Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (мультимедійне обладнання для оснащення кабінетів початкової школи).
Очікувана вартість
334 477,00 UAH
UA-2020-07-17-000585-b 4c106ddc6f3f4e2485784e715038e101
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шут Валерія Валеріївна

+380545395347 kr-osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Сектор освіти Кролевецької РДА
Код ЄДРПОУ: 02147769
Місцезнаходження: 41300, Україна , Сумська обл., Кролевець, Франка 8
Контактна особа: Шут Валерія Валеріївна
+380545395347
kr-osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 липня 2020 10:56
Звернення за роз’ясненнями: до 22 липня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 серпня 2020 11:00
Початок аукціону: 03 серпня 2020 13:30
Очікувана вартість: 334 477,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24 шт
Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (мультимедійне обладнання для оснащення кабінетів початкової школи).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41300, Україна, Сумська область, М.Кролевець, Навчальні заклади відділу освіти Кролевецької районної державної адміністрації, згідно Дислокації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Навчальні заклади відділу освіти Кролевецької районної державної адміністрації, згідно Дислокації Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 липня 2020 11:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 липня 2020 10:56
Додаток 2 до ТД проєкт договору.doc
17 липня 2020 10:56
тендерна документація.docx
17 липня 2020 10:56
Специфікація додаток 1.docx
17 липня 2020 10:56
Додаток дислокація4.docx
17 липня 2020 10:56
Додаток 3 Технічні вимоги-2.docx
22 липня 2020 11:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2020 10:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 липня 2020 10:56
Додаток 2 до ТД проєкт договору.doc
22 липня 2020 10:43
Додаток 3 Технічні вимоги-2.docx
22 липня 2020 10:40
Додаток 3 Технічні вимоги-2.docx
17 липня 2020 10:56
Додаток 2 до ТД проєкт договору.doc
17 липня 2020 10:56
тендерна документація.docx
17 липня 2020 10:56
Специфікація додаток 1.docx
17 липня 2020 10:56
Додаток дислокація4.docx
17 липня 2020 10:56
Додаток 3 Технічні вимоги-2.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-17-000585-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 20 липня 2020 18:21
Умови
Шановний Замовнику! В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційну вимогу, якіазначно обмежуює коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів,та свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників. Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Проте тендерної документація містить наступну дискримінаційну вимогу: «Учасник в складі тендерної пропозиції надає договір з сервісним центром в м. Кролевець Сумської області».

Чимало постачальників, що знаходяться в інших регіонах, здійснюють свою діяльність в межах всієї України, при цьому не володіючи сервісними центрами в кожному місті/містечку/районі країні. Звичайна практика, коли розміщені в одному місті постачальники співпрацюють з розміщеними у іншому місті компаніями, що надають супутні послуги. Нинішні умови закупівлі є дискримінаційним по відношенню до інших учасників Процедури закупівлі, які можуть запропонувати нижчу ціну, виконати умови поставки та забезпечити відповідне обслуговування в межах Сумської області, проте не мають сервісного центру чи підрядника саме в м. Кролевець. Умови закупівлі є лояльними виключно до постачальників, що зареєстровані, знаходяться та здійснюють свою діяльність в районі Замовника. Таким чином ви дискримінуєте учасників за територіальною ознакою, виключаєте можливість реальної конкуренції, штучно обмежуєте коло потенційних учасників. Встановлена Замовником в тендерній документації вимога суперечить принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України. Крім того, закупівлі повинні здійснюватися за принципами встановленими в ст.3 Закону. Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. Усунення дискримінаційної вимоги сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів, тож просимо Замовника внести зміни до тендерної документації і викласти вимогу в новій редакції, забезпечивши можливість брати участь у закупівлі тим учасникам, які співпрацюють з сервісними центрами Сумської області, зокрема самого м.Суми, а не виключно в в м. Кролевець, враховуючи, що саме постачальник бере на себе обов’язки витрат на супутні послуги гарантійного обслуговування.
Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 липня 2020 09:27
Шановний учаснику!
Що стосується самої вимоги у формі наявності сервісного центру в м. Кролевець, то це є обов’язковою і цілком обґрунтованою умовою, яка була встановлена у чіткій відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», користуючись, зокрема, положенням п. 3 ст. 22, яка дозволяє Замовнику включити в тендерну документацію іншу інформацію, яку він вважає за необхідне. Існують реальні ризики, які підтверджуються попереднім досвідом, що Постачальники, які знаходяться в інших містах не забезпечать належного рівня виконання гарантійних зобов’язань (час реагування на гарантійну заявку не відповідав вимогам, не була надана тимчасова заміна на час перебування обладнання у сервісному центрі постачальника та ін.), або виконання таких зобов’язань потребувало додаткових витрат часу та оплати транспортних витрат зі сторони Замовника (відправка обладнання у інші міста). Слід також зазначити, що в рамках реформи освіти робота вчителя стає неможливою без наявності працюючого ноутбука (комп’ютера, планшета), інтерактивної дошки, проектора, тому – саме час реакції та якість надання гарантійного та післягарантійного обслуговування має для нас, як Замовника, вирішальне значення. Крім того, як показує досвід, після оплати поставлених товарів стає вкрай важко впливати на Постачальника при невиконанні ним, або несвоєчасному, неякісному виконанні своїх гарантійних зобов’язань особливо дистанційно. Враховуючи необхідність забезпечення безперервного навчального процесу, Замовнику необхідно своєчасно і якісно отримувати послуги з сервісного обслуговування обладнання, що закуповується. Саме тому – наявність сервісного центру Учасника (Постачальника) саме в м. Кролевець, який буде в повній мірі нести відповідальність за поставлений товар з дотриманням необхідних строків реагування на гарантійну заявку, на нашу думку, є запорукою безперебійної роботи обладнання, і як наслідок – навчального процесу. У зв’язку з вищевикладеним, тендерним комітетом будуть відхилені пропозиції Учасників, які не матимуть сервісного центру в м.Кролевець. На думку Замовника, ця вимога не носить дискримінаційного характеру, оскільки будь-який учасник, незалежно від місцезнаходження, має змогу укласти відповідну угоду з будь-яким центром гарантійного та післягарантійного обслуговування, який розташований у межах міста Кролевець і додати ці документи до своєї тендерної пропозиції. Тендерний комітет буде розглядати пропозиції всіх учасників почергово на предмет їх відповідності всім вимогам тендерної документації з сервісним центром в м.Кролевець (у тому числі технічними та кваліфікаційними), починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом проведення аукціону буде визначена електронною системою як найбільш економічно вигідна.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 серпня 2020 13:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Коршунова Наталія Михайлівна 334 472,00
UAH з ПДВ
333 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Аверченков Олександр Володимирович 334 000,00
UAH з ПДВ
334 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 серпня 2020 16:07
Електронний підпис
06 серпня 2020 09:48
Електронний підпис
06 серпня 2020 09:47
Лист гарантія
06 серпня 2020 09:47
Довідка
30 липня 2020 11:18
Електронний підпис
30 липня 2020 11:17
Технічні вимоги.pdf
30 липня 2020 11:17
СЕС_2019.pdf
30 липня 2020 11:17
Свідоцтво МОН К-80А (1).pdf
30 липня 2020 11:17
Пропозиція.pdf
30 липня 2020 11:17
Порівняльна таблиця.pdf
30 липня 2020 11:17
Паспорт Фролова С..pdf
30 липня 2020 11:17
Лист-пояснення.pdf
30 липня 2020 11:17
накладная 74000.pdf
30 липня 2020 11:17
накладна до дог 12.pdf
30 липня 2020 11:16
Лист гарантія2.pdf
30 липня 2020 11:16
Лист відгук (3).pdf
30 липня 2020 11:16
Лист гарантія.pdf
30 липня 2020 11:16
лист відгук (2).pdf
30 липня 2020 11:16
Додаток 2.pdf
30 липня 2020 11:16
Довіреність.jpg
30 липня 2020 11:16
Довідка-гарантія.pdf
30 липня 2020 11:16
Додаток 1.pdf
30 липня 2020 11:16
Договір.pdf
30 липня 2020 11:16
Довідка ст 16.pdf
30 липня 2020 11:16
Довідка про персонал.pdf
30 липня 2020 11:15
Довідка підпис.pdf
30 липня 2020 11:15
Довідка досвід.pdf
30 липня 2020 11:15
Висновок СЕС Maxell.pdf
30 липня 2020 11:15
Висновок СЕС Intech.pdf
30 липня 2020 11:15
Виписка.pdf
30 липня 2020 11:15
Довідка 2.pdf
30 липня 2020 11:15
Довідка 1.pdf
30 липня 2020 11:15
Декларація Maxell.pdf
30 липня 2020 11:15
Декларація INTECH.pdf
30 липня 2020 11:15
Гарантійний термін.pdf
30 липня 2020 11:15
Mg1411_2411_3411_4411.pdf
30 липня 2020 11:15
Витяг.pdf
30 липня 2020 11:15
ISO14001 Intech (2).pdf
30 липня 2020 11:15
ISO9001 Intech (1).pdf
30 липня 2020 11:15
ISO 14001 Maxell.pdf
30 липня 2020 11:15
ISO 9001 Maxell.pdf

Публічні документи

01 серпня 2020 10:42
2020_08_01_10_26_42.pdf
01 серпня 2020 10:42
2020_07_29_09_39_19.pdf
01 серпня 2020 10:42
2020_07_29_09_38_58.pdf
01 серпня 2020 10:42
2020_07_29_09_38_09.pdf
01 серпня 2020 10:42
2020_07_29_09_37_48.pdf
01 серпня 2020 10:42
2020_07_29_09_37_26.pdf
01 серпня 2020 10:42
2020_07_29_09_37_07.pdf
01 серпня 2020 10:42
2020_07_29_09_36_51.pdf
01 серпня 2020 10:42
2020_07_29_09_36_14.pdf
01 серпня 2020 10:42
2020_07_29_09_36_31.pdf
01 серпня 2020 10:42
2020_07_29_09_35_56.pdf
01 серпня 2020 10:42
2020_07_29_09_35_36.pdf
01 серпня 2020 10:42
2020_07_29_09_35_15.pdf
01 серпня 2020 10:42
2020_07_29_09_34_49.pdf
01 серпня 2020 10:42
2020_07_29_09_32_22.pdf
01 серпня 2020 10:42
2020_07_29_09_31_36.pdf
01 серпня 2020 10:42
2020_07_29_09_34_26.pdf
01 серпня 2020 10:42
2020_07_29_09_34_05.pdf
01 серпня 2020 10:42
2020_07_29_09_33_38.pdf
01 серпня 2020 10:42
2020_07_29_09_33_12.pdf
01 серпня 2020 10:42
2020_07_29_09_32_45.pdf
01 серпня 2020 10:42
33. МОН ПО MozaBook.pdf
01 серпня 2020 10:42
32. МОН ПО Klassmate Presenter.pdf
01 серпня 2020 10:42
30. МОН Дошка ePresenter EP-84T.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Коршунова Наталія Михайлівна

ФОП Аверченков Олександр Володимирович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Коршунова Наталія Михайлівна
#2860012884
Переможець 333 999,00
UAH з ПДВ
05 серпня 2020 15:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 серпня 2020 15:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Коршунова Наталія Михайлівна
#2860012884
333 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 серпня 2020 14:52
Договір укладений
19 серпня 2020 14:49