Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Spare parts for passenger cars
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 41022900 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А |
Контактна особа: |
Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку +38044-309-73-53 pk_tend@uz.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Земляк Сергій Миколайович +38 (044) 465-35-52 Горобець Сергій Юрійович +38 (05549) 7-33-58 |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Branch "Passenger Company" JSC "Ukrzaliznytsya" |
National ID: | 41022900 |
Contact point: |
Duma Alexander provision +38044-309-73-53 pk_tend@uz.gov.ua |
Additional contacts: |
Zemlyak Sergey Nikolaevich +38 (044) 465-35-52 Gorobets Sergei Yurievich +38 (05549) 7-33-58 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 липня 2020 15:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 серпня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 серпня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 27 серпня 2020 13:01 |
Очікувана вартість: | 4 424 478,86 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 44 244,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 132732 UAH |
Publication date: | 17 липня 2020 15:22 |
Enquiries until: | 08 серпня 2020 18:00 |
Complaints submission until: | до 14 серпня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 18 серпня 2020 18:00 |
Information
Estimated total value: | 4 424 479 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 44 244 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації
Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «про публічні закупівлі»: 18.08.2020 18:00
Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується;
Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації.
Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників,визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону.
Застосовані критерії оцінки - ціна.
Quantity of goods or volume of work performed or services provided: in accordance with the terms of Annex №1 of the tender documentation.
Place of delivery of goods or place of performance of works or provision of services. Ukraine, in accordance with Annex №1 of the tender documentation
Language (languages) in which the tender proposals should be prepared: Ukrainian in accordance with the terms of the tender documentation
Date and time of opening of tender offers, if the announcement of open bidding is published in accordance with Part 3 of Art. 10 of the Law "On Public Procurement": 18.08.2020 18:00
Mathematical formula for calculating the present price (in case of its application) - is not applied;
Other information: other conditions according to the tender documentation.
Type of procurement - procurement procedure - for customers defined in paragraphs 1-3 of the first part of Article 2 of the Law.
Applied evaluation criteria - price.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата: здійснюється протягом – 45 банківських днів відповідно до умов Договору. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «про публічні закупівлі»: 18.08.2020 18:00. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується; Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону. Застосовані критерії оцінки - ціна. | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 липня 2020 15:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 липня 2020 15:20 |
Оголошенння (1).doc | |
17 липня 2020 15:20 |
ADVERTISEMENT (1).docx | |
17 липня 2020 15:20 |
ТД_Запасні частини до пасажирських вагонів (1).doc | |
17 липня 2020 15:20 |
Проект Договору (1).docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Зовсім нещодавно замовником проводився тендер на аналогічну продукцію під номером UA-2020-06-05-001490-a, згідно умов якого дозволялося виготовлення продукції за кресленнями, актуальність яких підтверджено визначеним філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» структурним підрозділом.
Враховуючи вищенаведене, з метою виключення дискримінаційного фактору, просимо внести зміни до тендерної документації та доповнити п.2. Розділу ІІ Додатку 1 тендерної документації наступним:
«2.4. Якщо продукція виготовляється за креслеником згідно з ГОСТ 2.102-68, учаснику необхідно надати:
2.4.1. для виробів, які виготовляються за конструкторськими документами, що входять до повного комплекту конструкторської документації на продукцію залізничного призначення – лист виробника або визначеного філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» структурного підрозділу, який підтверджує, що кресленик на запропоновану до постачання продукцію входить до повного комплекту конструкторської документації на основний виріб залізничного призначення наприклад: (локомотив, світлофор, комплект рейкового скріплення тощо);
2.4.2. для виробів, які виготовляються за конструкторськими документами, що не входять до повного комплекту конструкторської документації на продукцію залізничного призначення:
- підтвердження про актуальність креслеників шляхом їх письмового узгодження визначеним філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» структурним підрозділом. Письмове узгодження визначеним філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» структурним підрозділом повинно бути датовано не раніше минулого календарного року;
- документ (документи) виробника, що містить (містять) вимоги до способів контролю кількісних і якісних показників продукції, обсягу вибірки, умов контролю, вимог до транспортування, маркування, пакування, гарантій виробника (керівництво з експлуатації, технічний паспорт тощо);
2.4.3. для виробів, загального призначення:
- скановану копію кресленика на продукцію, з підписом та печаткою (за наявності) власника кресленика;
- документ (документи) виробника, що містить (містять) вимоги до способів контролю кількісних і якісних показників продукції, обсягу вибірки, умов контролю, вимог до транспортування, маркування, пакування, гарантій виробника (керівництво з експлуатації, технічний паспорт тощо);
Для випадків, зазначених у пунктах 2.4.1 – 2.4.3, якщо виробник не є власником кресленика, надати скановану копію документу, власника кресленика щодо надання права на використання даного кресленика у виробництві продукції, яка пропонується до постачання.»
Дякуємо за звернення.
Дякуємо за звернення.
Дякуємо за звернення.
Дякуємо за звернення.
У зв’язку із вищесказаним, для розширення числа потенційних учасників, просимо викласти у складі тендерної документації креслення на повний перелік продукції, вказаної у тендерної документації.
Дякуємо за звернення.
Лот 1: Опора закрита 2154.18.00.00.100; Опора відкрита 2154.18.00.00.200; Планка притискна 2154.18.00.00.250; Опора автоскамейки правая 2154.18.00.00.500; Опора автоскамейки левая 2154.18.00.00.600; Рундук в V-купе 2154.18.05.00.000-01; Рундук лівий 2154.18.06.00.000-01; Рундук правий 2154.18.07.00.000-01; Полиця багажна 2154.18.16.00.000-01; Брюкодержатель 2154.18.18.00.000; Запобіжник 2154.18.20.00.000; Стіл відкидний в напівкупе 2154.18.22.00.000; Сітка газетниця 2154.18.25.00.000; Гайка винтова 2154.18.00.00.002; Шайба 2154.18.00.00.004; Винт 2154.18.00.00.005; Втулка винтова 2154.18.00.00.006; Перекриття 2154.18.00.00.007; Кронштейн підвіски спинки 2154.18.00.00.011; Шайба підкладочна 2154.18.00.00.012; Гайка болтова 2154.18.00.00.015; Гайка болтова 2154.18.00.00.016; Втулка шестигранна 2154.18.00.00.018; Кронштейн ланцюга, правий 2154.18.00.00.021; Комплект піктограм і табличок на вагон ЦМК на металевій основі з кріпленням (в комплекті з пластиковими схемами опалення , водопостачання, кипятильника, пожежної сигналізації) 2154.23.00.00.000; Диван 2154.18.01.00.000-50; Диван 2154.18.01.00.000-50-01; Полка верхня 2154.18.02.00.000-50 СБ; Спинка сидіння купе 2154.18.03.00.000-50 СБ; Спинка сидіння службового відділення 2154.18.04.00.000-50-01 СБ; Ланцюг 2154.18.09.00.000-50-20-01; Ланцюг 2154.18.09.00.000-50-20; Автоскамейка 2154.18.11.00.000-50 СБ; Рундук в службовому відділенні 2154.18.12.00.000-02 СБ; Сидіння службового відділення 2154.18.14.00.000-50-03 СБ; Столик купейного вагону 2021.500.100.
Лот2: Полиця туалету мала 2151.527.003; Полиця туалету велика 2151.527.004; Падуга в зборі 2154.120.100СБ; Падуга в зборі 2154.110.100СБ; Стеля з люком у зборі 2154.110.200СБ; Стеля з люком у зборі (купе провідника) 2154.120.200СБ; Наличник пожежного сповіщувача 2154.140.010СБ; Ракушка під ручку в зборі 2154.150.010СБ; Панель важеля ручного гальма 2153.100.403; Стеля тамбура 2154.150.060СБ; Наличник-ракушка під ручку тамбура 2153.100.402; Наличник-ракушка під фіксатор відкидного майданчика 2153.100.401; Комплект умивальника туалету 2151.527.300СБ.
Лот 3: Пластина 1021.607.003; Вікно широке із кватиркою 1021.601.100СБ; Вікно вузьке із кватиркою 1021.602.100СБ; Вікно вузьке із кватиркою (туалетне) 1021.603.100СБ; Вікно широке аварійне 1021.606.100СБ; Проєм вікна в зборі 1021.601.600СБ; Проєм вікна в зборі 1021.602.600СБ; Штора ролетна СРТ-11 (вузька) з направляючими та кріпленнями, сірого кольору
Дякуємо за звернення.
«2.4. Якщо продукція виготовляється за креслеником згідно з ГОСТ 2.102-68, учаснику необхідно надати:
2.4.1. для виробів, які виготовляються за конструкторськими документами, що входять до повного комплекту конструкторської документації на продукцію залізничного призначення – лист виробника або визначеного філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» структурного підрозділу, який підтверджує, що кресленик на запропоновану до постачання продукцію входить до повного комплекту конструкторської документації на основний виріб залізничного призначення наприклад: (локомотив, світлофор, комплект рейкового скріплення тощо);
2.4.2. для виробів, які виготовляються за конструкторськими документами, що не входять до повного комплекту конструкторської документації на продукцію залізничного призначення:
- підтвердження про актуальність креслеників шляхом їх письмового узгодження визначеним філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» структурним підрозділом. Письмове узгодження визначеним філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» структурним підрозділом повинно бути датовано не раніше минулого календарного року;
- документ (документи) виробника, що містить (містять) вимоги до способів контролю кількісних і якісних показників продукції, обсягу вибірки, умов контролю, вимог до транспортування, маркування, пакування, гарантій виробника (керівництво з експлуатації, технічний паспорт тощо);
2.4.3. для виробів, загального призначення:
- скановану копію кресленика на продукцію, з підписом та печаткою (за наявності) власника кресленика;
- документ (документи) виробника, що містить (містять) вимоги до способів контролю кількісних і якісних показників продукції, обсягу вибірки, умов контролю, вимог до транспортування, маркування, пакування, гарантій виробника (керівництво з експлуатації, технічний паспорт тощо);
Для випадків, зазначених у пунктах 2.4.1 – 2.4.3, якщо виробник не є власником кресленика, надати скановану копію документу, власника кресленика щодо надання права на використання даного кресленика у виробництві продукції, яка пропонується до постачання".
Дякуємо за звернення.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-10-07-000033 ● fba9451de781462281b03252fa72465f
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 жовтня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 жовтня 2020 13:23 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
07.10.2020 № 68
Черкаси
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручень Держаудитслужби від 16.09.2020 № 003100-18/4941-2020 та від 16.09.2020 № 003100-18/4943-2020
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 07.10.2020 № 68
Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
UA-2020-07-17-001558-a, 17.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 листопада 2020 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 41022900 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна, Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "ТД "ГЕРМЕС ТРЕЙДІНГ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "СВП "Квазар" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТД "ГЕРМЕС ТРЕЙДІНГ" #42113176 |
Переможець |
4 420 000,00
UAH з ПДВ
|
27 серпня 2020 17:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2021 12:42
|
Звіт Дог. Гермес Трейдінг 20475+.docx | укладений |
01 квітня 2021 12:42
|
Електронний підпис | укладений |
10 вересня 2020 14:16
|
Договір УЗ-ЦЛ-20475-Ю.pdf | укладений |
10 вересня 2020 14:01
|