Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Накладки полоза струмоприймача Код ДК 021:2015 - 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Очікувана вартість
2 976 000,00 UAH
UA-2020-07-17-001436-a 6050528fa79a4837a67cbdd8fd220ba7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бикова Марина Леонідівна

+380487272769 ntvm2@odz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081200
Місцезнаходження: Україна , Одеська обл., Одеса, Україна, м. Одеса, вул. Пантелемонівська 19
Контактна особа: Бикова Марина Леонідівна
+380487272769
ntvm2@odz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 липня 2020 14:56
Звернення за роз’ясненнями: до 31 липня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 серпня 2020 10:00
Початок аукціону: 11 серпня 2020 12:30
Очікувана вартість: 2 976 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 880,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 89200 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Джерело фінансування-власні кошти
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова (більш детальна інформація зазначена в тендерній документації).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
248 шт.
Накладки з композиційного матеріалу для полозів струмоприймачів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65098, Україна, Одеська область, Одеса, Степна,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 липня 2020 14:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2020 14:53
ТД Накладки.doc
17 липня 2020 14:53
Проект договору на 2020 рік станом на 14.07.2020 (2).doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-07-27-000018 ● bf4171ff00fc42a68b78c77672a3d62b
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 липня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 липня 2022 13:54
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З

27.07.2022


155




Київ

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п

Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1
UA-2020-07-17-001436-a
17.07.2020
інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-08-04 14:23:51

Про надання пояснень

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі накладок полоза струмоприймача (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-07-17-001436-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня
2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»
(зі змінами).
3. Надати інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання ТОВ «КІН» вимог частини другої статті 41 Закону.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-08-09 11:21:54

щодо заданих питань у межах проведення моніторингу UA-M-2022-07-27-000018

ПОЯСНЕННЯ на Запит про надання пояснень у ході моніторингу закупівлі UA-2020-07-17-001436-a Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ).

1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?.
Згідно вищенаведеного питання запиту ДАСУ надаємо пояснення:

25.02.2020 року на регіональну філію (далі-РФ) «Одеська залізниця» надійшов лист департаменту локомотивного господарства від 24.02.2020 року
№ ЦТ-09/458 з «Дорожньою картою впровадження накладок з інноваційного матеріалу для струмоприймачів електровозів АТ «Укрзалізниця», яким РФ «Одеська залізниця» було зобов’язано здійснити закупівлю накладок з композиційного матеріалу для полозів струмоприймачів електрорухомого складу на загальну суму 3 572 тис.грн. з ПДВ.
Вказівка (зобов’язання) щодо необхідності проведення процедури закупівлі накладок з інноваційного матеріалу для струмоприймачів електровозів від 06.03.2020 року надійшла засобами електронного документообігу на залізницю 10.03.2020 року, вхідний № Н-1535/028.

Також у квітні 2020 року Департаментом розвитку і технічної політики
АТ «Укрзалізниця» була доведена до виконання інноваційна програма
АТ «Укрзалізниця» на 2020-2021 роки (лист від 24.04.2020 № ЦТЕХ-14/428), затверджена членом правління АТ «Укрзалізниця» Ф. Бурешом, одним з пунктів якої передбачена закупівля накладок полозів струмоприймачів.

Згідно діючого на філії порядку закупівель, технічні вимоги до предмету закупівлі були сформовані на основі «Обгрунтування закупівлі», розробленого службою – замовником (службою локомотивного господарства), узгодженого з причетними, та затвердженого встановленим порядком. Дане обґрунтування було отримано службою організації та проведення закупівель 15.07.2020.

Очікувана вартість закупівлі визначалась з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (далі Методика). Відповідно до Методики, а саме п. 1 розділу ІІІ «Методи визначення очікуваної вартості» в якості очікуваної вартості закупівлі прийнято найнижчу ціну з отриманих комерційних пропозицій. В результаті проведеного моніторингу РФ «Одеська залізниця» отримані комерційні пропозиції від трьох учасників.


2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня
2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»
(зі змінами).
Згідно запиту Держаудитслужби України надаємо пояснення:
Постанову Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів», доповнено пунктом 4-1 згідно з Постановою КМ №1266 від 16.12.2020. Торги на закупівлю накладки з композиційного матеріалу для полозів струмоприймачів було оголошено 17.07.2020 року. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, не було опубліковано на сторінку власного вебсайту, відповідно до діючих на той час норм.

3. Надати інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання ТОВ «КІН» вимог частини другої статті 41 Закону.
Відповідно до вимог, колонки 2 таблиці Додатку 6 Тендерної документації: «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю, відповідно до вимоги ч. 2 статті 41 Закону», учасником було надано наступні документи: 1) «Довідку про повноваження посадової особи щодо підпису договору про закупівлю (4_943_Довідка про право підпису); 2) Наказ про призначення№107-ОС від 11.09.2018 (12-Приказ на директора 11.09.2018_Копія); 3) Протокол №16 загальних зборів від 11.09.2018(13_Протокол-16 от 11.09.2018_Копія). Виходячи з вищезазначеного, дана вимога учасником була виконана.


Додатки:

1.«Дорожня карта впровадження накладок з інноваційного матеріалу для струмоприймачів електровозів АТ «Укрзалізниця» від 24.02.2020 №ЦТ-09/458;
2.Вказівка (зобов’язання) щодо необхідності проведення процедури закупівлі накладок від 06.03.2020 № Ц-2/4-79/75-20;
3.Інноваційна програма АТ «Укрзалізниця» на 2020-2021 роки від 24.04.2020 №ЦТЕХ-14/428;
4.Обґрунтування закупівлі (накладка з композиційного матеріалу для полозу струмоприймача електрорухомого складу) від 15.07.2020 б/н ;
5.Комерційна пропозиція ТОВ «Інтер Логістік Україна» від 12.03.2020 №2003-12/1; Комерційна пропозиція ВКФ «Адекс» від 12.03.2020 № 12-03/20-1; Комерційна пропозиція ТОВ «КІН» від 12.03.2020 № 379;
6. Довідку про повноваження посадової особи щодо підпису договору про закупівлю.
7.Наказ про призначення№107-ОС від 11.09.2018.
8. Протокол №16 загальних зборів від 11.09.2018.


Заступник начальника служби організації
та проведення закупівель О.В. Вітушкін

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-08-09 14:34:06

про надання пояснень

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі накладок полоза струмоприймача Код ДК 021:2015 - 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-07-17-001436-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання:
Враховуючи те, що строк дії за договором від 23.09.2020 № ОД/НХ-20-433НЮ встановлено до 31.12.2020, просимо додатково надати інформацію та документи, які підтверджують виконання цього договору (рахунки-фактури, видаткові накладні, акти приймання-передачі, тощо) в тому числі й щодо здійснених розрахунків.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-08-12 12:03:45

щодо заданих питань у межах проведення моніторингу UA-M-2022-07-27-000018

Пояснення на запит від 09.08.2022 року про надання пояснень Держаудит служби по процедурі закупівлі №UA-2020-07-17-001436-a повідомляємо наступне.
23.09.2020 року між АТ «Укрзалізниця» в особі регіональної філії «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця» та ТОВ «КІН» було укладено договір поставки №ОД/НХ-20-433НЮ.
13.10.2020 року АТ «Укрзалізниця» в особі регіональної філії «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця» та ТОВ «КІН» було укладено додаткову угоду №1 до договору поставки №ОД/НХ-20-433НЮ від 23.09.2020 року, якою сторони вирішили Специфікацію №1 вважати такою, що втратила чинність та введено в дію Специфікацію №2 на суму 3 513 168,00 грн.
31.12.2020 року ТОВ «КІН» поставило накладку полозу струмоприймача НПТР-1-1200 з матеріалу «РОМАНІТ-УВЛШ» у кількості 248 шт., на суму 3 513 168,00 грн.
Проте, під час проведення вхідного контролю у відповідності до п. 2.5 договору було виявлено, що товар, який було поставлено ТОВ «КІН» не відповідає кресленню НПТР-1-1200 та підлягає заміні на товар належної якості у термін, що не перевищує 20 діб, відповідно п. 9.4 договору, про що було складено Акт про фактичну якість і комплектність від 12.01.2021 року у присутності представника постачальника без зауважень.
19.01.2021 року під час заміни товару ТОВ «КІН» було виявлено, що поставлений товар для заміни не відповідає ТУ У 30.2-32654786-001:2016, про що також було складено Акт про фактичну якість і комплектність у присутності представника постачальника без зауважень.
22.01.2021 року під час заміни товару ТОВ «КІН» було виявлено, що поставлений товар для заміни не відповідає ТУ У 30.2-32654786-001:2016, про що також було складено Акт про фактичну якість і комплектність у присутності представника постачальника з окремою думкою.
19.02.2021 року АТ «Укрзалізниця» в особі регіональної філії «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця» направило ТОВ «КІН» лист за вих. №НХ09/716 щодо повернення товару неналежної якості у відповідності до умов п. 2.3 договору в строк до 05.03.2021 року, який було отримано ТОВ «КІН» 03.03.2021 року та залишено без відповіді.
10.03.2021 року АТ «Укрзалізниця» в особі регіональної філії «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця» направило ТОВ «КІН» лист за вих. №НХ09/948 щодо повернення товару неналежної якості повторно в строк до 18.03.2021 року, який також було залишено без відповіді.
19.03.2021 року ТОВ «КІН» здійснило заміну товару неналежної якості на товар належної якості та поставило накладки полозу струмоприймача НПТР-1-1200 з матеріалу «РОМАНІТ-УВЛШ» у кількості 248 шт., на суму 3 513 168,00 грн., про що сторони склали Акт б/н про усунення недоліків та що підтверджується видатковою накладною №РН-0000003 від 19.03.2021 року.
У подальшому накладки полозу струмоприймача НПТР-1-1200 з матеріалу «РОМАНІТ-УВЛШ» у кількості 248 шт., на суму 3 513 168,00 грн., були направлені в локомотивне депо Подільськ.
05.04.2021 р., комісією локомотивного депо Подільськ по даній продукції проведено вхідний контроль ІІ рівня, про що складено Акт про фактичну якість та комплектацію продукції від 05.04.2021 р., відповідно п. 26, 30 якого встановлено, що накладки полозу струмоприймача НПТР-1-1200 з матеріалу «Романіт УВЛШ» не відповідають вимогам показників твердості згідно ТУ У 30.2-32654786-001:2016.
Так, 07.04.2021 року у присутності представників ТОВ «КІН» проведено вхідний контроль ІІ рівня накладки полозу струмоприймача НПТР-1-1200 з матеріалу «Романіт УВЛШ», про що складено Акт про фактичну якість та комплектацію продукції від 07.04.2021 р.
Результатом вхідного контролю ІІ рівня підтверджено попередні фактичні показники, про що проставлені підписи представників постачальника ТОВ «КІН» без зауважень.
Через зазначені обставини та враховуючи умови п. 11.3 договору поставки, АТ «Укрзалізниця» в особі регіональної філії «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця» звернулось з позовом до Господарського суду м. Києва з вимогою про стягнення штрафних санкцій з ТОВ «КІН».
Ухвалою Господарського суду м. Києва від 13.09.2021 року по справі №910/14046/21 було відкрито провадження.
На даний час триває судовий розгляд вказаної справи.
ТОВ «КІН» не здійснило поставки товару належної якості відповідно умов укладеного договору поставки станом на теперішній час.
Отже, умови договору поставки №ОД/НХ-20-433НЮ від 23.09.2020 року ТОВ «КІН» є невиконаними.
Додатки:
1. Копія Акту про фактичну якість та комплектацію продукції від 12.01.2021 р.,
2. Копія Акту про фактичну якість та комплектацію продукції від 19.01.2021 р.,
3. Копія Акту про фактичну якість та комплектацію продукції від 22.01.2021 р.,
4. Копія Акту про усунення недоліків від 19.03.2021 р.,
5. Копія Видаткової накладної №РН-0000003 від 19.03.2021 р.,
6. Копія Акту про фактичну якість та комплектацію продукції від 05.04.2021 р.,
7. Копія Акту про фактичну якість та комплектацію продукції від 07.04.2021 р.,
8. Копія ухвали від 13.09.2021 р., Господарського суду м. Києва по справі №910/14046/21 про відкриття провадження.

Заступник начальника служби організації
та проведення закупівель О.В. Вітушкін


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 18 серпня 2022
Кінцевий строк оскарження: 24 серпня 2022

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 серпня 2020 12:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КІН" 2 951 200,00
UAH
2 951 200,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА"АДЕКС" 2 976 000,00
UAH
2 976 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

15 вересня 2020 11:21
Електронний підпис
15 вересня 2020 11:16
9_Довідка ДФС_14.09.20_Копія.pdf
15 вересня 2020 11:15
1_940_Цінова пропозиція_Д3.pdf
08 серпня 2020 20:28
Електронний підпис
08 серпня 2020 20:26
IG-20901-001.pdf.p7s.p7s.p7s
08 серпня 2020 20:25
94_IG-20901-001_Validation_Report.pdf
08 серпня 2020 20:25
93_IG-20901-001.pdf
08 серпня 2020 20:25
85_3-х рядный М6 спец.pdf
08 серпня 2020 20:25
84_2-х рядный Л-14 М6 спец.pdf
08 серпня 2020 20:25
83_2-х рядный Л-13 М6 спец.pdf
08 серпня 2020 20:24
65_Акт МВК 2016_08_15_Копия.pdf
08 серпня 2020 20:24
62_АКТ_МВК_28.04.2017_Копія.pdf
08 серпня 2020 20:24
50_Патент_114052.pdf
08 серпня 2020 20:24
49_Патент_81237.pdf
08 серпня 2020 20:24
48_Патент_61751.pdf
08 серпня 2020 20:24
47_Патент_56743-1.pdf
08 серпня 2020 20:24
46_Патент_50371-1.pdf
08 серпня 2020 20:24
37_746_Про санкції.pdf
08 серпня 2020 20:24
33_742_Бенефіціар.pdf
08 серпня 2020 20:23
28_737_Субпідрядник.pdf
08 серпня 2020 20:23
26_735_довідка Резидент.pdf
08 серпня 2020 20:23
23_732_Довідка щодо ціни.pdf
08 серпня 2020 20:23
12_721_Технічний опис_Д2.pdf
08 серпня 2020 20:23
11_720_Даннi_про_товар_Д1.pdf

Публічні документи

08 серпня 2020 15:24
Лист Сертифікація.pdf
08 серпня 2020 15:24
Довідка щодо ціни.pdf
08 серпня 2020 15:24
Опис.pdf
08 серпня 2020 15:24
Договір оренди МТБ.pdf
08 серпня 2020 15:24
Договір аналог.pdf
08 серпня 2020 15:24
Довідка про МТБ.pdf
08 серпня 2020 15:24
Довідка 4 ОПП 2014.pdf
08 серпня 2020 15:24
Відомості про юрособу.pdf
08 серпня 2020 15:24
Витяг ПДВ 2014.pdf
08 серпня 2020 15:24
Витяг з ЄДР.pdf
08 серпня 2020 15:24
ТУ НПС.pdf
08 серпня 2020 15:24
Патент на винахід.pdf
08 серпня 2020 15:24
Патент на винахід 2.pdf
08 серпня 2020 15:24
Патент 81237.pdf
08 серпня 2020 15:24
Патент 61751.pdf
08 серпня 2020 15:24
Патент 114052.pdf
08 серпня 2020 15:23
Отчёт Накладки.pdf
08 серпня 2020 15:23
Карта продукції.pdf
08 серпня 2020 15:23
АКТ МВК 28.04.2017-укр.pdf
08 серпня 2020 15:23
Акт МВК 2016_08_15 укр..pdf
08 серпня 2020 15:23
Акт Киев Пасс 29_09_17.pdf
08 серпня 2020 15:23
Акт експл накладок.pdf
08 серпня 2020 15:23
Акт експл накладок 2.pdf
08 серпня 2020 15:23
Акт випроб по РОМАНІТ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КІН"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА"АДЕКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КІН"
#32654786
Переможець 2 951 200,00
UAH
09 вересня 2020 13:11
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КІН" #32654786

№ рішення у справі

63/16-р/к

Дата рішення у справі

29.03.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного МО ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 вересня 2020 13:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КІН"
#32654786
2 951 200,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2022 11:32
Звіт №433.pdf укладений
29 грудня 2022 11:32
Звіт №433.pdf укладений
29 грудня 2022 11:32
Електронний підпис зміни до договору
13 жовтня 2020 14:16
Untitled.433ДУ1 (1).pdf зміни до договору
13 жовтня 2020 14:16
1_Untitled.433ДУ1.pdf укладений
13 жовтня 2020 14:15
Електронний підпис укладений
25 вересня 2020 08:14
Untitled.433.pdf укладений
25 вересня 2020 08:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): узгодженої зміни ціни в договорі в бік зменшення (без зміни кількості(обсягу) та якості товарів), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку, згідно п.п. 5, п.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер договору про закупівлю: ОД/НХ-20-433НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: учасником ТОВ «КІН» за договором ОД/НХ-20-433 НЮ було поставлено неякісний товар, який не було замінено на якісний. Позовні заяви в усіх інстанціях вирішено на користь АТ «Укрзалізниця» (ухвалою Господарського суду м.Києва від 13.09.2021 року по справі №910/14046/21 було відкрито провадження; апеляційну справу ТОВ «КІН» на рішення Господарського суду м.Києва по справі №910/14046/21 13.12.2022 залишено без задоволення).