Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт (утеплення фасаду) сільського клубу "Мрія", розташованого за адресою: 92400, Луганська область, Марківський район, смт.Марківка, вул. Центральна, будинок 228
Очікувана вартість
1 253 548,12 UAH
UA-2020-07-16-006695-c ● 0f19d1c7124d4c25af6874e8578ffe6b
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | МАРКІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА МАРКІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 04335559 |
Місцезнаходження: | 92400, Україна , Луганська обл., смт. Марківка, вул. Центральна, буд. 18 |
Контактна особа: |
Ігор Лигута +380665697134 ligutaigor@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 липня 2020 17:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 липня 2020 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 липня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 29 липня 2020 11:40 |
Очікувана вартість: | 1 253 548,12 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 535,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт (утеплення фасаду) сільського клубу "Мрія", розташованого за адресою: 92400, Луганська область, Марківський район, смт.Марківка, вул. Центральна, будинок 228
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
92400, Україна, Луганська область, смт.Марківка, вул. Центральна 228
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 липня 2020 09:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 липня 2020 17:25 |
оголошення спрощена закупівля.PDF | |
16 липня 2020 17:25 |
Додаток 2.doc | |
16 липня 2020 17:25 |
Додаток 1.docx | |
16 липня 2020 17:25 |
Додаток 3.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-16-006695-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Фізична особа-підприємець Будков Роман Миколайович, Код ЄДРПОУ:3001508258
Дата подання: 04 серпня 2020 08:42
Вимога на дії уповноваженої особи замовника
Марківською селищною радою Марківського району Луганської області на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (https://prozorro.gov.ua) 10.07.2020 оприлюднено оголошення про проведення спрощеної закупівлі робіт «Капітальний ремонт (утеплення фасаду) сільського клубу "Мрія", розташованого за адресою: 92400, Луганська область, Марківський район, смт. Марківка, вул. Центральна, будинок 228» з очікуваною вартістю 1 253 548, грн. 12 коп. Номер закупівлі № UA-2020-07-16-006695-c (далі – процедура закупівлі).
Я, фізична особа-підприємець Будков Роман Миколайович приймав участь у вказаній процедурі закупівлі, та подав тендерну пропозицію на сайті (https://prozorro.gov.ua).
29.07.2020 відбулось відкриття пропозицій учасників процедури закупівлі та аукціон.
У вказаній процедурі закупівлі приймали участь 4 учасника:
1. Фізична особа-підприємець Будков Роман Миколайович з початковою пропозицією у розмірі 1 099 690,92 грн. та кінцевою пропозицією у розмірі 998 999,00 грн.;
2. ТОВ «ЕКРІ» з початковою пропозицією у розмірі 1 190 866,25 грн., та
кінцевою пропозицією у розмірі 999 000,00 грн.
3. ТОВ «ТРОЇЦЬКИЙ АГРОБУД» з початковою пропозицією у розмірі 1 243 284,96 грн., та кінцевою пропозицією у розмірі 1 189 000,00 грн.
4. Приватне підприємство «СПАЙС-БУД» з початковою пропозицією у розмірі 1 246 139,09 грн., та кінцевою пропозицією у розмірі 1 190 000,00 грн.
Я, фізична особа-підприємець Будков Роман Миколайович зробив найнижчу цінову пропозицію та переміг у процедурі закупівлі.
Проте, згідно з протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 38 від 31.07.2020, моя пропозиція відхилена, у зв’язку з тим, що мною нібито порушено п. 5 оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі, п.п. 1,3, 12 Додатку 2 до оголошення (у складі тендерної пропозиції надано копії виписки з ЄДРПОУ, копі. витягу з реєстру платників єдиного податку, копію кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника), а також вимоги п.13 Додатку 2 до оголошення (роботи передбачені договорами, наданими на підтвердження наявності досвіду виконання робіт, не є аналогічними передбаченим закупівлею).
Вказаний протокол не відповідає положенням Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогам викладеним замовником в оголошенні про проведення спрощеної процедури закупівлі.
Стосовно порушення п. 5 оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі, п.п. 1,3, 12 Додатку 2 до оголошення у зв’язку з наданням у складі тендерної пропозиції копій деяких документів, пояснюю наступне.
Порядок проведення процедури закупівлі визначений Законом України «Про публічні закупівлі», оголошенням про проведення спрощеної процедури закупівлі та додатками до нього.
В той же час, Закон України «Про публічні закупівлі», оголошенням про проведення спрощеної процедури закупівлі та додатки до нього не містять вимоги стосовно того, що учасники у складі тендерної пропозиції зобов’язані надати тільки оригінали документів, та заборони надання посвідчених у встановленому порядку копій документів.
Крім того, ч. 2 ст. 58-1 Господарського кодексу України встановлено, що копія документа, що подається суб’єктом господарювання до органу державної влади або органу місцевого самоврядування, вважається засвідченою у встановленому порядку, якщо на такій копії проставлено підпис уповноваженої особи такого суб’єкта господарювання або особистий підпис фізичної особи - підприємця. Орган державної влади або орган місцевого самоврядування не вправі вимагати нотаріального засвідчення вірності копії документа у разі, якщо така вимога не встановлена законом.
Таким чином, надання мною у складі тендерної пропозиції копії документів не є порушенням умов визначених в оголошенні про проведення спрощеної процедури закупівлі та додатках до нього, у зв’язку з чим не може бути підставою для відхилення моєї тендерної пропозиції.
Стосовно відхилення моєї тендерної пропозиції на підставі порушення вимоги п.13 Додатку 2 до оголошення (роботи передбачені договорами, наданими на підтвердження наявності досвіду виконання робіт, не є аналогічними передбаченим закупівлею), пояснюю.
На виконання вимог ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі та додатків до нього, мною у складі тендерної пропозиції надано довідку № 11 від 27.07.2020, скан-копії 3 договорів про закупівлю робіт з будівництва за кошти місцевого та державного бюджету, а також акти виконаних робіт за даними договорами.
Вичерпний перелік підстав для відхилення тендерної пропозиції передбачений ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі». Оскаржуваний протокол уповноваженої особи замовника не містить обґрунтування в чому саме виконанні раніше мною будівельні роботи не є аналогічними передбаченим процедурою закупівлі, у зв’язку з чим відхилення моєї тендерної пропозиції на підставі ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» є незаконним.
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною 5 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вищевикладене свідчать, що рішення уповноваженої особи замовника суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», а також, порушують права та законні інтереси Скаржника, пов’язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Враховуючи викладене, керуючись ст.ст. 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,-
П Р О Ш У:
1. Прийняти вимогу до розгляду.
2. Зобов’язати замовника усунути порушення процедури закупівлі та відновлення процедури закупівлі з моменту розкриття тендерних пропозицій.
Розгорнути
Згорнути
Я, фізична особа-підприємець Будков Роман Миколайович приймав участь у вказаній процедурі закупівлі, та подав тендерну пропозицію на сайті (https://prozorro.gov.ua).
29.07.2020 відбулось відкриття пропозицій учасників процедури закупівлі та аукціон.
У вказаній процедурі закупівлі приймали участь 4 учасника:
1. Фізична особа-підприємець Будков Роман Миколайович з початковою пропозицією у розмірі 1 099 690,92 грн. та кінцевою пропозицією у розмірі 998 999,00 грн.;
2. ТОВ «ЕКРІ» з початковою пропозицією у розмірі 1 190 866,25 грн., та
кінцевою пропозицією у розмірі 999 000,00 грн.
3. ТОВ «ТРОЇЦЬКИЙ АГРОБУД» з початковою пропозицією у розмірі 1 243 284,96 грн., та кінцевою пропозицією у розмірі 1 189 000,00 грн.
4. Приватне підприємство «СПАЙС-БУД» з початковою пропозицією у розмірі 1 246 139,09 грн., та кінцевою пропозицією у розмірі 1 190 000,00 грн.
Я, фізична особа-підприємець Будков Роман Миколайович зробив найнижчу цінову пропозицію та переміг у процедурі закупівлі.
Проте, згідно з протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 38 від 31.07.2020, моя пропозиція відхилена, у зв’язку з тим, що мною нібито порушено п. 5 оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі, п.п. 1,3, 12 Додатку 2 до оголошення (у складі тендерної пропозиції надано копії виписки з ЄДРПОУ, копі. витягу з реєстру платників єдиного податку, копію кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника), а також вимоги п.13 Додатку 2 до оголошення (роботи передбачені договорами, наданими на підтвердження наявності досвіду виконання робіт, не є аналогічними передбаченим закупівлею).
Вказаний протокол не відповідає положенням Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогам викладеним замовником в оголошенні про проведення спрощеної процедури закупівлі.
Стосовно порушення п. 5 оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі, п.п. 1,3, 12 Додатку 2 до оголошення у зв’язку з наданням у складі тендерної пропозиції копій деяких документів, пояснюю наступне.
Порядок проведення процедури закупівлі визначений Законом України «Про публічні закупівлі», оголошенням про проведення спрощеної процедури закупівлі та додатками до нього.
В той же час, Закон України «Про публічні закупівлі», оголошенням про проведення спрощеної процедури закупівлі та додатки до нього не містять вимоги стосовно того, що учасники у складі тендерної пропозиції зобов’язані надати тільки оригінали документів, та заборони надання посвідчених у встановленому порядку копій документів.
Крім того, ч. 2 ст. 58-1 Господарського кодексу України встановлено, що копія документа, що подається суб’єктом господарювання до органу державної влади або органу місцевого самоврядування, вважається засвідченою у встановленому порядку, якщо на такій копії проставлено підпис уповноваженої особи такого суб’єкта господарювання або особистий підпис фізичної особи - підприємця. Орган державної влади або орган місцевого самоврядування не вправі вимагати нотаріального засвідчення вірності копії документа у разі, якщо така вимога не встановлена законом.
Таким чином, надання мною у складі тендерної пропозиції копії документів не є порушенням умов визначених в оголошенні про проведення спрощеної процедури закупівлі та додатках до нього, у зв’язку з чим не може бути підставою для відхилення моєї тендерної пропозиції.
Стосовно відхилення моєї тендерної пропозиції на підставі порушення вимоги п.13 Додатку 2 до оголошення (роботи передбачені договорами, наданими на підтвердження наявності досвіду виконання робіт, не є аналогічними передбаченим закупівлею), пояснюю.
На виконання вимог ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі та додатків до нього, мною у складі тендерної пропозиції надано довідку № 11 від 27.07.2020, скан-копії 3 договорів про закупівлю робіт з будівництва за кошти місцевого та державного бюджету, а також акти виконаних робіт за даними договорами.
Вичерпний перелік підстав для відхилення тендерної пропозиції передбачений ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі». Оскаржуваний протокол уповноваженої особи замовника не містить обґрунтування в чому саме виконанні раніше мною будівельні роботи не є аналогічними передбаченим процедурою закупівлі, у зв’язку з чим відхилення моєї тендерної пропозиції на підставі ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» є незаконним.
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною 5 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вищевикладене свідчать, що рішення уповноваженої особи замовника суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», а також, порушують права та законні інтереси Скаржника, пов’язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Враховуючи викладене, керуючись ст.ст. 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,-
П Р О Ш У:
1. Прийняти вимогу до розгляду.
2. Зобов’язати замовника усунути порушення процедури закупівлі та відновлення процедури закупівлі з моменту розкриття тендерних пропозицій.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 серпня 2020 13:42
Підстави для відхилення поданої пропозиції відповідають вимогам чинного законодавства України.Детально пояснення описано в завантаженому файлі
Номер вимоги: UA-2020-07-16-006695-c.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: Фізична особа-підприємець Будков Роман Миколайович, Код ЄДРПОУ:3001508258
Дата подання: 06 серпня 2020 16:04
Вимога на дії уповноваженої особи замовника
Марківською селищною радою Марківського району Луганської області на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (https://prozorro.gov.ua) 10.07.2020 оприлюднено оголошення про проведення спрощеної закупівлі робіт «Капітальний ремонт (утеплення фасаду) сільського клубу "Мрія", розташованого за адресою: 92400, Луганська область, Марківський район, смт. Марківка, вул. Центральна, будинок 228» з очікуваною вартістю 1 253 548, грн. 12 коп. Номер закупівлі № UA-2020-07-16-006695-c (далі – процедура закупівлі). Я, фізична особа-підприємець Будков Роман Миколайович приймав участь у вказаній процедурі закупівлі, та подав тендерну пропозицію на сайті (https://prozorro.gov.ua). 29.07.2020 відбулось відкриття пропозицій учасників процедури закупівлі та аукціон. Я, фізична особа-підприємець Будков Роман Миколайович зробив найнижчу цінову пропозицію та переміг у процедурі закупівлі. Проте, згідно з протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 38 від 31.07.2020, моя пропозиція відхилена. Але обрано переможцем ПП «СПАЙС-БУД» у зв’язку з чим повідомляю: 1. ПП «СПАЙС-БУД» не надав дозвіл та/або згоду від засновника підприємства на укладання договору на суму більше ніж статутній капітал згідно п.2 додатка 2 оголошення про закупівлю. Статутний капітал ПП «СПАЙС-БУД» становить 211000,00 (двісті одинадцять тисяч гривень) що значно менше ніж сума укладаємого проекту договору.2. Згідно Витяга з ЄДРПОУ ПП «СПАЙС-БУД» не має права виконувати роботи наведені в цьому оголошенні про закупівлю, тому що у нього єдиний КВЕД на будівництво будівель, який передбачає роботи тільки з будівництва будівель і ніякі більше, згідно п.1 додатка 2 ПП «СПАЙС-БУД» та згідно законодавства України не мають права виконувати ці роботи. 3. ПП «СПАЙС-БУД» взагалі не надав лист-згоду на обробку персональних даних на підприємство та на директора згідно п.6 додатка 2 оголошення, хоча інформацію по підприємству та фізичній особі директора вони подали.ТОМУ мі вважаємо, що ПП «СПАЙС-БУД» було порушено п. 1,2.6 додатка 2 оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі. Вказаний протокол не відповідає положенням Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогам викладеним замовником в оголошенні про проведення спрощеної процедури закупівлі. Стосовно порушення п. 1,2, 6 додатка 2 до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі, визнання переможцем ПП «СПАЙС-БУД» ви порушуєте ті самі вимоги до учасників, які самі ж і прописали. Вищевикладене свідчать, що рішення уповноваженої особи замовника суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», а також, порушують права та законні інтереси Скаржника, пов’язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону. Враховуючи викладене, керуючись ст.ст. 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,- П Р О Ш У: 1. Прийняти вимогу до розгляду. 2. Зобов’язати замовника усунути порушення процедури закупівлі та відновлення процедури закупівлі з моменту розкриття тендерних пропозицій, або відхилення учасника ПП «СПАЙС-БУД»
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 серпня 2020 11:00
Відхилення вимоги. Шановний скаржнику, звертаємо Вашу увагу, що згідно статутних документів директор ПП «СПАЙС-БУД» є одноособовим власником підприємства і цінова пропозиція переможця не є значним правочином у розумінні законодавства оскільки згідно поданих документів щодо фінансової спроможності річний обсяг виручки 11748,1 тис грн. що значно перевищує вартість договору, який буде укладено на виконання робіт. Твердження є помилковим та не відповідає дійсності. Щодо КВЕД 41.20 на «Будівництво житлових і нежитлових будівель», то згідно класифікатора цей код включає реконструкцію, реставрацію та ремонт будівель., а відтак відсутні порушення в цій частині. Інформація щодо обробки персональних даний завантажено в систему ПРОЗОРРО у файлі «7. Лист-згода на обробку даних.PDF». Учасника визначено переможцем з дотриманням норм чинного законодавства в сфері публічних закупівель.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 липня 2020 12:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Будков Роман Миколайович |
1 099 690,92
UAH з ПДВ
|
998 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКРІ" |
1 190 866,25
UAH з ПДВ
|
999 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТРОЇЦЬКИЙ АГРОБУД " |
1 243 284,96
UAH з ПДВ
|
1 189 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство "СПАЙС-БУД" |
1 246 139,09
UAH з ПДВ
|
1 190 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Будков Роман Миколайович #3001508258 |
Відхилено |
998 999,00
UAH з ПДВ
|
03 серпня 2020 10:47
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКРІ" #33199750 |
Відхилено |
999 000,00
UAH з ПДВ
|
03 серпня 2020 17:53
|
|
ТОВ "ТРОЇЦЬКИЙ АГРОБУД " #32472555 |
Відхилено |
1 189 000,00
UAH з ПДВ
|
03 серпня 2020 17:55
|
|
Приватне підприємство "СПАЙС-БУД" #33619297 |
Переможець |
1 190 000,00
UAH з ПДВ
|
04 серпня 2020 16:21
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 листопада 2020 10:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 серпня 2020 10:05
|
498 додаток.PDF | зміни до договору |
11 серпня 2020 10:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 серпня 2020 16:58
|
протокол 52.PDF | зміни до договору |
10 серпня 2020 16:57
|
додатки до договору 498.PDF | зміни до договору |
10 серпня 2020 16:57
|
Електронний підпис | укладений |
10 серпня 2020 13:55
|
498.PDF | укладений |
10 серпня 2020 13:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 10 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв'язку з виявленням технічної помилки в процедурі закупівлі UA-2020-07-16-006695-c (Капітальний ремонт (утеплення фасаду) сільського клубу "Мрія", розташованого за адресою: 92400, Луганська область, Марківський район, смт.Марківка, вул. Центральна, будинок 228), а саме при завантаженні договору про співпрацю помилково завантажено було інші додатки до договору. Враховуючи вищезазначене та з метою забезпечення замовниками дотримання таких принципів здійснення закупівель, як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням, та у зв’язку із необхідністю відображення на веб-порталі достовірної інформації про закупівлю, замовник оприлюднює копію окремого протоколу УО, що містить інформацію про виправлення допущеної технічної помилки. Враховуючи вище викладене виправити технічну помилку, а саме додатки до догору про співпрацю № 498 вважати такими, що не стосуються договору та викласти додатки до договору про співпрацю закупівлі UA-2020-07-16-006695-c (Капітальний ремонт (утеплення фасаду) сільського клубу "Мрія", розташованого за адресою: 92400, Луганська область, Марківський район, смт.Марківка, вул. Центральна, будинок 228) в іншому файлі. |
Номер договору про закупівлю: | 498 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 498 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 11 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виконання п.4.6 договору, яким передбачена попередня оплата на підставі постанови КМУ № 1070 від 04.12.2019 року "Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарі, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти", шляхом підписання додаткової угоди до даного договору. |
Номер договору про закупівлю: | 498 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |