Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Капітальний ремонт з утеплення фасаду, що становить складову частину житлового будинку за адресою: вул. Івана Акінфієва, буд. 9, м. Дніпро
Очікувана вартість
11 580 000,00 UAH
UA-2020-07-17-000701-c 4e7538c6449e40539f6c18a712c2c9f1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Олександрівна Іванюшенко

+380567451049 natalya0301@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВОГО ГОСПОДАРСТВА ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38114671
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ВУЛИЦЯ ВОСКРЕСЕНСЬКА, будинок 16
Контактна особа: Наталія Олександрівна Іванюшенко
+380567451049
natalya0301@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 липня 2020 09:20
Звернення за роз’ясненнями: до 24 липня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 серпня 2020 17:00
Початок аукціону: 04 серпня 2020 11:31
Очікувана вартість: 11 580 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 57 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 25000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Капітальний ремонт з утеплення фасаду, що становить складову частину житлового будинку за адресою: вул. Івана Акінфієва, буд. 9, м. Дніпро
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Івана Акінфієва, буд. 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Джерело фінансування: міський бюджет Аванс 5 Банківські 30
Виконання робіт Джерело фінансування: міський бюджет Пiсляоплата 90 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 липня 2020 09:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2020 09:20
ТД кап.рем фасад Акінф. 9 17.07.doc
17 липня 2020 09:20
ЛК фасад Акінфієва 17.07.rtf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-17-000701-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРОЕКТНО, БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "ПРОМАЛЬП", Код ЄДРПОУ:31488281
Дата подання: 10 серпня 2020 12:53
Щодо неправомірного відхилення
Шановний Замовнику!
10 серпня 2020 Вами було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції Приватного підприємства проектно, будівельно-монтажна фірма «Промальп», яке оформлене протоколом засідання тендерного комітету № 529 від 10.08.2020, у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції вимогам тендерної документації по закупівлі ДК 021:2015 код 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Капітальний ремонт з утеплення фасаду, що становить складову частину житлового будинку за адресою: вул. Івана Акінфієва, буд. 9, м. Дніпро) (№ UA-2020-07-17-000701-c) відповідно ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Приватне підприємство проектно, будівельно-монтажна фірма «Промальп» вважає вказане рішення Замовника необґрунтованим та упередженим у зв’язку з наступним.
1. Вимогами Додатку 1 до Тендерної документації було висунуто вимогу надання відомостей з ЄДРПОУ, які отримано не раніше дати публікації оголошення про проведення цих торгів або більш пізню дату.
У складі своєї тендерної пропозиції Учасником надано витяг ЄДР, в зв’язку з тим, що Замовником в тендерній документації чітко не визначено, який документ повинен надати Учасник: виписку чи витяг, а лише зазначено відомості з ЄДРПОУ.
2. Відповідно частини 16 статті 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
На Вимогу про усунення невідповідностей від 07.08.2020 Приватне підприємство проектно, будівельно-монтажна фірма «Промальп» на підставі частини 9 статті 26 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України № 114-IX від 19.09.2019 "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель) у встановлений чинним законодавством строк завантажило уточнені та нові документи в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Таким чином, Замовником в порушення вимог Закону не враховано надані Учасником виправлення та безпідставно відхилено нашу тендерну пропозицію.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що тендерна пропозиція Приватного підприємства проектно, будівельно-монтажної фірми «Промальп» повністю відповідає вимогами тендерної документації, є найбільш економічно вигідною, тому вимагаємо скасувати своє рішення щодо її відхилення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 серпня 2020 09:38
1) На виконання вимог тендерної документації Додаток 1 таблиця 2 п. 2 передбачено надання відомостей з ЄДРПОУ, які повинно бути отримано не раніше дати публікації оголошення про проведення цих торгів або більш пізню дату.
Надання Вами витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 27.07.2020 року не свідчить про виконання Вами вимоги щодо надання відомостей з ЄДРПОУ, оскільки відомості з єдиного державного реєстру підприємств та організацій України та витяг з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань не є тотожними документами.
Так, відповідно до п. 1 Положення про Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України, затвердженого Постановою КМУ від 22 січня 1996 р. N 118 (надалі – Положення) Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) - це автоматизована система збирання, накопичення та опрацювання даних про юридичних осіб всіх форм власності та організаційно-правових форм господарювання, відокремлені підрозділи юридичних осіб, що знаходяться на території України, а також відокремлені підрозділи юридичних осіб України, що знаходяться за її межами.
Натомість, відповідно до п.2 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - витяг) - документ у паперовій або електронній формі, що сформований програмним забезпеченням Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань за зазначеним заявником критерієм пошуку та містить відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, які є актуальними на дату та час формування витягу або на дату та час, визначені у запиті, або інформацію про відсутність таких відомостей у цьому реєстрі
2) Відповідно до Додатку 1 таблиця 1 п. 1 необхідно надати довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання виконання робіт (за формою відповідно до Додатку 4 в якій зазначено, що Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копії документів, що підтверджують наявність у власності (копії договорів купівлі-продажу, копії технічних паспортів, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів тощо) або користуванні (копії договорів оренди, суборенди, надання послуг з експлуатації тощо терміном дії до 31.12.2020 або більше та додатково копії технічних паспортів, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів) учасника машин та механізмів, необхідних для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі. Дана вимога стосується виключно машин та механізмів)
- Учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРОЕКТНО, БУДІВЕЛЬНО МОНТАЖНА ФІРМА «ПРОМАЛЬП надано в складі тендерної пропозиції свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу КРАЗ де власником зазначено Закрите акціонерне товариство «СПЕЦБУД», але договір оренди транспортних засобів № 5/7/20 укладено з Товариством з обмеженою відповідальністю «Спецбуд – Херсон», що не підтверджує вказаного власника транспортного засобу. Замовником було направлено повідомлення для підтвердження наданої інформації, на що Учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРОЕКТНО, БУДІВЕЛЬНО МОНТАЖНА ФІРМА «ПРОМАЛЬП» завантажено нову довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, копію договору оренди транспортних засобів № 6/7/20 з ТОВ «СААТРАНС», а також надано оновлений технічний паспорт на транспортний засіб КАМАЗ реєстраційний № ВТ 7829 СІ на етапі кваліфікації, що не відповідає вимогам тендерної документації. Учасник повинен був розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій сканованому вигляді документи, які підтверджують кваліфікацію – формат PDF, учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРОЕКТНО, БУДІВЕЛЬНО МОНТАЖНА ФІРМА «ПРОМАЛЬП» надано документи, після кінцевого строку, що не відповідає вимогам тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 серпня 2020 11:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРОЕКТНО, БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "ПРОМАЛЬП" 9 843 000,00
UAH з ПДВ
9 843 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕЛЛОР-ГРУП" 11 199 591,34
UAH з ПДВ
11 199 591,34
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АДОНІЯ КОМПАНІ" 11 315 657,88
UAH з ПДВ
11 315 657,88
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 серпня 2020 22:33
Електронний підпис
03 серпня 2020 08:47
Електронний підпис
03 серпня 2020 08:38
1.4. Копія фінзвітність.PDF
02 серпня 2020 19:20
Електронний підпис
02 серпня 2020 19:19
License .pdf
02 серпня 2020 19:19
G0720-0501-GL_tender.pdf
02 серпня 2020 19:19
Dovir_Mirgorodsky_4334-K-O-verified.pdf
02 серпня 2020 19:19
088683d2-2edf-4323-8a49-0338f4e14a9c.pdf
02 серпня 2020 19:19
22. Лист-згода.PDF
02 серпня 2020 19:19
21. Тендерна пропозиція.PDF
02 серпня 2020 19:19
18. Бенефіціар.PDF
02 серпня 2020 19:19
17.2. Дозволи.PDF
02 серпня 2020 19:19
17.1. Лицензия.PDF
02 серпня 2020 19:19
15. Довідка довкілля.PDF
02 серпня 2020 19:19
14. Статут.PDF
02 серпня 2020 19:19
13.1. Копія Витяг ПДВ.PDF
02 серпня 2020 19:19
12. Витяг з держ.реестру.PDF
02 серпня 2020 19:19
8. Субпідряд.PDF
02 серпня 2020 19:19
6. Лист ринкові ціни.PDF
02 серпня 2020 19:19
4.2. Повноваження.pdf
02 серпня 2020 19:19
3.2. Техвимоги згода.PDF
02 серпня 2020 19:19
2. Ст.17.PDF
02 серпня 2020 19:19
1.3. Досвід (Додаток 1).PDF
02 серпня 2020 19:19
1.1. Матбаза (Додаток 4).PDF

Публічні документи

28 липня 2020 17:37
Електронний підпис
28 липня 2020 17:36
ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРОЕКТНО, БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "ПРОМАЛЬП"

ТОВ "ТЕЛЛОР-ГРУП"

ТОВ "АДОНІЯ КОМПАНІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРОЕКТНО, БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "ПРОМАЛЬП"
#31488281
Відхилено 9 843 000,00
UAH з ПДВ
10 серпня 2020 12:07
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 серпня 2020 10:55
ТОВ "ТЕЛЛОР-ГРУП"
#41448905
Переможець 11 199 591,34
UAH з ПДВ
11 серпня 2020 15:31

Вимога про усунення невідповідностей

Користуючись правом, передбаченим п. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) на закупівлю робіт: ДК 021:2015 код 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Капітальний ремонт з утеплення фасаду, що становить складову частину житлового будинку за адресою: вул. Івана Акінфієва, буд. 9, м. Дніпро), повідомляємо, що в ході розгляду тендерної пропозиції виявлено такі невідповідності, в складі тендерної пропозиції надано свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу КРАЗ де власником зазначено Закрите акціонерне товариство «СПЕЦБУД», але договір оренди транспортних засобів № 5/7/20 укладено з Товариством з обмеженою відповідальністю «Спецбуд – Херсон», що не підтверджує вказаного власника транспортного засобу. Виходячи з вище зазначеного Учасник ПП ПМФ «ПРОМАЛЬП» для усунення невідповідностей повинен підтвердити наданням інформації, яка підтверджує власника транспортного засобу КРАЗ. Так відповідно до тендерної документації Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі підтверджується: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та протокол зборів засновників, тощо); на що учасником ПП ПМФ «ПРОМАЛЬП» в складі тендерної пропозиції надано копію наказу від 30.05.2001 № 1 на призначення директора Оленковського С.М., але не надано протоколу зборів засновників. У зв’язку з цим, необхідно підтвердити вимоги тендерної документації надавши відповідні документи (протокол зборів засновників, тощо)

Документи

10 серпня 2020 12:07
Електронний підпис
10 серпня 2020 11:55
529протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 серпня 2020 15:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТЕЛЛОР-ГРУП"
#41448905
11 199 591,34
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 грудня 2020 10:32
101-2020 звіт.pdf укладений
18 грудня 2020 10:02
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2020 13:09
101-2020 ду 2.pdf зміни до договору
15 грудня 2020 13:01
Електронний підпис зміни до договору
30 вересня 2020 12:22
101-2020 ду 1.pdf зміни до договору
30 вересня 2020 12:12
Електронний підпис укладений
26 серпня 2020 15:00
101-2020.pdf укладений
26 серпня 2020 14:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення реквізитів Підрядника
Номер договору про закупівлю: 101/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору на підставі акту фактично виконаних робіт
Номер договору про закупівлю: 101/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 11 199 590,51
UAH (в тому числі ПДВ 1 866 598,42 UAH)