Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

39560000-5 - Текстильні вироби різні
Очікувана вартість
175 900,00 UAH
UA-2020-07-16-005725-c 6f723b731223410aa4f154b9060f2bdd
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Христина Мартиненко

+380669892852 tenderkom.39@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Новожеланівська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат № 39 Донецької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 26000322
Місцезнаходження: 85381, Україна , Донецька обл., c. Новожеланне Покровський район, Вул. Центральна, 83
Контактна особа: Христина Мартиненко
+380669892852
tenderkom.39@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 липня 2020 15:48
Звернення за роз’ясненнями: до 22 липня 2020 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 липня 2020 08:00
Початок аукціону: 28 липня 2020 12:40
Очікувана вартість: 175 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 759,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1759 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39560000-5: Текстильні вироби різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
256 штуки
39560000-5 - Текстильні вироби різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85381, Україна, Донецька область, Новожеланне, Центральна,83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2020  —  31 серпня 2020
ДК 021:2015: 39560000-5 — Текстильні вироби різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати ЗАМОВНИКОМ вартості кожної поставленої партії товару по безготівковому розрахунку протягом 30 (тридцять) календарних днів з моменту одержання Товару за цінами вказаними в видаткових накладних Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 липня 2020 15:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2020 15:48
тюль.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-16-005725-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП ГОРБ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2709008352
Дата подання: 20 липня 2020 23:57
Неправомірні вимоги
Прошу Замовника зняти вимоги щодо заборони Нової Пошти або інших курьєрсько - експедиторських організацій. Вони діють з дозволу Держави. Замовние не може зобороняти їх діяльність, це є перевищенням повноважень та втручанням в справи Держави.
Прошу також передивитись Конституцію України та діяти в межах повноважень.
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 липня 2020 11:18
Ця вимога є суттєвою для Замовника. у разі пошкодження товару/товарів, експедиторські служби перекладають відповідальність на відправника (Учасника/переможця), Учасник в свою чергу перекладає відповідальність на кур'єрські служби. Замовнику потрібен цілісний товар доставлений вчасно
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-07-16-005725-c.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ТРОПША ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2266910757
Дата подання: 21 липня 2020 10:59
Незаконна вимога. Порушення Конституції України.
Прошу Замовника зняти незаконну вимогу щодо: "Банківська гарантія повинна бути видана банком, реквізити якого зазначені у ДОДАТКУ №5 до оголошення."
Учасник, як і любий громадянин України, може брати Гарантію в любому банку України за своїм бажанням. Замовник не може переймати на себе непритаманну функцію та надавання або заборони банкам вести свою уставну діяльність. Це повноваження Держави.
Перевищення повноважень (Стаття 365 ККУ) може зацікавити не тільки учасників тендеру.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 липня 2020 11:11
Просимо звернути увагу до ДОДАТОКу 2 до оголошення п.5. в якому зазначено надати "Сканований оригінал довідки(-ок) виданої банківською(-ми) установою(-ми), в якому(-яких) відкрито рахунок(-ки) Учасника; у разі наявності кількох рахунків або обслуговування Учасника більш ніж однієї банківською установою – довідка надається кожною установою (на фірмовому бланку банку) за всіма відкритими рахунками". тобто Учасник повинен заазначити всі рахунки.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-07-16-005725-c.c3
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП ТРОПША ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2266910757
Дата подання: 21 липня 2020 15:37
Оскарження завищених необгрунтованих вимог ТД.
Замовник вимагає в ТД: " учасник повинен надати оригінал сертифікату/сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015 IDT) Системи управління якістю, у тому числі: оптової торгівлі, послуг щодо складування, зберігання, транспортування, виданий органом із сертифікації на ім'я учасника та дійсний на момент подання пропозиції."
Тобто, виробництво Замовника не цікавить, а от зберігання та транспортування та оптова торгівля - цікавить.
Ми просимо Замовника привести ТД до рамок обгрунтованих вимог. Тобто, щоб виробники мали можливість прийняти участь в тендері, а не тільки та виключно посередники, які можуть мати Сортифікат ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015 IDT) Системи управління якістю на зберігання, транспорт та оптову торгівлю. Виробнику ці сертифікати не потрібні.
Ми вбачаємо в цих вимогах непропорційність щодо виробників, для яких ці умови ніяким чином не обгрунтовані та виходять за рамки обгрунтованих вимог, надаючи перевагу посередникам.
Вимоги ТД є непропорційними, такими що порушують можливість конкуренції, дискримінують виробників та упереджено до них прописані.
Просимо виправити ТД на виключити ці вимоги.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 липня 2020 10:23
Замовник у складі Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (п.15 Додатку 2 до Оголошення) вимагає від Учасників надання Сертифікату/сертифікатів (підкреслюю Сертифікату/сертифікатів) ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015 IDT) Системи управління якістю.
Вказаний сертифікат може видаватись суб'єктам господарювання, які займаються діяльністю, котра задекларована в статутних або інших документах, які регламентують господарську діяльність учасника.
Якщо потенційний Учасник займається безпосереднім виробництвом предметом закупівлі, то дія сертифікату, само собою зрозуміле, повинно охоплювати виробництво предмету закупівлі. а якщо суб'єкт господарювання становиться Учасником процедури Закупівлі, то він повинен мати сертифікат або сертифікати, котрий буде охоплювати, зокрема виробництва, ще оптову торгівлю, послугу щодо складування, зберігання, транспортування. тобто не дарма в данному пункті є оберт - "у тому числі оптової торгівлі, послуг щодо складування, зберігання, транспортування"
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-07-16-005725-c.c4
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП ТРОПША ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2266910757
Дата подання: 21 липня 2020 21:26
Протизакона вимога та ненадання відповіді
Я настійливо ВИМАГАЮ у Замовника зняти незаконну вимогу надання гарантії саме з того (тих) банку(ів), в якому є мій або мої рахунки.
Замовник не відповідає та намагається відхилитись від відповіді.
Я гарантую судовий позов за умисне порушення закону та Конституції та востаннє прошу зняти протизаконну умисну вимогу. Я вправі надати гарантію з кожного банку України, а не тільки з того, який указан в довідці.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 липня 2020 10:02
Замовник повинен бути впевнений в тому, що банк-гарант у разі відмови Учаcником від підписання договору, буде взмозі виконати свої зобов`язання, оскільки грошові кошти будуть знаходитись на рахунку Учасника саме у цьому банку.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-07-16-005725-c.c5
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП КОЗИМИР ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА, Код ЄДРПОУ:2722924140
Дата подання: 21 липня 2020 21:35
Незаконна вимога.
Не може замовник вимагати відкриття рахунку в банку - гаранту. Це не справа замовника на яких умовах отримана гарантія. Можливо наявність гаранта або інше.
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 липня 2020 10:02
Замовник повинен бути впевнений в тому, що банк-гарант у разі відмови Учаcником від підписання договору, буде взмозі виконати свої зобов`язання, оскільки грошові кошти будуть знаходитись на рахунку Учасника саме у цьому банку.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 липня 2020 13:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПРОДИНФО" 175 897,00
UAH з ПДВ
174 089,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Алєксєєва Інеса Анатоліївна 174 138,00
UAH з ПДВ
174 138,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 липня 2020 10:08
Справка переселенца.pdf
23 липня 2020 10:08
Реквизиты.pdf
23 липня 2020 10:08
Приказ.pdf
23 липня 2020 10:08
Паспорт.pdf
23 липня 2020 10:08
Медкнижка Алєксєєва.pdf
23 липня 2020 10:08
Картка Алєксєєва.pdf
23 липня 2020 10:08
ИНН.pdf
23 липня 2020 10:08
Вытяг.pdf
23 липня 2020 10:08
Вытяг ЕДРПОУ.pdf
23 липня 2020 10:08
Выписка.pdf
23 липня 2020 10:08
ISO 22000.pdf
23 липня 2020 10:08
ISO 9001.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРОДИНФО"

ФОП Алєксєєва Інеса Анатоліївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПРОДИНФО"
#35636927
Переможець 174 089,00
UAH з ПДВ
31 липня 2020 21:38

Документи

31 липня 2020 21:38
Електронний підпис
31 липня 2020 21:37
рішення № 42.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 липня 2020 21:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРОДИНФО"
#35636927
174 089,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 липня 2020 21:38
Електронний підпис
31 липня 2020 21:37
рішення № 42.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 18 серпня 2020 08:34
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Відмінити спрощену закупівлю згідно з предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 39560000-5 - Текстильні вироби різні з підстави, що передбачена згідно з ч. 19 ст. 14 Закону, а саме: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Документи:
18 серпня 2020 08:34
Електронний підпис
18 серпня 2020 08:33
45 відміна тюль.docx