Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Планшетні комп'ютери (з чохлом)
Очікувана вартість
89 957,01 UAH
UA-2020-07-17-001291-a 20c05dbc859e4b70848e7d98a49673d4
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дудченко Наталія Михайлівна

+380990139926 osvita_bezdryk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Бездрицької сільської ради Сумського району Сумської області
Код ЄДРПОУ: 41083146
Місцезнаходження: 42350, Україна , Сумська обл., с Бездрик, вул. Жовтнева, 2
Контактна особа: Дудченко Наталія Михайлівна
+380990139926
osvita_bezdryk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 липня 2020 14:19
Звернення за роз’ясненнями: до 23 липня 2020 14:24
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 липня 2020 14:24
Початок аукціону: 03 серпня 2020 13:38
Очікувана вартість: 89 957,01 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 899,57 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Усі документи учасника спрощенної закупівлі, та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13 шт
Планшетні комп'ютери (з чохлом)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець здійснює оплату за кожну партію одержаного товару згідно наданого Постачальником рахунка-фактури у безготівковій формі на вказаний у Договорі рахунок Постачальника Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-17-001291-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИЗМА", Код ЄДРПОУ:39086436
Дата подання: 05 серпня 2020 19:34
оскарження рішення ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ з питань організації та проведення спрощених закупівель Відділу освіти,молоді та спорту Бездрицької сільської ради
У додатку 3 Технічних вимог у пункті загальні документи п4 Замовник вимагає "4. Учасник повинен надати порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника, які вказані в цьому Додатку (обов‘язково зазначається виробник, модель або артикул для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника у разі відсутності зазначених вимог, Замовник залишає право відхилити пропозицію.". Враховуючи цю вимогу нами було надано повну інформацію про предмет закупівлі включаючи виробника, модель, артікул предмету закупівлі. Крім того нами були надані ссилки на офіційний сайт виробника, щоб Замовник мав можливість перевірити достовірність технічних якісних та кількісних характеристик пропонованого товару.
Нами була надана порівняльна тблиця технічних якісних та кількисних характеристик, що вимагає Замовник тим, що пропонували ми. В цій порівняльній таблиці надано повна та абсолютна відповідність вимогам Замовника! Якщо у Замокника лишилися якісь сумніви що до нашої пропозиції нами була надана ссилка на сайт виробника для того, щоб Замовник міг перевірити достовірність наданої нами інформації та відповідність її тому, що вимагає Замовник.
Виконуючи вимогу Замовника нами була подана специфікація до договору в якій нами була вказана назва та кількість предмету закупівлі включаючи окремо вартість та кількість кожного предмету закупівлі окремо. Ми вважаємо, що предметом закупівлі був Планшетний компьютер з чохлом, тобто комплектність поставки саме планшетний компьютер та чохол до нього! Нами повністю було виконано умови Замовника і тому ми вважаємо рішення Замовника що до нас такими,що порушують чинне законодавство та такими що порушують право Учасника на чесну конкурентну боротьбу. ТОВ ВКП "Призма" цілком і повністю виконала вимоги замовника. Вимагаємо розглянути наше оскарження та переглянути рішення Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 серпня 2020 14:49
Шановний Учаснику, уважно ознайомившись з Вашою вимогою повідомляємо Вам:Згідно п.3 ч. 3 ст.14 ЗУ "Про публічні закупівлі" (далі - ЗУ) в оголошені про проведення спрощеної закупівлі зазначається інформація про технічні,якісні та інші характеристики предмета закупівлі.Згідно абзацу другого пункту 4 статті 14 ЗУ у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі,джерело його походження або виробника ,замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників..." Технічне завдання було сформоване таким чином,щоб учасник мав змогу надати широкий спектр аналогічних та еквівалентних товарів за умови, що вони будуть не гірше ніж зазначені у технічному завданні замовника. У своїй порівняльній таблиці Ви зазначаєте характеристики окремих компонентів товару з дописами "не гірше" та "не меньше",що в свою чергу не вказує на конкретні показники. Звертаємо Вашу увагу,надання посилання на офіційний сайт виробника не вимагалось з урахуванням позиції, що спрощена закупівля застосовується для прискорення процесу проведення закупівлі та орієнтована законодавством на зменшення документації в кваліфікаційних вимогах для оперативного прийняття рішення .Подання Учасником документів,які не вимагались Замовником та не мають відношення до поточної закупівлі сприяють затягуванню часу оцінки пропозицій та може кваліфікуватись Замовником як невідповідність вимогам тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-07-17-001291-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИЗМА", Код ЄДРПОУ:39086436
Дата подання: 06 серпня 2020 10:31
оскарження результатів торгів
однією із вимог Замовника було обов'язково вказати код УКТ ЗЕД предмету закупівлі. Замовник визнав переможцем торгів Постачальника, який вказав код товару що не відповідає предмету закупівлі. Замість планшетних компьютерів з чохлом Постачальник має поставити Замовнику машини трикотажні, що відповідає коду 8447.
Ми вимагаємо переглянути результати торгів. Важаємо, що при визначенні переможця Замовник порушив правила конкурентної боротьби. В разі не виконання наших вимог ми залишаємо за собою право звернутися до АМКУ з скаргою та клопотанням про відміну результатів торгів та можливу змову Замовника та Постачальника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 серпня 2020 15:04
Шановний Учаснику,уважно ознайомившись з Вашою вимогою повідомляємо Вам: УКТЗЕД - українська класифікація товарів зовнішньоекономічної діяльності зостосування якого передбачено митні законодавством України.Так, гідно роз.яснень Міністерства розвитку економіки ,торгівлі та сільського господарства України найменування розділів, груп та підгруп приводяться лише для зручного використання в питаннях розмитнення та не несуть законної сили. Для юридичних аспектів класифікація товарів здійснюються виходячи із текстів товарних позицій і відповідних приміток до розділів чи груп, якщо такими текстами та примітками не передбачено інше.Окрема обов'язкова вимога зазначення УКТЗЕД ,як ви відображаєте у вимозі в тендерній документації відсутня .Необхідні поля специфікації Учасником заповнено.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 серпня 2020 14:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Пух Каріна Юріївна 84 487,00
UAH з ПДВ
81 787,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАВЛОВА ІРИНА ЮРІЇВНА 84 929,00
UAH з ПДВ
82 229,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИЗМА" 87 370,00
UAH з ПДВ
82 586,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП МОЇСЕЄНКО ОЛЕНА ІГОРІВНА 89 895,00
UAH з ПДВ
89 895,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 липня 2020 12:43
Електронний підпис
31 липня 2020 12:41
витяг II.PDF
31 липня 2020 12:41
виписка.PDF
31 липня 2020 12:41
Certificate-186368.pdf
31 липня 2020 12:41
Certificate-178210.pdf
31 липня 2020 12:41
Гарантійні листи.pdf
31 липня 2020 12:41
Certificate-180903.pdf
31 липня 2020 12:41
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

31 липня 2020 11:38
Електронний підпис
31 липня 2020 11:38
Установчі документи.pdf
31 липня 2020 11:38
СЕС.pdf
31 липня 2020 11:38
Серт.pdf
31 липня 2020 11:38
Пропозиція.pdf
31 липня 2020 11:38
Договір.pdf
31 липня 2020 11:38
HUAWEI MediaPad T5 тех.pdf

Публічні документи

28 липня 2020 10:37
Електронний підпис
28 липня 2020 10:37
9 аналог дог.pdf
28 липня 2020 10:37
8 рекоменд лист.pdf
28 липня 2020 10:37
7 відом про участника.pdf
28 липня 2020 10:37
6 наказ №1.pdf
28 липня 2020 10:37
5 прот уст збор.pdf
28 липня 2020 10:37
4 витяг з реєстру ПДВ.pdf
28 липня 2020 10:37
3 Статут.pdf
28 липня 2020 10:37
29 Договор.pdf
28 липня 2020 10:37
28 видатк накал шк 17.pdf
28 липня 2020 10:37
27 дов підпис.pdf
28 липня 2020 10:37
26 декл соотв.pdf
28 липня 2020 10:36
25 серт соотв.pdf
28 липня 2020 10:36
24 висновок СЕС.pdf
28 липня 2020 10:36
23 гар лист серв центр.pdf
28 липня 2020 10:36
22 гар лист загал вим.pdf
28 липня 2020 10:36
20 дов санкц.pdf
28 липня 2020 10:36
2 витяг ЕДР.pdf
28 липня 2020 10:36
19 дов перс дан.pdf
28 липня 2020 10:36
18 дов ст 17.pdf
28 липня 2020 10:36
17 захист довкілля.pdf
28 липня 2020 10:36
16 дов ліцензування.pdf
28 липня 2020 10:36
15 дов працівники.pdf
28 липня 2020 10:36
14 дов мат тех база.pdf
28 липня 2020 10:36
13 техн завд.pdf
28 липня 2020 10:36
12комерційна.pdf
28 липня 2020 10:36
11 порівн табл.pdf
28 липня 2020 10:36
1 виписка ЕДР.pdf

Публічні документи

31 липня 2020 13:18
Електронний підпис
31 липня 2020 13:17
Пояснення статут.pdf
31 липня 2020 13:17
Витяг ЄДР.pdf
31 липня 2020 13:17
Технічні х-ки.pdf
31 липня 2020 13:17
Проект Договору.pdf
31 липня 2020 13:17
Лист відгук.pdf
31 липня 2020 13:17
Висновок СЕЕ.pdf
31 липня 2020 13:17
Цінова пропозиція.pdf
31 липня 2020 13:17
Витяг ЄП.pdf
31 липня 2020 13:17
Гарантійний лист СЦ.pdf
31 липня 2020 13:17
Порівняльна таблиця.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Пух Каріна Юріївна

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАВЛОВА ІРИНА ЮРІЇВНА

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИЗМА"

ФОП МОЇСЕЄНКО ОЛЕНА ІГОРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Пух Каріна Юріївна
#3268721006
Відхилено 81 787,00
UAH з ПДВ
05 серпня 2020 14:28
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАВЛОВА ІРИНА ЮРІЇВНА
#3310718468
Відхилено 82 229,00
UAH з ПДВ
05 серпня 2020 14:48
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИЗМА"
#39086436
Відхилено 82 586,00
UAH з ПДВ
05 серпня 2020 15:05
ФОП МОЇСЕЄНКО ОЛЕНА ІГОРІВНА
#3374514547
Переможець 89 895,00
UAH з ПДВ
06 серпня 2020 09:53

Документи

05 серпня 2020 14:28
Електронний підпис
05 серпня 2020 14:26
протокол

Документи

05 серпня 2020 14:48
Електронний підпис
05 серпня 2020 14:45
протокол

Документи

05 серпня 2020 15:05
Електронний підпис
05 серпня 2020 15:03
протокол

Документи

06 серпня 2020 09:53
Електронний підпис
06 серпня 2020 09:52
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 серпня 2020 09:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП МОЇСЕЄНКО ОЛЕНА ІГОРІВНА
#3374514547
89 895,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 серпня 2020 09:53
Електронний підпис
06 серпня 2020 09:52
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2021 12:46
Електронний підпис укладений
11 серпня 2020 16:33
договір укладений
11 серпня 2020 15:41

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 89 895,00
UAH