Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Спідня білизна: білизна для холодної погоди (1000 комп.), фуфайка (з довгими рукавами) та кальсони (3000 комп.), шкарпетки трекінгові літні (4000 шт), шкарпетки трекінгові зимові (3000 шт)
Очікувана вартість
1 508 000,00 UAH
UA-2020-07-17-002019-a 78a0d394eeee4caeab529dbf6f9f1662
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дука Валерія Володимирівна

+380976902298 DUKAVALERIA@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національна академія Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького
Код ЄДРПОУ: 14321481
Місцезнаходження: 29003, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, м. Хмельницький, вул. Шевченка, буд. 46
Контактна особа: Дука Валерія Володимирівна
+380976902298
DUKAVALERIA@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 липня 2020 20:05
Звернення за роз’ясненнями: до 22 липня 2020 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 серпня 2020 21:00
Початок аукціону: 03 серпня 2020 11:27
Очікувана вартість: 1 508 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 080,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 45240 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18310000-5: Спідня білизна


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11000 шт.
Спідня білизна: білизна для холодної погоди (1000 комп.), фуфайка (з довгими рукавами) та кальсони (3000 комп.), шкарпетки трекінгові літні (4000 шт), шкарпетки трекінгові зимові (3000 шт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29003, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, Шевченка, 46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 18310000-5 — Спідня білизна

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Поділ на лоти
Дата подання: 20 липня 2020 10:41
Дата відповіді: 22 липня 2020 11:37
Доброго дня! Просимо Вас поділити на лоти вашу закупівлю, бо ми як виробник двох позицій не можемо прийняти участь у вашій закупівлі, для вас було б краще створити більшу конкуренцію та відповідно ефективніше використати кошти.
Відповідь: Доброго дня! Закупівля сформована за одним предметом з метою ПОВНОГО та своєчасного забезпечення потреб Замовника.
Зразки
Дата подання: 21 липня 2020 12:49
Дата відповіді: 22 липня 2020 11:38
Доброго дня! У Додатку 4 Тех вимоги вказано, що Постачальник (учасник торгів, разом зі своїм зразком білизни для холодної погоди) повинен надати протоколи випробувань на відповідність матеріалу верху комплекту білизни для холодної погоди та Постачальник (учасник торгів, разом зі своїм зразком Фуфайки (з довгими рукавами) та кальсони) повинен надати протоколи випробувань на відповідність матеріалу верху комплекту фуфайки (з довгими рукавами) та кальсонів. Просимо уточнити зразки шкарпеток трекінгових літніх та шкарпеток трекінгових зимових не вимагаються та протоколів до них? Також просимо уточнити коли постачальник має надати зразки виробів: до кінця подачі тендерних пропозицій чи за результатом аукціону, якщо за результатом аукціону, то в які терміни? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Зразки усіх елементів закупівлі передбачених Додатком №4 до тендерної документації мають бути надані Замовнику після проведення аукціону.
Протоколи випробування
Дата подання: 22 липня 2020 16:50
Дата відповіді: 23 липня 2020 09:29
Дякуємо за відповідь! Отже потрібно надавати всі зразки виробів, що пропонуються до постачання, та відповідно і протоколи випробування повинні бути на всі вироби, чи тільки на білизну для холодної погоди та фуфайку (з довгими рукавами) та кальсони?
Відповідь: Доброго дня! Зразки надаються до всіх виробів закупівлі.
Зразок
Дата подання: 22 липня 2020 16:52
Дата відповіді: 23 липня 2020 09:27
Зразки виробів, надаються лише учасником, пропозиція якого найбільш вигідна? Чи всім учасникам потрібно надавати зразки виробів?
Відповідь: Доброго дня! Зразки надаються тими Учасниками, стосовно яких буде проводитись кваліфікація.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-04-000062 ● d7c835dbb40245dab2a81a8c239b82bf
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 вересня 2020 13:54
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
04.09.2020 54
Хмельницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника
Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 04.09.2020 №54

Витяг з Переліку
процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-07-17-002019-a 17.07.2020 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель Болдецька Н.П.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Виявлення порушення усунуто. Додаток: Рішення 57-ТК від 22.09.2020 року

2020-09-22 17:39:30


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 30 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення пункту 8 частини другої статті 21 Закону в частині відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 серпня 2020 11:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Міхно Денис Вікторович 1 349 000,00
UAH з ПДВ
1 349 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ЄРЕМЧУК ЛЮДМИЛА ВАСИЛІВНА 1 494 000,00
UAH з ПДВ
1 494 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 серпня 2020 11:05
Електронний підпис
01 серпня 2020 11:04
Цінова пропозиція.pdf
01 серпня 2020 11:02
паспорт Міхно Д.В..pdf
01 серпня 2020 11:02
Технічна частина.zip
01 серпня 2020 11:02
Проект договору.pdf
01 серпня 2020 11:02
Витяг з ЄДР.pdf
01 серпня 2020 11:02
Лист щодо підпису.pdf
01 серпня 2020 11:02
Згода на обробку даних.pdf
01 серпня 2020 11:02
Код ІНН.pdf
01 серпня 2020 11:02
Довідка ст17.pdf
01 серпня 2020 11:02
Довідка про санкції.pdf
01 серпня 2020 11:02
Довідка працівники.pdf
01 серпня 2020 11:02
Довідка МТБ.pdf

Публічні документи

31 серпня 2020 18:08
Електронний підпис
19 серпня 2020 17:41
Електронний підпис
19 серпня 2020 17:40
Dovidka_20212528540230814944.pdf.p7s
19 серпня 2020 17:40
Dovidka_20212528540230814944.pdf
19 серпня 2020 17:40
file (1) (2).pdf
19 серпня 2020 17:40
pdf.pdf
19 серпня 2020 17:40
Довідка.zip
30 липня 2020 11:21
Електронний підпис
30 липня 2020 11:19
Лист повідомлення.pdf
30 липня 2020 11:19
Довідка про довкілля.pdf
30 липня 2020 11:19
Довідка про пдв.pdf
30 липня 2020 11:19
аналог дог 1.pdf
30 липня 2020 11:19
витяг 2020.pdf
30 липня 2020 11:19
Проект договору.pdf
30 липня 2020 11:19
Підписаний_Ліцензія.pdf
30 липня 2020 11:19
Аналог дог 2.pdf
30 липня 2020 11:19
Довідка про МТБ.pdf
30 липня 2020 11:19
Технічна пропозиція.pdf
30 липня 2020 11:19
Цінова пропозиція.pdf
30 липня 2020 11:19
Довідка про статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Міхно Денис Вікторович

ФОП ЄРЕМЧУК ЛЮДМИЛА ВАСИЛІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Міхно Денис Вікторович
#2925220732
Відхилено 1 349 000,00
UAH з ПДВ
13 серпня 2020 09:42
ФОП ЄРЕМЧУК ЛЮДМИЛА ВАСИЛІВНА
#2349221560
Переможець 1 494 000,00
UAH з ПДВ
19 серпня 2020 17:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 серпня 2020 17:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ЄРЕМЧУК ЛЮДМИЛА ВАСИЛІВНА
#2349221560
1 494 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 січня 2021 16:48
Додаткова угода № 3-21 від 29.01.2021 (1).pdf зміни до договору
29 січня 2021 16:48
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2021 17:28
Додаткова угода 2-21 від 20.01.2021 спідня білизна (1).pdf зміни до договору
21 січня 2021 17:27
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2020 16:29
Додаткова угода №1-20 від 30.11.2020 року до Договору № 616-20 від 01.09.2020 р (1).pdf зміни до договору
30 листопада 2020 16:28
Електронний підпис укладений
01 вересня 2020 17:09
Договір № 616-20 від 01.09.2020 року.pdf укладений
01 вересня 2020 17:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): За взаємною згодою сторін, відповідно до частини 6 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі": дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. Внести зміни до Договору №616-20 від 01.09.2020 року, а саме: Продовжити строк дії Договору №616-20 від 01.09.2020 року до 31.03.2021 року.
Номер договору про закупівлю: 616-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Загальна вартість продукції за цим договором становить 1 792 400 грн (1 494 000,00 грн протягом 2020 року та 298 400,00 грн протягом 2021 року). Специфікацію викласти в наступній редакції: білизна для холодної погоди - до 30.11.2020 року - 1000 комп х 486,00 грн = 486 000,00 грн; фуфайка та кальсони з довгим рукавом - до 30.11.2020 року - 3000 комп х 221,00 грн = 663 000,00 грн; шкарпетки трекінгові літні - до 30.11.2020 року - 4000 шт х 45,00 грн = 180 000,00 грн; шкарпетки трекінгові зимові - до 30.11.2020 року - 3000 шт х 55,00 грн = 165 000,00 грн. білизна для холодної погоди - до 31.03.2021 року - 300 комп х 486,00 грн = 145 800,00 грн; фуфайка та кальсони з довгим рукавом - до 31.03.2021 року - 600 комп х 221,00 грн = 132 600,00 грн; шкарпетки трекінгові літні - до 31.03.2021 року - 200 шт х 45,00 грн = 9 000,00 грн; шкарпетки трекінгові зимові - до 31.03.2021 року - 200 шт х 55,00 грн = 11 000,00 грн;
Номер договору про закупівлю: 616-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2-21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою усунення невідповідностей та виправлення формальної описки - викласти додаток до Договору Специфікацію у наступній редакції. Внести зміни в назву товару, а саме - "шкарпетки трекінгові зимові" до 31.03.2021 року у кількості 200 х 55,00 грн на загальну суму 11 000,00.
Номер договору про закупівлю: 616-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3-21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML