Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бензин А-95, дизельне паливо
Очікувана вартість
900 000,00 UAH
UA-2020-07-17-000026-a de75e3e8d4984239a6e34b5b8a2432f5
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ничипорчук Назар Олексійович

+380553821237 chapl_vod_gosp@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Чаплинське управління водного господарства
Код ЄДРПОУ: 01034679
Місцезнаходження: 75200, Україна , Херсонська обл., Чаплинка, вул. Військова 2
Контактна особа: Ничипорчук Назар Олексійович
+380553821237
chapl_vod_gosp@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 липня 2020 08:27
Звернення за роз’ясненнями: до 22 липня 2020 08:31
Оскарження умов закупівлі: до 28 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 серпня 2020 08:31
Початок аукціону: 03 серпня 2020 13:00
Очікувана вартість: 900 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40000 літр
Бензин А-95, дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75200, Україна, Херсонська область, смт. Чаплинка, вул. Військова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 липня 2020 08:57
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 липня 2020 08:55
ПММ ТД НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
21 липня 2020 08:55
перелік змін.docx
17 липня 2020 08:27
ПММ ТД.docx
21 липня 2020 08:57
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 липня 2020 08:30
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 липня 2020 08:55
ПММ ТД НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
21 липня 2020 08:55
перелік змін.docx
17 липня 2020 08:27
ПММ ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-17-000026-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ІДЖІ ГРУП", Код ЄДРПОУ:40257915
Дата подання: 20 липня 2020 13:56
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації Замовника
Доброго дня! Тендерною документацією Замовника встановлено, що ''Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним на кожне місце роздрібної торгівлі пальним (оригінали або копії завірені належним чином). Учасник надає оригінали або копії завірені належним чином, ліцензованих власних АЗС, на яких буде відпускатись пальне, розташованих на території Херсонської області в тому числі Чаплинського району у кількості не менше 2 (двох) ліцензованих АЗС.'' Відповідно до ч.4 статті 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" "Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним." Дана інформація є публічною та міститься у Єдиному державному реєстрі суб'єктів господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним. Посилання: https://tax.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/reestri/383525.html. Таким чином, ця вимога є дискримінаційною та такою, що обмежую конкуренцію. Просимо видалити дану вимогу. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 липня 2020 08:54
Доброго дня! Нову редакцію тендерної документації з переліком змін долучено до оголошення.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-05-000001 ● a292e14f0c2f43d7974b2aa77e3bd9ac
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 серпня 2020 10:16
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

05.08.2020 № 138

Херсон

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2020-07-17-000026-a
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є:
- виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника управління Олександр ПОЛІЩУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-08-05 10:22:52

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі бензину А-95 та дизельного палива, що проводить Чаплинське управління водного господарства (далі – Замовник) за номером № UA-2020-07-17-000026-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, виникла потреба в отриманні пояснень та копій підтверджуючих документів:

Відповідно до оприлюдненої інформації 21.07.2020 Замовником повідомлено про внесення змін до тендерної документації та розміщено файл «ПММ ТД НОВА РЕДАКЦІЯ.docx», за змістом якого дана ТД була затверджено рішенням тендерного комітету Замовника від 01.07.2020 року.

У зв’язку з чим просимо пояснити якою датою було прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації.

Відповідно до оприлюдненої інформації 04.08.2020 Замовником оприлюднено вимогу про усунення невідповідностей в інформації та документах, що подані учасником ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ».

У зв’язку з чим просимо пояснити чому інформація про підтвердження відповідності пропозиції вимогам, визначеним в ст.17 Закону, Замовником віднесена як таку, що підтверджує відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону?

Пояснення та скановані копії підтверджуючих документів необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-08-06 14:49:19

Відміна закупівлі через порушення Закону

Згідно ч. 1 ст. 32 Закону, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Порушено порядок повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, помилково вказавши ч.2 ст. 17 Закону.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 07 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 22 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 серпня 2020 13:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" 780 000,00
UAH з ПДВ
780 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІДЖІ ГРУП" 897 600,00
UAH з ПДВ
897 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 серпня 2020 14:52
Електронний підпис
04 серпня 2020 14:52
відсутн_вип[1].pdf
23 липня 2020 12:00
Електронний підпис
23 липня 2020 12:00
дов_судимості[1].pdf
22 липня 2020 09:36
Електронний підпис
22 липня 2020 09:36
довідка_ГНІ[1].pdf
20 липня 2020 14:55
Електронний підпис
20 липня 2020 14:55
Статутні документи.pdf
20 липня 2020 14:55
Справка_ГНИ_ЛТ_20200710.pdf
20 липня 2020 14:55
Паспорт Ванина .pdf
20 липня 2020 14:55
Договор поставки 2 .pdf
20 липня 2020 14:55
Договор поставки 1.pdf
20 липня 2020 14:55
Довідки .pdf
20 липня 2020 14:55
Довідка про печатку.pdf
20 липня 2020 14:54
дов .pdf
20 липня 2020 14:54
Вит_20200703.rtf
20 липня 2020 14:54
2020_1 кв_Ф1. Баланс.pdf
20 липня 2020 14:54
пр_дог[1].pdf
20 липня 2020 14:54
тенд_проп[1].pdf
20 липня 2020 14:54
техн_вим[1].pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ"

ТОВ "ІДЖІ ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ"
#41449359
Очікує рішення 780 000,00
UAH з ПДВ
03 серпня 2020 13:21
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 серпня 2020 14:32
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: - Згідно Додатку 1 до тендерної документації відсутня інформація, щодо документи для юридичних осіб на підтвердження відповідності пропозиції вимогам, визначеним в ст.17 Закону: Учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору (ч.2 ст. 17 Закону). Інформація в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою учасника (у разі її використання). Документ подається шляхом завантаження в електронну систему.

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" #41449359

№ рішення у справі

72/81-р/к

Дата рішення у справі

20.09.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 06 серпня 2020 15:03
Кінець періоду оскарження: 17 серпня 2020 00:00
Дата відміни: 17 серпня 2020 00:01
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Згідно ч. 1 ст. 32 Закону, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Порушено порядок повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, помилково вказавши ч.2 ст. 17 Закону.
Документи:
06 серпня 2020 15:01
Електронний підпис
06 серпня 2020 14:51
Рішення про відміну торгів