Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лот 1- послуги з виготовлення інформаційних відеосюжетів за участю міського голови, посадових осіб та депутатів Житомирської міської ради, виконавчого комітету міської ради і трансляція їх на телебаченні на території Житомирської, лот 2 – послуги з виготовлення відеозвітів, зйомки брифінгів міського голови, посадових осіб та депутатів Житомирської міської ради, виконавчого комітету міської ради з подальшою трансляцією їх по телебаченню на території Житомирської області
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2020-07-17-001452-b 91965ca2992c46918949c3f08bad62ce
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Павленко

+380412481209 mvk@zt-rada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Житомирської міської ради Житомирської області
Код ЄДРПОУ: 04053625
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., Житомир, майдан ім. С.П.Корольова, 4/2
Контактна особа: Людмила Павленко
+380412481209
mvk@zt-rada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 липня 2020 11:51
Звернення за роз’ясненнями: до 23 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 серпня 2020 00:00
Очікувана вартість: 200 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:92220000-9: Телевізійні послуги


Тендерна документація

17 липня 2020 11:54
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: лот 2 – послуги з виготовлення відеозвітів, зйомки брифінгів міського голови, посадових осіб та депутатів Житомирської міської ради, виконавчого комітету міської ради з подальшою трансляцією їх по телебаченню на території Житомирської області
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 70 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 700,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 03 серпня 2020 14:39
Закінчення: 03 серпня 2020 15:00
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

15 посл
лот 2 – послуги з виготовлення відеозвітів, зйомки брифінгів міського голови, посадових осіб та депутатів Житомирської міської ради, виконавчого комітету міської ради з подальшою трансляцією їх по телебаченню на території Житомирської області
ДК 021:2015: 92220000-9 — Телевізійні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, 4/2
Дата доставки: 19 серпня 2020  —  31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться Замовником протягом 15 (п'ятнадцяти) робочих днів після підписання Сторонами акту здачі-приймання наданих Послуг (частини послуг) Пiсляоплата 15 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 серпня 2020 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ "СОЮЗ-ТВ" 60 000,00
UAH з ПДВ
47 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Медіа-Проспект 70 000,00
UAH з ПДВ
48 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 серпня 2020 11:01
Договор 2.PDF
05 серпня 2020 10:59
Договор 1.PDF
04 серпня 2020 13:03
акты аналог доп.PDF
31 липня 2020 10:17
Електронний підпис
31 липня 2020 10:15
Лицензия Эфирная.PDF
31 липня 2020 10:15
кор2.PDF
31 липня 2020 10:15
кор1.PDF
31 липня 2020 10:15
дпи.PDF
31 липня 2020 10:15
дов6.PDF
31 липня 2020 10:15
банкр.PDF
23 липня 2020 10:53
Електронний підпис
23 липня 2020 10:30
Статут (3).PDF
23 липня 2020 10:30
додаток 3 (5).PDF
23 липня 2020 10:30
Договор аналог (2).PDF
23 липня 2020 10:30
акты аналог (2).PDF

Публічні документи

14 серпня 2020 15:56
Електронний підпис
12 серпня 2020 13:44
Електронний підпис
31 липня 2020 16:30
Електронний підпис
31 липня 2020 15:55
Електронний підпис
31 липня 2020 15:50
Лот 2Проєкт Договору.pdf
31 липня 2020 15:50
2. Виконаний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ "СОЮЗ-ТВ"

ТОВ Медіа-Проспект

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ "СОЮЗ-ТВ"
#25304801
Відхилено 47 000,00
UAH з ПДВ
05 серпня 2020 16:48
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 серпня 2020 12:14
ТОВ Медіа-Проспект
#38500053
Переможець 48 000,00
UAH з ПДВ
07 серпня 2020 17:31

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду документів, поданих ТОВ «Телерадіокомпанія «СОЮЗ ТВ», було виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, передбачених ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі»: Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції учасник на підтвердження відповідності встановленому у Тендерній документації кваліфікаційному критерію (наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)) надав копію договору від 16.01.2020 №6 про надання послуг на суму 90000,00 грн. Також учасник надав копії актів виконаних робіт: - від 20.02.2020 №4 на суму 32970,00 грн.; - від 16.03.2020 №7 на суму 14114,00 грн. Загальна сума наведених актів становить – 47084,00 грн. Таким чином, подані учасником документи свідчать про неповне виконання учасником договору, наданого ним як аналогічного. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: У пункті 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації зазначено: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, встановлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються Замовником у цій тендерній документації, а саме: - інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, згідно Додатку №1 до тендерної документації». Пунктом 2 Додатку №1 до Тендерної документації передбачено, що учасник повинен надати копію виконаного аналогічного договору (з усіма додатками), зазначеними у договорі та з усіма актами здачі-приймання наданих послуг та/або інший документ прирівняний до нього документ, підписаний сторонами наданого договору, що свідчить(ать) про повне виконання учасником договору, наданого ним як аналогічний. *Аналогічним є договір, у якому предметом договору є надання аналогічних послуг. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно надати копії актів виконаних робіт, що підтверджують повне виконання договору від 16.01.2020 №6 про надання послуг на суму 90000,00 грн., наданого ним як аналогічного. Згідно з ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах.

Документи

05 серпня 2020 16:48
Електронний підпис
05 серпня 2020 16:48
Лот 2 Протокол №6.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 серпня 2020 17:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Медіа-Проспект
#38500053
48 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 грудня 2020 12:43
Д.уг.№1 на розр.№221.pdf укладений
14 грудня 2020 12:42
Електронний підпис укладений
27 серпня 2020 17:00
Договір №221 від 26.08.20.pdf укладений
27 серпня 2020 16:59

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: У звязку з відсутністю потреби, сторони дійшли до згоди розірвати договір, згідно додаткової угоди від 14.12.2020 р.№1