Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір) (Тип процедури закупівлі: договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПОРТИВНИЙ КОМПЛЕКС "СТАРТ"; Місцезнаходження: 04116, м. Київ, вул. Шолуденка, буд. 26-28/4; Категорія: Замовник, визначений у пункті 3 частини 4 статті 2 Закону; Код ЄДРПОУ: 41835448)
Очікувана вартість
789,60 UAH
UA-2020-07-17-001700-b 634b4eacc7764038b6b56e71253b150f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Петро Татієнко

+380509285732 tatienko82@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 17 липня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПОРТИВНИЙ КОМПЛЕКС "СТАРТ"
Код ЄДРПОУ: 41835448
Місцезнаходження: 04116, Україна , м. Київ обл., м. Київ , вул. ШОЛУДЕНКА, буд. 26-28/4
Контактна особа: Петро Татієнко
+380509285732
tatienko82@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Папір А4 ІQ Economy+80 г/м2 500 арк
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 пачка
Папір А4 ІQ Economy+80 г/м2 500 арк
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04116, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Шолуденка, 26-28/4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 липня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

17 липня 2020 12:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРУС ПЛЮС"
#33058948
Переможець 789,60
UAH з ПДВ
17 липня 2020 12:07

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 липня 2020 12:10
Договір №18-з_17.07.2020.pdf укладений
17 липня 2020 12:09

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Папір А4 ІQ Economy+80 г/м2 500 арк 10 пачка 78,96
UAH з ПДВ