Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт частини приміщень приймального відділення комунального некомерційного підприємства "Звенигородська центральна районна лікарня" Звенигородської районної ради по вул. Героїв Небесної Сотні, 79 в м. Звенигородка
Очікувана вартість
4 325 299,20 UAH
UA-2020-07-16-006223-c e0737312eed44f70abed9b0ba94c39a1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мацко Олександр Францович

+380472500469 40422357@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 40422357
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Хрещатик, 223
Контактна особа: Мацко Олександр Францович
+380472500469
40422357@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 липня 2020 16:28
Звернення за роз’ясненнями: до 22 липня 2020 16:33
Оскарження умов закупівлі: до 28 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 серпня 2020 16:33
Початок аукціону: 03 серпня 2020 15:57
Очікувана вартість: 4 325 299,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 21 626,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 21600 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт частини приміщень приймального відділення комунального некомерційного підприємства "Звенигородська центральна районна лікарня" Звенигородської районної ради по вул. Героїв Небесної Сотні, 79 в м. Звенигородка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20202, Україна, Черкаська область, м. Звенигородка, вул. Героїв Небесної Сотні, 79
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Відповідно до чинного законодавства, Замовник надає Підряднику попередню оплату у розмірі до 100% вартості річного обсягу робіт на строк до 12 місяців, але не більше строку дії договору, шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку протягом 10 робочих днів з дня отримання рахунку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником з таких рахунків на цілі передбачені для виконання даного договору (на оплату матеріалів, конструкцій, виробів, обладнання та устаткування, оплату договорів субпідряду, виплату заробітної плати, оплату робіт і послуг, які необхідні для виконання даного договору, сплату податків, зборів та здійснення інших оплат необхідних для виконання договору підряду). Датою надання попередньої оплати вважається дата зарахування коштів на небюджетний рахунок Підрядника, відкритий на його ім'я в органах Державної казначейської служби. Ненадання попередньої оплати не впливає на строк виконання робіт за Договором. Підрядник зобов’язується використати одержану попередню оплату в визначений строк, що буде підтверджено документами, визначеними в п. 4.3 Договору. По закінченню терміну використання попередньої оплати, невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику у той же день. Аванс 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 липня 2020 16:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2020 16:28
Оголошення відкриті торги.doc
16 липня 2020 16:28
Додаток 5 Гарантії.docx
16 липня 2020 16:28
Додаток 4 Проект договору.docx
16 липня 2020 16:28
Додаток 3 Технічне завдання Звенигородка.docx
16 липня 2020 16:28
Додаток 2 Критерії оцінки.docx
16 липня 2020 16:28
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx
16 липня 2020 16:28
ТД.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 серпня 2020 16:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП ПРОФЕЛЕКТРО 4 325 299,20
UAH з ПДВ
3 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФІРМА "РАСАВА" 3 975 822,00
UAH з ПДВ
3 954 195,50
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УМАНЬРЕМБУД 2" 4 190 115,28
UAH з ПДВ
4 190 115,28
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 серпня 2020 10:40
Електронний підпис
11 серпня 2020 10:40
Ст.17.pdf
11 серпня 2020 10:40
Довідка податкова.pdf
11 серпня 2020 10:40
Довідка МВД.pdf
01 серпня 2020 15:21
Електронний підпис
01 серпня 2020 15:18
КОШТОРИСИ.rar
01 серпня 2020 15:18
Кошторис 2.pdf
01 серпня 2020 15:18
Кошторис 1.pdf
01 серпня 2020 15:18
КВАЛІФІКАЦІЯ.pdf
01 серпня 2020 15:18
ГАРАНТІЯ ЗВЕНИГОРОДКА.rar
01 серпня 2020 15:18
1 ДФ.pdf

Публічні документи

01 серпня 2020 09:59
Електронний підпис
01 серпня 2020 09:57
Статут.pdf
01 серпня 2020 09:57
Проект договору.pdf
01 серпня 2020 09:57
Аналогiчний_договiр_.pdf
01 серпня 2020 09:57
Технічне завдання.pdf
01 серпня 2020 09:57
Обладнання.pdf
01 серпня 2020 09:57
Тендерна пропозиція.pdf
01 серпня 2020 09:57
Локал_ний_кошторис.pdf
01 серпня 2020 09:57
GARANTIYA_21 600,00UAH.zip
01 серпня 2020 09:57
1Працівники.pdf
01 серпня 2020 09:57
Пояснювал_на_записка.pdf
01 серпня 2020 09:57
Об'eктний_кошторис.pdf
01 серпня 2020 09:57
Вiдомiст__ресурсiв.pdf
01 серпня 2020 09:57
Лiцензiя.pdf
01 серпня 2020 09:57
Лист гарантія.pdf
01 серпня 2020 09:57
Календарний графік.pdf
01 серпня 2020 09:57
25.imd
01 серпня 2020 09:57
Договірна ціна.pdf
01 серпня 2020 09:57
Довідка ДПС.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП ПРОФЕЛЕКТРО

ТОВ "ФІРМА "РАСАВА"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УМАНЬРЕМБУД 2"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП ПРОФЕЛЕКТРО
#40157672
Відхилено 3 500 000,00
UAH з ПДВ
04 серпня 2020 15:43
ТОВ "ФІРМА "РАСАВА"
#22810254
Переможець 3 954 195,50
UAH з ПДВ
04 серпня 2020 16:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 серпня 2020 16:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ФІРМА "РАСАВА"
#22810254
3 954 195,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2021 13:02
КБ 3 до договору _ 68 від 21.08.2020.pdf укладений
14 січня 2021 12:41
Електронний підпис укладений
14 грудня 2020 09:25
Дод.угода 5 від 14.12.2020.pdf зміни до договору
14 грудня 2020 09:06
Електронний підпис укладений
07 грудня 2020 17:46
Дод.угода 4 від 07.12.2020.pdf зміни до договору
07 грудня 2020 17:24
Електронний підпис укладений
06 листопада 2020 15:29
Дод.угода 3 від 06.11.2020 Звенигородка.pdf зміни до договору
06 листопада 2020 15:16
Електронний підпис укладений
28 вересня 2020 11:24
Дод. угода _ 2 від 25.09.2020 Звенигородка.pdf зміни до договору
28 вересня 2020 10:43
Електронний підпис укладений
03 вересня 2020 10:34
дод.угода _ 1 від 03.09.2020 до дог.68.pdf зміни до договору
03 вересня 2020 09:28
Електронний підпис укладений
25 серпня 2020 14:16
Договір 68 від 21.08.2020.pdf укладений
25 серпня 2020 12:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Ціна цього Договору залишається незмінною і становить 3 954,19550 тис. грн. з ПДВ (три мільйони дев’ятсот п’ятдесят чотири тисячі сто дев’яносто п’ять гривень 50 коп.), у тому числі ПДВ 659,0325 тис. грн. 2. Внести зміни до пункту 4.4 та викласти його в наступній редакції: «4.4. Відповідно до чинного законодавства, Замовник надає Підряднику попередню оплату у розмірі до 30% вартості річного обсягу робіт на строк не більше 3 місяців шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку протягом 10 робочих днів з дня отримання рахунку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником з таких рахунків на цілі передбачені для виконання даного договору (на оплату матеріалів, конструкцій, виробів, обладнання та устаткування, оплату договорів субпідряду, виплату заробітної плати, оплату робіт і послуг, які необхідні для виконання даного договору, сплату податків, зборів та здійснення інших оплат необхідних для виконання договору підряду). Датою надання попередньої оплати вважається дата зарахування коштів на небюджетний рахунок Підрядника, відкритий на його ім'я в органах Державної казначейської служби. Ненадання попередньої оплати не впливає на строк виконання робіт за Договором. Підрядник зобов’язується використати одержану попередню оплату в визначений строк, що буде підтверджено документами, визначеними в п. 4.3 цього Договору. По закінченню терміну використання попередньої оплати, невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику у той же день. Попередня оплата в межах визначеного строку та розміру, може здійснюватись одним платежем на цілі, що визначені цим договором.» 3. Внести зміни до цього Договору в частині зміни банківських реквізитів Замовника та викласти їх в новій редакції: «Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації 18000, Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Хрещатик, 223. р/р UA 498201720344271040134094996 Державна казначейська служба України м. Київ, Код ЄДРПОУ 40422357, тел. (0472) 37-23-93, 50-04-78.» 4. Ця додаткова угода є невід’ємною частиною Договору та вважається укладеною з дати її підписання і скріплення підписів Сторін печатками та діє до повного виконання зобов’язань за Договором. 5. Інші умови Договору, не порушені цією додатковою угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 6. Кожна Сторона несе повну відповідальність за правильність вказаних нею у цій додатковій угоді реквізитів, іншої інформації, та зобов’язується своєчасно у письмовій формі повідомляти іншу Сторону про їх зміну, а у разі неповідомлення несе ризик настання пов’язаних з цим несприятливих наслідків. 7. Ставлячи свій підпис, Сторони підтверджують згоду на укладення цієї додаткової угоди та факт повного розуміння її умов і термінології. 8. Ця додаткова угода укладена у двох оригінальних примірниках по одному для кожної із Сторін, що мають однакову юридичну силу. 9. Юридичні адреси, банківські реквізити, підписи Сторін та печатки.
Номер договору про закупівлю: 68
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Ціна цього Договору залишається незмінною і становить 3 954,19550 тис. грн. з ПДВ (три мільйони дев’ятсот п’ятдесят чотири тисячі сто дев’яносто п’ять гривень 50 коп.), у тому числі ПДВ 659,0325 тис. грн. 2. Внести зміни до Додатку 3: План фінансування будівництва (на 2020 р.) та Додатку 5: Календарний графік виконання робіт до цього Договору та викласти їх в новій редакції. 3. Ця додаткова угода є невід’ємною частиною Договору та вважається укладеною з дати її підписання і скріплення підписів Сторін печатками та діє до повного виконання зобов’язань за Договором. 4. Інші умови Договору, не порушені цією додатковою угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 5. Кожна Сторона несе повну відповідальність за правильність вказаних нею у цій додатковій угоді реквізитів, іншої інформації, та зобов’язується своєчасно у письмовій формі повідомляти іншу Сторону про їх зміну, а у разі неповідомлення несе ризик настання пов’язаних з цим несприятливих наслідків. 6. Ставлячи свій підпис, Сторони підтверджують згоду на укладення цієї додаткової угоди та факт повного розуміння її умов і термінології. 7. Ця додаткова угода укладена у двох оригінальних примірниках по одному для кожної із Сторін, що мають однакову юридичну силу. 8. Юридичні адреси, банківські реквізити, підписи Сторін та печатки.
Номер договору про закупівлю: 68
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
06 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Ціна цього Договору залишається незмінною і становить 3 954,19550 тис. грн. з ПДВ (три мільйони дев’ятсот п’ятдесят чотири тисячі сто дев’яносто п’ять гривень 50 коп.), у тому числі ПДВ 659,0325 тис. грн. 2. Внести зміни до пункту 4.4 Договору та викласти його в наступній редакції: «4.4. Відповідно до чинного законодавства, Замовник надає Підряднику попередню оплату у розмірі до 30% вартості річного обсягу робіт на строк до 25.12.2020 шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку протягом 10 робочих днів з дня отримання рахунку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником з таких рахунків на цілі передбачені для виконання даного договору (на оплату матеріалів, конструкцій, виробів, обладнання та устаткування, оплату договорів субпідряду, виплату заробітної плати, оплату робіт і послуг, які необхідні для виконання даного договору, сплату податків, зборів та здійснення інших оплат необхідних для виконання договору підряду). Датою надання попередньої оплати вважається дата зарахування коштів на небюджетний рахунок Підрядника, відкритий на його ім'я в органах Державної казначейської служби. Ненадання попередньої оплати не впливає на строк виконання робіт за Договором. Підрядник зобов’язується використати одержану попередню оплату в визначений строк, що буде підтверджено документами, визначеними в п. 4.3 цього Договору. По закінченню терміну використання попередньої оплати, невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику у той же день. Попередня оплата в межах визначеного строку та розміру, може здійснюватись одним платежем на цілі, що визначені цим договором.» 3. Ця додаткова угода є невід’ємною частиною Договору та вважається укладеною з дати її підписання і скріплення підписів Сторін печатками та діє до повного виконання зобов’язань за Договором. 4. Інші умови Договору, не порушені цією додатковою угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 5. Кожна Сторона несе повну відповідальність за правильність вказаних нею у цій додатковій угоді реквізитів, іншої інформації, та зобов’язується своєчасно у письмовій формі повідомляти іншу Сторону про їх зміну, а у разі неповідомлення несе ризик настання пов’язаних з цим несприятливих наслідків. 6. Ставлячи свій підпис, Сторони підтверджують згоду на укладення цієї додаткової угоди та факт повного розуміння її умов і термінології. 7. Ця додаткова угода укладена у двох оригінальних примірниках по одному для кожної із Сторін, що мають однакову юридичну силу. 8. Юридичні адреси, банківські реквізити, підписи Сторін та печатки.
Номер договору про закупівлю: 68
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Ціна цього Договору зменшилась на 1 576,44245 тис. грн. і становить 2 377,75305 тис. грн. з ПДВ (два мільйони триста сімдесят сім тисяч сімсот п’ятдесят три гривні 05 коп.), у тому числі ПДВ 396,29218 тис. грн. 2. Внести зміни до пункту 3.1 Договору та викласти його в наступній редакції: «3.1. Вартість робіт за цим Договором становить 2 377,75305 тис. грн. з ПДВ (два мільйони триста сімдесят сім тисяч сімсот п’ятдесят три гривні 05 коп.), у тому числі ПДВ 396,29218 тис. грн. та визначається на підставі Договірної ціни (Додаток № 2 до Договору). У тому числі вартість робіт по Договору на 2020 рік становить 2 377,75305 тис. грн. з ПДВ. за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів з реконструкції, капітального ремонту приймальних відділень в опорних закладах охорони здоров’я у госпітальних округах. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання лише після надходження відповідних коштів на його рахунок. Договірна ціна визначається згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами та доповненнями) на підставі проектної документації та є динамічною і визначається відповідно до результатів тендеру. Договірні зобов’язання за даним договором виникають відповідно до вимог ст. 48 Бюджетного Кодексу України за наявності затверджених бюджетних асигнувань, узятих на облік органами Державного казначейства України. Сума договору на поточний рік може бути змінена в залежності від реального фінансування.» 3. Внести зміни до: Додатку 1. Протокол погодження Договірної ціни; Додатку 2. Договірна ціна; Додатку 3. План фінансування на весь період будівництва; Додатку 4: План фінансування будівництва (на 2020 р.); Додатку 5: Календарний графік виконання робіт та викласти їх в новій редакції. 4.Ця додаткова угода є невід’ємною частиною Договору та вважається укладеною з дати її підписання і скріплення підписів Сторін печатками та діє до повного виконання зобов’язань за Договором. 5. Інші умови Договору, не порушені цією додатковою угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 6. Кожна Сторона несе повну відповідальність за правильність вказаних нею у цій додатковій угоді реквізитів, іншої інформації, та зобов’язується своєчасно у письмовій формі повідомляти іншу Сторону про їх зміну, а у разі неповідомлення несе ризик настання пов’язаних з цим несприятливих наслідків. 7. Ставлячи свій підпис, Сторони підтверджують згоду на укладення цієї додаткової угоди та факт повного розуміння її умов і термінології. 8. Ця додаткова угода укладена у двох оригінальних примірниках по одному для кожної із Сторін, що мають однакову юридичну силу. 9. Юридичні адреси, банківські реквізити, підписи Сторін та печатки.
Номер договору про закупівлю: 68
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Пункт 1 додаткової угоди № 4 від 07.12.2020 до цього Договору викласти в наступній редакції: «1.Відповідно до пунктів 1, 3, 5 частини 5 статті 41 Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» та пунктів 3.2. і 3.4. Розділу 4 цього Договору, ціна цього Договору зменшилась на 1 576,44245 тис. грн. і становить 2 377,75305 тис. грн. з ПДВ (два мільйони триста сімдесят сім тисяч сімсот п’ятдесят три гривні 05 коп.), у тому числі ПДВ 396,29218 тис. грн. 2.Ця додаткова угода є невід’ємною частиною Договору та вважається укладеною з дати її підписання і скріплення підписів Сторін печатками та діє до повного виконання зобов’язань за Договором. 3. Інші умови Договору, не порушені цією додатковою угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 4. Кожна Сторона несе повну відповідальність за правильність вказаних нею у цій додатковій угоді реквізитів, іншої інформації, та зобов’язується своєчасно у письмовій формі повідомляти іншу Сторону про їх зміну, а у разі неповідомлення несе ризик настання пов’язаних з цим несприятливих наслідків. 5. Ставлячи свій підпис, Сторони підтверджують згоду на укладення цієї додаткової угоди та факт повного розуміння її умов і термінології. 6. Ця додаткова угода укладена у двох оригінальних примірниках по одному для кожної із Сторін, що мають однакову юридичну силу. 7. Юридичні адреси, банківські реквізити, підписи Сторін та печатки.
Номер договору про закупівлю: 68
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 377 753,05
UAH (в тому числі ПДВ 396 292,17 UAH)