Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 (CPV) – 24930000-2 «Фотохімікати» (Проявник, фіксаж)
Очікувана вартість
12 500,00 UAH
UA-2020-07-16-005820-c f4a89915636048d3af1c415d011dddd1
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мерзляк Ольга Миколаївна

+380617171730 tender_tub@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАПОРІЗЬКИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ ФТИЗІОПУЛЬМОНОЛОГІЧНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЛІКУВАЛЬНО-ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02006707
Місцезнаходження: 69106, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, 69106, Запорізька обл., місто Запоріжжя, ПЕРСПЕКТИВНА, будинок 2
Контактна особа: Мерзляк Ольга Миколаївна
+380617171730
tender_tub@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 липня 2020 15:56
Звернення за роз’ясненнями: до 21 липня 2020 16:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 липня 2020 16:30
Очікувана вартість: 12 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 62,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24930000-2: Фотохімікати


Місцезнаходження замовника:69106, Україна, м.Запоріжжя, вул. Перспективна, буд.2. Категорія замовника: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 комп.
ДК 021:2015 (CPV) – 24930000-2 «Фотохімікати» (Проявник (для машинної обробки))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69106, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, Перспективна, буд. 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 24930000-2 — Фотохімікати
2 комп.
ДК 021:2015 (CPV) – 24930000-2 «Фотохімікати» (Фіксаж (для машинної обробки))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69106, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, Перспективна, буд. 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 24930000-2 — Фотохімікати
12 каністр
ДК 021:2015 (CPV) – 24930000-2 «Фотохімікати» (Проявник (для ручної обробки))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69106, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, Перспективна, буд. 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 24930000-2 — Фотохімікати
15 каністр
ДК 021:2015 (CPV) – 24930000-2 «Фотохімікати» (Фіксаж (для ручної обробки))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69106, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, Перспективна, буд. 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 24930000-2 — Фотохімікати

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться після отримання Товару Замовником, на підставі наданого Постачальником рахунку та згідно підписаної сторонами видаткової накладної на протязі 30 (тридцяти) календарних днів з дати отримання Товару. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 липня 2020 15:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2020 15:55
4 Форма Цінової пропозиції (Додаток №1).docx
16 липня 2020 15:55
3 Проект договіру фіксаж, проявн.doc
16 липня 2020 15:55
2 Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-16-005820-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КРОВЛЕКС ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:42744598
Дата подання: 20 липня 2020 11:24
Вимога
Шановний Замовнику! В Інформації для проведення закупівлі товарів через систему електронних торгів по закупівлі Код за класифікатором Плівка медична рентгенівська. Код ДК 021:2015 (CPV) - 24930000-2 «Фотохімікати» (Проявник, фіксаж), Замовник вважає за потрібне у вимогах до предмета закупівлі зазначити торгівельну марку та виробника, та вказує, що Аналоги та/або еквіваленти не пропонувати, але ж : Відповідно до Закону України Про публічні закупівлі (Документ 922-VIII, нова редакція від 19.04.2020, підстава - 114-IX), розділ III загальні умови здійснення закупівлі, Стаття 14, пункт 4 у разі здійснення спрощеної закупівлі (придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону) у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Тобто , Ви можете вказати, який саме еквівалент, але заборонити НЕ МОЖЕТЕ!
Нагадаємо, що еквівалентність це достатність різних результатів оцінки відповідності для забезпечення одного і того ж рівня підтвердження відповідності стосовно одних і тих же встановлених вимог Тож, звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель, де однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру.
Натомість Замовник зазначив конкретну назву товару та інформацію про те, що Аналоги та/або еквіваленти не пропонувати. Такий підхід грубо порушує положення Закону «Про публічні закупівлі», де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд аналогів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників. Зазначення найменувань плівок з його унікальними технічними характеристиками свідчить про те, що Замовник свідомо встановлює такі вимоги, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику.
Зазначення в предметі закупівлі найменування плівок суперечать принципам закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Абз. 4 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.
З метою уникнення непорозумінь між учасниками та Замовником, а також керуюсь ст.ст. 2, 3, 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Вимагаємо внести відповідні зміни згідно із зазначеними вище вимогами для проведення закупівлі через систему електронних торгів, якою передбачити можливість подачі учасниками в тендерній пропозиції аналог плівки, що зазначені в Інформації для проведення закупівлі товарів через систему електронних торгів по закупівлі ДК 021:2015 (CPV) - 24930000-2 «Фотохімікати» (Проявник, фіксаж). Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам Документації на предмет встановлених дискримінаційний умов.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 липня 2020 10:14
Шановний Учасник, дякуємо за ваше звернення та наголошуємо наступне: Закупівля не передбачає аналогів та/ або еквівалентів товарів. Це переважне право Замовника в Спрощеній (Допороговій) закупівлі. Відповідно до Закону України Про публічні закупівлі (Документ 922-VIII, нова редакція від 19.04.2020, підстава - 114-IX), розділ III загальні умови здійснення закупівлі, Стаття 14, пункт 4 у разі здійснення спрощеної закупівлі (придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону) у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Зазначати наявність чи відсутність еквіваленту товару в (спрощених) допорогових закупівлях є правом(!) замовника, а не обов'язком. Тобто замовник (спрощеної) допорогової закупівлі має право посилатися на певну торговельну марку або виробника. Замовник має законне право зазначати інформацію щодо конкретного виробника (марки, фірми т.д) продукції при цьому не порушуючи законодавство, яке регулює порядок проведення спрощених (допорогових) закупівель. Зазначення конкретного виробника продукції в даній процедурі закупівлі обумовлено позитивним досвідом її використання. Дана процедура закупівлі організовувалася та проводиться з врахуванням принципів максимальної економії та ефективності. Він є один із ключових принципів закупівель. При витрачанні бюджетних коштів Замовник усвідомлює необхідність економії, а тому зроблено зважений підхід до формування технічних вимог, оскільки: обладнання, яке функціонує в нашому лікувальному закладі не перший рік, налагоджене на роботу з даними матеріалами. Замовник звертає увагу не лише на ціну, але й на якість товару, його технічні характеристики та те, як він показав себе на практиці, а закупівля менш якісного товару дає результат низької ефективності закупівлі, а в тривалішому періоді часу може й зумовити надмірне витрачання коштів.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 липня 2020 16:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КУЩ ВІКТОРІЯ МИКОЛАЇВНА" 11 550,00
UAH з ПДВ
11 550,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 липня 2020 13:26
Електронний підпис
23 липня 2020 13:23
пропозиція.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КУЩ ВІКТОРІЯ МИКОЛАЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КУЩ ВІКТОРІЯ МИКОЛАЇВНА"
#2424915006
Переможець 11 550,00
UAH з ПДВ
24 липня 2020 15:47

Документи

24 липня 2020 15:47
Повідомл проявн.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 липня 2020 15:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КУЩ ВІКТОРІЯ МИКОЛАЇВНА"
#2424915006
11 550,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 липня 2020 15:47
Повідомл проявн.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
25 серпня 2020 09:20
Д-у №1 (КущВ.М.) (1).pdf зміни до договору
25 серпня 2020 09:20
Звіт 11550,00.pdf укладений
31 липня 2020 15:11
Дог 11550,00.pdf укладений
31 липня 2020 15:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів Замовника у зв'язку зі зміною джерела фінансування.
Номер договору про закупівлю: 29-07
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML