Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання експертизи проекту будівництва: "Капітальний ремонт елементів фасаду ДНЗ №23 "Дударик" по вул. Сухомлинського, 10а в м. Івано-Франківську"
Очікувана вартість
5 100,00 UAH
UA-2020-07-17-002399-c 21013db90ac94bbea3ffba7d6756c942
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шагай Наталія

380342530651 natalia.ykb@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 17 липня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА МІСЬКВИКОНКОМУ.
Код ЄДРПОУ: 05397574
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Незалежності, 6
Контактна особа: Шагай Наталія
380342530651
natalia.ykb@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія Замовника - орган місцевого самоврядування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виконання експертизи проекту будівництва: "Капітальний ремонт елементів фасаду ДНЗ №23"Дударик" по вул. Сухомлинського, 10а в м. Івано-Франківську"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Незалежності, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 серпня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

17 липня 2020 10:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГЛОБАЛ ПРОМПОСТАЧ"
#40582528
Переможець 5 100,00
UAH з ПДВ
17 липня 2020 11:02

Документи

17 липня 2020 11:01
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
03 березня 2021 11:33
ДУ 1 202.pdf зміни до договору
03 березня 2021 11:33
Електронний підпис укладений
17 липня 2020 11:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Вартість експертизи на 2021 рік становить 5 100, 00 грн., в т.ч. ПДВ 20 % - 850,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 202
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML