Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Капітальний ремонт з утеплення фасаду, що становить складову частину житлового будинку за адресою: вул. Івана Акінфієва, буд. 9, м. Дніпро
Очікувана вартість
11 580 000,00 UAH
UA-2020-07-17-000701-c ● 4e7538c6449e40539f6c18a712c2c9f1
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВОГО ГОСПОДАРСТВА ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 38114671 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ВУЛИЦЯ ВОСКРЕСЕНСЬКА, будинок 16 |
Контактна особа: |
Наталія Олександрівна Іванюшенко +380567451049 natalya0301@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 липня 2020 09:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 липня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 серпня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 04 серпня 2020 11:31 |
Очікувана вартість: | 11 580 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 57 900,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 25000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Капітальний ремонт з утеплення фасаду, що становить складову частину житлового будинку за адресою: вул. Івана Акінфієва, буд. 9, м. Дніпро
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Івана Акінфієва, буд. 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Джерело фінансування: міський бюджет | Аванс | 5 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Джерело фінансування: міський бюджет | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 липня 2020 09:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 липня 2020 09:20 |
ТД кап.рем фасад Акінф. 9 17.07.doc | |
17 липня 2020 09:20 |
ЛК фасад Акінфієва 17.07.rtf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-17-000701-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРОЕКТНО, БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "ПРОМАЛЬП", Код ЄДРПОУ:31488281
Дата подання: 10 серпня 2020 12:53
Щодо неправомірного відхилення
Шановний Замовнику!
10 серпня 2020 Вами було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції Приватного підприємства проектно, будівельно-монтажна фірма «Промальп», яке оформлене протоколом засідання тендерного комітету № 529 від 10.08.2020, у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції вимогам тендерної документації по закупівлі ДК 021:2015 код 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Капітальний ремонт з утеплення фасаду, що становить складову частину житлового будинку за адресою: вул. Івана Акінфієва, буд. 9, м. Дніпро) (№ UA-2020-07-17-000701-c) відповідно ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Приватне підприємство проектно, будівельно-монтажна фірма «Промальп» вважає вказане рішення Замовника необґрунтованим та упередженим у зв’язку з наступним.
1. Вимогами Додатку 1 до Тендерної документації було висунуто вимогу надання відомостей з ЄДРПОУ, які отримано не раніше дати публікації оголошення про проведення цих торгів або більш пізню дату.
У складі своєї тендерної пропозиції Учасником надано витяг ЄДР, в зв’язку з тим, що Замовником в тендерній документації чітко не визначено, який документ повинен надати Учасник: виписку чи витяг, а лише зазначено відомості з ЄДРПОУ.
2. Відповідно частини 16 статті 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
На Вимогу про усунення невідповідностей від 07.08.2020 Приватне підприємство проектно, будівельно-монтажна фірма «Промальп» на підставі частини 9 статті 26 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України № 114-IX від 19.09.2019 "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель) у встановлений чинним законодавством строк завантажило уточнені та нові документи в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Таким чином, Замовником в порушення вимог Закону не враховано надані Учасником виправлення та безпідставно відхилено нашу тендерну пропозицію.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що тендерна пропозиція Приватного підприємства проектно, будівельно-монтажної фірми «Промальп» повністю відповідає вимогами тендерної документації, є найбільш економічно вигідною, тому вимагаємо скасувати своє рішення щодо її відхилення.
Розгорнути
Згорнути
10 серпня 2020 Вами було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції Приватного підприємства проектно, будівельно-монтажна фірма «Промальп», яке оформлене протоколом засідання тендерного комітету № 529 від 10.08.2020, у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції вимогам тендерної документації по закупівлі ДК 021:2015 код 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Капітальний ремонт з утеплення фасаду, що становить складову частину житлового будинку за адресою: вул. Івана Акінфієва, буд. 9, м. Дніпро) (№ UA-2020-07-17-000701-c) відповідно ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Приватне підприємство проектно, будівельно-монтажна фірма «Промальп» вважає вказане рішення Замовника необґрунтованим та упередженим у зв’язку з наступним.
1. Вимогами Додатку 1 до Тендерної документації було висунуто вимогу надання відомостей з ЄДРПОУ, які отримано не раніше дати публікації оголошення про проведення цих торгів або більш пізню дату.
У складі своєї тендерної пропозиції Учасником надано витяг ЄДР, в зв’язку з тим, що Замовником в тендерній документації чітко не визначено, який документ повинен надати Учасник: виписку чи витяг, а лише зазначено відомості з ЄДРПОУ.
2. Відповідно частини 16 статті 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
На Вимогу про усунення невідповідностей від 07.08.2020 Приватне підприємство проектно, будівельно-монтажна фірма «Промальп» на підставі частини 9 статті 26 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України № 114-IX від 19.09.2019 "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель) у встановлений чинним законодавством строк завантажило уточнені та нові документи в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Таким чином, Замовником в порушення вимог Закону не враховано надані Учасником виправлення та безпідставно відхилено нашу тендерну пропозицію.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що тендерна пропозиція Приватного підприємства проектно, будівельно-монтажної фірми «Промальп» повністю відповідає вимогами тендерної документації, є найбільш економічно вигідною, тому вимагаємо скасувати своє рішення щодо її відхилення.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 серпня 2020 09:38
1) На виконання вимог тендерної документації Додаток 1 таблиця 2 п. 2 передбачено надання відомостей з ЄДРПОУ, які повинно бути отримано не раніше дати публікації оголошення про проведення цих торгів або більш пізню дату.
Надання Вами витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 27.07.2020 року не свідчить про виконання Вами вимоги щодо надання відомостей з ЄДРПОУ, оскільки відомості з єдиного державного реєстру підприємств та організацій України та витяг з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань не є тотожними документами.
Так, відповідно до п. 1 Положення про Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України, затвердженого Постановою КМУ від 22 січня 1996 р. N 118 (надалі – Положення) Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) - це автоматизована система збирання, накопичення та опрацювання даних про юридичних осіб всіх форм власності та організаційно-правових форм господарювання, відокремлені підрозділи юридичних осіб, що знаходяться на території України, а також відокремлені підрозділи юридичних осіб України, що знаходяться за її межами.
Натомість, відповідно до п.2 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - витяг) - документ у паперовій або електронній формі, що сформований програмним забезпеченням Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань за зазначеним заявником критерієм пошуку та містить відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, які є актуальними на дату та час формування витягу або на дату та час, визначені у запиті, або інформацію про відсутність таких відомостей у цьому реєстрі
2) Відповідно до Додатку 1 таблиця 1 п. 1 необхідно надати довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання виконання робіт (за формою відповідно до Додатку 4 в якій зазначено, що Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копії документів, що підтверджують наявність у власності (копії договорів купівлі-продажу, копії технічних паспортів, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів тощо) або користуванні (копії договорів оренди, суборенди, надання послуг з експлуатації тощо терміном дії до 31.12.2020 або більше та додатково копії технічних паспортів, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів) учасника машин та механізмів, необхідних для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі. Дана вимога стосується виключно машин та механізмів)
- Учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРОЕКТНО, БУДІВЕЛЬНО МОНТАЖНА ФІРМА «ПРОМАЛЬП надано в складі тендерної пропозиції свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу КРАЗ де власником зазначено Закрите акціонерне товариство «СПЕЦБУД», але договір оренди транспортних засобів № 5/7/20 укладено з Товариством з обмеженою відповідальністю «Спецбуд – Херсон», що не підтверджує вказаного власника транспортного засобу. Замовником було направлено повідомлення для підтвердження наданої інформації, на що Учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРОЕКТНО, БУДІВЕЛЬНО МОНТАЖНА ФІРМА «ПРОМАЛЬП» завантажено нову довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, копію договору оренди транспортних засобів № 6/7/20 з ТОВ «СААТРАНС», а також надано оновлений технічний паспорт на транспортний засіб КАМАЗ реєстраційний № ВТ 7829 СІ на етапі кваліфікації, що не відповідає вимогам тендерної документації. Учасник повинен був розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій сканованому вигляді документи, які підтверджують кваліфікацію – формат PDF, учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРОЕКТНО, БУДІВЕЛЬНО МОНТАЖНА ФІРМА «ПРОМАЛЬП» надано документи, після кінцевого строку, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Надання Вами витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 27.07.2020 року не свідчить про виконання Вами вимоги щодо надання відомостей з ЄДРПОУ, оскільки відомості з єдиного державного реєстру підприємств та організацій України та витяг з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань не є тотожними документами.
Так, відповідно до п. 1 Положення про Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України, затвердженого Постановою КМУ від 22 січня 1996 р. N 118 (надалі – Положення) Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) - це автоматизована система збирання, накопичення та опрацювання даних про юридичних осіб всіх форм власності та організаційно-правових форм господарювання, відокремлені підрозділи юридичних осіб, що знаходяться на території України, а також відокремлені підрозділи юридичних осіб України, що знаходяться за її межами.
Натомість, відповідно до п.2 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - витяг) - документ у паперовій або електронній формі, що сформований програмним забезпеченням Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань за зазначеним заявником критерієм пошуку та містить відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, які є актуальними на дату та час формування витягу або на дату та час, визначені у запиті, або інформацію про відсутність таких відомостей у цьому реєстрі
2) Відповідно до Додатку 1 таблиця 1 п. 1 необхідно надати довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання виконання робіт (за формою відповідно до Додатку 4 в якій зазначено, що Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копії документів, що підтверджують наявність у власності (копії договорів купівлі-продажу, копії технічних паспортів, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів тощо) або користуванні (копії договорів оренди, суборенди, надання послуг з експлуатації тощо терміном дії до 31.12.2020 або більше та додатково копії технічних паспортів, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів) учасника машин та механізмів, необхідних для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі. Дана вимога стосується виключно машин та механізмів)
- Учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРОЕКТНО, БУДІВЕЛЬНО МОНТАЖНА ФІРМА «ПРОМАЛЬП надано в складі тендерної пропозиції свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу КРАЗ де власником зазначено Закрите акціонерне товариство «СПЕЦБУД», але договір оренди транспортних засобів № 5/7/20 укладено з Товариством з обмеженою відповідальністю «Спецбуд – Херсон», що не підтверджує вказаного власника транспортного засобу. Замовником було направлено повідомлення для підтвердження наданої інформації, на що Учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРОЕКТНО, БУДІВЕЛЬНО МОНТАЖНА ФІРМА «ПРОМАЛЬП» завантажено нову довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, копію договору оренди транспортних засобів № 6/7/20 з ТОВ «СААТРАНС», а також надано оновлений технічний паспорт на транспортний засіб КАМАЗ реєстраційний № ВТ 7829 СІ на етапі кваліфікації, що не відповідає вимогам тендерної документації. Учасник повинен був розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій сканованому вигляді документи, які підтверджують кваліфікацію – формат PDF, учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРОЕКТНО, БУДІВЕЛЬНО МОНТАЖНА ФІРМА «ПРОМАЛЬП» надано документи, після кінцевого строку, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 серпня 2020 11:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРОЕКТНО, БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "ПРОМАЛЬП" |
9 843 000,00
UAH з ПДВ
|
9 843 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТЕЛЛОР-ГРУП" |
11 199 591,34
UAH з ПДВ
|
11 199 591,34
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АДОНІЯ КОМПАНІ" |
11 315 657,88
UAH з ПДВ
|
11 315 657,88
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРОЕКТНО, БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "ПРОМАЛЬП" #31488281 |
Відхилено |
9 843 000,00
UAH з ПДВ
|
10 серпня 2020 12:07
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 серпня 2020 10:55
|
ТОВ "ТЕЛЛОР-ГРУП" #41448905 |
Переможець |
11 199 591,34
UAH з ПДВ
|
11 серпня 2020 15:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 грудня 2020 10:32
|
101-2020 звіт.pdf | укладений |
18 грудня 2020 10:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 грудня 2020 13:09
|
101-2020 ду 2.pdf | зміни до договору |
15 грудня 2020 13:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 вересня 2020 12:22
|
101-2020 ду 1.pdf | зміни до договору |
30 вересня 2020 12:12
|
Електронний підпис | укладений |
26 серпня 2020 15:00
|
101-2020.pdf | укладений |
26 серпня 2020 14:16
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення реквізитів Підрядника |
Номер договору про закупівлю: | 101/2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми договору на підставі акту фактично виконаних робіт |
Номер договору про закупівлю: | 101/2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |