Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп'ютерне обладнання
Очікувана вартість
1 600 000,00 UAH
UA-2020-07-17-003012-c ● 03634b3ca5494472895b986eeb19c1e5
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ КОНЦЕРН "ЦЕНТР КОМУНАЛЬНОГО СЕРВІСУ" |
Код ЄДРПОУ: | 39946227 |
Місцезнаходження: | 03179, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛ.ЛЬВІВСЬКА, БУДИНОК 57-А |
Контактна особа: |
Тарнавський Антон Олегович 380443545840 tarnavskiy@src.kiev.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 липня 2020 11:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 липня 2020 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 серпня 2020 14:00 |
Початок аукціону: | 04 серпня 2020 14:05 |
Очікувана вартість: | 1 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 48000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2287 штуки
Комп'ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03190, Україна, м. Київ, м. Київ, Кирпоноса 10/8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Власний бюджет підприємства | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 липня 2020 11:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 липня 2020 11:37 |
ТД Комп’ютерне обладнання.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
що до розміра відеокарти в корпусі.
Дата подання: 22 липня 2020 12:57
Дата відповіді: 23 липня 2020 09:17
Шановній замовник, чи принипово для вас размір видеокарти в корпусі ( 340 мм) чи будите ви розглядати ( 322 мм) ? Дякуемо!
Відповідь: В закупівлі для корпусів байдуже обмеження по довжині відеокарт 322 або 340 мм.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-17-003012-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", Код ЄДРПОУ:30256061
Дата подання: 07 серпня 2020 20:08
ПРОПОЗИЦІЯ
щодо відхилення тендерної пропозиції
ТОВ «ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"»
з огляду на неповну відповідність тендерної пропозиції Учасника технічній специфікації та іншим вимогам до предмету закупівлі, його тендерна пропозиція підлягає відхиленню з наступних підстав.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 серпня 2020 12:12
Розглянувши вимоги зазначені Скаржником, було встановлено:
- По п.1 вимоги – відповідно до статті 17 Закону підставами для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі є, зокрема, наступні: «12) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми…
Відповідно до ст. 17 Закону, замовник приймає рішення щодо відмови учаснику в участі у закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) у разі, якщо службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми.
При цьому, спосіб документального підтвердження щодо відсутності підстав, передбачених переліченими пунктами цієї статті, Замовник визначає для надання таких документів ВИКЛЮЧНО лише переможцю тендеру.
Наразі в Україні відсутній орган, який видає відповідні довідки про те, що службову (посадову) особу учасника чи фізичну особу, яка є учасником, було чи не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми.
Крім того, також відсутній державний відкритий реєстр, де була б інформація про осіб, яких притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці. Щодо реєстру злочинів торгівлі людьми — такий реєстр існує і затверджений він Постановою КМУ «Про затвердження Положення про створення та функціонування Єдиного державного реєстру злочинів торгівлі людьми» від 18 квітня 2012 р. № 303. Держателем цього реєстру є МВС, і він є закритим.
Виходячи з зазначеного вбачається, що існує два практичних методи підтвердження відсутності фактів притягнення до вищезазначених порушень, які можуть варіюватись залежно від умов тендерної документації:
• довідка у довільній формі, про те, що службову (посадова) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми;
• довідка з МВС про притягнення/не притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність/наявність судимості.
З огляду на те, що правопорушення, пов’язані з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми є кримінальними правопорушеннями (ст. 149 та ст. 150 Кримінального кодексу України), довідка з МВС про відсутність притягнення до кримінальної відповідальності та відсутність судимості автоматично підтверджує і відсутність притягнення до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми.
Згідно тендерної пропозиції, учасник ТОВ "ТКК "ФРАЙ" надав довідку МВС про відсутність притягнення до кримінальної відповідальності та відсутність судимості у Кравченко Олександра Борисовича.
- По п. 2 вимоги - Відповідно до умов пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: інформацією, у вигляді порівняльної таблиці, про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі у вигляді листа від учасника в якому викладена інформація, яка міститься у Додатку 3 до цієї тендерної документації». Відповідно до умов пункту 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: «Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником.
Учасник ТОВ "ТКК "ФРАЙ" надав довідку у вигляді порівняльної таблиці, про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі у вигляді листа від учасника в якому викладена інформація, яка міститься у Додатку 3 до тендерної документації із зазначенням конкретної марки по кожній номенклатурній групі, підписану уповноваженою особою та скріплену печаткою.
Також, учасником ТОВ "ТКК "ФРАЙ" надано довідку щодо застосування Учасником заходів із захисту довкілля.
Щодо документів, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі зазначаємо наступне.
З 01.01.2018 року згідно Закону України «Про технічне регулювання і оцінку відповідності» від 10.01.2016 року обов'язкову сертифікацію продукції в Україні скасовано. Тобто, з 01.01.2018 року вся продукція, яка входить до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, затвердженому Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 1 лютого 2005 року № 28, не підлягає обов’язковій сертифікації.
Дія Закону поширюється на всі види продукції, яка вводиться в обіг, надається на ринку або вводиться в експлуатацію в Україні за винятком:
• виробів мистецтва та унікальних виробів народного художнього промислу
• предметів колекціонування та антикваріату.
Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб- підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
При цьому, учасником ТОВ "ТКК "ФРАЙ" на підтвердження відповідності тендерної пропозиції якісним вимогам надано наступні сертифікати:
• Сертифікат про те, що ТОВ "ТКК "ФРАЙ" відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю. Вимоги», виданий на підставі рішення про можливість видачі сертифікату на систему управління якістю № 116/СУЯ-18 від 21.12.2018 року та звіту про оцінку системи управління якістю від 21.12.2018 року.
• Сертифікат про те, що ТОВ "ТКК "ФРАЙ" відповідає вимогам ДСТУ ISO14001:2015 (ISO14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування.», виданий на підставі рішення щодо сертифікації системи управління № ES-266/01-19 від 18.12.2019 року та звіту про сертифікаційний аудит системи управління від 18.12.2019 року.
- По п. 3 вимоги - Тендерна документація не містить окремих вимог щодо необхідності підтвердження технічних характеристик запропонованого товару з мережі Інтернет, сайтів виробника тощо. В технічних характеристиках кабелю, наданих ТОВ "ТКК "ФРАЙ" в тендерній пропозиції, зазначено, що довжина кабелю буде 15 м. Відповідно ТОВ «ТКК «ФРАЙ» бере на себе зобов’язання надати кабель із відповідними технічними характеристиками, а саме довжина 15м.
- По п. 4 вимоги - у Додатку 3 до тендерної документації, стосовно зауважень, зазначено:
Вимога відповідно до Додатку 3 Запропоновано ТОВ «ТКК «ФРАЙ»
Маршрутизатор Комутатор мережевий TP-Link T1600G-52TS
Серверна шафа Мережева шафа IPCOM СН-15U-06-06-ДС
Мережева плата Мережева карта D-Link DFE-520TX
Мережева плата Мережева карта D-Link DGE-560T
Кабель звита пара Кабель мережевий MOLEX UTP 305m, cat 5e, CU, PVC, grey (CAA-00184)
POST карта Mini Аналізатор несправності Multifunction 3 in 1 Debug Card Expert Mini PCI PCI-E LPC
Блок живлення з роз'ємом USB Мережевий зарядний пристрій Qualcomm LZ-023 Quick Charge 3.0 Black (LZ023Black)
При порівнянні повного найменування запропонованих товарів з назвами та технічними характеристиками товару зазначеному у Додатку 3 до тендерної документації, зрозуміло що це абсолютно ідентичні товари (такі самі виробники та моделі), а розбіжності у назві українською мовою обумовлені індивідуальністю, самостійністю та незалежністю ведення складського, бухгалтерського, управлінського та ін. обліку на підприємствах, що ні як не впливає на фізичні або технічні характеристики товару.
Щодо останньої позиції, блока живлення з роз'ємом USB, то ТОВ «ТКК «ФРАЙ» запропонувало пристрій з технічними характеристиками товару кращими, ніж зазначеному у Додатку 3 до тендерної документації, а саме с корисною потужністю у 18Вт.
- По п.1 вимоги – відповідно до статті 17 Закону підставами для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі є, зокрема, наступні: «12) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми…
Відповідно до ст. 17 Закону, замовник приймає рішення щодо відмови учаснику в участі у закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) у разі, якщо службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми.
При цьому, спосіб документального підтвердження щодо відсутності підстав, передбачених переліченими пунктами цієї статті, Замовник визначає для надання таких документів ВИКЛЮЧНО лише переможцю тендеру.
Наразі в Україні відсутній орган, який видає відповідні довідки про те, що службову (посадову) особу учасника чи фізичну особу, яка є учасником, було чи не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми.
Крім того, також відсутній державний відкритий реєстр, де була б інформація про осіб, яких притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці. Щодо реєстру злочинів торгівлі людьми — такий реєстр існує і затверджений він Постановою КМУ «Про затвердження Положення про створення та функціонування Єдиного державного реєстру злочинів торгівлі людьми» від 18 квітня 2012 р. № 303. Держателем цього реєстру є МВС, і він є закритим.
Виходячи з зазначеного вбачається, що існує два практичних методи підтвердження відсутності фактів притягнення до вищезазначених порушень, які можуть варіюватись залежно від умов тендерної документації:
• довідка у довільній формі, про те, що службову (посадова) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми;
• довідка з МВС про притягнення/не притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність/наявність судимості.
З огляду на те, що правопорушення, пов’язані з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми є кримінальними правопорушеннями (ст. 149 та ст. 150 Кримінального кодексу України), довідка з МВС про відсутність притягнення до кримінальної відповідальності та відсутність судимості автоматично підтверджує і відсутність притягнення до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми.
Згідно тендерної пропозиції, учасник ТОВ "ТКК "ФРАЙ" надав довідку МВС про відсутність притягнення до кримінальної відповідальності та відсутність судимості у Кравченко Олександра Борисовича.
- По п. 2 вимоги - Відповідно до умов пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: інформацією, у вигляді порівняльної таблиці, про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі у вигляді листа від учасника в якому викладена інформація, яка міститься у Додатку 3 до цієї тендерної документації». Відповідно до умов пункту 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: «Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником.
Учасник ТОВ "ТКК "ФРАЙ" надав довідку у вигляді порівняльної таблиці, про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі у вигляді листа від учасника в якому викладена інформація, яка міститься у Додатку 3 до тендерної документації із зазначенням конкретної марки по кожній номенклатурній групі, підписану уповноваженою особою та скріплену печаткою.
Також, учасником ТОВ "ТКК "ФРАЙ" надано довідку щодо застосування Учасником заходів із захисту довкілля.
Щодо документів, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі зазначаємо наступне.
З 01.01.2018 року згідно Закону України «Про технічне регулювання і оцінку відповідності» від 10.01.2016 року обов'язкову сертифікацію продукції в Україні скасовано. Тобто, з 01.01.2018 року вся продукція, яка входить до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, затвердженому Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 1 лютого 2005 року № 28, не підлягає обов’язковій сертифікації.
Дія Закону поширюється на всі види продукції, яка вводиться в обіг, надається на ринку або вводиться в експлуатацію в Україні за винятком:
• виробів мистецтва та унікальних виробів народного художнього промислу
• предметів колекціонування та антикваріату.
Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб- підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
При цьому, учасником ТОВ "ТКК "ФРАЙ" на підтвердження відповідності тендерної пропозиції якісним вимогам надано наступні сертифікати:
• Сертифікат про те, що ТОВ "ТКК "ФРАЙ" відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю. Вимоги», виданий на підставі рішення про можливість видачі сертифікату на систему управління якістю № 116/СУЯ-18 від 21.12.2018 року та звіту про оцінку системи управління якістю від 21.12.2018 року.
• Сертифікат про те, що ТОВ "ТКК "ФРАЙ" відповідає вимогам ДСТУ ISO14001:2015 (ISO14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування.», виданий на підставі рішення щодо сертифікації системи управління № ES-266/01-19 від 18.12.2019 року та звіту про сертифікаційний аудит системи управління від 18.12.2019 року.
- По п. 3 вимоги - Тендерна документація не містить окремих вимог щодо необхідності підтвердження технічних характеристик запропонованого товару з мережі Інтернет, сайтів виробника тощо. В технічних характеристиках кабелю, наданих ТОВ "ТКК "ФРАЙ" в тендерній пропозиції, зазначено, що довжина кабелю буде 15 м. Відповідно ТОВ «ТКК «ФРАЙ» бере на себе зобов’язання надати кабель із відповідними технічними характеристиками, а саме довжина 15м.
- По п. 4 вимоги - у Додатку 3 до тендерної документації, стосовно зауважень, зазначено:
Вимога відповідно до Додатку 3 Запропоновано ТОВ «ТКК «ФРАЙ»
Маршрутизатор Комутатор мережевий TP-Link T1600G-52TS
Серверна шафа Мережева шафа IPCOM СН-15U-06-06-ДС
Мережева плата Мережева карта D-Link DFE-520TX
Мережева плата Мережева карта D-Link DGE-560T
Кабель звита пара Кабель мережевий MOLEX UTP 305m, cat 5e, CU, PVC, grey (CAA-00184)
POST карта Mini Аналізатор несправності Multifunction 3 in 1 Debug Card Expert Mini PCI PCI-E LPC
Блок живлення з роз'ємом USB Мережевий зарядний пристрій Qualcomm LZ-023 Quick Charge 3.0 Black (LZ023Black)
При порівнянні повного найменування запропонованих товарів з назвами та технічними характеристиками товару зазначеному у Додатку 3 до тендерної документації, зрозуміло що це абсолютно ідентичні товари (такі самі виробники та моделі), а розбіжності у назві українською мовою обумовлені індивідуальністю, самостійністю та незалежністю ведення складського, бухгалтерського, управлінського та ін. обліку на підприємствах, що ні як не впливає на фізичні або технічні характеристики товару.
Щодо останньої позиції, блока живлення з роз'ємом USB, то ТОВ «ТКК «ФРАЙ» запропонувало пристрій з технічними характеристиками товару кращими, ніж зазначеному у Додатку 3 до тендерної документації, а саме с корисною потужністю у 18Вт.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-07-17-003012-c.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", Код ЄДРПОУ:30256061
Дата подання: 13 серпня 2020 13:17
Дата подання: 13 серпня 2020 13:17
СКАРГА
на неправомірні дії Замовника у вигляді визнання
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"
переможцем процедури закупівлі
Вважаємо, що Замовником, при прийнятті рішення щодо визнання переможцем Учасника, порушено норми чинного законодавства, і вимоги тендерної документації, що є підставою для визнання дій Замовника неправомірними і скасування Повідомлення про намір укласти договір.
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 17 серпня 2020 18:34
рішення від 17.08.2020№15625+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 17 серпня 2020 18:33
Інформація про перенесення розгляду скарги від 27.08.2020№13388.pdf
Дата публікації: 28 серпня 2020 10:56
Інформація про резолютивну частину ріщення від 10.09.2020№17048.pdf
Дата публікації: 11 вересня 2020 19:57
рішення від 10.09.2020№17048.pdf
Дата публікації: 15 вересня 2020 16:19
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконати рішення №17048-р/пк-пз від 10.09.2020р. постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та розмістити відповідну інформацію у встановлений ЗУ «Про публічні закупівлі» ( в редакції ЗУ від 19.09.2019 № 114-ІХ) строк.
Дата виконання рішення замовником: 17 вересня 2020 11:14
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 серпня 2020 14:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" |
1 399 999,98
UAH з ПДВ
|
1 399 999,98
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
1 564 998,00
UAH з ПДВ
|
1 564 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" #41554748 |
Рішення скасоване |
1 399 999,98
UAH з ПДВ
|
17 вересня 2020 11:08
|
|
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" #41554748 |
Відхилено |
1 399 999,98
UAH з ПДВ
|
17 вересня 2020 11:16
|
|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Переможець |
1 564 998,00
UAH з ПДВ
|
24 вересня 2020 10:16
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 вересня 2020 12:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 грудня 2020 15:27
|
Додаткова угода № 2 від 11.12.2020 р.pdf | зміни до договору |
11 грудня 2020 15:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 листопада 2020 11:34
|
Додаткова угода № 1 від 27.11.2020 р. до дог. № 0610-ДКР від 06.10.2020 р.pdf | зміни до договору |
27 листопада 2020 11:32
|
Електронний підпис | укладений |
06 жовтня 2020 10:33
|
Договір № 0610-ДКР від 06.10.2020 р.pdf | укладений |
06 жовтня 2020 10:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі. |
Номер договору про закупівлю: | 0610-ДКР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 11 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі. |
Номер договору про закупівлю: | 0610-ДКР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |