Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код CPV за ДК 021:2015 34920000-2 Дорожнє обладнання (Урни, лави в асортименті)
Очікувана вартість
54 168,58 UAH
UA-2020-07-16-006510-c c0e2082e9e534e18ab0535de34ff3216
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Маргарита Фільчакова

+380675681214 zakupki.mkpzelen@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва
Код ЄДРПОУ: 03361845
Місцезнаходження: 87548, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, ул. Зелінського, 87
Контактна особа: Маргарита Фільчакова
+380675681214
zakupki.mkpzelen@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 липня 2020 16:55
Звернення за роз’ясненнями: до 23 липня 2020 10:43
Оскарження умов закупівлі: до 29 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 серпня 2020 10:43
Початок аукціону: 03 серпня 2020 14:47
Очікувана вартість: 54 168,58 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 541,69 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34920000-2: Дорожнє обладнання


кошти міського бюджету КЕКВ 2610, кошти підприємства
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 штуки
Лава зі спинкою, з підлокітниками
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, Донецька обл. м. Маріуполь на склад Замовника Запорізьке шосе, 3, згідно INCOTERMS-2010 – DDP (за рахунок коштів постачальника).
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2020
ДК 021:2015: 34920000-2 — Дорожнє обладнання
4 штуки
Лава без спинки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, Донецька обл. м. Маріуполь на склад Замовника Запорізьке шосе, 3, згідно INCOTERMS-2010 – DDP (за рахунок коштів постачальника).
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2020
ДК 021:2015: 34920000-2 — Дорожнє обладнання
2 штуки
Урна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, Донецька обл. м. Маріуполь на склад Замовника Запорізьке шосе, 3, згідно INCOTERMS-2010 – DDP (за рахунок коштів постачальника).
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2020
ДК 021:2015: 34920000-2 — Дорожнє обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару "Замовник здійснює оплату за Товар, який вказано у Специфікації, після поставки Товару на підставі видаткової накладної та наданих документів у відповідності до п. 5.4 не пізніше 20 днів з фактичної дати поставки Товару" . Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 серпня 2020 15:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СТАЛЬ ДЕКОР" 41 880,00
UAH з ПДВ
41 880,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЗАПОРІЖЕНЕРГОЗАПЧАСТИНА " 48 720,00
UAH з ПДВ
48 720,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 серпня 2020 15:44
Електронний підпис
01 серпня 2020 15:43
9.1 Наказ директора.PDF
01 серпня 2020 15:43
7. Копія Статут.PDF
01 серпня 2020 15:43
6. Витяг пдв.PDF
01 серпня 2020 15:43
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

17 серпня 2020 16:37
Електронний підпис
17 серпня 2020 16:30
Електронний підпис
17 серпня 2020 15:58
3-1-2 РН ЗЕЗ БАВ Лавки.pdf
02 серпня 2020 00:42
Електронний підпис
02 серпня 2020 00:08
8 ЗЕЗ Статут.pdf
02 серпня 2020 00:08
7 ЗЕЗ Витяг 22072020.pdf
02 серпня 2020 00:08
5 ЗЕЗ Проект договору.pdf
02 серпня 2020 00:08
3-1-3 лист-відгук ФОП БАВ.pdf
02 серпня 2020 00:08
3-1-2 ВН ЗЕЗ БАВ Лавки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СТАЛЬ ДЕКОР"

ТОВ "ЗАПОРІЖЕНЕРГОЗАПЧАСТИНА "

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "СТАЛЬ ДЕКОР"
#42293284
Відхилено 41 880,00
UAH з ПДВ
07 серпня 2020 14:20
ТОВ "ЗАПОРІЖЕНЕРГОЗАПЧАСТИНА "
#33377809
Переможець 48 720,00
UAH з ПДВ
18 серпня 2020 14:37
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 серпня 2020 12:03

Вимога про усунення невідповідностей

Керуючись ч.1 п.16 ст. 29 Закону України "Про публічні закупівлі" "Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;...", просимо надати в строки, передбачені нормами діючого законодавства, згідно вимог, наведених у Додатку №2 до ТД, надати видаткову накладну до аналогічного договору №0702/1 від 07.02.2020р., оскільки наведена в тендерній пропозиції видаткова накладна № 3-0020220 від 12.02.2020р. не відповідає вказаному договору.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 серпня 2020 14:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЗАПОРІЖЕНЕРГОЗАПЧАСТИНА "
#33377809
48 720,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 лютого 2021 13:54
Дод.угода №2, розірвання договору, ТОВ ЗЕЗ.pdf укладений
02 лютого 2021 13:52
Електронний підпис зміни до договору
04 листопада 2020 14:58
Повідомлення про розірвання договору 318, ТОВ ЗЕЗ.pdf зміни до договору
04 листопада 2020 14:57
Дод.угода №2, розірвання договору, ТОВ ЗЕЗ.pdf зміни до договору
04 листопада 2020 14:57
Електронний підпис зміни до договору
22 вересня 2020 15:17
Дод. №1 від 22.09.2020 до Договору 318 від 31.08.2020, ТОВ ЗЕЗ, лави, урни.pdf зміни до договору
22 вересня 2020 15:17
Повідомлення про внесення змін до договору 318.pdf зміни до договору
22 вересня 2020 15:17
Електронний підпис укладений
31 серпня 2020 16:39
318 від 31.08.2020, ТОВ Запоріженергозапчастина, лави та урни.pdf укладений
31 серпня 2020 16:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись умовами Договору про закупівлю № 318 від «31» серпня 2020 р. (далі - Договір) та п.3 ч.5 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» Сторони дійшли згоди про зміну його умов, а саме: Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної у Договорі, та внести наступні зміни в Договір: 2. Внести зміни до Додатку №2 «Технічні вимоги» до Договору, та викласти його у редакції Додатку №1 до цієї Додаткової угоди. 3. Сума договору залишається незміною.
Номер договору про закупівлю: 318
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди розірвати Договір № 318 від 31 серпня 2020 р.
Номер договору про закупівлю: 318
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: Взаємна згода сторін.