Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт провулку Смолятича в м.Канів Черкаської області
Очікувана вартість
495 158,40 UAH
UA-2020-07-16-006323-c 479b6ec6e8724f43a998aee1fd6cb539
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сліпко Наталія Анатоліївна

+380987513658 UPREK@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ КАНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04060795
Вебсайт: http://kaniv-rada.gov.ua
Місцезнаходження: 19003, Україна , Черкаська обл., Канів, м.Канів вул. Кошового,3
Контактна особа: Сліпко Наталія Анатоліївна
+380987513658
UPREK@UKR.NET
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 липня 2020 16:39
Звернення за роз’ясненнями: до 21 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 липня 2020 18:00
Початок аукціону: 03 серпня 2020 11:17
Очікувана вартість: 495 158,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 475,79 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний ремонт провулку Смолятича в м.Канів Черкаської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19000, Україна, Черкаська область, Канів, провулок Смолятича
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 липня 2020 16:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2020 16:36
Договір Смолятича.doc
16 липня 2020 16:36
Канів Смолятича ТК.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-10-000015 ● 4b584b47e8024654bdbbce67cfe57685
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 вересня 2020 16:42
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

10.09.2020 №64
Черкаси

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 10.09.2020 № 64

Витяг із Переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
UA-2020-07-16-006323-c, 16.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-09-10 16:49:01

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі поточного ремонту провулку Смолятича в м.Канів Черкаської області, інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-07-16-006323-с, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі: чи продовжувався строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СК НЕВА+» до 20 робочих днів, як це передбачено частиною десятою статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі»?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-09-14 09:10:18

Поточний ремонт провулку Смолятича в м.Канів Черкаської області, інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-07-16-006323-с

За результатом розгляду моніторингу, здійсненого ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ, уповноважена особа виконавчого комітету Канівської міської ради надає пояснення щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі: чи продовжувався строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СК НЕВА+» до 20 робочих днів, як це передбачено частиною десятою статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Протоколом від 05.08.2020 № 51 прийнято рішення про продовження розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів (додається).

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-09-16 08:32:19

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі поточного ремонту провулку Смолятича в м. Канів Черкаської області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-07-16-006323-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі: якщо згідно з протоколом від 05.08.2020 № 51 строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СК НЕВА+» було продовжено до 20 робочих днів, чому не оприлюднене відповідне повідомлення у строк, передбачений частиною десятою статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі»?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-09-17 15:40:36

Закупівля поточного ремонту провулку Смолятича в м. Канів Черкаської області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-07-16-006323-с)

За результатом розгляду моніторингу, здійсненого ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ, уповноважена особа виконавчого комітету Канівської міської ради надає пояснення прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі: якщо згідно з протоколом від 05.08.2020 № 51 строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СК НЕВА+» було продовжено до 20 робочих днів, чому не оприлюднене відповідне повідомлення у строк. Протоколом від 05.08.2020 № 51 прийнято рішення про продовження розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів, а відповідне повідомлення в системі через технічні несправності комп’ютерної техніки, було не відзначено

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до висновку Держаудитслужби України щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель повідомляємо наступне, протоколом уповноваженої особи від 05.08.2020 № 51 прийнято рішення про продовження розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів, відповідне повідомлення в системі через технічні несправності комп’ютерної техніки, було не відзначено. Процедура закупівлі «Поточний ремонт провулку Смолятича в м. Канів Черкаської області» знаходиться на етапі «Закупівля завершена», технічними можливостями майданчика не передбачено внесення відповідної інформації про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СК НЕВА+». Разом з тим, відповідно до договору підряду від 02.09.2020 № 138, підрядник завершив роботи по поточному ремонту провулку Смолятича в м. Канів Черкаської області (акт виконання робіт додається). Зауваження прийнято до уваги та прийнято міри для недопущення зазначених недоліків в подальшій роботі.

2020-09-23 12:17:12


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 06 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 серпня 2020 11:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК НЕВА +" 419 995,92
UAH з ПДВ
339 999,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне Підприємство "Канів-Граніт" 475 000,80
UAH з ПДВ
340 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Дробот Володимир Дмитрович 346 000,00
UAH з ПДВ
346 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 серпня 2020 13:59
Електронний підпис
06 серпня 2020 13:57
свідотство сат 248.pdf
06 серпня 2020 13:57
свідотство МАЗ 533702.pdf
06 серпня 2020 13:57
свідотство МАЗ 6501В5.pdf
06 серпня 2020 13:57
свідотство маз 5551 555102_2.pdf
06 серпня 2020 13:57
свідотство маз 5551 555102.pdf
06 серпня 2020 13:57
свідотство ДЗ180А.pdf
06 серпня 2020 13:57
свідотство JCB3CX.pdf
06 серпня 2020 13:57
посвідчення ОП.pdf
06 серпня 2020 13:57
наказ Лизогуб О.В..pdf
06 серпня 2020 13:56
наказ Авеян А.Б.pdf
06 серпня 2020 13:56
лист розяснення Сакун.pdf
06 серпня 2020 13:56
дод угода КП ШЕУ.pdf
06 серпня 2020 13:56
дод В СОУ 42ю1-37641918-128 2014.pdf
06 серпня 2020 13:56
довідка підпису.pdf
06 серпня 2020 13:56
витяг.pdf
31 липня 2020 16:35
Електронний підпис
31 липня 2020 16:32
10 ЛІЦЕНЗІЯ.pdf
31 липня 2020 15:52
Електронний підпис
31 липня 2020 15:51
3.4 п13 ст17.pdf
31 липня 2020 15:51
20.2 СТАТУТ.pdf
31 липня 2020 15:51
23 ПДВ витяг 2020.pdf
31 липня 2020 15:51
20 РІШЕННЯ ЗАСНОВНИКА.pdf
31 липня 2020 15:51
3.1 п6 ст17.pdf
31 липня 2020 15:51
8 довідка ІТП.pdf
31 липня 2020 15:51
10 Дипломи ІТП.pdf
31 липня 2020 15:51
5 проект договору.pdf
31 липня 2020 15:51
16 договір Ісайки.pdf
31 липня 2020 15:51
3.2 п11 ст17.pdf
31 липня 2020 15:51
24 договір ЦПХ.pdf
31 липня 2020 15:51
4 кошторис смолятича.pdf
31 липня 2020 15:51
11 довідка інженер ОП.pdf
31 липня 2020 15:51
7.4 лист-згода 2.pdf
31 липня 2020 15:51
20.1 паспорт Авеян А.Б..pdf
31 липня 2020 15:51
7.3 лист-згода.pdf
31 липня 2020 15:51
3 ст. 17.pdf
31 липня 2020 15:51
3 ч 2 ст 17.pdf
31 липня 2020 15:51
10 Дипломи ІТП-13.pdf
31 липня 2020 15:51
3 п5 ст17.pdf
31 липня 2020 15:51
20.6 виписка з ЄДР 07.07.20.pdf
31 липня 2020 15:51
20.3 Ліцензія.pdf
31 липня 2020 15:51
20.4 витяг ЄДР.pdf
31 липня 2020 15:51
3.3 п12 ст17.pdf
31 липня 2020 15:51
6 довідка МТБ.pdf
31 липня 2020 15:51
2 сертифікат ISO 9001.pdf
31 липня 2020 15:51
9 довідка робітники.pdf
31 липня 2020 15:51
15 Звіт таблиця 6.pdf

Публічні документи

17 серпня 2020 15:06
Електронний підпис
17 серпня 2020 15:05
Довідки переможця.pdf
17 серпня 2020 15:05
Довідка МВС 29.07.2020.pdf
31 липня 2020 12:44
Електронний підпис
31 липня 2020 12:39
досвід.rar
31 липня 2020 12:39
працівники.rar
31 липня 2020 12:39
техніка.rar
31 липня 2020 12:39
Кошт. Смолятича.pdf
31 липня 2020 12:39
Довідки загальні.pdf
31 липня 2020 12:39
Наказ на директора.pdf
31 липня 2020 12:39
Графік Смол..pdf
31 липня 2020 12:39
Прот. на керівника.pdf
31 липня 2020 12:39
Декларація ОП 2020.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК НЕВА +"

Приватне Підприємство "Канів-Граніт"

ФОП Дробот Володимир Дмитрович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК НЕВА +"
#42820720
Відхилено 339 999,00
UAH з ПДВ
11 серпня 2020 09:14
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 серпня 2020 14:35
Приватне Підприємство "Канів-Граніт"
#14207791
Переможець 340 000,00
UAH з ПДВ
13 серпня 2020 10:49

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей/ посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності/перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей 1 . На підтвердження повноважень посадової особи щодо підпису документів тендерної пропозиції, згідно п. 1.1 ч. 1 Розділу ІІІ Тендерної документації Повноваження щодо підпису документів, що подаються учасником у складі тендерної пропозиції, а так само інші повноваження на представництво інтересів учасника під час проведення процедури закупівлі підтверджуються: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – копії розпорядчих документів, про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (копія наказу про призначення та/ або протоколу зборів засновників, тощо) разом з копією усіх сторінок паспорту або іншого документу, що посвідчує особу уповноваженого згідно чинного законодавства (відповідно до вимог Положення про паспорт громадянина України, затвердженого Постановою Верховної Ради України від 26 червня 1992 року N 2503-XII, далі – Положення про паспорт)(для фізичних осіб-підприємців – документи згідно чинного законодавства, що підтверджують їх повноваження на підписання тендерної пропозиції разом з копіями паспорту (згідно Положення про паспорт) або іншого документу, що посвідчує особу фізичної особи-підприємця згідно чинного законодавства, а так само разом з копіями ідентифікаційного коду фізичної особи-підприємця). Вищезазначені документи надаються разом із витягом з установчих документів учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи. Для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, зі строком дії не менше ніж до завершення строку дійсності тендерної пропозиції, разом з копіями паспорту (згідно Положення про паспорт) або іншого документу, що посвідчує особу згідно чинного законодавства, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність. У разі якщо тендерна пропозиція подається об'єднанням учасників, до неї обов'язково включається документ про створення такого об'єднання. Особа, що визначена згідно даного пункту, складає згоду суб’єкта персональних даних згідно вимог чинного законодавства України, та відповідно така згода надається у складі тендерної пропозиції. Крім того, у складі тендерної пропозиції Учасник надає довідку про посадову особу або представника учасника, яка уповноважена представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі. В довідці обов’язково зазначається прізвище, ім’я, по-батькові, посада визначеної особи та реквізити (назва, дата і номер) документу (усіх документів), що підтверджує (-ють) повноваження такої особи. Довідка має містити зразок підпису уповноваженої особи учасника, та надається за підписом керівника Учасника. На усунення даної невідповідності Учаснику необхідно надати витяг із установчих документів учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи та довідку про посадову особу або представника учасника, яка уповноважена представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі. 2. На підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону: 2.1. згідно п. 4.2. ч. 4 р. ІІІ тендерної документації, для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.3 цієї документації всі документи згідно Додатку 2 до тендерної документації. На усунення даної невідповідності згідно п. 1.1. Додатку 2 тендерної документації, просимо надати: завірені копії згідно п. 1.3. ч. 1 розділу ІІІ тендерної документаціїсвідоцтва про реєстрацію транспортних засобів Екскаватор JCB 3CXSITEMASTER(р.н. 09534КС), Каток дорожній НАММ НD 110 (р.н. 61333АА), навантажувач фреза Caterpillar 248 (р.н. 10744КС), вантажний автомобіль (поливомийна) МАЗ 533702 (р.н. 4626), автогудронатор ЗИЛ 130 (р.н. 0194), самоскид МАЗ 5551 (р.н. 0994), самоскид МАЗ 6501В5 (р.н. 7691). Надати копії правовстановлюючих документів договірного характеру, що підтверджують законні підстави використання учасником на договірних засадах транспортного засобу згідно реєстраційних документів та вказаного у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази – автогрейдера ДЗ-180А. На усунення невідповідності згідно п. 2.1. Додатку 2 тендерної документації, надати оригінали або належним чином завірені копії згідно п. 1.3. ч. 1 розділу ІІІ тендерної документації, наказів про призначення працівників Авеяна Армена Бабкеновича, Лизогуб Олени Василівни. Надати наказ про призначення Сакуна Віталія Миколайовича на посаду інженера з технічного нагляду. Надати оригінал або належним чином завірені копію згідно п. 1.3. ч. 1 розділу ІІІ тендерної документації, посвідчення про перевірку знань з охорони праці Андрійчукова О.О. Надати копію таблиці 6, поданої за останній звітний період із інформацією про Анущенко Віру Петрівну. На усунення невідповідності згідно п.3.2. Додатку 2 тендерної документації,надати акт вводу об’єкта в експлуатацію; або декларація про готовність об’єкта до експлуатації; або сертифікат, який засвідчує відповідність закінченого будівництвом об’єкта; або акт прийняття робіт з поточного середнього ремонту (відповідно до Додатку В СОУ 42.1-37641919-128:2014). Або лист – роз’яснення з посиланням на сайт уповноваженого органу https://dabi.gov.ua/, де розміщено інформацію про введення об’єкта в експлуатацію. Такий документ повинен бути складений до об'єкту за наданим аналогічним договором №6 від 01.11.2019. Звертаємо увагу, що надання учасником інформації та/або документів з виправленими невідповідностями не має суперечити частині 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі».

Документи

11 серпня 2020 09:14
Електронний підпис
11 серпня 2020 09:13
протокол 55 от 11.08.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 серпня 2020 10:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне Підприємство "Канів-Граніт"
#14207791
340 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 14:59
Електронний підпис зміни до договору
16 січня 2021 13:59
дод.уг. до дог.138 (1).pdf зміни до договору
16 січня 2021 13:58
Електронний підпис укладений
02 вересня 2020 11:41
договір №138.pdf укладений
02 вересня 2020 11:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 138
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 вересня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 340 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 56 666,67 UAH)