Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40081200 |
Місцезнаходження: | Україна , Одеська обл., Одеса, Україна, м. Одеса, вул. Пантелемонівська 19 |
Контактна особа: |
Бикова Марина Леонідівна +380487272769 ntvm2@odz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 липня 2020 14:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 липня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 серпня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 11 серпня 2020 12:30 |
Очікувана вартість: | 2 976 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 880,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 89200 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова (більш детальна інформація зазначена в тендерній документації).
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 липня 2020 14:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 липня 2020 14:53 |
ТД Накладки.doc | |
17 липня 2020 14:53 |
Проект договору на 2020 рік станом на 14.07.2020 (2).doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-07-27-000018 ● bf4171ff00fc42a68b78c77672a3d62b
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 липня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 липня 2022 13:54 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
27.07.2022
№
155
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1
UA-2020-07-17-001436-a
17.07.2020
інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-04 14:23:51
Про надання пояснень
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі накладок полоза струмоприймача (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-07-17-001436-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня
2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»
(зі змінами).
3. Надати інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання ТОВ «КІН» вимог частини другої статті 41 Закону.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-09 11:21:54
щодо заданих питань у межах проведення моніторингу UA-M-2022-07-27-000018
ПОЯСНЕННЯ на Запит про надання пояснень у ході моніторингу закупівлі UA-2020-07-17-001436-a Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ).
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?.
Згідно вищенаведеного питання запиту ДАСУ надаємо пояснення:
25.02.2020 року на регіональну філію (далі-РФ) «Одеська залізниця» надійшов лист департаменту локомотивного господарства від 24.02.2020 року
№ ЦТ-09/458 з «Дорожньою картою впровадження накладок з інноваційного матеріалу для струмоприймачів електровозів АТ «Укрзалізниця», яким РФ «Одеська залізниця» було зобов’язано здійснити закупівлю накладок з композиційного матеріалу для полозів струмоприймачів електрорухомого складу на загальну суму 3 572 тис.грн. з ПДВ.
Вказівка (зобов’язання) щодо необхідності проведення процедури закупівлі накладок з інноваційного матеріалу для струмоприймачів електровозів від 06.03.2020 року надійшла засобами електронного документообігу на залізницю 10.03.2020 року, вхідний № Н-1535/028.
Також у квітні 2020 року Департаментом розвитку і технічної політики
АТ «Укрзалізниця» була доведена до виконання інноваційна програма
АТ «Укрзалізниця» на 2020-2021 роки (лист від 24.04.2020 № ЦТЕХ-14/428), затверджена членом правління АТ «Укрзалізниця» Ф. Бурешом, одним з пунктів якої передбачена закупівля накладок полозів струмоприймачів.
Згідно діючого на філії порядку закупівель, технічні вимоги до предмету закупівлі були сформовані на основі «Обгрунтування закупівлі», розробленого службою – замовником (службою локомотивного господарства), узгодженого з причетними, та затвердженого встановленим порядком. Дане обґрунтування було отримано службою організації та проведення закупівель 15.07.2020.
Очікувана вартість закупівлі визначалась з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (далі Методика). Відповідно до Методики, а саме п. 1 розділу ІІІ «Методи визначення очікуваної вартості» в якості очікуваної вартості закупівлі прийнято найнижчу ціну з отриманих комерційних пропозицій. В результаті проведеного моніторингу РФ «Одеська залізниця» отримані комерційні пропозиції від трьох учасників.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня
2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»
(зі змінами).
Згідно запиту Держаудитслужби України надаємо пояснення:
Постанову Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів», доповнено пунктом 4-1 згідно з Постановою КМ №1266 від 16.12.2020. Торги на закупівлю накладки з композиційного матеріалу для полозів струмоприймачів було оголошено 17.07.2020 року. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, не було опубліковано на сторінку власного вебсайту, відповідно до діючих на той час норм.
3. Надати інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання ТОВ «КІН» вимог частини другої статті 41 Закону.
Відповідно до вимог, колонки 2 таблиці Додатку 6 Тендерної документації: «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю, відповідно до вимоги ч. 2 статті 41 Закону», учасником було надано наступні документи: 1) «Довідку про повноваження посадової особи щодо підпису договору про закупівлю (4_943_Довідка про право підпису); 2) Наказ про призначення№107-ОС від 11.09.2018 (12-Приказ на директора 11.09.2018_Копія); 3) Протокол №16 загальних зборів від 11.09.2018(13_Протокол-16 от 11.09.2018_Копія). Виходячи з вищезазначеного, дана вимога учасником була виконана.
Додатки:
1.«Дорожня карта впровадження накладок з інноваційного матеріалу для струмоприймачів електровозів АТ «Укрзалізниця» від 24.02.2020 №ЦТ-09/458;
2.Вказівка (зобов’язання) щодо необхідності проведення процедури закупівлі накладок від 06.03.2020 № Ц-2/4-79/75-20;
3.Інноваційна програма АТ «Укрзалізниця» на 2020-2021 роки від 24.04.2020 №ЦТЕХ-14/428;
4.Обґрунтування закупівлі (накладка з композиційного матеріалу для полозу струмоприймача електрорухомого складу) від 15.07.2020 б/н ;
5.Комерційна пропозиція ТОВ «Інтер Логістік Україна» від 12.03.2020 №2003-12/1; Комерційна пропозиція ВКФ «Адекс» від 12.03.2020 № 12-03/20-1; Комерційна пропозиція ТОВ «КІН» від 12.03.2020 № 379;
6. Довідку про повноваження посадової особи щодо підпису договору про закупівлю.
7.Наказ про призначення№107-ОС від 11.09.2018.
8. Протокол №16 загальних зборів від 11.09.2018.
Заступник начальника служби організації
та проведення закупівель О.В. Вітушкін
- Пояснення.pdf
- 1 Дорожная карта.pdf
- 2 Вказівки розпочати закупівлю Ц-2 4-79-75-20 та НХ-04-1200-1-2.pdf
- 3 Інноваційна програма (з кількістю для УЗ).pdf
- 4 Обгрунтування (ТЕО) закупівлі.pdf
- 5.1 Комерційне КІН.pdf
- 5.2. Комерційні Адекс.pdf
- 5.3 Комерційні Інтер логістік.pdf
- 6 4_943_Довідка право підпису.pdf
- 7 12_Приказ на Директора_11.09.2018_Копія.pdf
- 8 13_Протокол_16 от 11.09.2018_Копія.pdf
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-09 14:34:06
про надання пояснень
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі накладок полоза струмоприймача Код ДК 021:2015 - 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-07-17-001436-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання:
Враховуючи те, що строк дії за договором від 23.09.2020 № ОД/НХ-20-433НЮ встановлено до 31.12.2020, просимо додатково надати інформацію та документи, які підтверджують виконання цього договору (рахунки-фактури, видаткові накладні, акти приймання-передачі, тощо) в тому числі й щодо здійснених розрахунків.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-12 12:03:45
щодо заданих питань у межах проведення моніторингу UA-M-2022-07-27-000018
Пояснення на запит від 09.08.2022 року про надання пояснень Держаудит служби по процедурі закупівлі №UA-2020-07-17-001436-a повідомляємо наступне.
23.09.2020 року між АТ «Укрзалізниця» в особі регіональної філії «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця» та ТОВ «КІН» було укладено договір поставки №ОД/НХ-20-433НЮ.
13.10.2020 року АТ «Укрзалізниця» в особі регіональної філії «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця» та ТОВ «КІН» було укладено додаткову угоду №1 до договору поставки №ОД/НХ-20-433НЮ від 23.09.2020 року, якою сторони вирішили Специфікацію №1 вважати такою, що втратила чинність та введено в дію Специфікацію №2 на суму 3 513 168,00 грн.
31.12.2020 року ТОВ «КІН» поставило накладку полозу струмоприймача НПТР-1-1200 з матеріалу «РОМАНІТ-УВЛШ» у кількості 248 шт., на суму 3 513 168,00 грн.
Проте, під час проведення вхідного контролю у відповідності до п. 2.5 договору було виявлено, що товар, який було поставлено ТОВ «КІН» не відповідає кресленню НПТР-1-1200 та підлягає заміні на товар належної якості у термін, що не перевищує 20 діб, відповідно п. 9.4 договору, про що було складено Акт про фактичну якість і комплектність від 12.01.2021 року у присутності представника постачальника без зауважень.
19.01.2021 року під час заміни товару ТОВ «КІН» було виявлено, що поставлений товар для заміни не відповідає ТУ У 30.2-32654786-001:2016, про що також було складено Акт про фактичну якість і комплектність у присутності представника постачальника без зауважень.
22.01.2021 року під час заміни товару ТОВ «КІН» було виявлено, що поставлений товар для заміни не відповідає ТУ У 30.2-32654786-001:2016, про що також було складено Акт про фактичну якість і комплектність у присутності представника постачальника з окремою думкою.
19.02.2021 року АТ «Укрзалізниця» в особі регіональної філії «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця» направило ТОВ «КІН» лист за вих. №НХ09/716 щодо повернення товару неналежної якості у відповідності до умов п. 2.3 договору в строк до 05.03.2021 року, який було отримано ТОВ «КІН» 03.03.2021 року та залишено без відповіді.
10.03.2021 року АТ «Укрзалізниця» в особі регіональної філії «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця» направило ТОВ «КІН» лист за вих. №НХ09/948 щодо повернення товару неналежної якості повторно в строк до 18.03.2021 року, який також було залишено без відповіді.
19.03.2021 року ТОВ «КІН» здійснило заміну товару неналежної якості на товар належної якості та поставило накладки полозу струмоприймача НПТР-1-1200 з матеріалу «РОМАНІТ-УВЛШ» у кількості 248 шт., на суму 3 513 168,00 грн., про що сторони склали Акт б/н про усунення недоліків та що підтверджується видатковою накладною №РН-0000003 від 19.03.2021 року.
У подальшому накладки полозу струмоприймача НПТР-1-1200 з матеріалу «РОМАНІТ-УВЛШ» у кількості 248 шт., на суму 3 513 168,00 грн., були направлені в локомотивне депо Подільськ.
05.04.2021 р., комісією локомотивного депо Подільськ по даній продукції проведено вхідний контроль ІІ рівня, про що складено Акт про фактичну якість та комплектацію продукції від 05.04.2021 р., відповідно п. 26, 30 якого встановлено, що накладки полозу струмоприймача НПТР-1-1200 з матеріалу «Романіт УВЛШ» не відповідають вимогам показників твердості згідно ТУ У 30.2-32654786-001:2016.
Так, 07.04.2021 року у присутності представників ТОВ «КІН» проведено вхідний контроль ІІ рівня накладки полозу струмоприймача НПТР-1-1200 з матеріалу «Романіт УВЛШ», про що складено Акт про фактичну якість та комплектацію продукції від 07.04.2021 р.
Результатом вхідного контролю ІІ рівня підтверджено попередні фактичні показники, про що проставлені підписи представників постачальника ТОВ «КІН» без зауважень.
Через зазначені обставини та враховуючи умови п. 11.3 договору поставки, АТ «Укрзалізниця» в особі регіональної філії «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця» звернулось з позовом до Господарського суду м. Києва з вимогою про стягнення штрафних санкцій з ТОВ «КІН».
Ухвалою Господарського суду м. Києва від 13.09.2021 року по справі №910/14046/21 було відкрито провадження.
На даний час триває судовий розгляд вказаної справи.
ТОВ «КІН» не здійснило поставки товару належної якості відповідно умов укладеного договору поставки станом на теперішній час.
Отже, умови договору поставки №ОД/НХ-20-433НЮ від 23.09.2020 року ТОВ «КІН» є невиконаними.
Додатки:
1. Копія Акту про фактичну якість та комплектацію продукції від 12.01.2021 р.,
2. Копія Акту про фактичну якість та комплектацію продукції від 19.01.2021 р.,
3. Копія Акту про фактичну якість та комплектацію продукції від 22.01.2021 р.,
4. Копія Акту про усунення недоліків від 19.03.2021 р.,
5. Копія Видаткової накладної №РН-0000003 від 19.03.2021 р.,
6. Копія Акту про фактичну якість та комплектацію продукції від 05.04.2021 р.,
7. Копія Акту про фактичну якість та комплектацію продукції від 07.04.2021 р.,
8. Копія ухвали від 13.09.2021 р., Господарського суду м. Києва по справі №910/14046/21 про відкриття провадження.
Заступник начальника служби організації
та проведення закупівель О.В. Вітушкін
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 серпня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 серпня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 серпня 2020 12:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КІН" |
2 951 200,00
UAH
|
2 951 200,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА"АДЕКС" |
2 976 000,00
UAH
|
2 976 000,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КІН" #32654786 |
Переможець |
2 951 200,00
UAH
|
09 вересня 2020 13:11
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2022 11:32
|
Звіт №433.pdf | укладений |
29 грудня 2022 11:32
|
Звіт №433.pdf | укладений |
29 грудня 2022 11:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 жовтня 2020 14:16
|
Untitled.433ДУ1 (1).pdf | зміни до договору |
13 жовтня 2020 14:16
|
1_Untitled.433ДУ1.pdf | укладений |
13 жовтня 2020 14:15
|
Електронний підпис | укладений |
25 вересня 2020 08:14
|
Untitled.433.pdf | укладений |
25 вересня 2020 08:14
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 13 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | узгодженої зміни ціни в договорі в бік зменшення (без зміни кількості(обсягу) та якості товарів), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку, згідно п.п. 5, п.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі». |
Номер договору про закупівлю: | ОД/НХ-20-433НЮ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 23 вересня 2020 — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | учасником ТОВ «КІН» за договором ОД/НХ-20-433 НЮ було поставлено неякісний товар, який не було замінено на якісний. Позовні заяви в усіх інстанціях вирішено на користь АТ «Укрзалізниця» (ухвалою Господарського суду м.Києва від 13.09.2021 року по справі №910/14046/21 було відкрито провадження; апеляційну справу ТОВ «КІН» на рішення Господарського суду м.Києва по справі №910/14046/21 13.12.2022 залишено без задоволення). |