Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пилочки для електролобзіка
Saw's of the electric jigsaw
Очікувана вартість
30 657,30 UAH
UA-2020-07-17-000901-b 8505c0f8dbfb4548a17dc356ee3b7d7c
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку

+38044-309-73-53 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку
+38044-309-73-53
pk_tend@uz.gov.ua
Додаткові контактні особи: Земляк Сергій Миколайович
+38 (044) 465-35-52
Горобець Сергій Юрійович
+38 (05549) 7-33-58
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Branch "Passenger Company" JSC "Ukrzaliznytsya"
National ID: 41022900
Contact point: Duma Alexander provision
+38044-309-73-53
pk_tend@uz.gov.ua
Additional contacts: Zemlyak Sergey Nikolaevich
+38 (044) 465-35-52
Gorobets Sergei Yurievich
+38 (05549) 7-33-58

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 17 липня 2020 11:24
Звернення за роз’ясненнями: до 08 серпня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 серпня 2020 18:00
Початок аукціону: 21 вересня 2020 13:30
Очікувана вартість: 30 657,30 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 306,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 17 липня 2020 11:24
Enquiries until: 08 серпня 2020 18:00
Complaints submission until: до 14 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 18 серпня 2020 18:00

Information

Estimated total value: 30 657 UAH including VAT
Minimal lowering step: 306 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44510000-8: Знаряддя


Scope of the procurement
Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «про публічні закупівлі»
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації
Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «про публічні закупівлі»: 18.08.2020 18:00
Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується;
Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації.
Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників,визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону.
Застосовані критерії оцінки - ціна.
Розгорнути Згорнути
Customer category: legal entity and / or business entities that carry out activities in certain areas of business, referred to in paragraph 4 of Part 1 of Art. 2 of the Law "On Public Procurement"
Place of delivery of goods or place of performance of works or provision of services. Ukraine, in accordance with Annex №1 of the tender documentation
Quantity of goods or volume of work performed or services provided: in accordance with the terms of Annex №1 of the tender documentation.
Language (languages) in which the tender proposals should be prepared: Ukrainian in accordance with the terms of the tender documentation
Date and time of opening of tender offers, if the announcement of open bidding is published in accordance with Part 3 of Art. 10 of the Law "On Public Procurement": 18.08.2020 18:00
Mathematical formula for calculating the present price (in case of its application) - is not applied;
Other information: other conditions according to the tender documentation.
Type of procurement - procurement procedure - for customers defined in paragraphs 1-3 of the first part of Article 2 of the Law.Applied evaluation criteria - price.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
240 шт.
Полотно пильне для лобзиків (крок 2,5)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя

Saw blade for jigsaws (step 2,5)
CPV: 44510000-8
Період постачання: по 31 грудня 2020
2400 шт.
Полотно пильне для лобзика (крок 4,3)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя

Saw blade for jigsaw (step 4.3)
CPV: 44510000-8
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати: Протягом 45-ти банківських днів відповідно до умов Договору.Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «про публічні закупівлі» Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «про публічні закупівлі»: 18.08.2020 18:00 Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується; Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників,визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону. Застосовані критерії оцінки - ціна. Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 липня 2020 11:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2020 11:21
ТД_Пилочки для електролобзіка (1).doc
17 липня 2020 11:21
Оголошенння (7).doc
17 липня 2020 11:21
договір (1).doc
17 липня 2020 11:21
ADVERTISEMENT (6).docx

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 15 вересня 2020
UA-2020-07-17-000901-b8505c0f8dbfb4548a17dc356ee3b7d7c
Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна, Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ БОШ ХАРКІВ Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 серпня 2020 18:06
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "АВІТОНС" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Вимога про усунення невідповідностей

5.Перелік виявлених невідповідностей: І) ТОВ БОШ ХАРКІВ А) Замовником виявлено необхідність застосувати положення ч. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» та розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах до ТОВ БОШ ХАРКІВ в зв’язку з:ТОВ БОШ ХАРКІВ: надана пропозиція, в якій подана наступна інформація, що не відповідає пункту 3.3.1. Додатку 2 ТД:У складі тендерної пропозиції не міститься відгук від замовника, що не відповідає вимогам пункту 3.3.1. Додатку 2 ТД, в якому передбачено: «3.3.1. Для підтвердження виконання аналогічного/аналогічних договору/договорів учасник надає: - аналогічний/аналогічні договір/договори та позитивний(ні) відгук(ки) від замовника(ків) за наданим(ми) договором(ми). *Надання додатків та доповнень до цього договору(-ів) не є обов’язковим та надаються Учасником в разі необхідності відображення повноти інформації та підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію.Учасник відповідає кваліфікаційній вимозі, якщо надані документи, підтверджують досвід виконання аналогічного/аналогічних договору/договорів.» 6.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: І) ТОВ БОШ ХАРКІВ: А) вимога п. 3.3.1. Додатку 2 ТД: Для підтвердження виконання аналогічного/аналогічних договору/договорів учасник надає: - аналогічний/аналогічні договір/договори та позитивний(ні) відгук(ки) від замовника(ків) за наданим(ми) договором(ми). *Надання додатків та доповнень до цього договору(-ів) не є обов’язковим та надаються Учасником в разі необхідності відображення повноти інформації та підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію.Учасник відповідає кваліфікаційній вимозі, якщо надані документи, підтверджують досвід виконання аналогічного/аналогічних договору/договорів. 7. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: І) ТОВ БОШ ХАРКІВ: А)Надати відгук від замовника, відповідно до п. 3.3.1. додатку 2 ТД встановлену замовником відповідно до положень ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» в частині - аналогічний/аналогічні договір/договори та позитивний(ні) відгук(ки) від замовника(ків) за наданим(ми) договором(ми). *Надання додатків та доповнень до цього договору(-ів) не є обов’язковим та надаються Учасником в разі необхідності відображення повноти інформації та підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію.Учасник відповідає кваліфікаційній вимозі, якщо надані документи, підтверджують досвід виконання аналогічного/аналогічних договору/договорів. 5.Перелік виявлених невідповідностей: І) ТОВ БОШ ХАРКІВ А) Замовником виявлено необхідність застосувати положення ч. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» та розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах до ТОВ БОШ ХАРКІВ в зв’язку з:ТОВ БОШ ХАРКІВ: надана пропозиція, в якій подана наступна інформація, що не відповідає пункту 3.3.1. Додатку 2 ТД:У складі тендерної пропозиції не міститься відгук від замовника, що не відповідає вимогам пункту 3.3.1. Додатку 2 ТД, в якому передбачено: «3.3.1. Для підтвердження виконання аналогічного/аналогічних договору/договорів учасник надає: - аналогічний/аналогічні договір/договори та позитивний(ні) відгук(ки) від замовника(ків) за наданим(ми) договором(ми). *Надання додатків та доповнень до цього договору(-ів) не є обов’язковим та надаються Учасником в разі необхідності відображення повноти інформації та підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію.Учасник відповідає кваліфікаційній вимозі, якщо надані документи, підтверджують досвід виконання аналогічного/аналогічних договору/договорів.» 6.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: І) ТОВ БОШ ХАРКІВ: А) вимога п. 3.3.1. Додатку 2 ТД: Для підтвердження виконання аналогічного/аналогічних договору/договорів учасник надає: - аналогічний/аналогічні договір/договори та позитивний(ні) відгук(ки) від замовника(ків) за наданим(ми) договором(ми). *Надання додатків та доповнень до цього договору(-ів) не є обов’язковим та надаються Учасником в разі необхідності відображення повноти інформації та підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію.Учасник відповідає кваліфікаційній вимозі, якщо надані документи, підтверджують досвід виконання аналогічного/аналогічних договору/договорів. 7. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: І) ТОВ БОШ ХАРКІВ: А)Надати відгук від замовника, відповідно до п. 3.3.1. додатку 2 ТД встановлену замовником відповідно до положень ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» в частині - аналогічний/аналогічні договір/договори та позитивний(ні) відгук(ки) від замовника(ків) за наданим(ми) договором(ми). *Надання додатків та доповнень до цього договору(-ів) не є обов’язковим та надаються Учасником в разі необхідності відображення повноти інформації та підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію.Учасник відповідає кваліфікаційній вимозі, якщо надані документи, підтверджують досвід виконання аналогічного/аналогічних договору/договорів.

Документи

Документи

Публічні документи

09 жовтня 2020 11:34
5.1 правильно.pdf
01 жовтня 2020 18:08
Статут.pdf
01 жовтня 2020 18:08
Рішення 134.pdf
01 жовтня 2020 18:08
Протоколи та рішення.pdf
01 жовтня 2020 18:08
Наказ про призначення.pdf
01 жовтня 2020 18:08
Коди доступу.pdf
01 жовтня 2020 18:08
Довідка ДПС до 01.10.2020р.pdf
01 жовтня 2020 18:08
Витяг.pdf
01 жовтня 2020 18:08
5.1.pdf
01 жовтня 2020 18:08
1.pdf

Документи

Публічні документи

18 серпня 2020 17:55
Електронний підпис
18 серпня 2020 17:55
Електронний підпис
18 серпня 2020 17:54
Тендер квал.pdf
18 серпня 2020 17:53
Електронний підпис
18 серпня 2020 17:53
Електронний підпис
18 серпня 2020 17:53
Тендер.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ БОШ ХАРКІВ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ"

ТОВ "АВІТОНС"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 вересня 2020 13:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ" 28 121,00
UAH з ПДВ
28 121,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВІТОНС" 29 000,00
UAH з ПДВ
29 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 жовтня 2020 11:34
5.1 правильно.pdf
01 жовтня 2020 18:08
Статут.pdf
01 жовтня 2020 18:08
Рішення 134.pdf
01 жовтня 2020 18:08
Протоколи та рішення.pdf
01 жовтня 2020 18:08
Наказ про призначення.pdf
01 жовтня 2020 18:08
Коди доступу.pdf
01 жовтня 2020 18:08
Довідка ДПС до 01.10.2020р.pdf
01 жовтня 2020 18:08
Витяг.pdf
01 жовтня 2020 18:08
5.1.pdf
01 жовтня 2020 18:08
1.pdf

Публічні документи

18 серпня 2020 17:55
Електронний підпис
18 серпня 2020 17:55
Електронний підпис
18 серпня 2020 17:54
Тендер квал.pdf
18 серпня 2020 17:53
Електронний підпис
18 серпня 2020 17:53
Електронний підпис
18 серпня 2020 17:53
Тендер.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ"

ТОВ "АВІТОНС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ"
#40526699
Переможець 28 121,00
UAH з ПДВ
24 вересня 2020 11:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 вересня 2020 11:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ"
#40526699
28 121,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 квітня 2021 10:57
звіті про виконання договорівв після 19.04.2020.doc укладений
21 квітня 2021 10:56
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2020 11:37
Додаткова угода 1 (1).pdf зміни до договору
10 грудня 2020 11:37
пов (1).docx зміни до договору
10 грудня 2020 11:37
Електронний підпис укладений
13 жовтня 2020 13:25
Пилочки для електролобзика.pdf укладений
13 жовтня 2020 13:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): випадки для внесення змін до істотних умов договору:п. 5 ч. 4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» - узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг). 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зміни до пункту 6.2., Додатку 1 до Договору. 13. Номер додаткової угодиУЗ/ЦЛ-20517/Ю/Ду-1 14. Сума договору після внесення змін25 004,16 грн. з ПДВ 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: без змін.
Номер договору про закупівлю: УЗ/ЦЛ- 20517/Ю
Договір:
Номер додаткової угоди: УЗ/ЦЛ- 20517/Ю/
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 676,16
UAH (в тому числі ПДВ 279,36 UAH)