Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код згідно ДК 021:2015 - 66510000-8 Страхові послуги (послуги зі страхування будівельно-монтажних ризиків) за субпроектом «Капітальний ремонт КЗ "Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №15" за адресою: вул. Новоросійська, 12 в м. Маріуполі». м. Маріуполь Донецька обл.
Очікувана вартість
99 000,00 UAH
UA-2020-07-17-003171-b 1313d9edfabe47b29cdc61673087e1d3
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Федоренко Світлана

+380629404715
+380629404714
departament.tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ РОЗВИТКУ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 37426079
Місцезнаходження: 87515, Україна , Донецька обл., м. Маріупол, вул. МИТРОПОЛИТСЬКА, 5
Контактна особа: Федоренко Світлана
+380629404715,+380629404714
departament.tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 липня 2020 14:00
Звернення за роз’ясненнями: до 23 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 серпня 2020 17:00
Очікувана вартість: 99 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 495,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:66510000-8: Страхові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Код згідно ДК 021:2015 - 66510000-8 Страхові послуги (послуги зі страхування будівельно-монтажних ризиків) за субпроектом «Капітальний ремонт КЗ "Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №15" за адресою: вул. Новоросійська, 12 в м. Маріуполі». м. Маріуполь Донецька обл.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, вул. Новоросійська, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 66510000-8 — Страхові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

представництво
Дата подання: 21 липня 2020 10:19
Дата відповіді: 22 липня 2020 15:13
Шановний Замовник! Чи можлива кваліфікація учасника у закупівлі за наявності представника у регіоні, але без офіційної реєстації представництва (філії, відділення)?
Відповідь: Пропозиція учасника повинна відповідати умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
дата поставки послуг
Дата подання: 21 липня 2020 15:19
Дата відповіді: 22 липня 2020 15:04
Шановний замовник! Просимо звернути увагу. що в технічному завданні вказано Строк надання послуг датою, яка минула (31.03.2020 рік)
Відповідь: Спасибо. Внесені зміни.
уточнення по умовам
Дата подання: 22 липня 2020 13:49
Шановний замовник! Просимо надати наступну ынформацыю, необхідну для оцінки ризиків: 1. інформація про підрядника (генпідрядника); 2. Розмір будівлі, що має бути зведено (реконструйовано) (довжина, висота, глибина, кількість поверхів, рік побудови, матеріали стін, даху, наявність огорожі, охорони, відеоспостереження, пожежної сигналізації, відстань до найближчих будівель) 3. копію зведеного кошторису будівництва 4.загальна вартість матеріалів, які будуть застосовуватися підрядником у будівництві 5.інформація про раніше укладені договори страхування будмонтажних робіт і виплати по ним (при наявності)
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 серпня 2020 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРАТ "ПТ "ЄВРОПОЛІС" 67 000,00
UAH з ПДВ
67 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 серпня 2020 15:13
Електронний підпис
03 серпня 2020 15:13
Scan_ліцензії.pdf
03 серпня 2020 15:13
Щодо представництва.pdf
03 серпня 2020 15:13
Щодо повноважень.pdf
03 серпня 2020 15:13
Щодо ліцензії.pdf
03 серпня 2020 15:13
Тех.вимоги.pdf
03 серпня 2020 15:13
Статут.pdf
03 серпня 2020 15:13
Св-во фін.pdf
03 серпня 2020 15:13
Протокол.PDF
03 серпня 2020 15:13
Пропозиція.pdf
03 серпня 2020 15:13
Проект договору.pdf
03 серпня 2020 15:13
Обробка даних.pdf
03 серпня 2020 15:13
Наказ.PDF
03 серпня 2020 15:13
Ліцензії дві.pdf
03 серпня 2020 15:13
Код доступу.pdf
03 серпня 2020 15:13
Досвід.pdf
03 серпня 2020 15:13
Довідка.pdf
03 серпня 2020 15:13
Відомості.pdf
03 серпня 2020 15:13
Відгук_ТОВ ІБК_Савітар.pdf
03 серпня 2020 15:13
Витяг 22.07.20.PDF
03 серпня 2020 15:13
8.1 R-1651.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРАТ "ПТ "ЄВРОПОЛІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРАТ "ПТ "ЄВРОПОЛІС"
#21510644
Переможець 67 000,00
UAH з ПДВ
07 серпня 2020 08:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 серпня 2020 08:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРАТ "ПТ "ЄВРОПОЛІС"
#21510644
67 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 грудня 2020 11:53
Електронний підпис зміни до договору
15 вересня 2020 09:28
Дод угода к №15.6.1-6.pdf зміни до договору
15 вересня 2020 09:25
Електронний підпис укладений
21 серпня 2020 09:29
№15.6.1-6, Страховка, Новоросійська, 12.pdf укладений
21 серпня 2020 09:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): додаткова угода №1
Номер договору про закупівлю: 15.6.1/6
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 серпня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 67 000,00
UAH