Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021-2015 – 45310000-3 Електромонтажні роботи/ Технічне переоснащення ВРП-110 кВ, ЗРП-10кВ тягової підстанції Курдюмівка. Донецька обл. м. Торецьк, смт. Курдюмівка вул. Сонячна,7
Очікувана вартість
16 271 844,00 UAH
UA-2020-07-17-003157-b 6e2f0833593147f19481ca68cab46855
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Погребняк Станислав Анатолійович

+38(06261)6-26-33 sts.pgrbnk@don.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Донецька залізниця
Код ЄДРПОУ: 40150216
Місцезнаходження: 84400, Україна , Донецька обл., Лиман (Красний Лиман), Лиман
Контактна особа: Погребняк Станислав Анатолійович
+38(06261)6-26-33
sts.pgrbnk@don.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 липня 2020 14:02
Звернення за роз’ясненнями: до 25 липня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 серпня 2020 17:00
Початок аукціону: 05 серпня 2020 15:45
Очікувана вартість: 16 271 844,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 81 359,22 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 81359.22 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Технічне переоснащення ВРП-110 кВ, ЗРП-10кВ тягової підстанції Курдюмівка. Донецька обл. м. Торецьк, смт. Курдюмівка вул. Сонячна,7, згідно додатку №4 тендерної документації. Закупівля здійснюється на виконання пункту 1.5.1. проекту Інвестиційної  програми АТ «Укрзалізниця» на 2020рік
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Технічне переоснащення ВРП-110 кВ, ЗРП-10кВ тягової підстанції Курдюмівка Донецька обл. м.Торецьк, смт.Курдюмівка вул. Сонячна,7
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Термін виконання робіт: 15%
до 80 календарного дня: 15%
від 81 до 90 календарних днів: 7.5%
не більше 100 календарних днів: 0%
Гарантійний термін експлуатації об’єкта: 15%
більше 16 років: 15%
від 11 до 15 років: 7.5%
не менше 10 років: 0%
17 липня 2020 14:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2020 13:59
Е-48.docx
17 липня 2020 14:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2020 13:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2020 13:59
Е-48.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо проекту
Дата подання: 17 липня 2020 14:50
Дата відповіді: 22 липня 2020 09:25
Доброго дня! Прохання уточнити чи можливо отримати проект на електронну пошту чи іншим віддаленим шляхом, у звязку з неможливістю особисто ознайомитись з проектом за місцем знаходження? Дякую!
Відповідь: Надайте електронну адресу на яку надіслати проект.
Запит проектно-кошторисної документації
Дата подання: 20 липня 2020 16:58
Дата відповіді: 22 липня 2020 09:26
З метою якісної підготовки до закупівлі просимо надіслати проект та модель кошторису на електронну пошту: tender@tpke.com.ua
Відповідь: Надіслані проекти та модель кошторису.
Щодо проектної документації
Дата подання: 21 липня 2020 12:52
Дата відповіді: 22 липня 2020 09:26
Наше підприємство має намір взяти участь в процедурі закупівлі. Для розрахунку цінової пропозиції просимо викласти проектну документацію, або надіслати на нашу електронну адресу: ivasenko_v@ukr.net
Відповідь: Надіслані проекти та модель кошторису.
Кошторис
Дата подання: 22 липня 2020 13:50
Дата відповіді: 22 липня 2020 16:22
З метою якісної підготовки тендерної пропозиції просимо надати проектну документацію та інформаційну модель кошторису на електронну адресу develop@msks.com.ua
Відповідь: Вам на адресу найближчим часом будуть надіслані проекти та модель кошторису.
Запитання Замовнику
Дата подання: 23 липня 2020 09:47
Дата відповіді: 23 липня 2020 11:43
Шановний Замовник! Враховуючи, що згідно з умовами п. 1.4 Додатку 2 до тендерної документації вимагається для підтвердження наявності фінансової спроможності, надати фінансову звітність за попередній звітній період – квартал або рік, яка не менше або дорівнює очікуваній вартості закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини), зокрема для платників податку на додану вартість - копії форм фінансової звітності Ф№1, Ф№2, звіт про рух грошових коштів за попередній період. А також враховуючи той факт, що з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 (далі — COVID-19), протягом останньго кварталу поточного року на всій території України було встановлено карантин із застосуванням обмежувальних заходів, дотримання яких спричинило вимушений простій на підприємствах України, що в свою чергу призвело до економічно спадання майже в усіх галузях економіки країни, - Просимо Вас: з метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель, зокрема, щодо недискримінації учасників - ДОЗВОЛИТИ учасникам, які, в залежності від обраної системи оподаткування, подають фінансову звітність щоквартально, НАДАВАТИ у складі тендерної пропозиції фінансову звітність за рік, що дозволить перекрити збитки завдані під час застосування карантинних заходів та підтвердити фінансову спроможність за даною процедурою закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! На найближчому засідані тендерного комітету буде розглянуто Вашу вимогу. Дякуємо за увагу!
Запитання Замовнику
Дата подання: 23 липня 2020 14:28
Дата відповіді: 23 липня 2020 14:40
Шановний Замовник! Просимо уточнити коли відбудеться найближче засідання тендерного комітету.
Відповідь: Планується 28.07.2020 року
Додаток 5
Дата подання: 24 липня 2020 12:51
Дата відповіді: 24 липня 2020 14:39
Просимо дати уточнення, чи може брати участь учасник без дозволу на виконання робіт або ліцензії, залучивши субпідрядну організацію, яка має необхідні дозволи та ліцензії для виконання робіт які потребують дозволу/ліцензію ?
Відповідь: Учасник може брати участь без дозволів на виконання робіт та /або ліцензії у разі надання інформації щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучити до виконання робіт, з орієнтовним переліком робіт та копіями дозвільних документів субпідрядної організації на право виконання цих робіт.
надати проектну документацію
Дата подання: 24 липня 2020 13:19
Дата відповіді: 24 липня 2020 14:41
Просимо надати проектну документацію та інформаційну модель кошторису на електронну адресу: altechn@ukr.net
Відповідь: Шановний учасник! Найближчим часом вам будуть надіслані проекти та модель кошторису.
Внесення змін
Дата подання: 24 липня 2020 16:07
Дата відповіді: 28 липня 2020 13:15
Просимо внести зміни до умов тендерної документації, а саме видалити вимогу щодо надання будівельної ліцензії Учасника, або вимагати від учасників надання замість ліцензії дозволу на виконання робіт, так як на даний час процедура ставить учасників у рамки, коли в них має бути повний пакет документів, що звужує коло учасників.
Відповідь: Об’єкт: «Технічне переоснащення ВРП-110 кВ, ЗРП-10 кВ тягової підстанції Курдюмівка, Донецька обл., м. Торецьк, смт. Курдюмівка, вул. Сонячна, 7» належить до класу наслідків (відповідальності) об’єкта - СС3
Ваша вимога є не обґрунтованою та суперечить ст. 37-1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» «Господарська діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними наслідками (СС3), підлягає ліцензуванню за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, відповідно до Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності" з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.»
Розгорнути всі запитання: 9 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-17-003157-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОЕР-СІСТЕМ ГРУП", Код ЄДРПОУ:42787736
Дата подання: 24 липня 2020 12:49
Зміни до умов ТД
Наше підприємство просить внести зміни до умов тендерної документації, а саме видалити умову щодо надання дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки. Виконання даної вимоги, дасть змогу залучити більше учасників, а отже укласти договір на виконання робіт за більш вигідною ціною.
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 липня 2020 09:29
Роботи будуть виконуватись в діючих електричних установках, повне відключення підстанції неможливе то Ваша вимога є не обґрунтованою та суперечить ст.21 Закону України «Про охорону праці». Тому з метою запобігання нещасних випадків на виробництві вимогою тендерної документації передбачено надання (дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або дозвіл на експлуатацію машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки та/або декларації).

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-01-000014 ● 5dcbd411d960465c9ef5f279fc5ffb66
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 грудня 2020 16:21
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.12.2020 Одеса № 439
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 01.12.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Андрія НОТЄВСЬКОГО від 01.12.2020.
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 01.12.2020 № 439
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
6. UA-2020-07-17-003157-b 17.07.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-12-08 16:10:42

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи (технічне переоснащення ВРП-110 кВ, ЗРП-10кВ тягової підстанції Курдюмівка Донецька обл. м. Торецьк, смт. Курдюмівка вул. Сонячна,7)» (оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднено за номером ID: UA-2020-07-17-003157-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень.
1. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «Енергетична компанія «Енерго-Тайм» умовам підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації (далі – ТД) тоді як учасником надано довідку щодо виконання аналогічних договорів без дати?
При цьому відповідно до підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 2 до ТД учасник повинен надати довідку за власноручним підписом службової (посадової) особи учасника та завірена печаткою (в разі наявності), що містить інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), датована не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі, за встановленою формою.
2. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «Енергетична компанія «Енерго-Тайм» умовам підпункту 1.2 пункту 1 Додатку 2 до ТД тоді як учасником надано довідку про працівників без дати?
При цьому відповідно до підпункту 1.2 пункту 1 Додатку 2 до ТД учасник повинен надати довідку в довільній формі за власноручним підписом службової (посадової) особи учасника та завірена печаткою (в разі наявності), що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідний досвід та знання, датована не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі.
3. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «Енергетична компанія «Енерго-Тайм» умовам підпункту 1.3 пункту 1 Додатку 2 до ТД тоді як учасником надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази без дати?
При цьому відповідно до підпункту 1.3 пункту 1 Додатку 2 до ТД учасник повинен надати довідку в довільній формі за власноручним підписом службової (посадової) особи учасника та завірена печаткою (в разі наявності), що містить інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які необхідні для виконання договору, датована не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі.
4. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «Енергетична компанія «Енерго-Тайм» умовам пункту 2 Додатку 5 до ТД тоді як учасником не надано декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці, зареєстрованої у журналі обліку суб’єктів господарювання у територіальному органі Держпраці, на роботи, що виконуються на висоті понад 1,3м; верхолазні роботи понад 5м; зварювальні роботи; а також на проведення робіт саме з випробування устаткування напругою понад 1000В згідно Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого Постановою КМУ від 26.10.2011 № 1107 (далі - Порядок) зі змінами?
При цьому відповідно до пункту 2 Додатку 5 до ТД учасник повинен надати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки (випробування машин механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, тощо) та/або дозвіл на експлуатацію машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки (вантажопідіймальних кранів, підйомників, тощо) виданих в Держпраці та/або його територіальним органом, та/або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці зареєстрованої у журналі обліку суб’єктів господарювання у територіальному органі Держпраці (роботи, що виконуються на висоті понад 1,3м; верхолазні роботи понад 5м; роботи в діючих електроустановках напругою понад 1000В; зварювальні роботи, тощо) згідно Порядку.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-12-10 09:34:20

Технічне переоснащення ВРП-110 кВ, ЗРП-10кВ тягової підстанції Курдюмівка Донецька обл. м. Торецьк, смт. Курдюмівка вул. Сонячна,7

По закупівлі опублікованої в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-07-17-003157-b за кодом «ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи (технічне переоснащення ВРП-110кВ, ЗРП-10кВ тягової підстанції Курдюмівка Донецька обл. м. Торецьк, смт. Курдюмівка вул. Сонячна,7» з приводу рішення відповідності тендерної пропозизії учасника ТОВ «Енергетична компанія «Енерго-Тайм» умовам пункту 2 Додатку 5 до ТД. Замовником висувалася вимога по наданню декларацій та дозволів з формулюванням «та/або», тому надання одного з зазначених у п.2 Додатку 5 до ТД документів буде відповідати вимогам замовника. Відхилення учасника за ненадання одного з документів по даному пункту буде визнано, як дискримінацію учасників.
З приводу відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «Енергетична компанія «Енерго-Тайм» умовам підпункту 1.1;1.2; 1.3. пункту 1 Додатку 2 з приводу відсутності дати «не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі». Датою створення документа вважається дата накладання електронного цифрового підпису учасника, що є підтвердженням актуальності довідки на момент підписання.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 07 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: 200/230/21-а від 06.01.2021 року.
Дата публікації: 11 січня 2021

Документи:

11 січня 2021 11:01
Електронний підпис
11 січня 2021 11:00
IMG_0006.jpg
11 січня 2021 11:00
IMG_0005.jpg
11 січня 2021 11:00
IMG_0003.jpg
11 січня 2021 11:00
IMG_0004.jpg
11 січня 2021 11:00
IMG_0002.jpg

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 серпня 2020 16:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ ЕК ЕНЕРГО-ТАЙМ 16 270 382,70
UAH з ПДВ
16 189 023,47
UAH з ПДВ
1.3214285714 12 251 152.90 Документи
ТОВ "ЕНЕРДЖИГРУП" 15 771 797,01
UAH з ПДВ
14 600 000,00
UAH з ПДВ
1.2142857143 12 023 529.41 Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОСПЕЙС" 14 800 594,21
UAH з ПДВ
14 599 357,14
UAH з ПДВ
1.2142857143 12 023 000 Документи

Публічні документи

27 серпня 2020 09:54
Довідки
04 серпня 2020 12:39
Електронний підпис
04 серпня 2020 12:28
ДОДАТОК 5.pdf
04 серпня 2020 12:28
ДОДАТОК 4.pdf
04 серпня 2020 12:28
ДОДАТОК 3.pdf
04 серпня 2020 12:28
ДОДАТОК 2.pdf
04 серпня 2020 12:28
ДОДАТОК 1.pdf
04 серпня 2020 12:28
Договірна ціна.pdf
04 серпня 2020 12:28
Лист НБУ по ліцензії.pdf

Публічні документи

04 серпня 2020 15:20
Електронний підпис
04 серпня 2020 15:07
44 СканДЦ.pdf
04 серпня 2020 15:07
25 Дозвіл.pdf
04 серпня 2020 15:07
24 Ліцензія принт-скрин.pdf
04 серпня 2020 15:07
19 Виписка з ЄДР.pdf
04 серпня 2020 15:07
16 Довідка банкрутство.pdf
04 серпня 2020 15:07
11 Довідка відомості.pdf
04 серпня 2020 15:07
9 Протокол №2.pdf
04 серпня 2020 15:07
8 Протокол №1.pdf
04 серпня 2020 15:07
6 Паспорт, іпн.pdf
04 серпня 2020 15:07
5 Статут.pdf
04 серпня 2020 15:07
Банківська гарантія.rar

Публічні документи

04 серпня 2020 16:31
Електронний підпис
04 серпня 2020 16:29
Кошторис.rar
04 серпня 2020 16:29
Банківська гарантія.rar
04 серпня 2020 16:29
5-Статут Євроспейс (2019).pdf
04 серпня 2020 16:29
26 - Договірна ціна.pdf
04 серпня 2020 16:29
21-Витяг ЄДРПОУ.pdf
04 серпня 2020 16:29
19-Технчіні вимоги.pdf
04 серпня 2020 16:29
10- Витяг ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЕК ЕНЕРГО-ТАЙМ

ТОВ "ЕНЕРДЖИГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОСПЕЙС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОСПЕЙС"
#39014419
Відхилено 14 599 357,14
UAH з ПДВ
19 серпня 2020 16:34
ТОВ "ЕНЕРДЖИГРУП"
#40169080
Відхилено 14 600 000,00
UAH з ПДВ
21 серпня 2020 14:50
ТОВ ЕК ЕНЕРГО-ТАЙМ
#41945861
Переможець 16 189 023,47
UAH з ПДВ
21 серпня 2020 14:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 серпня 2020 14:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ЕК ЕНЕРГО-ТАЙМ
#41945861
16 189 023,47
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 січня 2021 09:08
Звіт Курдюмівка UA-2020-07-17-003157-b.pdf укладений
22 січня 2021 09:08
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2021 11:49
додаток 1 до доп. угоди 3 до дог 20303.pdf зміни до договору
06 січня 2021 11:48
ДУ-3 до 20303 Крдюмівка.pdf зміни до договору
06 січня 2021 11:48
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2020 17:25
ДУ-2 по догов.20303 Курдюмівка термін виконання (1).pdf зміни до договору
10 грудня 2020 17:25
Електронний підпис зміни до договору
04 грудня 2020 08:39
ДУ-1 реквиз 20303 Курдюм (1).pdf зміни до договору
04 грудня 2020 08:19
Електронний підпис укладений
11 вересня 2020 14:38
Додаток 1 Дог цена ЕЧЕ-6.pdf укладений
11 вересня 2020 14:37
Договор Курдюмовка.pdf укладений
11 вересня 2020 14:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: ДОН/ЕЧ-1-20303/НЮ-В
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ-1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Обгрунтуванням для внесення змін до договору є лист виконавця робіт ТОВ «ЕК «ЕНЕРГО-ТАЙМ» від 02.12.2020 №02/12-1, щодо подовження виконання робіт, стосовно предмета закпівлі, у зв’язку з надзвичайною ситуацією в країні, пов’язаною з пандемією COVID-19 та карантинними заходами.
Номер договору про закупівлю: ДОН/ЕЧ-1-20303/НЮ-В
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ-2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни. Внести зміни в розділ 3 Сумма договору складає 15941809,81 грн. з урахуванням ПДВ. Усі інші пункти, передбачені договором залишаються незмінними.
Номер договору про закупівлю: ДОН/ЕЧ-1-20303/НЮ-В
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ-3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 15 941 809,81
UAH (в тому числі ПДВ 2 656 968,30 UAH)