились викласти розділ 16 Договору «МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА ІНШІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН» в частині даних Генпідрядника, в наступній редакції: «Генпідрядник ТОВ «ВІРТУМ СТРОЙ» Юридична адреса: 08132, м. Київська обл., Києва-Святошинський р-н, М. Вишневе, вул. Промислова, буд. 10, офіс 47 ЄДРПОУ 40317544 АТ «КБ «Глобус» р/р 753805260000026003001094647 МФО 380526 ІПН 403175426502 Тел. +38 (050) 750-24-90» 2. Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору. 3. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують щодо них свої зобов’язання. 4. Додаткова угода складена українською мовою у двох примірниках – по одному для кожної із Сторін і набирає чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін. 5. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА ІНШІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН: Генпідрядник Замовник ТОВ «ВІРТУМ СТРОЙ» Юридична адреса: 08132, м. Київська обл., Києва-Святошинський р-н, м. Вишневе, вул. Промислова, буд. 10, офіс 47 ЄДРПОУ 40317544 в АТ «КБ «Глобус» р/р 753805260000026003001094647 МФО 380526 ІПН 403175426502 Тел. +38 (050) 750-24-90 Директор ____________________О. С. Рожков Приватне акціонерне товариство «Акціонерна компанія» «Київводоканал» 01015, м. Київ, вул. Лейпцизька, 1-А Рах. № UA393057490000002600030998102 в АТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО» Код банку 305749 код ЄДРПОУ 03327664 Свідоцтво платника ПДВ № 100319654 Код платника ПДВ 033276626652 Тел./факс 200-73-07, 200-73-02 Директор Управління капітального будівництва ПрАТ «АК «Київводоканал» ______________ А. О. Буяр
Номер договору про закупівлю: №2008
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВІРТУМ СТРОЙ» (далі - Генпідрядник), в особі директора Рожкова Олега Сергійовича, що діє на підставі Статуту, з однієї сторони, та Приватне акціонерне товариство «Акціонерна компанія «Київводоканал» (далі – Замовник) в особі директора управління капітального будівництва ПрАТ «АК «Київводоканал» Буяра Антона Олександровича, що діє на підставі довіреності № 2068 від 02.12.2021 року, з другої сторони, (далі – разом Сторони), уклали Додаткову угоду № 4 (далі – Додаткова угода) до Договору № 2008 від 20.08.2020 року (далі – Договір) про наступне: 1. Керуючись п. 2.3. Договору Сторони дійшли згоди зменшити загальну вартість по Договору на 14 551 189,63 грн. (чотирнадцять мільйонів п’ятсот п’ятдесят одна тисяча сто вісімдесят дев’ять гривень 63 коп.), у т.ч. ПДВ 20% - 2 425 198,27 грн. (два мільйона чотириста двадцять п’ять тисяч сто дев’яносто вісім гривень 27 коп.), у зв’язку з чим викласти п. 2.1. Договору у наступній редакції: «2.1.Загальна вартість Договору згідно з Договірною ціною (додаток № 1 до Договору ), яка є невід’ємною частиною даного Договору, визначається динамічною ціною та становить 38 212 710,37 грн (тридцять вісім мільйонів двісті дванадцять тисяч сімсот десять гривень 37 коп.), в тому числі ПДВ 20% – 6 368 785,06 грн. (шість мільйонів триста шістдесят вісім тисяч сімсот вісімдесят п’ять гривень 06 коп.)». 2. Сторони домовились викласти Договірну ціну (додаток № 1 до Договору) у новій редакції, що додається до Додаткової угоди. 3. Дана Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін та є невід’ємною частиною Договору. 4. Всі інші умови Договору не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують свої зобов’язання щодо них. 5. Додаткова угода складена українською мовою у двох примірниках – по одному для кожної із Сторін. Обидва екземпляри мають однакову юридичну силу. 6. Додатки до даної Додаткової угоди: 1. Договірна ціна (додаток № 1 до Договору) нова редакція. 7. Всі додатки до даної Додаткової угоди є її невід’ємною частиною, якщо вони підписані уповноваженими представниками Сторін. 8. Місцезнаходження та інші реквізити Сторін Замовник Генпідрядник Приватне акціонерне товариство «Акціонерна компанія «Київводоканал» 01015, м. Київ, вул. Лейпцизька, 1-А № UA393057490000002600030998102 в АТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО» Код банку 305749 ЄДРПОУ 03327664 Свідоцтво платника ПДВ № 100319654 Код платника ПДВ 033276626652 Тел./факс 200-73-07, 200-73-02 Товариство з обмеженою відповідальністю «ВІРТУМ СТРОЙ» Юридична адреса: 08132, м. Київська обл., Києва-Святошинський р-н, М. Вишневе, вул. Промислова, буд. 10, офіс 47 ЄДРПОУ 40317544 АТ «КБ «Глобус» р/р 753805260000026003001094647 МФО 380526 ІПН 403175426502 Тел. +38 (050) 750-24-90 Директор Директор управління капітального будівництва ПрАТ «АК «Київводоканал» _______________________А. О. Буяр ____________________О. С. Рожков
Номер договору про закупівлю: №2008
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 серпня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 38 212 710,37
UAH (в тому числі ПДВ 6 368 785,06 UAH)