Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт покрівлі ДНЗ №1 по вул. Декабристів, 13 в м. Хмільник, Вінницької області (Код ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
4 842 038,40 UAH
UA-2020-07-16-006752-c 89988513673748438bd59e8968eb19bf
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Заплитнюк

+380974513286 andriizaplytniuk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Хмільницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 04544464
Вебсайт: http://hmilnyk-osvita.gov.ua
Місцезнаходження: 22000, Україна , Вінницька обл., м. Хмільник, вул. ШЕВЧЕНКА, 3
Контактна особа: Андрій Заплитнюк
+380974513286
andriizaplytniuk@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 липня 2020 17:39
Звернення за роз’ясненнями: до 23 липня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 серпня 2020 17:00
Початок аукціону: 03 серпня 2020 12:28
Очікувана вартість: 4 842 038,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 24 210,19 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт покрівлі ДНЗ №1 по вул. Декабристів, 13 в м. Хмільник, Вінницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22000, Україна, Вінницька область, м. Хмільник, вул. Декабристів, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 липня 2020 17:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2020 17:39
Тендерна документація - капітальний ремонт покрівлі ДНЗ №1.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-16-006752-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Теплоенергетична компанія", Код ЄДРПОУ:34422155
Дата подання: 10 серпня 2020 10:02
Учасник використав для підпису документів ЕЦП печатку підприємства, а не ЕЦП уповноваженої особи підприємства, що суперечить п.1.4 та 1.5 п.1 Розділу ІІІ тендерної документації замовника
Як відомо всі ю.о. мають два ЕЦП: 1) ЕЦП печатку ю.о. 2) ЕЦП уповноважено особи ю.о.
Учасник використав для підпису документів ЕЦП печатку підприємства, а не ЕЦП уповноваженої особи підприємства, що суперечить п.1.4 та 1.5 п.1 Розділу ІІІ тендерної документації замовника
Замовник з невідомих причин проігнорував дане порушення
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 серпня 2020 10:48
За результатами розгляду Вашої вимоги було прийнято рішення про скасування рішення тендерного комітету від 07 серпня 2020 року (протокол №142) щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ "ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС" та повторний розгляд їх пропозиції.
Номер вимоги: UA-2020-07-16-006752-c.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Теплоенергетична компанія", Код ЄДРПОУ:34422155
Дата подання: 29 вересня 2020 15:05
порушення Закону "Про публічні закупівлі"
порушення Закону "Про публічні закупівлі"
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 жовтня 2020 16:52
Розглянувши Вашу вимогу, тендерний комітет управління освіти Хмільницької міської ради повідомляє наступне.
1. Згідно підпункту 6.2. пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником у формі пояснювальної записки та повинно мати:
- договірну ціну;
- зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва;
- локальний кошторис;
- підсумкову відомість ресурсів;
- розрахунок заробітної плати;
- розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (з економічним обґрунтуванням змін), з розрахунком вартості машино-години власної будівельної техніки, вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення (за його наявності);
- розрахунок загально-виробничих витрат (виходячи з структури будівельної організації);
- розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій;
- розрахунок прибутку (в межах усереднених показників, рекомендованих Держбудом (Мінрегіоном).
Тендерна пропозиція ТОВ «Теплоенергетична компанія» не містить пояснювальної записки.
У пояснювальній записці зазначається інформація, зокрема щодо застосованих основних нормативних документів; показників, прийнятих при складанні розрахунків; загальної кошторисної трудомісткості; загальної кошторисної заробітної плати; середньомісячної заробітної плати.
2. Відповідно до підпункту 3.3. пункту 3 розділу V тендерної документації якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Оскільки, пояснювальна записка відноситься до переліку документів, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, тому тендерний комітет не мав підстав для розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах.
3. Згідно підпункту 2.1. пункту 2 розділу V тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Наприклад: орфографічні помилки та технічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які надані учасником; зазначення назви документу, необхідність у наданні якого передбачена цією документацією, у спосіб що відрізняється від вказаного в цій документації, та який підготований безпосередньо учасником, у разі якщо такий документ за своїм змістом відповідає вимогам цієї документації, відсутність визначеної замовником інформації (її окремих фрагментів) у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно тендерної документації, та за умови наявності такої інформації в повному об’ємі у змісті іншого документу, наданого у складі тендерної пропозиції, тощо.
Таким чином, відсутність пояснювальної записки у складі Вашої тендерної пропозиції не можна віднести до формальних (несуттєвих) помилок.
Враховуючи вищевикладене, тендерний комітет управління освіти Хмільницької міської ради не має підстав для задоволення Вашої вимоги.

Документи подані скаржником

10 серпня 2020 10:02
2020-08-10 09-59-21_0011.jpg

Документи подані скаржником

29 вересня 2020 15:05
2020-09-29 15-03-31_0011.jpg

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-16-006752-c.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС", Код ЄДРПОУ:13326341
Дата подання: 14 серпня 2020 15:50
На рішення Замовника від 12 серпня 2020 року, опубліковане 13.08.2020 року
щодо скасування Рішення Тендерного комітету управління освіти Хмільницької міської ради від 07 серпня 2020 року та відхилення пропозиції ТОВ «Енергоагроімпекс»
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 19 серпня 2020 22:21
Рішення від 19.08.2020 № 15770 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 19 серпня 2020 22:20
інформація про перенесення розгляду скарги № 13480.pdf
Дата публікації: 02 вересня 2020 09:50
інформація про перенесення розгляду скарги № 14269.pdf
Дата публікації: 10 вересня 2020 23:42
інформація про перенесення розгляду скарги № 14344.pdf
Дата публікації: 12 вересня 2020 00:18
Рішення від 14.09.2020 № 17269.pdf
Дата публікації: 17 вересня 2020 22:53

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 серпня 2020 13:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС" 4 200 000,00
UAH з ПДВ
4 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи
СПІЛЬНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХМІЛЬНИЦЬКИЙ РАЙСІЛЬКОМУНГОСП" 4 265 098,12
UAH з ПДВ
4 265 098,12
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ЛАДОГА 77" 4 348 449,60
UAH з ПДВ
4 348 449,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Теплоенергетична компанія" 4 575 612,88
UAH з ПДВ
4 494 999,99
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД" 4 680 000,00
UAH з ПДВ
4 495 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СУЧАСНІ БУДІВЕЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ-12" 4 695 112,24
UAH з ПДВ
4 575 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 серпня 2020 09:40
Електронний підпис
06 серпня 2020 09:39
копія опису.pdf
31 липня 2020 19:26
Електронний підпис
31 липня 2020 19:25
штатний розпис.pdf
31 липня 2020 19:25
проект договору.pdf
31 липня 2020 19:25
КБ-2, КБ-3 Порика,19.pdf
31 липня 2020 19:24
ЗВВ 2019.pdf
31 липня 2020 19:24
відгук ДЖГ від 31.07.2020.pdf
31 липня 2020 19:24
Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

01 серпня 2020 22:12
Електронний підпис
01 серпня 2020 17:55
Електронний підпис
01 серпня 2020 17:55
Свідоцтво.pdf
01 серпня 2020 17:55
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
01 серпня 2020 17:55
Виписка.pdf
01 серпня 2020 17:55
037 проєкт договору.pdf.p7s
01 серпня 2020 17:55
037 проєкт договору.pdf
01 серпня 2020 17:54
034-8 Розразунок ЗВВ.pdf.p7s
01 серпня 2020 17:54
034-8 Розразунок ЗВВ.pdf
01 серпня 2020 17:54
034-4 Локальний кошторис.pdf
01 серпня 2020 17:54
034-3 Зведений кошторис.pdf
01 серпня 2020 17:54
034-2 Договірна ціна.pdf.p7s
01 серпня 2020 17:54
034-2 Договірна ціна.pdf
01 серпня 2020 17:53
031 Довідка банк.pdf
01 серпня 2020 17:53
029 Фінансова звітність.pdf
01 серпня 2020 17:53
027-2 Посвідчення ОП.pdf
01 серпня 2020 17:53
027-1 Протокол ОП.pdf
01 серпня 2020 17:53
026 Дипломи.pdf
01 серпня 2020 17:53
025 Накази.pdf
01 серпня 2020 17:53
024 штатний розпис.pdf
01 серпня 2020 17:53
022-3 Договір оренди.pdf
01 серпня 2020 17:53
022-3 Договір оренди M-B.pdf
01 серпня 2020 17:53
022-3 Договір оренди JCB.pdf
01 серпня 2020 17:53
022-2 Документи САЗ.pdf
01 серпня 2020 17:53
022-1 баланс.pdf
01 серпня 2020 17:53
018-020 Аналогічний д-р №2.pdf
01 серпня 2020 17:53
018-020 Аналогічний д-р №1.pdf
01 серпня 2020 17:52
009 Ліцензія.pdf
01 серпня 2020 17:52
007 Статут.pdf
01 серпня 2020 17:52
004-2 Наказ директор.pdf
01 серпня 2020 17:52
001 Пропозиція.pdf.p7s
01 серпня 2020 17:51
001 Пропозиція.pdf

Публічні документи

31 липня 2020 14:53
Електронний підпис
31 липня 2020 14:49
Дипломи ІТП.pdf
31 липня 2020 14:49
Довідка про досвід.PDF
31 липня 2020 14:49
Штатний розпис.PDF
31 липня 2020 14:49
Зведений кошт. розр..PDF
31 липня 2020 14:49
Статут нова редакція.PDF
31 липня 2020 14:49
Посвідчення з ОП.PDF
31 липня 2020 14:49
Договірна ціна.PDF
31 липня 2020 14:49
Акт 1_3 Гнівань.PDF
31 липня 2020 14:49
Довідка про персонал.PDF
31 липня 2020 14:49
Дозвіл Ладога.PDF
31 липня 2020 14:49
Витяг РП ПДВ.PDF
31 липня 2020 14:49
Стаття 17.PDF
31 липня 2020 14:49
Ліцензія.PDF
31 липня 2020 14:49
Договір оренди 2020.PDF
31 липня 2020 14:49
Технічне завдання.PDF
31 липня 2020 14:49
Акти Райгород 1.PDF
31 липня 2020 14:49
Баланс.PDF
31 липня 2020 14:49
Акти Райгород 2.PDF
31 липня 2020 14:49
Відгук Райгород.pdf
31 липня 2020 14:49
Локальний кошторис.PDF
31 липня 2020 14:49
Акт _2 Гнівань.pdf
31 липня 2020 14:49
Розр. адм. витрат.PDF
31 липня 2020 14:49
Витяг з ЄДР 2020.PDF
31 липня 2020 14:49
Довідка про статут.PDF
31 липня 2020 14:49
Відгук Гнівань.pdf
31 липня 2020 14:49
Протокол зборів.PDF
31 липня 2020 14:49
Прямі витрати.PDF
31 липня 2020 14:49
Лист-пояснення.PDF
31 липня 2020 14:49
Гарантійний лист.PDF
31 липня 2020 14:49
Розрахунок ЗП.PDF
31 липня 2020 14:49
Наказ Гринь М.А..PDF
31 липня 2020 14:49
Цінова пропозиція.PDF
31 липня 2020 14:49
Договір Райгород.PDF
31 липня 2020 14:49
Договір Гнівань.PDF
31 липня 2020 14:49
Свідоцтво ПДВ.PDF
31 липня 2020 14:49
Лист-згода перс. дані.PDF
31 липня 2020 14:49
Календарний графік.PDF
31 липня 2020 14:49
Розрахунок ЗВВ.PDF
31 липня 2020 14:49
Наказ Гринь А.В..PDF

Публічні документи

01 серпня 2020 14:04
Електронний підпис
01 серпня 2020 14:02
Електронний підпис
01 серпня 2020 14:00
Електронний підпис
01 серпня 2020 13:57
Штатний_31072020.pdf
01 серпня 2020 13:57
ЦПХ_Камінський СІ.pdf
01 серпня 2020 13:57
Фінзвіт_Іпів_2020.pdf
01 серпня 2020 13:57
Установчий документ.pdf
01 серпня 2020 13:57
Протокол.pdf
01 серпня 2020 13:57
ПП Бастіонвест_Статут.PDF
01 серпня 2020 13:57
Ліцензія з додатками.pdf
01 серпня 2020 13:57
Документи ЮО 2019.pdf
01 серпня 2020 13:57
Документи на люльку.pdf
01 серпня 2020 13:57
Довідка з банку.pdf
01 серпня 2020 13:57
Диплом КамінськийС.І,.pdf
01 серпня 2020 13:57
Витяг з ЄДРПОУ_02042020.pdf
01 серпня 2020 13:57
Бухоблік_31072020.pdf
01 серпня 2020 13:57
r_РЗПК.pdf
01 серпня 2020 13:57
r_32_ДЦ_Т3-10.pdf
01 серпня 2020 13:57
r_32_ДЦ_Т2.pdf
01 серпня 2020 13:57
r_32_ДЦ_ССР_П.pdf
01 серпня 2020 13:57
r_32_ДЦ_ССР_А.pdf
01 серпня 2020 13:57
r_32_ДЦ_ССР.pdf
01 серпня 2020 13:57
r_32_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.pdf
01 серпня 2020 13:57
r_32_ДЦ_ОПР.pdf
01 серпня 2020 13:57
r_32_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
01 серпня 2020 13:57
r_32_ДЦ_ИВР.pdf
01 серпня 2020 13:57
r_32_ДЦ_ДЦ_РОЗРА.pdf
01 серпня 2020 13:57
r_32_ДЦ_ДЦ.pdf

Публічні документи

29 вересня 2020 14:20
Електронний підпис
29 вересня 2020 14:15
Довідка щодо ч.2 ст.17.pdf
29 вересня 2020 14:15
Довідка щодо п.12 ч.1 ст.17.pdf
29 вересня 2020 14:15
Довідка щодо п.6 ч.1 ст.17.pdf
25 вересня 2020 14:08
Електронний підпис
01 серпня 2020 17:06
Електронний підпис
01 серпня 2020 17:06
Електронний підпис
01 серпня 2020 17:04
38. Проект договору.pdf
01 серпня 2020 17:04
36. Довідка про витрати.pdf
01 серпня 2020 17:04
28. Копії протоколів.pdf
01 серпня 2020 17:04
27. Копії дипломів ІТП.PDF
01 серпня 2020 17:04
21. Лист-відгук ДНЗ.PDF
01 серпня 2020 17:04
21. Лист-відгук Брацлав.pdf
01 серпня 2020 17:04
6. Копія Статуту.pdf
01 серпня 2020 17:04
2. Довідка щодо ст.17.pdf
01 серпня 2020 17:04
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

02 серпня 2020 10:56
Електронний підпис
01 серпня 2020 14:20
27. Ліцензія (копія).pdf
01 серпня 2020 14:19
Кошторис.rar
01 серпня 2020 14:19
13 Довідка працівники.pdf
01 серпня 2020 14:19
12. Відгук Ічня.pdf
01 серпня 2020 14:19
08. Тульчин Довідки КБ-3.pdf
01 серпня 2020 14:19
01 Довідка МТБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС"

СПІЛЬНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХМІЛЬНИЦЬКИЙ РАЙСІЛЬКОМУНГОСП"

ПП "ЛАДОГА 77"

ТОВ "Теплоенергетична компанія"

ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СУЧАСНІ БУДІВЕЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ-12"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС"
#13326341
Рішення скасоване 4 200 000,00
UAH з ПДВ
13 серпня 2020 11:04
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 серпня 2020 14:50
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС"
#13326341
Відхилено 4 200 000,00
UAH з ПДВ
13 серпня 2020 11:15
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
СПІЛЬНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХМІЛЬНИЦЬКИЙ РАЙСІЛЬКОМУНГОСП"
#05436334
Відхилено 4 265 098,12
UAH з ПДВ
21 вересня 2020 15:55
ПП "ЛАДОГА 77"
#35200359
Відхилено 4 348 449,60
UAH з ПДВ
21 вересня 2020 17:53
ТОВ "Теплоенергетична компанія"
#34422155
Відхилено 4 494 999,99
UAH з ПДВ
22 вересня 2020 16:54
ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД"
#40614486
Переможець 4 495 000,00
UAH з ПДВ
25 вересня 2020 17:03
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 вересня 2020 15:43

Вимога про усунення невідповідностей

Згідно ч. 9 ст. 26 та ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» є необхідність в усуненні невідповідностей в інформації та/або документах, шо підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: Відповідно до пп. 5.1.2. п. 5 розділу ІІІ тендерної документації Учасник повинен надати довідку в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. До довідки включаються усі механізми, обладнання та устаткування, що будуть використовуватись при виконанні робіт, із зазначенням їх назви, кількості, відомостей про те чи вони є власними, чи залученими (орендованими тощо).Для підтвердження зазначеної інформації у довідці учасник повинен надати: копію довідки про наявність на балансі майна (для юридичних осіб), яка повинна бути складена відповідно до вимог бухгалтерського обліку, або інвентаризаційного опису, або акту контрольної перевірки інвентаризаційних цінностей, або дійсного договору оренди, або договору купівлі-продажу, або дійсного договору користування чи надання послуг. *Наявність в Учасника власного автотранспорту (будівельних машин) підтверджується копіями свідоцтв про реєстрацію (копіями технічних паспортів) транспортнихзасобів. Наявність в Учасника орендованого автотранспорту (будівельних машин) підтверджується копіями договорів оренди транспортних засобів, з обов’язковим документальним підтвердженням наявності у іншої сторони договору транспортних засобів(копіями свідоцтв про реєстрацію (копіями технічних паспортів) транспортних засобів). Залучення автотранспорту (будівельних машин) на підставі договору про надання послуг підтверджується копіями договорів про надання послуг відповідно до яких залучаються транспортні засоби, з обов’язковим документальним підтвердженням наявності у іншої сторони договору транспортнихзасобів (копіями свідоцтв про реєстрацію (копіями технічних паспортів) транспортних засобів. На виконання вищевказаної вимоги Учасник у складі пропозиції надав довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (файл з назвою «довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.pdf») в якій зазначив наявність в нього на основі договору оренди з ТОВ «Партнер-Плюс» від 03.02.2020 року №10 транспортних засобів: загальний вантажний бортовий FAW CA1047 CXM 064806 – 1 шт., загальний вантажний (загальний бортовий малотонажний) ГАЗ 330202-218 СХІ 942091 – 1 шт. Крім того, Учасник у складі пропозиції надав копію договору оренди з ТОВ «Партнер-Плюс» від 03.02.2020 року №10 із додатками, копію свідоцтва № CXM 064806 про реєстрацію транспортного засобу - FAW CA1047 (власник – Кушнір Анатолій Іванович), копію свідоцтва № СХІ 942091 про реєстрацію транспортного засобу - ГАЗ 330202-218 (власник – Теплицький Олександр Миколайович), Однак, Учасник не надав документальне підтвердження наявності транспортних засобів у іншої сторони договору оренди, а саме у ТОВ «Партнер-Плюс». Таким чином, на виконання вищевказаної вимоги Учасник має надати документальне підтвердження наявності в ТОВ «Партнер-Плюс» зазначених транспортних засобів.

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС" #13326341

№ рішення у справі

72/75-р/к

Дата рішення у справі

03.11.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

№ рішення у справі

64-р/тк

Дата рішення у справі

27.12.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС" #13326341

№ рішення у справі

72/75-р/к

Дата рішення у справі

03.11.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

№ рішення у справі

64-р/тк

Дата рішення у справі

27.12.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

13 серпня 2020 11:15
Електронний підпис
13 серпня 2020 11:13
Протокол №146.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Згідно ч. 9 ст. 26 та ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» є необхідність в усуненні невідповідностей в інформації та/або документах, шо підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: 1. Згідно п. 5.1.2. розділу ІІІ тендерної документації Замовником вимагається від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, шляхом надання, зокрема, довідки в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. До довідки включаються усі механізми, обладнання та устаткування, що будуть використовуватись при виконанні робіт, із зазначенням їх назви, кількості, відомостей про те чи вони є власними, чи залученими (орендованими тощо).Для підтвердження зазначеної інформації у довідці учасник повинен надати: копію довідки про наявність на балансі майна (для юридичних осіб), яка повинна бути складена відповідно до вимог бухгалтерського обліку, або інвентаризаційного опису, або акту контрольної перевірки інвентаризаційних цінностей, або дійсного договору оренди, або договору купівлі-продажу, або дійсного договору користування чи надання послуг.*Наявність в Учасника власного автотранспорту (будівельних машин) підтверджується копіями свідоцтв про реєстрацію (копіями технічних паспортів) транспортнихзасобів. Наявність в Учасника орендованого автотранспорту (будівельних машин) підтверджується копіями договорів оренди транспортних засобів, з обов’язковим документальним підтвердженням наявності у іншої сторони договору транспортних засобів(копіями свідоцтв про реєстрацію (копіями технічних паспортів) транспортних засобів).Залучення автотранспорту (будівельних машин) на підставі договору про надання послуг підтверджується копіями договорів про надання послуг відповідно до яких залучаються транспортні засоби, з обов’язковим документальним підтвердженням наявності у іншої сторони договору транспортнихзасобів (копіями свідоцтв про реєстрацію (копіями технічних паспортів) транспортних засобів. ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД» у складі пропозиції надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка, однак не містить інформації про Компресор пересувний з електродвигуном, тиск 600 кПа (6 АТ), продуктивність 0,5 м3/хв та Агрегат фарбувальний високого тиску для фарбування поверхонь конструкцій, потужність 1 кВт, використання яких передбачене Підсумковою відомістю ресурсів на основі оренди. Таким чином, учасником не виконано вимогу п. 5.1.2. розділу ІІІ тендерної документації. Виправлення шляхом надання ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД» оновленої довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази із наданням підтвердження наявності в учасника Компресора пересувного з електродвигуном, тиск 600 кПа (6 АТ), продуктивність 0,5 м3/хв, і Агрегата фарбувального високого тиску для фарбування поверхонь конструкцій, потужність 1 кВт, а також відповідних документів, передбачених п. 5.1.2. розділу ІІІ тендерної документації. 2. Згідно п. 5.1.1. розділу ІІІ тендерної документації Замовником вимагається від учасників подання ними документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), шляхом надання, зокрема, довідки в довільній формі, яка має містити відомості про досвід виконання аналогічних договорів (не менше 2-х), а також інформацію про замовників (із зазначенням найменування, адреси та контактних телефонів), предмета закупівлі, обсягів робіт у кількісному та вартісному виразі, стану виконання договорів стосовно якості та строків тощо. Для підтвердження зазначеної інформації у довідці, учасник повинен надати копії аналогічних договорів (не менше 2-х) з обов’язковим наданням форми КБ-3 та позитивних відгуків від замовників щодо виконання вказаних договорів. На виконання зазначеної вимоги ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД» у складі пропозиції надано підрядний договір №278 від 17 вересня 2018 року на виконання робіт по об’єкту: Капітальний ремонт даху ДНЗ ясла-садок «Казка» по вул. Приміська, 15 в смт. Стрижавка Вінницького району Вінницької області, однак даний договір надано не з усіма додатками, які передбачені договором, а саме: не надано розрахунки до кошторису. Виправлення шляхом надання розрахунків до кошторису, які є невід’ємною частиною підрядного договору №278 від 17 вересня 2018 року.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 вересня 2020 17:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД"
#40614486
4 495 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 червня 2021 09:23
Електронний підпис зміни до договору
14 червня 2021 09:22
Дод. угода №5 до договору №429 - ТОВ ЖИЛ СІТІ БУД.pdf зміни до договору
14 червня 2021 09:18
Електронний підпис зміни до договору
31 травня 2021 13:53
Дод. угода №4 до договору №429 - ТОВ ЖИЛ СІТІ БУД.pdf зміни до договору
31 травня 2021 13:48
Електронний підпис зміни до договору
07 травня 2021 15:26
Дод. угода №3 до договору №429 - ТОВ ЖИЛ СІТІ БУД.pdf зміни до договору
07 травня 2021 15:23
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2021 15:20
Дод. угода №2 до договору №429 - ТОВ ЖИЛ СІТІ БУД.pdf зміни до договору
06 січня 2021 15:19
Електронний підпис зміни до договору
17 листопада 2020 11:40
Дод. угода №1 до договору №429 - ТОВ ЖИЛ СІТІ БУД.pdf зміни до договору
17 листопада 2020 11:39
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2020 15:30
Договір підряду №429 - ТОВ ЖИЛ СІТІ БУД.pdf укладений
07 жовтня 2020 15:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ст. 654, ч.1 ст. 651 Цивільного кодексу України, п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 4 Договору підряду №429 від 06 жовтня 2020 року та враховуючи те, що дозвіл на початок виконання будівельних робіт виданий Державною архітектурно-будівельною інспекцією України 11.11.2020 року №ІУ012201111202, дійшли згоди продовжити термін виконання робіт до 18 грудня 2020 року та внести зміни до Договору, а саме: 1.Викласти пункт 3 Договору у новій редакції: «3. Виконання робіт ПІДРЯДНИКОМ розпочинається з 11 листопада 2020 року та завершується згідно графіка виконання робіт, але не пізніше 18 грудня 2020 року.» 2.Календарний графік виконання робіт до Договору викласти у новій редакції (додається).
Номер договору про закупівлю: 429
Договір:
Номер додаткової угоди: 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ст. 654, ч.1 ст. 651 Цивільного кодексу України, п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 4 Договору підряду №429 від 06 жовтня 2020 року, враховуючи довідку Вінницького обласного центру з гідрометеорології від 21.12.2020 року №04-03/2-13/578 та те, що більшість працівників Підрядника хворіють на COVID-19 або перебувають на вимушеній самоізоляції, що унеможливлює вчасне виконання будівельних робіт, Сторони дійшли згоди продовжити термін виконання робіт та термін дії Договору до 30 квітня 2021 року і внести зміни до Договору, а саме: 1.Внести зміни до пункту 3 Договору, виклавши його у наступній редакції: «3. Виконання робіт ПІДРЯДНИКОМ розпочинається з 11 листопада 2020 року та завершується згідно графіка виконання робіт, але не пізніше 30 квітня 2021 року.» 2. Викласти пункт 47 Договору у новій редакції: «47. Даний Договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами та діє до 30 квітня 2021 року, але у будь-якому випадку до повного виконання Сторонами зобов’язань по Договору.» 3.Календарний графік виконання робіт до Договору викласти у новій редакції (додається).
Номер договору про закупівлю: 429
Договір:
Номер додаткової угоди: 02
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони уклали дану Додаткову угоду №3 до Договору підряду №429 від 06 жовтня 2020 року про наступне: 1. У зв’язку із зміною назви Замовника та реквізитів Підрядника, Сторони дійшли згоди внести наступні зміни до Договору: 1.1. Змінити в преамбулі та тексті Договору назву Замовника з «Управління освіти Хмільницької міської ради» на «Управління освіти, молоді та спорту Хмільницької міської ради». 1.2. Внести зміни до розділу «Адреси, реквізити і підписи Сторін та печатки» Договору, виклавши реквізити Підрядника у наступній редакції: «ПІДРЯДНИК: Товариство з обмеженою відповідальністю «ЖИЛ СІТІ БУД» Юр.адреса: 04201, м. Київ, вул. Петра Дехтяренка, буд. 35 Місцезнаходження: 21009, м. Вінниця, вул. Київська, 14 корпус А, офіс 408 Телефон +380974177216 Код ЄДРПОУ 40614486 р/р 033802810000002600916344201 в АТ «Банк інвестицій та заощаджень», МФО 380281 ІПН 406144826542 Витяг з реєстру платника податку №1626544505092» 2. У зв’язку із затримкою фінансування, що підтверджується рішенням 10 сесії Хмільницької міської ради 8 скликання від 27.04.2021 року №426 «Про внесення змін до рішення 3 сесії міської ради 8 скликання від 24.12.2020 року №114 «Про бюджет Хмільницької міської територіальної громади на 2021 рік» (зі змінами)», керуючись ст. 654, ч. 1 ст. 651 Цивільного кодексу України, п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та умовами Договору Сторони домовились внести наступні зміни до Договору: 2.1.Внести зміни до пункту 3 Договору, виклавши його у наступній редакції: «3. Виконання робіт ПІДРЯДНИКОМ розпочинається з 11 листопада 2020 року та завершується згідно графіка виконання робіт, але не пізніше 10 червня 2021 року.» 2.2. Викласти пункт 47 Договору у новій редакції: «47. Даний Договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами та діє до 10 червня 2021 року, але у будь-якому випадку до повного виконання Сторонами зобов’язань по Договору.» 2.3.Календарний графік виконання робіт до Договору викласти у новій редакції (додається). 3. Пункт 25 Договору викласти у наступній редакції: «25. Фінансування робіт здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету по мірі їх надходження із джерел фінансування, а саме: у 2020 році – 3 089 767,96 грн. (три мільйони вісімдесят дев’ять тисяч сімсот шістдесят сім гривень дев’яносто шість копійок), у 2021 році – 1 405 232,04 грн. (один мільйон чотириста п’ять тисяч двісті тридцять дві гривні чотири копійки). В залежності від реального фінансування видатків, можливе зменшення обсягів виконуваних робіт.»
Номер договору про закупівлю: 429
Договір:
Номер додаткової угоди: 03
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ст. 654, ч.1 ст. 651 Цивільного кодексу України, п. 1 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди зменшити обсяг закупівлі робіт, зменшити суму Договору на 146 504,27 грн. та внести наступні зміни до Договору: 1.Внести зміни до пункту 5 Договору, виклавши його у наступній редакції: «5. Договірна ціна робіт визначається на основі затвердженого кошторису та становить 4 348 495 грн. 73 коп. (чотири мільйони триста сорок вісім тисяч чотириста дев’яносто п’ять гривень 73 коп.) з ПДВ.» 2. Викласти пункт 25 Договору у новій редакції: «25. Фінансування робіт здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету по мірі їх надходження із джерел фінансування, а саме: у 2020 році – 3 089 767,96 грн. (три мільйони вісімдесят дев’ять тисяч сімсот шістдесят сім гривень дев’яносто шість копійок), у 2021 році – 1 258 727 грн. 77 коп. ( один мільйон двісті п’ятдесят вісім тисяч 77 коп.). В залежності від реального фінансування видатків, можливе зменшення обсягів виконуваних робіт.» 3. Викласти договірну ціну, яка є невід’ємною частиною Договору, у новій редакції (додається).
Номер договору про закупівлю: 429
Договір:
Номер додаткової угоди: 04
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ст. 654, ч.1 ст. 651 Цивільного кодексу України, п. 1 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди зменшити обсяг закупівлі робіт, зменшити суму Договору на 154 570,09 грн. та внести наступні зміни до Договору: 1.Внести зміни до пункту 5 Договору, виклавши його у наступній редакції: «5. Договірна ціна робіт визначається на основі затвердженого кошторису та становить 4193925 грн. 64 коп. (чотири мільйони сто дев’яносто три тисячі дев’ятсот двадцять п’ять гривень 64 коп.) з ПДВ.» 2. Викласти пункт 25 Договору у новій редакції: «25. Фінансування робіт здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету по мірі їх надходження із джерел фінансування, а саме: у 2020 році – 3 089 767,96 грн. (три мільйони вісімдесят дев’ять тисяч сімсот шістдесят сім гривень дев’яносто шість копійок), у 2021 році – 1 104 157 грн. 68 коп. (один мільйон сто чотири тисячі сто п’ятдесят сім гривень 68 коп.). В залежності від реального фінансування видатків, можливе зменшення обсягів виконуваних робіт.» 3. Викласти договірну ціну, яка є невід’ємною частиною Договору, у новій редакції (додається).
Номер договору про закупівлю: 429
Договір:
Номер додаткової угоди: 05
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 жовтня 2020 — 10 червня 2021
Сума оплати за договором: 4 193 925,64
UAH (в тому числі ПДВ 698 987,61 UAH)