Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Запасні частини до пасажирських вагонів
Spare parts for passenger cars
Очікувана вартість
4 424 478,86 UAH
UA-2020-07-17-001558-a 04839af337a34d178c2ac0968debcc1f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку

+38044-309-73-53 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку
+38044-309-73-53
pk_tend@uz.gov.ua
Додаткові контактні особи: Земляк Сергій Миколайович
+38 (044) 465-35-52
Горобець Сергій Юрійович
+38 (05549) 7-33-58
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Branch "Passenger Company" JSC "Ukrzaliznytsya"
National ID: 41022900
Contact point: Duma Alexander provision
+38044-309-73-53
pk_tend@uz.gov.ua
Additional contacts: Zemlyak Sergey Nikolaevich
+38 (044) 465-35-52
Gorobets Sergei Yurievich
+38 (05549) 7-33-58

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 17 липня 2020 15:22
Звернення за роз’ясненнями: до 08 серпня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 серпня 2020 18:00
Початок аукціону: 27 серпня 2020 13:01
Очікувана вартість: 4 424 478,86 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 44 244,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 132732 UAH
Publication date: 17 липня 2020 15:22
Enquiries until: 08 серпня 2020 18:00
Complaints submission until: до 14 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 18 серпня 2020 18:00

Information

Estimated total value: 4 424 479 UAH including VAT
Minimal lowering step: 44 244 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Scope of the procurement
Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «про публічні закупівлі»
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації
Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «про публічні закупівлі»: 18.08.2020 18:00
Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується;
Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації.
Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників,визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону.
Застосовані критерії оцінки - ціна.
Розгорнути Згорнути
Customer category: legal entity and / or business entities that carry out activities in certain areas of business, referred to in paragraph 4 of Part 1 of Art. 2 of the Law "On Public Procurement"
Quantity of goods or volume of work performed or services provided: in accordance with the terms of Annex №1 of the tender documentation.
Place of delivery of goods or place of performance of works or provision of services. Ukraine, in accordance with Annex №1 of the tender documentation
Language (languages) in which the tender proposals should be prepared: Ukrainian in accordance with the terms of the tender documentation
Date and time of opening of tender offers, if the announcement of open bidding is published in accordance with Part 3 of Art. 10 of the Law "On Public Procurement": 18.08.2020 18:00
Mathematical formula for calculating the present price (in case of its application) - is not applied;
Other information: other conditions according to the tender documentation.
Type of procurement - procurement procedure - for customers defined in paragraphs 1-3 of the first part of Article 2 of the Law.
Applied evaluation criteria - price.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150 шт.
Пластина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Plate
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
105 шт.
Опора закрита
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Support closed
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
105 шт.
Опора відкрита
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

The support is open
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
105 шт.
Планка притискна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

The bar is pressed
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
24 шт.
Опора автоскамейки правая
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

The support of a car bench is right
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
34 шт.
Опора автоскамейки левая
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

The support of a car bench is left
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
5 шт.
Рундук в V-купе
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Locker in the V-compartment
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
28 шт.
Рундук лівий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

The locker is left
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
50 шт.
Рундук правий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

The stall is right
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
95 шт.
Полиця багажна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Luggage rack
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
95 шт.
Брюкодержатель
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Trouser holder
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
100 шт.
запобіжник
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Fuse
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
10 шт.
Стіл відкидний в напівкупе
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Folding table in a semi-compartment
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
100 шт.
Сітка газетниця
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Grid newspaper
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
10 шт.
Гайка винтова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Screw nut
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
68 шт.
Шайба
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Puck
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
500 шт.
Винт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Screw
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
250 шт.
Втулка винтова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Screw sleeve
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
38 шт.
Перекриття
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Overlapping
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
82 шт.
Кронштейн підвіски спинки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Back suspension bracket
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
10 шт.
Шайба підкладочна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

The washer is lining
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
35 шт.
Гайка болтова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Bolted nut
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
10 шт.
Гайка болтова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Bolted nut
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
80 шт.
Втулка шестигранна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Hexagon sleeve
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
5 шт.
Кронштейн ланцюга, правий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Chain bracket, right
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
3 шт.
Полиця туалету мала
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

The toilet shelf was small
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
3 шт.
Полиця туалету велика
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

The toilet shelf is large
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
5 шт.
Падуга в зборі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Padug assembled
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
45 шт.
Падуга в зборі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Padug assembled
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
45 шт.
Стеля з люком у зборі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Ceiling with hatch assembly
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
5 шт.
Стеля з люком у зборі (купе провідника)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Ceiling with hatch assembly (conductor compartment)
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
3 шт.
Наличник пожежного сповіщувача
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Fire alarm box
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
29 шт.
Ракушка під ручку в зборі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Seashell under the handle assembled
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
15 шт.
Панель важеля ручного гальма
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Handbrake lever panel
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
10 шт.
Стеля тамбура
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

The vestibule ceiling
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
58 шт.
Наличник-ракушка під ручку тамбура
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Sheath-shell under the handle of the vestibule
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
44 шт.
Наличник-ракушка під фіксатор відкидного майданчика
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

The platband-shell under a clamp of a folding platform
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
5 комп.
Комплект умивальника туалету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Toilet washbasin set
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
28 комп.
Комплект піктограм і табличок на вагон ЦМК на металевій основі з кріпленням (в комплекті з пластиковими схемами опалення , водопостачання, кипятильника, пожежної сигналізації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Set of icons and plates on the CMK car on a metal basis with fastening (complete with plastic schemes of heating, water supply, a boiler, the fire alarm system)
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
6 шт.
Вікно широке із кватиркою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

The window is wide with a window
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
7 шт.
Вікно вузьке із кватиркою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

The window is narrow with a window
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
4 шт.
Вікно вузьке із кватиркою (туалетне)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Window narrow with a small window (toilet)
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
9 шт.
Вікно широке аварійне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

The window is wide emergency
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
136 шт.
Проєм вікна в зборі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Window opening assembly
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
49 шт.
Проєм вікна в зборі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Window opening assembly
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
3 шт.
Штора ролетна СРТ-11 (вузька) з направляючими та кріпленнями, сірого кольору
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Roller blind CPT-11 (narrow) with guides and fasteners, gray
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
50 шт.
Диван
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Sofa
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
45 шт.
Диван
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Sofa
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
5 шт.
Полка верхня
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

The top shelf
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
95 шт.
Спинка сидіння купе
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

The back of the coupe seat
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
5 шт.
Спинка сидіння службового відділення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

The back of the office seat
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
5 шт.
Ланцюг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Chain
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
5 шт.
Ланцюг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Chain
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
40 шт.
Автоскамейка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Car bench
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
5 шт.
Рундук в службовому відділенні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Locker in the office
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
5 шт.
Сидіння службового відділення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Office seat
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
45 шт.
Столик купейного вагону
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

The table of a compartment car
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата: здійснюється протягом – 45 банківських днів відповідно до умов Договору. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «про публічні закупівлі»: 18.08.2020 18:00. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується; Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону. Застосовані критерії оцінки - ціна. Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 липня 2020 15:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2020 15:20
Оголошенння (1).doc
17 липня 2020 15:20
ADVERTISEMENT (1).docx
17 липня 2020 15:20
ТД_Запасні частини до пасажирських вагонів (1).doc
17 липня 2020 15:20
Проект Договору (1).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-17-001558-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ", Код ЄДРПОУ:40526699
Дата подання: 01 серпня 2020 17:53
Вимога
Ми вважаємо, що тендерна документація до процедури закупівлі UA-2020-07-17-001558-a складена з суворим порушенням «Закону про Публічні закупівлі» ( згідно Статті 5 «Закону України про публічні закупівлі «1. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах…), оскільки в даній процедурі закупівлі може приймати участь лише виробник, який виготовляє продукцію згідно Технічних умов, при чому єдиний виробник – ТОВ «НВО «РІСТ», номера креслень на продукцію якого вказані в тендерній документації. При чому при проведенні попередніх аукціонів на дану продукцію наше підприємство вже неодноразово зверталося до Замовника з проханням викласти креслення на продукцію у складі тендерної документації, проте було отримано відмову. Тобто участь потенційних виробників-конкурентів в аукціоні з самого початку виключається.
Зовсім нещодавно замовником проводився тендер на аналогічну продукцію під номером UA-2020-06-05-001490-a, згідно умов якого дозволялося виготовлення продукції за кресленнями, актуальність яких підтверджено визначеним філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» структурним підрозділом.
Враховуючи вищенаведене, з метою виключення дискримінаційного фактору, просимо внести зміни до тендерної документації та доповнити п.2. Розділу ІІ Додатку 1 тендерної документації наступним:
«2.4. Якщо продукція виготовляється за креслеником згідно з ГОСТ 2.102-68, учаснику необхідно надати:
2.4.1. для виробів, які виготовляються за конструкторськими документами, що входять до повного комплекту конструкторської документації на продукцію залізничного призначення – лист виробника або визначеного філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» структурного підрозділу, який підтверджує, що кресленик на запропоновану до постачання продукцію входить до повного комплекту конструкторської документації на основний виріб залізничного призначення наприклад: (локомотив, світлофор, комплект рейкового скріплення тощо);
2.4.2. для виробів, які виготовляються за конструкторськими документами, що не входять до повного комплекту конструкторської документації на продукцію залізничного призначення:
- підтвердження про актуальність креслеників шляхом їх письмового узгодження визначеним філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» структурним підрозділом. Письмове узгодження визначеним філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» структурним підрозділом повинно бути датовано не раніше минулого календарного року;
- документ (документи) виробника, що містить (містять) вимоги до способів контролю кількісних і якісних показників продукції, обсягу вибірки, умов контролю, вимог до транспортування, маркування, пакування, гарантій виробника (керівництво з експлуатації, технічний паспорт тощо);
2.4.3. для виробів, загального призначення:
- скановану копію кресленика на продукцію, з підписом та печаткою (за наявності) власника кресленика;
- документ (документи) виробника, що містить (містять) вимоги до способів контролю кількісних і якісних показників продукції, обсягу вибірки, умов контролю, вимог до транспортування, маркування, пакування, гарантій виробника (керівництво з експлуатації, технічний паспорт тощо);
Для випадків, зазначених у пунктах 2.4.1 – 2.4.3, якщо виробник не є власником кресленика, надати скановану копію документу, власника кресленика щодо надання права на використання даного кресленика у виробництві продукції, яка пропонується до постачання.»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 серпня 2020 18:13
Для належного опрацювання Вашої вимоги тендерний комітет направив інформацію відповідним спеціалістам Замовника. У разі встановлення доцільності та можливості, тендерним комітетом будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
Дякуємо за звернення.
Номер вимоги: UA-2020-07-17-001558-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ", Код ЄДРПОУ:40526699
Дата подання: 01 серпня 2020 18:17
Вимога замовнику
Для розширення числа потенційних учасників процедури закупівлі просимо викласти у складі тендерної документації копії креслеників на наступну продукцію: Пластина 1021.607.003; Опора закрита 2154.18.00.00.100; Опора відкрита 2154.18.00.00.200; Планка притискна 2154.18.00.00.250; Опора автоскамейки правая 2154.18.00.00.500; Опора автоскамейки левая 2154.18.00.00.600; Рундук в V-купе 2154.18.05.00.000-01; Рундук лівий 2154.18.06.00.000-01; Рундук правий 2154.18.07.00.000-01; Полиця багажна 2154.18.16.00.000-01; Брюкодержатель 2154.18.18.00.000; Запобіжник 2154.18.20.00.000; Стіл відкидний в напівкупе 2154.18.22.00.000; Сітка газетниця 2154.18.25.00.000; Гайка винтова 2154.18.00.00.002; Шайба 2154.18.00.00.004; Винт 2154.18.00.00.005; Втулка винтова 2154.18.00.00.006; Перекриття 2154.18.00.00.007; Кронштейн підвіски спинки 2154.18.00.00.011; Шайба підкладочна 2154.18.00.00.012; Гайка болтова 2154.18.00.00.015; Гайка болтова 2154.18.00.00.016; Втулка шестигранна 2154.18.00.00.018; Кронштейн ланцюга, правий 2154.18.00.00.021; Полиця туалету мала 2151.527.003; Полиця туалету велика 2151.527.004; Падуга в зборі 2154.120.100СБ; Падуга в зборі 2154.110.100СБ; Стеля з люком у зборі 2154.110.200СБ; Стеля з люком у зборі (купе провідника) 2154.120.200СБ; Наличник пожежного сповіщувача 2154.140.010СБ; Ракушка під ручку в зборі 2154.150.010СБ; Панель важеля ручного гальма 2153.100.403; Стеля тамбура 2154.150.060СБ; Наличник-ракушка під ручку тамбура 2153.100.402; Наличник-ракушка під фіксатор відкидного майданчика 2153.100.401; Комплект умивальника туалету 2151.527.300СБ; Комплект піктограм і табличок на вагон ЦМК на металевій основі з кріпленням (в комплекті з пластиковими схемами опалення , водопостачання, кипятильника, пожежної сигналізації) 2154.23.00.00.000; Вікно широке із кватиркою 1021.601.100СБ; Вікно вузьке із кватиркою 1021.602.100СБ; Вікно вузьке із кватиркою (туалетне) 1021.603.100СБ; Вікно широке аварійне 1021.606.100СБ; Проєм вікна в зборі 1021.601.600СБ; Проєм вікна в зборі 1021.602.600СБ; Штора ролетна СРТ-11 (вузька) з направляючими та кріпленнями, сірого кольору; Диван 2154.18.01.00.000-50; Диван 2154.18.01.00.000-50-01; Полка верхня 2154.18.02.00.000-50 СБ; Спинка сидіння купе 2154.18.03.00.000-50 СБ; Спинка сидіння службового відділення 2154.18.04.00.000-50-01 СБ; Ланцюг 2154.18.09.00.000-50-20-01; Ланцюг 2154.18.09.00.000-50-20; Автоскамейка 2154.18.11.00.000-50 СБ; Рундук в службовому відділенні 2154.18.12.00.000-02 СБ; Сидіння службового відділення 2154.18.14.00.000-50-03 СБ; Столик купейного вагону 2021.500.100.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 серпня 2020 18:14
Для належного опрацювання Вашої вимоги тендерний комітет направив інформацію відповідним спеціалістам Замовника. У разі встановлення доцільності та можливості, тендерним комітетом будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
Дякуємо за звернення.
Номер вимоги: UA-2020-07-17-001558-a.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ", Код ЄДРПОУ:40526699
Дата подання: 07 серпня 2020 15:02
Порушення Статті 5 Закону про Публічні Закупівлі
Порушення Статті 5 Закону про Публічні Закупівлі
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 серпня 2020 15:15
Для належного опрацювання Вашого звернення тендерний комітет направив інформацію відповідним спеціалістам Замовника. У разі встановлення доцільності та можливості, тендерним комітетом будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Дякуємо за звернення.
Номер вимоги: UA-2020-07-17-001558-a.b4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ «ВМЗ», Код ЄДРПОУ:32934770
Дата подання: 07 серпня 2020 15:07
Внести зміни до ТД.
Просимо викласти ТД в новій редакції.
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 серпня 2020 15:15
Для належного опрацювання Вашого звернення тендерний комітет направив інформацію відповідним спеціалістам Замовника. У разі встановлення доцільності та можливості, тендерним комітетом будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Дякуємо за звернення.
Номер вимоги: UA-2020-07-17-001558-a.c5
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ТЕРА-ЛТД", Код ЄДРПОУ:39998322
Дата подання: 08 серпня 2020 17:09
Надання інформації
У зв’язку із тим, що креслення, які вказані в тендерній документації, є інтелектуальною власністю конкретного виробника та відсутні у вільному доступі – взагалі відсутня можливість потенційним учасникам-виробникам запропонувати Замовнику еквівалент продукції, яка вимагається до закупівлі, що є прямим порушенням "Закону про публічні закупівлі"
У зв’язку із вищесказаним, для розширення числа потенційних учасників, просимо викласти у складі тендерної документації креслення на повний перелік продукції, вказаної у тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 серпня 2020 15:16
Для належного опрацювання Вашого звернення тендерний комітет направив інформацію відповідним спеціалістам Замовника. У разі встановлення доцільності та можливості, тендерним комітетом будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Дякуємо за звернення.
Номер вимоги: UA-2020-07-17-001558-a.c6
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ТЕРА-ЛТД", Код ЄДРПОУ:39998322
Дата подання: 08 серпня 2020 17:32
Вимога щодо продукції
У зв’язку із тим, що еквівалент продукції, яка вказана у тендерній документації, потенційно виготовляється різними виробниками, та для можливості участі даних виробників у торгах, просимо розбити перелік продукції, що вимагається до закупівлі, на окремі лоти:
Лот 1: Опора закрита 2154.18.00.00.100; Опора відкрита 2154.18.00.00.200; Планка притискна 2154.18.00.00.250; Опора автоскамейки правая 2154.18.00.00.500; Опора автоскамейки левая 2154.18.00.00.600; Рундук в V-купе 2154.18.05.00.000-01; Рундук лівий 2154.18.06.00.000-01; Рундук правий 2154.18.07.00.000-01; Полиця багажна 2154.18.16.00.000-01; Брюкодержатель 2154.18.18.00.000; Запобіжник 2154.18.20.00.000; Стіл відкидний в напівкупе 2154.18.22.00.000; Сітка газетниця 2154.18.25.00.000; Гайка винтова 2154.18.00.00.002; Шайба 2154.18.00.00.004; Винт 2154.18.00.00.005; Втулка винтова 2154.18.00.00.006; Перекриття 2154.18.00.00.007; Кронштейн підвіски спинки 2154.18.00.00.011; Шайба підкладочна 2154.18.00.00.012; Гайка болтова 2154.18.00.00.015; Гайка болтова 2154.18.00.00.016; Втулка шестигранна 2154.18.00.00.018; Кронштейн ланцюга, правий 2154.18.00.00.021; Комплект піктограм і табличок на вагон ЦМК на металевій основі з кріпленням (в комплекті з пластиковими схемами опалення , водопостачання, кипятильника, пожежної сигналізації) 2154.23.00.00.000; Диван 2154.18.01.00.000-50; Диван 2154.18.01.00.000-50-01; Полка верхня 2154.18.02.00.000-50 СБ; Спинка сидіння купе 2154.18.03.00.000-50 СБ; Спинка сидіння службового відділення 2154.18.04.00.000-50-01 СБ; Ланцюг 2154.18.09.00.000-50-20-01; Ланцюг 2154.18.09.00.000-50-20; Автоскамейка 2154.18.11.00.000-50 СБ; Рундук в службовому відділенні 2154.18.12.00.000-02 СБ; Сидіння службового відділення 2154.18.14.00.000-50-03 СБ; Столик купейного вагону 2021.500.100.
Лот2: Полиця туалету мала 2151.527.003; Полиця туалету велика 2151.527.004; Падуга в зборі 2154.120.100СБ; Падуга в зборі 2154.110.100СБ; Стеля з люком у зборі 2154.110.200СБ; Стеля з люком у зборі (купе провідника) 2154.120.200СБ; Наличник пожежного сповіщувача 2154.140.010СБ; Ракушка під ручку в зборі 2154.150.010СБ; Панель важеля ручного гальма 2153.100.403; Стеля тамбура 2154.150.060СБ; Наличник-ракушка під ручку тамбура 2153.100.402; Наличник-ракушка під фіксатор відкидного майданчика 2153.100.401; Комплект умивальника туалету 2151.527.300СБ.
Лот 3: Пластина 1021.607.003; Вікно широке із кватиркою 1021.601.100СБ; Вікно вузьке із кватиркою 1021.602.100СБ; Вікно вузьке із кватиркою (туалетне) 1021.603.100СБ; Вікно широке аварійне 1021.606.100СБ; Проєм вікна в зборі 1021.601.600СБ; Проєм вікна в зборі 1021.602.600СБ; Штора ролетна СРТ-11 (вузька) з направляючими та кріпленнями, сірого кольору
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 серпня 2020 15:16
Для належного опрацювання Вашого звернення тендерний комітет направив інформацію відповідним спеціалістам Замовника. У разі встановлення доцільності та можливості, тендерним комітетом будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Дякуємо за звернення.
Номер вимоги: UA-2020-07-17-001558-a.c7
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ТЕРА-ЛТД", Код ЄДРПОУ:39998322
Дата подання: 08 серпня 2020 17:46
Вимога замовнику
В даній редакції тендерної документації не передбачена участь виробників, які виготовляють продукцію згідно креслеників. Враховуючи те, що кресленики на продукцію залізничного призначення проходять обов’язкову перевірку на актуальність визначеним філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» структурним підрозділом, що також є підтвердженням відповідності продукції вимогам Замовника, просимо доповнити Розділ ІІ Додатку 1 тендерної документації наступним:
«2.4. Якщо продукція виготовляється за креслеником згідно з ГОСТ 2.102-68, учаснику необхідно надати:
2.4.1. для виробів, які виготовляються за конструкторськими документами, що входять до повного комплекту конструкторської документації на продукцію залізничного призначення – лист виробника або визначеного філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» структурного підрозділу, який підтверджує, що кресленик на запропоновану до постачання продукцію входить до повного комплекту конструкторської документації на основний виріб залізничного призначення наприклад: (локомотив, світлофор, комплект рейкового скріплення тощо);
2.4.2. для виробів, які виготовляються за конструкторськими документами, що не входять до повного комплекту конструкторської документації на продукцію залізничного призначення:
- підтвердження про актуальність креслеників шляхом їх письмового узгодження визначеним філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» структурним підрозділом. Письмове узгодження визначеним філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» структурним підрозділом повинно бути датовано не раніше минулого календарного року;
- документ (документи) виробника, що містить (містять) вимоги до способів контролю кількісних і якісних показників продукції, обсягу вибірки, умов контролю, вимог до транспортування, маркування, пакування, гарантій виробника (керівництво з експлуатації, технічний паспорт тощо);
2.4.3. для виробів, загального призначення:
- скановану копію кресленика на продукцію, з підписом та печаткою (за наявності) власника кресленика;
- документ (документи) виробника, що містить (містять) вимоги до способів контролю кількісних і якісних показників продукції, обсягу вибірки, умов контролю, вимог до транспортування, маркування, пакування, гарантій виробника (керівництво з експлуатації, технічний паспорт тощо);
Для випадків, зазначених у пунктах 2.4.1 – 2.4.3, якщо виробник не є власником кресленика, надати скановану копію документу, власника кресленика щодо надання права на використання даного кресленика у виробництві продукції, яка пропонується до постачання".

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 серпня 2020 15:16
Для належного опрацювання Вашого звернення тендерний комітет направив інформацію відповідним спеціалістам Замовника. У разі встановлення доцільності та можливості, тендерним комітетом будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Дякуємо за звернення.

Документи подані скаржником

07 серпня 2020 15:02
Вимога.pdf

Документи подані скаржником

07 серпня 2020 15:07
Зміни 07.08.2020.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-07-000033 ● fba9451de781462281b03252fa72465f
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 жовтня 2020 13:23
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

07.10.2020 № 68
Черкаси

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручень Держаудитслужби від 16.09.2020 № 003100-18/4941-2020 та від 16.09.2020 № 003100-18/4943-2020

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 07.10.2020 № 68

Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
UA-2020-07-17-001558-a, 17.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 29 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 04 листопада 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 21 серпня 2020
UA-2020-07-17-001558-a04839af337a34d178c2ac0968debcc1f
Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна, Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ТД "ГЕРМЕС ТРЕЙДІНГ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "СВП "Квазар" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

03 вересня 2020 09:28
Електронний підпис
03 вересня 2020 09:27
Опис Статут.pdf
02 вересня 2020 11:37
Електронний підпис
02 вересня 2020 11:36
Статут.pdf
02 вересня 2020 11:36
ВИТЯГ з ЄДР.pdf
28 серпня 2020 16:39
Електронний підпис
28 серпня 2020 16:38
Електронний підпис
28 серпня 2020 16:38
МВС_1558.pdf
28 серпня 2020 16:38
ДПС_1558.pdf
18 серпня 2020 17:11
Електронний підпис
18 серпня 2020 17:11
Електронний підпис
18 серпня 2020 17:10
Лист пояснення.pdf
18 серпня 2020 16:52
Електронний підпис
18 серпня 2020 16:52
Електронний підпис
18 серпня 2020 16:31
SES-FR-1СЭС фанера.pdf
18 серпня 2020 16:31
протоколи.pdf
18 серпня 2020 16:31
Лист во на фанеру.pdf
18 серпня 2020 16:31
протоколы испытаний.pdf
18 серпня 2020 16:31
паспорт стеклопласт..pdf
18 серпня 2020 16:31
Протоколы 218,219,220,221.PDF
18 серпня 2020 16:31
протоколи 222,223,224,225.pdf
18 серпня 2020 16:31
паспорт штора.pdf
18 серпня 2020 16:31
Лист 09_380 ПКТБ.pdf
18 серпня 2020 16:31
Інструкція з монтажу.pdf
18 серпня 2020 16:30
Висновок СЕЕ Штори.pdf
18 серпня 2020 16:30
Протоколи.pdf
18 серпня 2020 16:30
ТУ У 011 изм. 3 НВО скан..pdf
18 серпня 2020 16:30
паспорт метал. вироби.pdf
18 серпня 2020 16:30
3010.237.000ВС Изд. мет. 011ТУ.pdf
18 серпня 2020 16:30
ЦУО-15_44_2 від 16.03.2020.jpeg
18 серпня 2020 16:30
ЦУО-15_44_1 від 16.03.2020.jpeg
18 серпня 2020 16:30
паспорт мебель.pdf
18 серпня 2020 16:30
Висновок ДСЕЕ (меблі).pdf
18 серпня 2020 16:30
ТУ У 005 зм. 4 скан. цвет.pdf
18 серпня 2020 16:30
паспорт окна.pdf
18 серпня 2020 16:30
RCU.02.0043-20 СМЯ.pdf
18 серпня 2020 16:30
Licenziya.zip
18 серпня 2020 16:30
iнформ._до_тп.pdf
18 серпня 2020 16:30
Dovirenist.zip
18 серпня 2020 16:29
BG 5221-20G TOV TD GT.zip
18 серпня 2020 16:29
ЦЗВ-03-17319-01.pdf
18 серпня 2020 16:29
ЦЗВ-03-17319-01 20.pdf
18 серпня 2020 16:29
ст._17.pdf
18 серпня 2020 16:29
сертификат 9001.pdf
18 серпня 2020 16:29
лист ЦЗ.pdf
18 серпня 2020 16:29
Лист виробника (штора).pdf
18 серпня 2020 16:29
Лист виробника (КММ).pdf
18 серпня 2020 16:29
Договір нпп-нво.pdf
18 серпня 2020 16:29
договір нпп-нво 2.pdf
18 серпня 2020 16:29
довiдка_аналог_дог.pdf
18 серпня 2020 16:29
вiдомостi_про_учасника.pdf
18 серпня 2020 16:29
Відгук_Каховка 319.pdf
18 серпня 2020 16:29
Відгук_Бахмач 319.PDF
18 серпня 2020 16:29
20363.pdf
18 серпня 2020 16:29
2._Витяг_платника_ПДВ.PDF
18 серпня 2020 16:20
SES-FR-1СЭС фанера.pdf
18 серпня 2020 16:20
протоколи.pdf
18 серпня 2020 16:20
Лист во на фанеру.pdf
18 серпня 2020 16:20
протоколы испытаний.pdf
18 серпня 2020 16:20
паспорт стеклопласт..pdf
18 серпня 2020 16:20
Протоколы 218,219,220,221.PDF
18 серпня 2020 16:20
протоколи 222,223,224,225.pdf
18 серпня 2020 16:20
паспорт штора.pdf
18 серпня 2020 16:20
Лист 09_380 ПКТБ.pdf
18 серпня 2020 16:20
Інструкція з монтажу.pdf
18 серпня 2020 16:20
Висновок СЕЕ Штори.pdf
18 серпня 2020 16:20
Протоколи.pdf
18 серпня 2020 16:20
ТУ У 011 изм. 3 НВО скан..pdf
18 серпня 2020 16:20
паспорт метал. вироби.pdf
18 серпня 2020 16:20
3010.237.000ВС Изд. мет. 011ТУ.pdf
18 серпня 2020 16:20
ЦУО-15_44_2 від 16.03.2020.jpeg
18 серпня 2020 16:20
ЦУО-15_44_1 від 16.03.2020.jpeg
18 серпня 2020 16:20
паспорт мебель.pdf
18 серпня 2020 16:20
Висновок ДСЕЕ (меблі).pdf
18 серпня 2020 16:20
ТУ У 005 зм. 4 скан. цвет.pdf
18 серпня 2020 16:20
паспорт окна.pdf
18 серпня 2020 16:20
RCU.02.0043-20 СМЯ.pdf
18 серпня 2020 16:20
Licenziya.zip
18 серпня 2020 16:20
iнформ._до_тп.pdf
18 серпня 2020 16:20
Dovirenist.zip
18 серпня 2020 16:20
BG 5221-20G TOV TD GT.zip
18 серпня 2020 16:20
ЦЗВ-03-17319-01.pdf
18 серпня 2020 16:20
ЦЗВ-03-17319-01 20.pdf
18 серпня 2020 16:20
ст._17.pdf
18 серпня 2020 16:20
сертификат 9001.pdf
18 серпня 2020 16:20
лист ЦЗ.pdf
18 серпня 2020 16:20
Лист виробника (штора).pdf
18 серпня 2020 16:20
Лист виробника (КММ).pdf
18 серпня 2020 16:20
Договір нпп-нво.pdf
18 серпня 2020 16:20
договір нпп-нво 2.pdf
18 серпня 2020 16:20
довiдка_аналог_дог.pdf
18 серпня 2020 16:20
вiдомостi_про_учасника.pdf
18 серпня 2020 16:20
Відгук_Каховка 319.pdf
18 серпня 2020 16:20
Відгук_Бахмач 319.PDF
18 серпня 2020 16:20
20363.pdf
18 серпня 2020 16:20
2._Витяг_платника_ПДВ.PDF

Документи

Публічні документи

18 серпня 2020 17:34
Лист пояснення.pdf
18 серпня 2020 16:32
Відгук.pdf
18 серпня 2020 16:32
Договор.pdf
18 серпня 2020 16:32
протоклі висновків.pdf
18 серпня 2020 16:32
Лист во на фанеру.pdf
18 серпня 2020 16:32
SES-FR-1СЭС фанера.pdf
18 серпня 2020 16:32
протоколы испытаний.pdf
18 серпня 2020 16:32
пас стекл.pdf
18 серпня 2020 16:32
ДЕКЛАРАЦІЯ склопласт.pdf
18 серпня 2020 16:29
Протоколы 218_219_220_221.PDF
18 серпня 2020 16:29
протоколи 222_223_224_225.pdf
18 серпня 2020 16:29
Паспорт на роллеты.pdf
18 серпня 2020 16:29
Лист 09_380 ПКТБ.pdf
18 серпня 2020 16:28
Інструкція з монтажу.pdf
18 серпня 2020 16:28
ДЕКЛАРАЦІЯ штора.pdf
18 серпня 2020 16:28
3010.237.000ВС Изд. мет. 011ТУ.pdf
18 серпня 2020 16:28
ЦУО-15_44_2 від 16.03.2020.jpeg
18 серпня 2020 16:28
ЦУО-15_44_1 від 16.03.2020.jpeg
18 серпня 2020 16:28
Протоколи висновків.pdf
18 серпня 2020 16:28
ТУ У 011 изм. 3 НВО скан..pdf
18 серпня 2020 16:28
Па метал.pdf
18 серпня 2020 16:28
Декларація мебель.pdf
18 серпня 2020 16:28
Висновок ДСЕЕ (меблі).pdf
18 серпня 2020 16:28
ТУ У 005 зм. 4 скан. цвет.pdf
18 серпня 2020 16:28
па окна.pdf
18 серпня 2020 16:28
Письмо произв. штора.pdf
18 серпня 2020 16:28
лист ЦЗ.pdf
18 серпня 2020 16:28
Захист довкілля.pdf
18 серпня 2020 16:28
Декларація (вікна).pdf
18 серпня 2020 16:27
Додаток 2 пункт 1.2.pdf
18 серпня 2020 16:27
сертификат 9001.pdf
18 серпня 2020 16:27
Представительство.pdf
18 серпня 2020 16:27
Додаток 2 пункт 1.2.1.pdf
18 серпня 2020 16:27
Додаток 2 п. 2.1.pdf
18 серпня 2020 16:27
Письмо производ. кмм.pdf
18 серпня 2020 16:27
Договір нпп-нво.pdf
18 серпня 2020 16:27
договір нпп-нво 2.pdf
18 серпня 2020 16:27
Д 2 П. 1.1..pdf
18 серпня 2020 16:27
д 2 п 4.1.pdf
18 серпня 2020 16:27
д 2 п 1.3.pdf
18 серпня 2020 16:27
RCU.02.0043-20 СМЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТД "ГЕРМЕС ТРЕЙДІНГ"

ТОВ "СВП "Квазар"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 серпня 2020 13:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТД "ГЕРМЕС ТРЕЙДІНГ" 4 420 000,00
UAH з ПДВ
4 420 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СВП "Квазар" 4 424 478,86
UAH з ПДВ
4 424 478,86
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 вересня 2020 09:28
Електронний підпис
03 вересня 2020 09:27
Опис Статут.pdf
02 вересня 2020 11:37
Електронний підпис
02 вересня 2020 11:36
Статут.pdf
02 вересня 2020 11:36
ВИТЯГ з ЄДР.pdf
28 серпня 2020 16:39
Електронний підпис
28 серпня 2020 16:38
Електронний підпис
28 серпня 2020 16:38
МВС_1558.pdf
28 серпня 2020 16:38
ДПС_1558.pdf
18 серпня 2020 17:11
Електронний підпис
18 серпня 2020 17:11
Електронний підпис
18 серпня 2020 17:10
Лист пояснення.pdf
18 серпня 2020 16:52
Електронний підпис
18 серпня 2020 16:52
Електронний підпис
18 серпня 2020 16:31
SES-FR-1СЭС фанера.pdf
18 серпня 2020 16:31
протоколи.pdf
18 серпня 2020 16:31
Лист во на фанеру.pdf
18 серпня 2020 16:31
протоколы испытаний.pdf
18 серпня 2020 16:31
паспорт стеклопласт..pdf
18 серпня 2020 16:31
Протоколы 218,219,220,221.PDF
18 серпня 2020 16:31
протоколи 222,223,224,225.pdf
18 серпня 2020 16:31
паспорт штора.pdf
18 серпня 2020 16:31
Лист 09_380 ПКТБ.pdf
18 серпня 2020 16:31
Інструкція з монтажу.pdf
18 серпня 2020 16:30
Висновок СЕЕ Штори.pdf
18 серпня 2020 16:30
Протоколи.pdf
18 серпня 2020 16:30
ТУ У 011 изм. 3 НВО скан..pdf
18 серпня 2020 16:30
паспорт метал. вироби.pdf
18 серпня 2020 16:30
3010.237.000ВС Изд. мет. 011ТУ.pdf
18 серпня 2020 16:30
ЦУО-15_44_2 від 16.03.2020.jpeg
18 серпня 2020 16:30
ЦУО-15_44_1 від 16.03.2020.jpeg
18 серпня 2020 16:30
паспорт мебель.pdf
18 серпня 2020 16:30
Висновок ДСЕЕ (меблі).pdf
18 серпня 2020 16:30
ТУ У 005 зм. 4 скан. цвет.pdf
18 серпня 2020 16:30
паспорт окна.pdf
18 серпня 2020 16:30
RCU.02.0043-20 СМЯ.pdf
18 серпня 2020 16:30
Licenziya.zip
18 серпня 2020 16:30
iнформ._до_тп.pdf
18 серпня 2020 16:30
Dovirenist.zip
18 серпня 2020 16:29
BG 5221-20G TOV TD GT.zip
18 серпня 2020 16:29
ЦЗВ-03-17319-01.pdf
18 серпня 2020 16:29
ЦЗВ-03-17319-01 20.pdf
18 серпня 2020 16:29
ст._17.pdf
18 серпня 2020 16:29
сертификат 9001.pdf
18 серпня 2020 16:29
лист ЦЗ.pdf
18 серпня 2020 16:29
Лист виробника (штора).pdf
18 серпня 2020 16:29
Лист виробника (КММ).pdf
18 серпня 2020 16:29
Договір нпп-нво.pdf
18 серпня 2020 16:29
договір нпп-нво 2.pdf
18 серпня 2020 16:29
довiдка_аналог_дог.pdf
18 серпня 2020 16:29
вiдомостi_про_учасника.pdf
18 серпня 2020 16:29
Відгук_Каховка 319.pdf
18 серпня 2020 16:29
Відгук_Бахмач 319.PDF
18 серпня 2020 16:29
20363.pdf
18 серпня 2020 16:29
2._Витяг_платника_ПДВ.PDF
18 серпня 2020 16:20
SES-FR-1СЭС фанера.pdf
18 серпня 2020 16:20
протоколи.pdf
18 серпня 2020 16:20
Лист во на фанеру.pdf
18 серпня 2020 16:20
протоколы испытаний.pdf
18 серпня 2020 16:20
паспорт стеклопласт..pdf
18 серпня 2020 16:20
Протоколы 218,219,220,221.PDF
18 серпня 2020 16:20
протоколи 222,223,224,225.pdf
18 серпня 2020 16:20
паспорт штора.pdf
18 серпня 2020 16:20
Лист 09_380 ПКТБ.pdf
18 серпня 2020 16:20
Інструкція з монтажу.pdf
18 серпня 2020 16:20
Висновок СЕЕ Штори.pdf
18 серпня 2020 16:20
Протоколи.pdf
18 серпня 2020 16:20
ТУ У 011 изм. 3 НВО скан..pdf
18 серпня 2020 16:20
паспорт метал. вироби.pdf
18 серпня 2020 16:20
3010.237.000ВС Изд. мет. 011ТУ.pdf
18 серпня 2020 16:20
ЦУО-15_44_2 від 16.03.2020.jpeg
18 серпня 2020 16:20
ЦУО-15_44_1 від 16.03.2020.jpeg
18 серпня 2020 16:20
паспорт мебель.pdf
18 серпня 2020 16:20
Висновок ДСЕЕ (меблі).pdf
18 серпня 2020 16:20
ТУ У 005 зм. 4 скан. цвет.pdf
18 серпня 2020 16:20
паспорт окна.pdf
18 серпня 2020 16:20
RCU.02.0043-20 СМЯ.pdf
18 серпня 2020 16:20
Licenziya.zip
18 серпня 2020 16:20
iнформ._до_тп.pdf
18 серпня 2020 16:20
Dovirenist.zip
18 серпня 2020 16:20
BG 5221-20G TOV TD GT.zip
18 серпня 2020 16:20
ЦЗВ-03-17319-01.pdf
18 серпня 2020 16:20
ЦЗВ-03-17319-01 20.pdf
18 серпня 2020 16:20
ст._17.pdf
18 серпня 2020 16:20
сертификат 9001.pdf
18 серпня 2020 16:20
лист ЦЗ.pdf
18 серпня 2020 16:20
Лист виробника (штора).pdf
18 серпня 2020 16:20
Лист виробника (КММ).pdf
18 серпня 2020 16:20
Договір нпп-нво.pdf
18 серпня 2020 16:20
договір нпп-нво 2.pdf
18 серпня 2020 16:20
довiдка_аналог_дог.pdf
18 серпня 2020 16:20
вiдомостi_про_учасника.pdf
18 серпня 2020 16:20
Відгук_Каховка 319.pdf
18 серпня 2020 16:20
Відгук_Бахмач 319.PDF
18 серпня 2020 16:20
20363.pdf
18 серпня 2020 16:20
2._Витяг_платника_ПДВ.PDF

Публічні документи

18 серпня 2020 17:34
Лист пояснення.pdf
18 серпня 2020 16:32
Відгук.pdf
18 серпня 2020 16:32
Договор.pdf
18 серпня 2020 16:32
протоклі висновків.pdf
18 серпня 2020 16:32
Лист во на фанеру.pdf
18 серпня 2020 16:32
SES-FR-1СЭС фанера.pdf
18 серпня 2020 16:32
протоколы испытаний.pdf
18 серпня 2020 16:32
пас стекл.pdf
18 серпня 2020 16:32
ДЕКЛАРАЦІЯ склопласт.pdf
18 серпня 2020 16:29
Протоколы 218_219_220_221.PDF
18 серпня 2020 16:29
протоколи 222_223_224_225.pdf
18 серпня 2020 16:29
Паспорт на роллеты.pdf
18 серпня 2020 16:29
Лист 09_380 ПКТБ.pdf
18 серпня 2020 16:28
Інструкція з монтажу.pdf
18 серпня 2020 16:28
ДЕКЛАРАЦІЯ штора.pdf
18 серпня 2020 16:28
3010.237.000ВС Изд. мет. 011ТУ.pdf
18 серпня 2020 16:28
ЦУО-15_44_2 від 16.03.2020.jpeg
18 серпня 2020 16:28
ЦУО-15_44_1 від 16.03.2020.jpeg
18 серпня 2020 16:28
Протоколи висновків.pdf
18 серпня 2020 16:28
ТУ У 011 изм. 3 НВО скан..pdf
18 серпня 2020 16:28
Па метал.pdf
18 серпня 2020 16:28
Декларація мебель.pdf
18 серпня 2020 16:28
Висновок ДСЕЕ (меблі).pdf
18 серпня 2020 16:28
ТУ У 005 зм. 4 скан. цвет.pdf
18 серпня 2020 16:28
па окна.pdf
18 серпня 2020 16:28
Письмо произв. штора.pdf
18 серпня 2020 16:28
лист ЦЗ.pdf
18 серпня 2020 16:28
Захист довкілля.pdf
18 серпня 2020 16:28
Декларація (вікна).pdf
18 серпня 2020 16:27
Додаток 2 пункт 1.2.pdf
18 серпня 2020 16:27
сертификат 9001.pdf
18 серпня 2020 16:27
Представительство.pdf
18 серпня 2020 16:27
Додаток 2 пункт 1.2.1.pdf
18 серпня 2020 16:27
Додаток 2 п. 2.1.pdf
18 серпня 2020 16:27
Письмо производ. кмм.pdf
18 серпня 2020 16:27
Договір нпп-нво.pdf
18 серпня 2020 16:27
договір нпп-нво 2.pdf
18 серпня 2020 16:27
Д 2 П. 1.1..pdf
18 серпня 2020 16:27
д 2 п 4.1.pdf
18 серпня 2020 16:27
д 2 п 1.3.pdf
18 серпня 2020 16:27
RCU.02.0043-20 СМЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТД "ГЕРМЕС ТРЕЙДІНГ"

ТОВ "СВП "Квазар"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТД "ГЕРМЕС ТРЕЙДІНГ"
#42113176
Переможець 4 420 000,00
UAH з ПДВ
27 серпня 2020 17:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 серпня 2020 17:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТД "ГЕРМЕС ТРЕЙДІНГ"
#42113176
4 420 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 12:42
Звіт Дог. Гермес Трейдінг 20475+.docx укладений
01 квітня 2021 12:42
Електронний підпис укладений
10 вересня 2020 14:16
Договір УЗ-ЦЛ-20475-Ю.pdf укладений
10 вересня 2020 14:01

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 4 419 973,60
UAH (в тому числі ПДВ 736 662,27 UAH)